- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz energy4ever #73446 üzenetére
Átszaladt előtted valami, azért kellett vész fékezni
Ha ez igaz nagyon morci leszek. Tavaly csináltam meg... Mondjuk én simán engedném az automata 125-ös gépeket B-s jogsival, nincs sok különbség köztük, persze fojtás nélkül, de ki használja úgy.
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Haverral beszereztünk egy Aprilia SR 50 Factory Ditech-et ami nem indul. Tudom öreg hiba ilyet venni, de ennyi pénzért nem hagyhattuk ott. 8e km első gazdás, itthon vásárolt, Piaggio blokkos. 3 éve leraktàk mert nem indult. Bal oldalán van egy kevésbé feltűnő esés nyom, amúgy patika a gép. Kókányolva nem volt, egy gyertyát cseréltek és kész.
Benzint leengedtük, kapott 100-ast, továbbra sem indul, viszont a légszűrőbe fújt féktisztító után szépen járt egy darabig, de amint elfogyott a féktisztító leállt.
Benzinpumpa lesz valószínű a ludas, mert semmi hangja nincs. Létezik ebből utángyártott? Gyári új elég húzós, mondjuk így is megérte. Esetleg fel lehet újítani a régit?
Remélem van itt aki jártas eme csodás géppel kapcsolatban -
flegga92
senior tag
válasz nyogo83 #73677 üzenetére
Közben úgy néz ki lesz felújított bontott pumpa ami nyomásra tesztelve van, viszonylag jó áron.
Tényleg nincs más alternatíva, mert a gyári vékony vezetéken nem bírná ami ráadásul az ECU-ra megy közvetlen, egy auto AC pumpája kicsinálná. Relézve meg hibát dob az ECU...50k volt ismerőstől, ha nem sikerül bele életét lehelni akkor is bőven a pénzünknél vagyunk. De szomorú, hogy 8e km alatt megadta magát, lehet a kevés használat miatt mondta be az unalmast.
-
flegga92
senior tag
válasz sityupityu #73683 üzenetére
Reméljük ez volt a gond A tulaj elmondása szerint eleinte nehezen indult, majd utána egyáltalán nem.
A magasnyomású csöveket cserélni kell, mert ki vannak repedezve. Gyári csatlakozó menthető róla? Próbáltuk leszedni, de nem nagyon mertem feszegetni. Mondjuk ahogy nézegettem neten a képeket, sima bilinccsel teszik vissza legtöbbször.Amúgy saját felhasználásra nekem sem kéne Ditech, amennyivel kevesebbet eszik rá kell költeni előbb utóbb (akár a többszörösét is). Szertünk bütykölni meg tanulni belőle, mostanában egyiküknek sem volt semmi gondja, hiányzott a közös szerelés. Havernak volt már Ditech-e, pár évesen vette garisan és az alatt meg is adta magát, utána évekig nem volt gond vele. Normális olaj és benzin kell neki.
-
flegga92
senior tag
válasz sityupityu #73686 üzenetére
Akkor nem is finomkodok vele, veszünk bilincset. Kocsiban cseréltem tavaly benzinszűrőt ami a tankban volt, ott is hasonló csatlakozók voltak, azok könnyen szétjöttek.
-
flegga92
senior tag
válasz flegga92 #73673 üzenetére
Hétvégén volt egy kis időm bütykölni a csoda Ditechet, betettem a benzinpumpát, összes cső kicserélve, de csak nem akar menni, potyára pedig nem akarok minden lehetséges hibaforráshoz alkatrészt szerezni ezért felhívtam a szerelőt akihez szoktam járni, szerencsére vállalta, volt már vele dolga, van is hozzá mindene, tud vele próbálkozni.
Legrosszabb esetben 50k lesz a végösszeg, de akkor karbisra alakítja át. -
flegga92
senior tag
Én közlekedtem 10+ éves első gumival, 15 évesen a fogalmam nem volt, hogy a kopáson kívül erre is figyelni kene. Hátsót cseréltem, mert kopott volt, de az első maradt. Akkor nem tűnt fel semmi különös vagy 2 évig jártam vele, csak mikor tudtom nélkül szülinapomra faterom intézett rá gumit és majdnem akkorát vágódtam az új gumival mint az állat. Akkor rájöttem, hogy kanyarban baromira csúszott az eleje, az új meg nyílván tapadt rendesen, teljesen máshogy kellett kezelni a motort, csak úgy szoktam meg.
Én véleményem szerint nem ajánlom az öreg gumi használatát. -
flegga92
senior tag
válasz perge666 #74159 üzenetére
Nekem sem tetszettek, mert hogy néz má' ki, aztán mentem a Scarabeoval egy karikát és azt érzem, hogy le kéne cserélni a Cygnust
Annyival komfortosabb, hogy nem érdekel a kinézete. Szívem szerint egy Honda Innovát vennék, de jelenleg van jobb helye a pénznek. Garázssoron van egy ilyen egy idős úrnak, mindig ódákat zeng róla. -
flegga92
senior tag
válasz Tothgera30 #74277 üzenetére
Csak ajánlani tudom ezt a márkát.
Ezt kaptam az első robogómhoz, 7 évet elment, télen benne a motorban és nem volt feltöltve. Mikor megadta magát, gondoltam veszek egy Yuasa-t, a telet nem élte túl. Vettem még egyet, azt télire kivettem, havonta egyszer feltöltöttem, kövi szezon végére megadta magát. Pedig túl sok önindítózás sem volt. Vettem egy LP-t 2 év múlva azzal adtam el a robogót.
Jelenlegi robogóba is LP-t rakott az előző tulaj, nálam már 2. szezont húzza, mindig önindítózva és rövid távokon járok vele, télen is a motorban volt, 3 hetente beindítottam 10-15 percet ketyegni.
Yuasa az én méretemben 4000+ a sav árral többe került, és mocskolni is kellett vele. -
flegga92
senior tag
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Mostanában a Yamaha Cygnus 125 4T-m 2 nap állás után baromi nehezen akar indulni. Ha naponta használom pöccre indul.
Akksi jó, önindító teker, pár mp-re beindul majd leáll. Aztán már önindítóval meg sem próbálom, de kell neki vagy 20-25 rúgás mire fulladozva beindul, majd szépen megemeli az alapjáratot. Benzinpumpás és karbis gép, benzinpumpa nem tölt előre sajnos. Mit lenne érdemes megnézni? -
flegga92
senior tag
válasz nyogo83 #74626 üzenetére
Köszi!
Gyári fekete csövek vannak még, ránézek majd milyen állapotban vannak, na meg ha kell akkor csere átlátszóra.
Remélem nem a benzinpumpa, mert az baromi drága. Mondjuk ha csak a visszaejtéssel van baj, egy visszacsapó szelepet be lehet iktatni, nem a tankban van a robbantott ábra szerint.
Esetleg a benzinszűrő nem lehet ludas? Mondjuk beindulás után nincs vele gond.
Még olyat szokott csinálni, amikor félmeleg állapotban van (megyek 1 km-t leállítom, majd 5 perc múlva indítom) akkor csak teljes gázadásra indul be, ha már rendesen bemelegedett nincs ilyen gond. -
flegga92
senior tag
válasz Vismajor01 #74696 üzenetére
Így sehogy. Olaszországból kell az eredeti forgalmi + a kivonási papír is. Kell még egy kétnyelvű adásvételi, de ez a kisebbik gond, könnyen pótolható
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs