Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spyduck

    nagyúr

    válasz Ice&Lime #31520 üzenetére

    Azokban a boltokban ahol eddig én dolgoztam ott mindig felbontottuk a vevőnek mivel előfordulnak bakik mint, ahogy azt már leírtam (bolti vásárlás). Netes vásárláskor pedig csak akkor bontottuk ki ha nem tudtuk a számlát úgy elhelyezni, h ne essen ki a doboz nyílásából. Attól, h a doboz bontott a termék még jogilag új. Azt meg el lehet felejteni, h te megrendeled, visszaküldöd és azt újraértékesítik. Az bizony megy vissza a gyártónak, legalább is én ahol eddig dolgoztam ott ez ment.

    Én amúgy ellene vagyok annak, h bontatlanul menjen ki az ügyfélhez a termék. Miért? Hazaviszi, kibontja, használja, 1 nap után ráejti a telefonját és azt mondja karcos volt és vegyük vissza. Én azt mondom, h ki kell bontani, meg kell nézni, h nem karcos, törött maszatos vagy stb... és csak úgy lehessen kiküldeni az ügyfélhez. Ha egyszer saját boltom lesz akkor így fogom csinálni. Magamat is levédem és a vevő se kap rosszat.

Új hozzászólás Aktív témák