- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook hibák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Autóhifi
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
Hirdetés
-
Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
ph A Z790 Project Zero Plus furcsa utat jár, ami nem biztos, hogy a célpiacon hasznosnak tekinthető.
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabcsab
csendes tag
Mivel öntvény a felni, és nem küllős, így simán lehet tömlő nélküli a kerék!
A képet elnézve nincs még a gumi a helyén, és azért ereszti el a levegőt!
Valamilyen kenő anyaggal körbe kell kenni a gumi szélét /szappan-mosogató szer/, és utána nyomi levegővel, amíg kiugrik a gumi mindenhol rendesen a helyére, aztán beállítani a megfelelő abroncs nyomást!
Csak példaként említem meg, hogy az én nagy motoromon, aminek küllős a kereke, emiatt belső kell bele, annak az üzemi nyomása 2,6 bar, de a külső szereléskor csak 4,5 - 5 bar nyomáson ugrik ki a helyére!
Magyarul kicsit túl kell fújni, hogy mindenütt a helyére ugorjon!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest