Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • tpmportal

    tag

    válasz SeniorTilla #31398 üzenetére

    Nem kéne minden MSI-re általánosítani, neki is vannak rossz (mondjuk tény, hogy náluk ez van többségben) és jó típusaik is. Nekem már több mint fél éve van meg a GX620-as MSI-m, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve, semmi sem romlott el benne, és még melegedési gondjai sincsnek. A testvérem Dell Inspiron 1720-asnánál (aminek a hűtésével általános megelégedés van, úgy tudom) csak teljes terhelés alatt hangosabb, de akkor se sokkal, és a ház sem melegszik jobban, pedig ez egy 15,4, az pedig egy 17 colos noti. Lehet mondani hogy én vagyok nagyon szerencsés, és kifogtam egy jó darabot, de külföldi fórumokon (notebookreview) is elég jó véleménnyel vannak az MS-1651 (MSI GX620/GT627 alapja) sorozatról.

    Én nem azt akarom mondani, hogy nincs baj egyes szériáikkal, de nem kell egy az egybe leszólni az MSI-t, hogy minden notija sz*r, azért, mert van pár félresikerült típusuk.

  • tpmportal

    tag

    válasz adm #31404 üzenetére

    Én nem sértődtem meg azon, hogy az MSI-t szídják, engem az zavart, hogy amiatt, hogy bizinyos termékei rosszak, a többire is ugyanúgy rámondják, hogy sz*r. Én nem dícsérni akartam az MSI-t, hanem azt mondani, hogy attól, hogy vannak gyakran meghibásodó és gyenge minőségű termékei, attól még lehetnek nem annyira rossz notijai is (esetleg jók is), és csak egy példát akartam felhozni. Minden nem preztízskategóriás gyártó készít termékeket az különböző árcsoportokba, és a legolcsóbb, leggagyibb cucc alapján nem érdemes megítélni a felsőkategóriás termékeiket. Például a Dellnél az 1555-ös Inspironról én több helyen olvastam, hogy nyeklik-nyaklik, olcsó műanyag, rossz minőség. Ettől függetlenül nem szokás kétségbe vonni a Studio XPS-ek összeszerelését és anyaghasználatát.

    Azt tényleg el lehet felejteni, amit az eladó és a reklámok mondanak, és gyakran a nevesebb tesztelő oldalak véleményét is megveszik a gyártók (mindenki pénzből van).
    Ezért kellene az ilyen fórumokon az embereknek nem azt hallaniuk hogy ha adott gyártó, akkor ne vedd meg, sz*r, hanem azt, hogy kifejezetten az általuk választott széria milyen, és hogy mi vár rájuk szervíz és egyéb szolgáltatás fronton azért cserébe, hogy ők ilyen és olyan notebookot kapnak ennyiért illetve annyiért, esetünkben az MSI jó teljesítmény/ár értékéért kritikán aluli szervízt. Hagyni kéne hogy az emberek döntsék el, hogy érdemes-e szerintük az olcsóságért cserébe bevállalni az adott sorozat meghibásodási rátája mellett az adott minőségű szervizt.

    Azon nem kell meglepődni, hogy a legkevesebb befektetéssel a legynagyobb bevételt akarják termelni, mindenki ezt teszi (kivéve a kevés non-profit szervezetet). Azon már nem szokás nagyon felháborodni hogy a bankok mennyivel nyúlnak le minket, mert azt már mindenki tudja, és megszokta.

    És igen, teljesen igazad van, ez átverés, de kis hazánkban már mindenki ezt csinálja (tékozló homár?), és pont azért létezik a fogyasztóvédelem, hogy ez ellen megpróbáljanak harcolni, tessék nyugodtan hozzájuk fordulni.

Aktív témák