Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #20903 üzenetére
Nem hitetlenen, csak főleg a Morini Di-Tech-re alapszik minden (illetve SR-re, ami eleve bonyolult technikával van felvértezve), illetve legtöbb csak vélemény, nem tapasztalat. Az egyik ismerős srác is ezért lépett meg az egü fórumról, mert legtöbbször "mindenkinek megvolt a saját maga véleménye, és a másikét meg se hallgatta". Természetesen cserélni kell az elhasználódó alkatrészeket, de 20 ezer km-enként azért nem kell kompresszort, a légtömegmérőt, a befecskendő fejet, injector fejet cserélni. A km visszatekerést meg Factorynál és társainál nem tudom hogy oldod meg, max. a Morini-s Di-Tech-nél. Kicsit talán el van túlozva ez az egész. Attól hogy olyan szervizbe viszik, ahol lehúzzák a parasztot, attól még nem a motor hibás, hanem ilyen mentalitásúak sokan, ezt csinálják máshol is. Az egyik srácnak bárminemű hiba nélkül a Factroy SR (nem a szívem csücske) 30k km-t simán ment, csak a tuning őrület miatt bontották szét, és 70-esre alakították, azóta már sok-sok km-t ment vele. Természeten nem mondom hogy a PureJet a világ legjobb 2T technikája, stb., hanem vannak árnyoldala is, mint mindenek, ha jó motort vesz az ember akkor nem lesz vele gond. Ha fosik az új technikától, ráér 50-60kmh-val menni maximum, és takarékos is akar lenni, az vegyen 50-es 4T-t. Én is szidhatnám hogy szar, mert gyújtást kellet cserélni, de végül is nem a motor hibája, hanem eljött az ideje az alkatrész cserére, és nem az "injektoros motor szar" (mert sokan így fogják fel). Mert ha az lenne, akkor nagyobb kategóriákban nem alkalmaznák. Nekem ezt a gépet pedig szerelő srác ajánlotta, elég megbízható, egyenes, korrekt, tehát ahogy ő mondta: "légszűrő, benzin, olaj, ezekre figyelni kell, és nem lesz vele gond", tehát 30k km-t komolyabb ráköltés nélkül tudnia kell. De ezzel nem akarok vitát generálni, ez vélemény, ha egy szerelővel akarsz erről beszélni akkor tudok adni telefonszámot, aki 4-5 év alatt 40valahányezer km-t tett egy hasonló motorba, hiba nélkül, természetesen kopó alkatrészeket cserélni, ami egy másiknál is előjönne.
#20908 SymbianOS: Igen sokszor, ha van időm hétvégén
.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- World of Tanks - MMO
- iOS alkalmazások
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Politika
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Ukrajnai háború
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Steam topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!