Hirdetés
Hirdetés
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
ph Az ATX 3.1-es monstrumot mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztőkörnyezetek meghajtásához szánták.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz maszekember #38636 üzenetére
A legtöbb a regadó, aztán az első (speciális) műszaki vizsga, majd a forgalmi, rendszám: macerás történet... Nem írja amúgy az eladó, hogy névre írva mennyi? Egyszerűbb lenne. Szerk: közben megelőztek, és konkretizálták picit az összeget. Amúgy egyetértek abban is, hogy nagyon meg kell nézni: simán behoznak olyan lelakott sz*rokat, hogy "öröm nézni", amiken nem segít az sem, ha "áttolják a műszakin", de nem újítják fel a szükséges minimumot sem.
Nyitott bukó,vagy nyitható bukó,esetleg zárt?
Robogóra a legpraktikusabb egy felnyitható. Soha nem lesz olyan nagy a tempó, hogy zárt állapotában drasztikusan rosszabb biztonságot nyújtson a zártnál... Kis tempónál meg mehetsz felnyitva is, ha nagyon meleg van, és úgy kényelmesebb. Vagy pl. be tudsz dobni egy kis frissítőt könnyedén, mint a nemrég linkelt videókban az oktató.Dealer95: nekem Nolna N103-am van, és az is hangos. Függ a motorplexitől, stb.
Füldugó a jó megoldás. 90 fölött kb. már minden hangos, aki meg 200 fölött tolja?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz maszekember #38655 üzenetére
Nem kevered a fogalmakat picit? Az, hogy a kereskedő elintézi neked, az nem azt jelenti, hogy annak a költségét ő állja, sőt. Lehet neki ilyen ultimátumot adni, hogy "műszakiztassa, különben nem veszed meg", csak erre kétféle választ adhat: 1) oké, akkor rendszámmal +XY Ft lesz 2) semmi baj, majd megveszi majd más
Még azt tudom elképzelni, hogy belealkudod az árba a rendszámot. De ha az ilyen 60-80K körüli összeg, arra szvsz kevés az esély, pláne egy dörzsölt kereskedőnél. Ha meg magánszemély hozta be, akkor ha segít is "rendszámoztatni", nem ingyen fog... Teszem hozzá, hogy én alkuban egyáltalán nem vagyok jó, sőt: akkor inkább runner 125-öt kérdezd, hogy hogy megy, beleférhet-e ekkora alku olcsó motornál?
A kötelező viszont olcsóbb szokott lenni, körül kell nézni a neten az alkuszoknál. Pl. biztositas.hu, vagy netrisk.hu stb. A SYM amúgy egyáltalán nem rossz márka, bár valóban "ismeretlenebb" kategória, és nincs is vele tele a hasznaltauto.hu.
Egyébként addig eléggé felesleges konkrét hirdetéseket nézegetni, amíg nagyon messzi van a vásárlás időpontja: mire vennél, addigra tök mások lesznek fent... Azzal meg nem leszel kisegítve decemberben, hogy mi volt fent augusztusban.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #38657 üzenetére
Kíváncsivá tettél, hogy tünde szemed milyen hiányzó darabot lát.
Be tudod jelölni ezen a képen? Nem kötekedésképp! Tényleg érdekel.#38661: okés, valóban félreérthető volt. Én inkább rendszámos gépet
keresnék a helyedben, ott fel sem merül ez a probléma. És talán (de
hangsúlyozom csak talán!!!) jobb állapotban lesz a masina, mert már
rendbe hozatta az, aki előtte használta már Magyarországon is.Iszonyatosan rákkantantam,mint egy drogra.
Ezt meg tudom érteni, mert a motorozás igen kellemes "szabadság"
érzést ad. Írod, hogy a jogsit csak most kezded: melyik kategóriára?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #38663 üzenetére
Bazz, nem néztem, hogy kinek válaszoltál, azt
hittem a most pörgő beszélgetésbe ment.Szerk: egyébként azon valóban ritka undorítóak
a fékkarok (amúgy ezt sem értettem a SYM-re).[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz maszekember #38664 üzenetére
Pl. Bár a szövege nem tetszik. (Ha csak be kéne állítani, miért nem teszi meg?)
Azt meg a faxom sem érti, hogy ha bepipálom, hogy érvényes magyar forgalmi,
akkor miért ad ki a kereső ilyen találatokat, amin üvölt, hogy nincs rendszáma?!huszi.gyb:
el lehet kérni haveroktól 1-1 körre (azok jogsit se kérnek)
Hát az elég nagy felelőtlenség, mert ha balesetezel, előveszik a havert is.
Amúgy persze, lehet bérelni is - nem is hülyeség -, de ugye első a jogsi, addig
meg nagyjából mindegy, hogy milyen hirdetéseket talál. (Ha még konkrét típus
elképzelése sincs, akkor mondjuk nagyobb a választék, csak ha kicsi a keret,
az eléggé leszűkíti ezt a nagy választékot. Nem beszélve arról, amit te is írsz,
hogy egy dolog a vételár, meg átírás, utána sem csak benyapénz kell. (Karban
is kell tartani a gépet, olajat, kopó alkatrészeket, esetleg gumit cserélni stb.)Engem amúgy megsütött a nap picit, ez tény.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #38671 üzenetére
Köszi, valóban ez volt a bibi. Hát... Ilyen árban csak öreg* gépek vannak.
Ha eltekintünk a Keeway/Motorro(?) párostól az egyetlen 10 évesnél fiatalabb
gép a listában a korábban linkelt Maja... A többi mind 2002, és annál öregebb.*: mondjuk ez nem feltétlen baj, mert ahogy szokták mondani: nem "évjáratot"
(és futásteljesítményt) veszünk, hanem állapotot. Az meg lehet 10+ évnél is jó.Szerk: nem biztos, hogy ki kéne zárni a 125-ösöket, abból még lehet több...
Szerk: lehet, csak nincs. 10 db, és ebben is hemzseg a Keeway + öreg gépek.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz maszekember #38697 üzenetére
Lehet, hogy poénnak szántad, de ez amúgy nagyon jó ötlet.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz patrik1994 #38708 üzenetére
Szerintem valamelyik igényedből faragnod kell majd.
Legyen tök olcsó (150K), egyen keveset (3L), de menjen,
mint a meszes (jól gyorsuljon + 70 km/h), legyen 50-es,
hogy ne kelljen jogsi, VAGY legyen 125, ÉS mégolcsóbb,
hogy beleférjen 200K-ba a jogsival, átírással mindennel.
Ja és ne kelljen rákölteni se, legyen nagyon megbízható.Szerintem ilyen motor nincs. De ne legyen igazam...
Szerk: és még bukó+ruha is férjen bele? Ajjajjajj: felejtő!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz patrik1994 #38710 üzenetére
Mennyiből jön ki a jogsi?
Erősen függ az előképzettségedtől. (Minimális óraszám,
minden elsőre sikerül, korrekt sulit találsz: 35K körül.)Sisak?
Attól függ, mennyit ér a fejed, és milyen extrák kellenek.
Min. 20K, de inkább 30-40. Komolyabbak 60K + fölötte.Ruha?
Ez is nagyon függ attól, hogy milyen minőségre vágysz:
el lehet költeni 30-40K-t csak kabátra, de találhatsz 20
alatt is. Kesztyű szintén: van 2-3K-ért is, de a 10x annyi
sem extrém. Én vennék gerincvédőt, az is lehet 20-30K.
Csizma nem feltétlen kell robogóra (a vizsgán kérhetik),
nadrágot is 10-20 körül kapsz, HA tervezed hordani stb.
Nyilván az egész beöltözősdi függ a habitustól: van aki
Terminátornak öltözik, aztán úgy is vezet, állatkodik, de
van, aki szerényebb cuccban, jobban vigyáz magára.
Persze kezdőként, főleg Pesten az odafigyelés mellé jó
a full felszerelés, mert rengeteg idióta veszélyeztet itt...Megnézetni, esetleg cserélni vmit?
Ha pöpec a gép, az átnézetés 5-10K-ból ki kell jöjjön.
Cserélni meg attól függ, mit kell: anyag + munkadíj.Mennyivel kéne többet rászánnom?
Szerintem nagyjából a dupláját - egy picit hasraütve.
Eleve értelmes rendszámos gép kevés van 200 körül,
és ha még fel is akarsz öltözni, meg jogsi, benne lesz
400-ban a vége. De mondom: ne legyen igazam.Bocs, hogy lassú vagyok, meg összevissza tördelek:
mobilról pötyögök, aztán ebből ennyire futotta.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #38717 üzenetére
Egyébként próbáltál már nagyobb gépet? Azt irod, hogy elég,
de közben hozol egy példát is az útvonaladban, ahol kevés...
Én is rendszeresen járok arra: 70-80 körül "hasítva" már nem
tartok fel senkit. Mondjuk ez csak poén. Az már előzgetés.Annyiban egyetértek, hogy a 2T 50 alkalmas a közlekedésre!
De egy 125-ös kényelmesebb, mert van benne némi tartalék.
Ami az 50 mellett szól: B jogsival vezethető, adminisztrációja
minimális, ha kicsit meg van piszkálva, akkor megyeget is, ill.
tipikusan jóval olcsóbb hozzá minden. (Maga a motor ára is.)Szóval szűkös keretből B jogsival elsőként 50-est próbálnék,
aztán ha megtapasztaltam milyen, lépnék feljebb. (Ha kell...)
Anno béreltem egy 50-est erre a célra: nem volt hülyeség.
4T 50-est emiatt nem ajánlok senkinek, az "botrányos."[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz maszekember #38746 üzenetére
De ennyi idő alatt nyilván korai lenne végső konklúziót levonni
Nem kicsit.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #38748 üzenetére
Háááát, méretes a doboz. A dob körbe volt tekerve valami kartonnal, aztán
ugye ott a leömlő, meg a konzol, és az egész valami bubis cuccal feltöltve.
Ettől függetlenül lehet, hogy el tudod hozni motorral. Csak ki fog lógni picit:
nekem házhoz hozták anno.Szerk: fél órán belül elsőre is fel tudod magadnak szerelni, HA megvannak
a szerszámok a különböző csavarokhoz. Ha sokadszor csinálod, 2-5 perc.
(Gyakorlat teszi a mestert.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #38785 üzenetére
Olyan hűdesok nyomatékot nem fogsz tudni érezni az Aeroxból, nem?
De nem értem én ezt a gázzal játszogatós trükközésed sem... A variónak
pont az a dolga, hogy a motort nyomaték-/teljesítménymaximumon tartsa
nyélgázon és pont. Ha nem ezt csinálja, akkor nem jól működik. Ha beejti
a fordulatot, akkor nincs jól beállítva. Az enyém sem tökéletes most, mert
8000-ről beesik a fordulat 7500-ra gyorsítás közben, aztán kúszik 8000-re.
(Szerintem ez azért van, mert kivettem a hézagolót: jobban felmegy a szíj,
ellenben legalább végsebességen sem forogja "szét" magát, ami előnyös.)Egyenletes gyorsítás = unalom!
Miért, az ER6N nem úgy gyorsít, ahogy húzod neki a gázt? Nyilván van a
motornak nyomaték-/teljesítménygörbéje, amin ha végigmész "nyelezve",
akkor valóban nem egyenletes gyorsulást fogsz kapni (ha jól tudom, ezek
a 600-asok inkább csak a magasabb tartományban indulnak meg igazán,
bőven nem annyira nyomatékosak, mint pl. az 1000 ccm társaik), viszont
általában nem is nyélgázon szokott az ember közlekedni egy nagyköbös
géppel. Ebből viszont következik, hogy a szép, "kulturált" közlekedéshez
pont azért kell a gázzal játszanod, hogy "egyenletesen" gyorsulj: unalom.A vicc az, hogy sosem a fordulatszámmérőt nézed, amikor "közlekedsz",
hanem érzed, hogy hogyan gyorsul a motor, és úgy váltasz. A mérő csak
egy "mankó", ha esetleg még nagyon ismerkedsz a géppel és az alapján
akarnál váltani. (Mondjuk húzasd ki 3000-ig, mert különben szenved, stb.)
Mármint autónál. Motornál meg esetleg az, hogy vigyázz 8000 fölött, mert
ott úgy meg fog indulni, hogy meglepetést okoz. (Mondtam egy példát.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #38793 üzenetére
Fingod nincs, hogy miről szól egy közös motorozás, ugye?
Azt hiszed, hogy gyorsulási verseny? Meg egymás otthagyása?Gurultunk huszi.gyb-vel egyet Hűvösvölgy felé: nem volt semmi
gond abból, hogy ő 50-essel ment, én meg (az óriási!) 180-assal.
Mikor meg akartam előzni, megelőztem, amikor meg neki kellett
elöl menni, akkor meg ment elöl: el lehet ám venni a gázt, halihó!
Megelőzni is csak azért előztem, hogy meghallgathassa a kipum
hangját - akkor még hangtompító nélkül -, nyélgázon is. Jól szólt.
A szűk kanyarokban amúgy simán fordult úgy, hogy eszembe se
jutott volna megelőzni - de pláne nem otthagyni. Nevetséges!Tudom, runner 125-re célozgatsz állandóan, aki anno leírta, hogy
ő nem szerette a közös túrát(!!!) a Nexus 500 "vs" 50-es haverral.
De azt azért vedd figyelembe, hogy egy találkozó nem túra.
Ja és az meg a másik, hogy egy spontán szerveződött Bp közeli
talin ő nem is igen lenne ott, mert nem itt lakik... Így nem para.#38795: már értem, honnan fúj a szél. Magadból indulsz ki, hogy
ha nagy motoron ülnél, akkor jól otthagynál minket. Ötletes.
(Btw. ne keverjük már az összeröffenést, a kötetlen motorozást,
meg az országúti túrázást és az "ereszd el a hajam" stílust, jó?)Nyilván nem egy több száz km-es körre indulnánk 50-től 500-ig
mindennel, mert azt valóban nem lehetne bírni ép ésszel. (Mert
lehet, hogy te rászánsz egy túrára x órát, míg egy találkozó az
talán sokkal rövidebb: nem ér rá mindenki órákat keringőzni.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #38798 üzenetére
Ó, dehogynem! Csak jó helyen kell azt növelni.
Australopithecus____________500 cm3
Homo habilis________________700 cm3
Homo erectus_______________1000 cm3
Homo Neanderthalensis_1200-1700 cm3
Homo sapiens cromagnoni____1400 cm3
Homo sapiens sapiens_______1300 cm3
Látható, hogy az "optimum" úgy 1300 ccm-nél lehet.
500 ccm alatt egy sz*ros csimpánz vagy... Ennyi.
A neandervölgyiek pl. annak ellenére haltak ki, hogy
átlagban eléggé "nagyköbösek" voltak... Néha olyan
érzés jön rám, hogy talán ma is köztünk élnek...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nekem is ezt csinálta terhelésre: szerintem csak elmelegedett.
Persze ha holnap is megmarad, úgy lehet, hogy "kuplung gond"
lesz, bár azt nem hiszem, hogy úgy járnál, mint én, hogy törött.Amúgy meglep, amit írsz. Olyan kényelmes fotelnak néz ki.
A Maján semmi gondom nem volt az üléssel, igaz csak 120 km
volt egy út, de aznap jöttem vissza (pár óra elteltével) ugyanúgy.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #38783 üzenetére
Milyen kipuff van ezen amúgy? Ha gyári, akkor nem csoda, hogy
elfogy belőle az erő 8000 fölött, viszont akkor meg alul van görgőzve,
uis érzed, hogy pörög, viszont nem megy - tehát feleslegesen pörög.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Srácok! Ha hivatalosan csak 32 Nm-rel kell meghúzni az olajleeresztő kupakot, akkor hogy a faxba nem tudom megmoccintani sem egy 1/2"-os crovával? Be lett tépve nagyon? Mivel, légkulccsal? Vagy csak be van rohadva? De hát tavaly volt olajcserén elvileg... Gondoltam, hogy "megkocogtatom" az elektromos légkulcsommal, csak az nem fér alá. Veszek majd egy kardáncsuklót, hátha, de elb*szni sem akarom, ha esetleg valamit rosszul csinálnék... Tippek jöhetnek!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #38888 üzenetére
Reverzibilis nyitási technikát mondj... (Hegesztés nélkül.)
Amúgy köszi, lehet fújok rá WD40-et, bár nem tudom, hogy
hogyan fog eljutni a menethez. Egyszerűbb lenne legurulni
a szerelőhöz: ő tekerte be, tekerje ki... Csak bosszant, hogy
a manuál szerint ez otthon elvégezhető ~5 perces művelet.
Olaj is van, leeresztő tálat is szerváltam, de ez a csavar.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Reggel megfújtam WD40-nel, délután vettem egy gumikalapácsot, és azzal kocogtatva a CroVát, engedett a csavar. Nem biztos, hogy összköltségben olcsóbb volt, mintha a szerelő csinálná, de jövőre már csak az olaj lesz a költség, a többit nem kell újra megvenni. Plusz az érzés priceless.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nekem 19-es. Mondjuk azt is vennem kellett mert a "légkulcshoz" való (dupla) fejet nem fogta a sima racsnis kulcs, csak toldóval, úgy meg nem nagyon fért alá. A lényeg, hogy megvan. Szerk: ami nekem bazinagy volt, az a kuplung anyacsavarja. 46-os.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #38916 üzenetére
És nem is hegesztettem. A kardáncsuklót picit bánom:
nem használtam, s nem nagyon fog kelleni mostanában.
Ahhoz meg drága volt, hogy "csak úgy" legyen. Ez van.
Azért még jól jöhet bármikor, ha szűk helyen kell szerelni.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Szerk: igazából tegnap szórakoztam vele, amíg vártam, hogy némileg hűljön a blokk, miután megjöttem az olajleeresztő "tállal". (Az még egy jó sztori volt.) Ez amúgy egy 500 Ft-os "gumiceruza", de jópofa az eredménye. Aztán nyilván lesz, akinek ez nem (sem) jön be: sufnituning, "racsing", stb.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz golyani #38920 üzenetére
3 éves a gumi, most kéne cserélni: gondoltam, ha nem tetszik, csere.
Amúgy ja, hasonlít a hibajavítóra, valamiféle fehér festéket adagol ez is.
Dunás tippet köszi, ha olajcsere után nem megy bele lábon belököm.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #38924 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #38946 üzenetére
Ennél bonyolultabb a történet: a leovince.hu elvileg komolytalankodott
(velem is, röhej), és hasra mondott egy árat - na ez az, ami kicsit ciki.
Biztos utálják a robogósokat, vagy nem tudom. Nem szimpik, na.
A 27%-kal esetleg arra célozhatott runner, hogy szürke import a cucc,
de én ezt nem hiszem. Ill. nem tudom. Btw. nem 4Road, hanem SBK.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz SirKero #38952 üzenetére
Ezt nem arra találták ki... De azért nem kell félteni a kollégát: felkészült.
Szerk: amúgy most én is tompítóval járok, pedig javarészt város: kellemesebb
úgy. Sajnos a "mennydörgés" így elmarad, de hát valamit valamiért. Vigasztal,
hogy ~2 perc átalakítani oda/vissza, mindössze két torx csavar, és mehet...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #38954 üzenetére
Teljesítményben lényegében nincs. Hangban nagyon sok.
Nem, ezt nem hallottad, mert amikor először gurultunk, akkor még a
gyári kipu volt rajta, annak elég "fos" hangja van. A 4Road tompítóval
is szebben szól, mélyebb a karaktere: majd legközelebb hallhatod.inkább a szélzaj miatt vettem
Na igen, nagyobb tempónál elnyomja a szél a nyitott dobot is. Még a
Maján is, tehát 100 körül. Az a nem mindegy.160 = halláskárosodás.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #38958 üzenetére
Ma megyek edzeni, de lehet, hogy holnap délután lehet belőle vmi:
nem kell semmi komolyra/hosszútávúra gondolni, fél-/egy óra is jó.
Hétvégén megint elutazom, szóval az megint nem játszik...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bitpalace #38965 üzenetére
Szia!
Köszönöm az észrevételt. Egy a bibi: a fékfolyadék pont a betétekkel együtt volt cserélve, és ez az eset azután volt. Aztán egyszer később megint. Akkor arra tippeltünk, hogy levegős lehetett: nem sikerült a szerelőnek tökéletesen légtelenítenie. (Mondjuk nekem mondogatta, hogy most pumpáljam, most engedjem, stb., ő meg csavargatta a leeresztőt, szóval ez nem volt valami profi megoldás így, pláne, hogy enyhén csepegett is az eső közben, és kint állt a moci a cserekor.) Ez van. Azóta nem volt ilyen gond, és (elvileg) zsír új a folyadék. De vettem egy flakonnal, ha cserélni kéne (ezúttal rendesen). Tudod, mint a nótában: ha mégegyszer, azt üzeni...
Üdv,
DigitXThttps://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bitpalace #38979 üzenetére
persze 2 emberes
Na ez az... Pont ezért nem nyerő, ha a másik emberke akkor lát először fékolajcserét. Pl. elsőre el is b*sztam, mert nem mondta, hogy ne engedjem el, én meg elengedtem: pumpálhatta fel újra, stb. Mindegy. Összességében így nem volt tökéletes a dolog, és különösen nem tetszett, hogy ha csöpögni kezd az eső, miért csináljuk a szabadban? Mert annyit még én is tudtam, ha víz kerül bele, az hamarabb felforr, tehát kerülendő... Szerk: szó se róla, van abban valami jó, ha az ember látja, hogy hogyan dolgoznak a motorján (emberibb, mint leadni a szervizben, aztán másnap elhozni), és akár szívesen segít is benne, ha tud, de azért érted... Remélem, nem lesz vele gond megint. (Most ugye jó...)wolfnet: hát igen. Ilyen, amikor az ember nem válogathatja meg az időjárást. Nekem nem volt gondom a tapadással, pedig öreg az a Bridgestone (Hoop B02 talán). Mondjuk élből óvatosabban mentem, mint szárazon. A legjobb persze, amikor a plexi csurom víz, és minden szembefény megtörik rajta ezer felé: sz*rt se látsz, és ezt még szorozd meg kettővel, mert az ezüst plexi volt fent... Nem terveztem, hogy sötétedésig "kimaradok".
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bitpalace #38986 üzenetére
Nekem jó lenne holnap reggel / délután is. Elég közel dolgozol (~10 perc).
Amúgy a srác általában jól dolgozik (én is szoktam őt másnak ajánlani), és
végül a fék is rendben van, csak leírtam, hogy hogyan történt... Nyilván ha ő
úgy látja, hogy sok volt az az eső, belemehetett, akkor nem így csinálja.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bitpalace #38988 üzenetére
Na, akkor ezt meg is beszéltük. Nem fogok hirtelen meghalni a gépen, ne aggódj: nem szokott semmi gond lenni szerviz után. Féktárcsát is a srác rakta fel tavaly. Én is megyek szabira, amikor annyira nem fogok motorozni... Amúgy sem a hátsó fog megállítani, amikor kell, hanem az első, abba meg nem kellett belekontárkodni.
Meg aztán annyira nem "forró" a téma! Június 25-én volt ez az fékbetétcsere. (46658 km-nél.) Kb. egy hónappal és 350 km-rel később toltam le a 2x120 km-es minitúrát, amikor előjött a hiba... Kétszer. (Teszem hozzá, hogy ezen a túrán tört el az egyik kuplungrugóm is. De még úgy is ment a gép, mint a parancsolat, sőt, akár magától is menni akart. Azóta azt is lecseréltem (47329), tehát most már az is (újra) frankó - sőt, már be is kopott, így hasonlóan jó menettulajdonságokat ad, mint az elődje tette, még a törés előtt.) Tegnap cseréltem olajat. (47670). Ez akárhogy nézem kb. 1000 km, és a huszi.gyb-s eset óta nem volt vele gond... (Amúgy az 1000 km valójában ~1100, mert ott a SpeedoHealer, ami "belekotyog".)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #38962 üzenetére
Meghallgattam egy komolyabb fülessel... Elég "kemény".
Az a vicc, hogy ahogy írod, tompítóval sem egy matyóhímzés.
(A mélynyomót most nem fogom beröffenteni az igazi élményért:
biztos értékelnék a szomszédok.) A 4Road tompítóval szolidabb.
Holnap próbálom a füldugót: nem tudom, kivegyem-e a tompítót?asszem elvesztettem mindenemet
Nem a szerelőnél maradt véletlenül?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #38991 üzenetére
Péntek nem az igazi. Addig jó, hogy a melóból korábban eljöhetek,
de aztán este megint jelenésem van az edzőteremben. Ma este (ill.
inkább délután a plexi miatt) jobb lenne. De miért pont Symbihez?Trollkodni?
Egy képzeletbeli "LeoVince találkozó" margójára
"Hallom, megfogtak a zsernyákok, mert hangos a dobod: mutasd!"
[TT]
"Na, ez tényleg nem rossz (pláne 50-estől), de ezt hallgasd meg!"
[4Road]
"Mit bénáztok srácok? 180 ccm. Aha. Nem hallok ebből sz*rt se..."
[SBK]
"Azt a durva...!"
...
"Akkor most kivenném a silencert, jó?!"
"Neeeeee...!"https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #38991 üzenetére
Nem fogok sárgára váltani. Az, ami a 4Road hangtompító nélküli dübörgését
szolid kis dörmögéssé alakítja, ami a 100 km/h-ás orkánt lágy tavaszi szellővé
degradálja, ami az utánad rongyoló zsernyákok szirénáját... Na jó utóbbit nem.Szóval ez nekem bőven elég! Sőt, kicsit sok is... Van benne valami félelmetes,
hogy úgy hasítasz (a motorkádhoz képest) durva tempóval, hogy nem is érzed:
csak a mutató mutatja, hogy ez bizony már tempó, és nem kéne erőltetni.Ami biztos: megszokást igényel. Valamint: országútra biztos használom majd!
De a városon belül elsőre nem vagyok benne biztos, hogy biztonságosabb vele
közlekedés. Mármint hangos dobbal, ami téged nem zavar, csak mást, de te
sem hallasz annyit a többi közlekedőből, mint azelőtt... Lehet, hogy ide inkább
tompító + füldugó nélküli megoldás a nyerő... Hosszú távra meg persze füldugó.
A hangtompító nélküliségben ott sem vagyok biztos. Az inkább pont a városban
előny: észrevesznek és elengednek a jófej autósok (vagy rádhúzzák a rosszak).ki akarja próbálni a nexust
Miért, megvan már a jogosítványa? (Amúgy kipróbálni én is biztos kipróbálnám
szívesen, de valsz', hogy nekem alkalmatlan lenne, a pakolhatatlansága miatt.)ezzel zárt térben ablakot lehet robbantani
Gondolom. (Én is csak egyszer indítottam be a motort a pincében, amikor a
xenont szereltem: le is jött a szomszéd, hogy mi volt ez, megint földrengés?!?)
A történethez hozzátartozik, hogy pár nappal előtte valóban volt egy földrengés,
amitől eléggé besz*rtak, hogy ez mi volt? Mondtam nyugodtan, hogy földrengés,
írják a Facebookon, meg minden. Kérdezték, hogy ez itt gyakori? Persze!
Nem is Budapesten volt, csak 1-2 lökést lehetett érezni. A motorra meg nyilván
csak annyit mondtam, hogy csak beindítottam egy kicsit, bocs: megnyugodtak.
Pedig mekkorát lehetett volna trollkodni, hogy jaja, megint földrengés volt![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #38993 üzenetére
azonos köbcentivel a váltós jobban megy nyilván
Nem triviális, mert a CVT optimálisabban használja a motorerőt, mint a váltogatás.
Igaz, hogy van súrlódási vesztesége, meg minden... Szvsz azonos blokk esetén a
meccs kétesélyes. Mármint ha a gyorsulást értjük azalatt, hogy "jobban megy".a rendőr honnan dönti el, hogy mi hangos és mi nem?
Amikor elhúzol mellette nyélgázon, szerintem hallja, hogy ez nem egy Babetta.2 perc beletenni a tompítót, de meglátja hogy nem halkabb
Én is hordom magamnál, ha beütne a krach. (Amúgy nekem sokkal halkabb úgy.)rendörnél majd lopakodok
Na ez az, amit nem lehet tompító nélkül egy nyitott dobbal. Vagyis hát igen: kb.
alapjáraton van olyan szép, dörmögős hangja... Nagyobb gázra elkezd ordítani.
Erről runner 125 tudna mesélni, hogy hogyan járt, bár Ausztriában: nem hagyta rá
a közeg, hogy "kicsi gáz-kicsi gáz, nem hangos ez biztos úr!" Helyben büntette...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na, nyomtam egy powerslide-ot kifelé a mélygarázsból...
Most szigetelték újra, a cipő is marhára csúszik rajta.
Oda kell rà figyelni, mert nem volt eszetlen nagy gázadás.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Unikornis gyerek szőnyeg 160x230
- Xiaomi Essential Elektromos Roller
- ParkSide Performance (PKHAP 20-Li B2) Fúró- és vésőkalapács - LEGJOBB ÁR
- Bosch EasyDrill 18V-38 akkus fúró-csavarozó (akkumulátorral és töltővel) - bontatlan, sosem használt
- Parkside PABSP 20-Li C2 - Performance fúró - csavarozó. Garancia 2025.12 hóig
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen