- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oceanearth
őstag
aprilia raly. a topikja itt van: Bővebben: link
-
Topikgazda
válasz Manitou #85651 üzenetére
Teljesen jókat néztél ki, robogóban is benne lenne ez a kettő amiket ajánlanék, váltósban a Senda szintén jó.
Viszont gyári állapotban a valós 80 nehezen fog menni, talán a Senda, de inkább az sem.Igen, sima adásvételi elég, 90 százalékban nincsenek meg ezekhez a kismotorokhoz a gyári papírok amikkel vették őket, hacsak nem első tulajosok.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz Manitou #85651 üzenetére
Az okmány nélkülivel bele lehet szaladni olyanba, hogy valójában 125 ccm, de 50-esként használható. Persze ez több szabályt is megsért.
Ilyen távra én is inkább b125-ös jogsival egy nagyobbat javasolnék, pl Suzuki Address.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
zombei
aktív tag
válasz Manitou #85656 üzenetére
Ha forgalommal nincs gond akkor a magyar utak minősége végett a nagyobb kerekű enduro/supermoto-k jobbak lehetnek szerintem. Nekem DT50-em volt ~10 éve az olyan 3-3,5-et evett. Ha nincs szét tuningolva akkor ez a reális Derbi,Rieju,CPI,Motohispania stb. AM6-os illetve annak copyja blokkokkal.
-
perge666
veterán
válasz Manitou #85656 üzenetére
A Senda keskeny/kemény ülése valóban kényelmetlen tud lenni 25-30km után.
De a fogyasztás egy gyári motoron nagyon kedvező!
Én újanon vettem majdcsak 5 éve,kötelező szervizen csak a kipufogóbol vágták ki a folytást meg tettek rá a gyári 12-es helyett egy 13-as első fogaskereket,és így az átlagfogyasztásom picivel 3 liter alatt van. ( 2,8-2,9l )
Igaz én nem húzom a szarvát,40-50-es tempóval járok vele,néha meghúzatom városon kívül hogy azért annyira ne lustuljon el.Amikor volt Aprilia SR-em az 4 liter körül evett,pedig az se volt tuningolva,gondolom az autómata váltó miatt…..
Ja és az is ment úgy mint a Senda.[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz Manitou #85659 üzenetére
Én 182-183 centi vagyok,nekem pont jó a magassága.
Össztömegre rákerestem a könyvében de gyors lapozgatás után nem találtam semmi infót,a motoron sem láttam feltüntetve pedig van rajta írás rendesen. ( lehet pont ezért )A fogyasztás meg olyan dolog hogy lényegtelen mit írnak,az én használati szokásaimhoz mérve tudom hogy az enyém mennyit eszik,ez szerintem egyénfüggő.
A 125-ös motorok valóban 2 liter körül fogyasztanak ez nem egy új dolog. -
malagutif122
tag
válasz Manitou #85743 üzenetére
Volt aprilia rally-m azon is 120ig volt skálázva az óra.
Ha a hengert le veszed akkor lehet látni hogy 50es vagy 70es.
Piaggio-ba van olyan amelyiknek a blokk belsejébe Van a víz pumpa, szét kell érte szedni blokkot.
A fekvő minarelli blokkos aprilia, malaguti, yamaha
Ezeknek a gyújtáson van a víz pumpa azokat könnyebb szerelni, megbízható a piaggio is ha jó az állapota.