- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Hobby elektronika
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mikrofon topic
- Fujifilm X
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samus
addikt
válasz Gergello #8916 üzenetére
Ezt valahogy gondoltam...kíváncsi vagyok ez változik-e a "rendszámosítás" után...
Matricám nekem sincs. Csekket ma kaptam, pontosan 893 forintról. A biztosító szerint valószínű már nem is kapok ebben az évben, majd csak jövőre jön a matrica.Van egy idegesítő dolog, aminek a megoldására még nem jöttem rá. Kénytelen vagyok hasonlítani az újhoz...ha azon kinyitom a csomagtartót (elfordítom a kulcsot), nyitva marad, ami rá nem nyomom az ülést (nem emelkedett meg láthatóan), így egy kézzel is ki lehet nyitni. Ez hasznos akkor, ha épp mindkét kezem tele van. Oldalról a kulcsot így könnyű elfordítani, de közben ülést felemelni nem tudok, a szatyor mindig beleakad a sárvédőbe... Kulcs el, ülés felnyit. Namost a sajátomon ez nem megy. Kulcs el, ülés fel, úgy jó, de kulcs elfordít, elengedem, az ülés már nem nyílik...amíg leírtam a megoldást is kitaláltam...egy rövid de erősebb rugót építek be, ami felnyomja egy picit az ülést, ha nyit a zár...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
nLali
senior tag
válasz Gergello #8931 üzenetére
Hát képet most nem találok, de holnapra megkeresem őket. Nem kértem érte pénzt. Anyag ingyen volt, mert találtam annyit melóhelyen. Amúgy asszem Zippre csináltam. Mondanám, hogy csinálok egyet neked is, ha szeretnéd, de olyan év végi hajrá van melóba, hogy ma pl kajálni se volt időm. Januárban lenne rá lehetőség kb.
-
runner 125
nagyúr
válasz Gergello #8945 üzenetére
Ezek az NRG-k azért jók, mert egy az egybe bele megy a 180-as maxiblokk, egy barátom bele is rakta. Majd valamikor keresek róla képeket.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz Gergello #8994 üzenetére
Én is nyitottat használok, de ettől függetlenül leveszem! Már csak azért is, míg tankolok, v sorba állok kicsit szellőzzön a fejem (meg zavar is matatás közben)
Jóh, ha neked ez macera nagyon, akk ne vedd le, csak ne csodálkozz, h lesz ahol beszólnak érte! És sztem jogosan.
Ez kicsit olyan, h napszemcsiben sem beszélgetsz mással, bármennyire is süt a nap... -
-
akos3
addikt
válasz Gergello #9017 üzenetére
Köszi most nem vennék robogót! Teljesen jó az enyém, ha majd el is adom akk is 125ös váltosat veszek majd...
Sztem nem olyan rossz yígy ránézésre, bár konkrét tapasztalatom nincs! Az biztos, h megy úgy mint az xt125x, mert állítólag azok azért nem egy erőgépek, mivel 4T...Bár én azért elfogadnék egy olyat
-
Samus
addikt
válasz Gergello #9043 üzenetére
Nagyobb fúvókával sem lett fekete a gyertya, egy kicsit sötétebb, de nem "kormos", de valószínű visszakapja a 74-es gyárit, mivel a nagy (82) nem segített, viszont többet fogyasztana miatta, ha pedig így alapjáraton ráhúzom a szívatót, jól megnő a fordulat (majdnem indulunk már), és berezonál az egész motor.
Egyenlőre ott tartunk, hogy kizártuk a gyújtást és az üzemanyag ellátást. Ami maradt, a hengerfej tömítés, mert a gyertyán vízcseppek voltak hajtás után. Ez végül is okozhatja az említett jelenséget. Új gyertyát ma kapok, kipróbálni nem tudom, a tagnál van a hengerfej, a tömítés mérete miatt. Egyébként is szét van kapva a lendkerék felőli oldal is, itt még a szimringeket kell ellenőrizni, és a másik oldalon is. Az a gyertya van benne, ami volt eddig is, ugyanilyet kap, csak újat. É már ara is gondoltam, hogy koszos az elektróda, vagy picit megnőtt a hézag a kopás miatt, és a megnövekedett fordulatnál nem tud megfelelő szikrát adni (már ha ad). Olyan, mintha le lenne fojtva, csak a hangja ráadásul irtózatos, csak alapjáraton és pici gázzal (mikor még nem indul el) szép a motorhang.
Az idegesítő, hogy kevés járatás után már első vagy második rugásra indul, hidegen, hosszú állás után (egy nap) viszont jóval többet kér, úgy ötöt gyújtás nélkül (Simson POWA...), utána a harmadik rúgás felé működésbe lép.'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Gergello #9056 üzenetére
Elvileg azért vizes, mert a hengerfej tömítése nem megfelelő, valahol átereszt, a víz pedig itt csapódik le, rontja az égést, nem távozik el, elvileg ezért nem hajlandó kipörögni.
A jelenség nálam is fennáll, annyi különbséggel, hogy szívatóval feltornászom az alapjáratot, tíz-tizenöt másodpercig így jártom, majd lassan visszaengedem (így nem áll le), és ezután hadd járjon magában hidegtől függően egytől öt percig. 20 fokban egy perc is elég, de 10 alatt már öt is épphogy. Ezután szívató nélkül közlekedhetek vele.
A szaggatott járás a hideg miatt van, nálam ezt a szívató korrigálta, de a baj az volt, ha így húztam szívatva, amint elengedtem, leállt. És egyébként sem pörgött ki, így a harmincas maximum nem tűnt jó választásnak. Szívatót húzva ment, de ahogy indexelni kellett, leállt, mert nincs két hüvelykujjam...A füst pedig az miatt van, hogy sokat rúgod, mire elindul. Megszívja magát olajjal, és indulás után ezt elégeti. Az én taktikám, mert hidegen enyém is keservesen indul. Gyújtás nélkül szívatóval három-öt rúgás, majd gyújtás, szívató ilyenkor általában második, harmadik rúgásra életre kel. Ha leáll (előfordul), akkor a következő rúgás eredményt hoz.
Az indítás utáni gázhúzás lefulladást eredményez nálam, a szívató ezen is segít addig, míg el nem engedem...Megoldás: automata szívatós új motor...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Gergello #9109 üzenetére
A probléma az, hogy eddig csak kontárokkal találkoztam. Anyámnak az SR előtt volt két használt japán robogója is (egy Suzuki Address és egy Honda Dio, egymás után),mindegyikkel volt baj. Mindet potom pénzért kellett eladni, mert elvittük a "szerelőhöz", akkor még ment, majd hónapokkal később mikor már könyörögtünk, hogy csinálja meg, már el sem indult...a mostani ezzel foglalkozik főállásban is, de a legnagyobb baj, hogy nincs több lehetőség. Autószerelőből megtaláltuk a csodaszerelőt, de motorokkal nem foglalkozik, nincs benne pénz.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
birdhouse
csendes tag
-
nLali
senior tag
-
Brogyi
senior tag
válasz Gergello #9234 üzenetére
Az akksi tipusatol fugg. Itt nem a markara gondoltam. A hagyomanyos akksit illik havonta tolteni. Az automata tolto a legjobb valasztas. A gondozas mentes kibirja az egesz telet toltes nelkul.A tudatlan "zselesnek" hivja. Csak tavasszal ratoltesz, oszt kesz.A hagyomanyos akksi tonkremegy ha nem toltogeted.
-
DigitXT
félisten
válasz Gergello #9277 üzenetére
Attól, hogy egyszer csúszott egy kicsit, még nem biztos, hogy rossz
Azért nem árt ezt is figyelembe venni... -
birdhouse
csendes tag
válasz Gergello #9377 üzenetére
igen a neos nagytestvére, magyarországon nem is forgalmazták úgytudom. nekem tetszik
A gyári hengeremről annyit meg, hogy csodálkoztam hogy ennyit kibírt a gumifüst meg a motorozás része hab a tortán..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
Jamby18
senior tag
válasz Gergello #9377 üzenetére
150ccm-es, de 50-esként használt
Gondolom ez se 40km/h val mászkált.
125ccm nél van az ugye,hogy annyival kell menni amennyi azon az úton megengedett???
Most gondolkoztam el hogy, igaz robogót veszek,meg erre is van pénzem,de ahogy hajhászom youtubon a videókat,hogy 80at megy a f12, nem igazán jó lesz 40el menni mindenhol.Ki hogy van vele???[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Gergello #9395 üzenetére
A kerékpárnak mindig is max. 40km/h óra volt a megengedett.
Ékes bizonyíték, h Honfoglalóban kb. 2éve is kidobta már a kérdést."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Gergello #9471 üzenetére
Akkor lehet, hogy mc3, de az tuti, hogy 2002-es.
Köszi, ezt már legalább tudom.
Fogyasztás meg nagyon elszomorít.
Akitől vettem, azt mondta, nem figyelte, szerinte 2l körül van max.
Direkt azért vettem, hogy pestre ezzel járjak, ne kocsival, és így negyedannyit fogyaszt. De hát több, mint a felét fogyasztja.
Egyébként kíváncsiságból, egész szép állapotban, 1-2 karccal, hátsó dobozzal mennyit érhet a motor?Köszi, levenni holnap le fogom, mert idegesít, hogy ferdén áll.
Passz, nem figyeltem nagyon a részletekre, elvileg fel lett fúrva, valami spéci gyertya, meg dugattyú, meg még valami.
Képem sajnos nincs róla.[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Gergello #9474 üzenetére
Hmmm, akkor megnyugodtam...
Vaterán csapkodtam le, 90-ért utolsó pillanatban elhoztam...
1ft-ról indult.
Egyébként sebességben mit tudhat? Gyorsulás-kényelem szempontjából milyen?
Utoljára robogók közül egy honda dio-t vezettem, a legkisebb-leggagyibb verziót, vagy 6-7 éve, 12 évesen...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
runner 125
nagyúr
válasz Gergello #9584 üzenetére
Riasztó fasság, mellesleg ha esetleg gáz van, és nem vagy ott, a kutya nem fog vele foglalkozni. Inkább vegyél egy jó ABUS zárat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Formula-1
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Hobby elektronika
- Magisk
- PlayStation 1 / 2
- Milyen monitort vegyek?
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek