Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz runner 125 #20903 üzenetére

    Nem hitetlenen, csak főleg a Morini Di-Tech-re alapszik minden (illetve SR-re, ami eleve bonyolult technikával van felvértezve), illetve legtöbb csak vélemény, nem tapasztalat. Az egyik ismerős srác is ezért lépett meg az egü fórumról, mert legtöbbször "mindenkinek megvolt a saját maga véleménye, és a másikét meg se hallgatta". Természetesen cserélni kell az elhasználódó alkatrészeket, de 20 ezer km-enként azért nem kell kompresszort, a légtömegmérőt, a befecskendő fejet, injector fejet cserélni. A km visszatekerést meg Factorynál és társainál nem tudom hogy oldod meg, max. a Morini-s Di-Tech-nél. Kicsit talán el van túlozva ez az egész. Attól hogy olyan szervizbe viszik, ahol lehúzzák a parasztot, attól még nem a motor hibás, hanem ilyen mentalitásúak sokan, ezt csinálják máshol is. Az egyik srácnak bárminemű hiba nélkül a Factroy SR (nem a szívem csücske) 30k km-t simán ment, csak a tuning őrület miatt bontották szét, és 70-esre alakították, azóta már sok-sok km-t ment vele. Természeten nem mondom hogy a PureJet a világ legjobb 2T technikája, stb., hanem vannak árnyoldala is, mint mindenek, ha jó motort vesz az ember akkor nem lesz vele gond. Ha fosik az új technikától, ráér 50-60kmh-val menni maximum, és takarékos is akar lenni, az vegyen 50-es 4T-t. Én is szidhatnám hogy szar, mert gyújtást kellet cserélni, de végül is nem a motor hibája, hanem eljött az ideje az alkatrész cserére, és nem az "injektoros motor szar" (mert sokan így fogják fel). Mert ha az lenne, akkor nagyobb kategóriákban nem alkalmaznák. Nekem ezt a gépet pedig szerelő srác ajánlotta, elég megbízható, egyenes, korrekt, tehát ahogy ő mondta: "légszűrő, benzin, olaj, ezekre figyelni kell, és nem lesz vele gond", tehát 30k km-t komolyabb ráköltés nélkül tudnia kell. De ezzel nem akarok vitát generálni, ez vélemény, ha egy szerelővel akarsz erről beszélni akkor tudok adni telefonszámot, aki 4-5 év alatt 40valahányezer km-t tett egy hasonló motorba, hiba nélkül, természetesen kopó alkatrészeket cserélni, ami egy másiknál is előjönne.

    #20908 SymbianOS: Igen sokszor, ha van időm hétvégén :DDD .

    [ Szerkesztve ]

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák