Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ett

    aktív tag

    válasz golyani #3084 üzenetére

    Azért azt a szenzort én is ki tudom cserélni. Két nyavalyás vezetéket rárakni, meg egy csavart meghúzni én is tudok. Lovét meg nem fizetnék ilyen egyszeru meloért. Az olajcsere amit írsz bizony nem hulyeség. Mi az a TF olaj?

    Etnies: van elég hutofolyadék benne. Majd nyomok 50% fagyállot is bele a víz mellé. Nem fog megsulni. Csak idegesít, hogy nem jelez a kijelzo. Mennyibe kerulhet egy ilyen szenzor. Olyan alkatrészt találtam, hogy hogomba. Ez az akar lenni? Vagy mi ennek a pontos neve? Már prímán kicseréltem az izzok nagy részét, egy helyzetjelzo hiányzik csak. Már csak ez a hutoszenzor kéne, meg az olajcsere, aztán go. Valvoline olajok milyenek? Vagy vegyek motult?

    [Szerkesztve]

    Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.

  • etnies

    senior tag

    válasz golyani #3084 üzenetére

    Nem akarom megbántani az Egü-t, de ekkora faszságot régen nem olvastam. Az tudom, hogy a levegős verzió valamiért nem megy 66-nál többet, de az enyémre ez egyáltalán nem igaz.
    Ezért a cikkért azért is kár, mert elindul majd egy suttogó kampány, hogy szar az NRG Power, pedig csak a levegős gyenge.
    Ez a cikk valószínűleg azért készült, hogy eladják a tunning hengereiket és a kipuffogót.

    Az enyém vizes, gyári ''sportdobos'' és 80-at megy, a legerősebb blokkja van az ötvenesek közül, 6 LE-t ad le a hátsó tengelyen, bármilyen gyári robit megverek Budapesten.

    Most nagyon lejáratta magát nálam az Egü....

    Halkan jegyzem meg, hogy ugyanez a blokk van az Aprilia Sr-ben is....

    Én nem foglalkozom a jelőlésekkel, magyar szakemberek csináltak egy tesztet az olajokról, a Repsolomat hozták ki győztesnek, mert vagy az élmezőnyben volt, vagy a közepén, míg a többi olaj rapszódikus volt.

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák