Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sarkozig

    csendes tag

    Sziasztok!

    Utánvéttel feladtam egy SSD-t, az alábbi hirdetés alapján. A leendő vevő a privát üzeneteimre nem válaszolt, így vártam, hogy a posta visszaküldje a csomagot, feltételezve, hogy nem vette át.
    Ez meg is történt, visszakaptam a csomagot, azonban még a postán felbontva szembesültem velem, hogy az oem csomagoláson és garancialapon kívül más nincs benne, azaz kevesebb lett egy SSD-vel. Azonnal jeleztem, hívtak egy vezetőt, aki felvette a panaszt. Az egyetlen módja annak, hogy bizonyítsam, hogy feladtam az SSD-t, hogy összehasonlítják a csomag tömegét azzal a méréssel, amelyet a feladáskor végeztek (ez alapján határozzák meg az árát is, nem postakész boríték volt). Sajnos az adatokat visszakeresve nincs meg a feladás tömege.
    Azóta kerestek már, tájékoztattak, hogy folyik a vizsgálat.

    A cím, ahova postáztam a csomagot benne van a jegyzőkönyvben. Interneten rákeresve - és tudakozós kolléga segítségét kérve - a címen Ureusz Patika Bt. és Netstar Kft szerepel, illetve pár magánszemély, akik neve nem egyezik a megadott címzettével. A patika telefonszámán nem sikerült senkit elérni, a Netstar visszajelzett, hogy nem jeleztek feléjük semmilyen átvételre váró csomagot.

    Nekem ezek alapján egyértelműnek tűnik, hogy az SSD eltulajdonítása a postán történt, esetleg egy alkalmazott, mert a posta is megerősítette, hogy a kézbesítés sikertelen volt, tehát a címen nem vette át senki, a postán nem jelentkezett érte senki. A csomagolás bár első ránézésre sértetlennek tűnt, valószínűleg úgy bontották fel és zárták le, hogy az nem látszódott.

    Segítséget szeretnék kérni, hogy milyen lépéseket tegyek, milyen lehetőségeim vannak.

    Előre is köszönöm!

    Üdv,
    Gergő

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák