- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz deicide #120891 üzenetére
Ugyanilyen vagyok, ha én valamit eldöntök, akkor az azonnal kell. Jó persze előtte komoly utána járás és hezitálás van, de ha egyszer eldöntöttem addig keresgélek ameddig nem találok olyat amit ne vennék meg.
Az a 175k km tényleg nem sok főleg ha pályán rakták bele, nekem most lesz lassan a mondiba 170k, de le nem cserélném az tuti egy 60-70k-t futott darabra.
(#120894) deicide Ez mondjuk nagy baj, hogy ott 120-al ment az NFS, az utóbbi pár hónapba nem egy közutas halt meg ez miatt, mert nem tartották be a sebességhatárokat terelésnél nem hiába ugrott rá a rendőrség ezeken a pontokon lévő sebességmérésre teljesen jogosan. Elvárják az autósok, hogy rendben legyen a pálya, de annyit már nem tudnak várni ameddig elhagyják a terelést.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #120904 üzenetére
Egy porlasztó, ha 200k-t bírna ki már régen rossz lenne... Ez a korai porlasztó halál a VW PD elemeire volt igaz meg pl a mazda motoros fordokra, rönó korai 1.5 dci motorok, stb. Nem tudom honnét veszi ezt nyilván ha szar gázolajat tankolnak az nagyban hozzájárul a porlasztó halálához. Kettőstömegűvel viszont számolni kell használattól függően átlagban olyan 200-250k km-t bírnak ki ára szintén átlagba 200-300k nem tudom egy ilyen bmw-nél ez mekkora tétel lehet, de ezzel számolni kell a porlasztóval viszont szvsz ilyen ekvés km-nél nem.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #120922 üzenetére
Nekem 5km-re van a meló, ha jönnek a mínuszok mire beérek meg se mozdul a hőfok mérő.
Engem nem érdekel, az autó van értem és nem fordítva, ha kicsi benzines lenne az se melegedne be szóval tökmind1. Ettől függetlenül mindent megkap amit lehet minőségi anyagokból. Ahogy qru írja egyedül a dpf aminek nem tetszik a rövid táv a regen miatt, de én azt már megoldottam...
Qru: Jaja nagyon jók ezek az eszközök már néztem több autón én is. Fordhoz amúgy elég egy sima elm interfész is.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Azért egy ilyennel meg tudnék barátkozni én is.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #121131 üzenetére
Rokon 8 éves corsajaba nincs még 60k azt se hinné el senki.
-
SzlobiG
félisten
válasz jani_gy_22 #121319 üzenetére
Bontószökevényt? Sztem ne..
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #121400 üzenetére
Mennyi pénzt is szánsz a dologra?
Nem mondom, hogy rossz a skoda mert nem az, de egy olyan felszereltségű bmw-től amit mutattál nagyon messze van és itt nem csak a felszereltségre gondolok, hanem a minőségről.
Passat nem játszik?
(#121401) runner 125 Huhh, 5.5-ért kizárt hogy skodát vennék.
[ Szerkesztve ]
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #121453 üzenetére
Most már azért azzal tisztában vagy, hogy ennyiért audi, merci, bmw 100-200k km között fogsz csak találni, vagy marad a puritán octavia "újként".
Tudom sok pénzről van szó, de kicsit kezded túl spirázni a dolgot, ha nem mersz kockáztatni, akkor menny el és vedd meg az octaviat arra kapsz garanciát is és nyugodtan alszol.
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #121524 üzenetére
Ajha ez tényleg jó fogyi. Nagyon eltalált motor az.
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #121578 üzenetére
Az van nekem is 1 évet nem bírt ki azt mellé jó drága is volt. Ettől független mindég boscht veszek.
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #121624 üzenetére
Mert egyszer csak a csúcsot kellett cserélni másik alkalommal az elemeket is. Először elég volt a csúcs utána kompletten kellett cserélni hozta vissza hogy szar. Csúcs cserével asszem 50k km-t ment el.
Most lecserélte 1.9 pd-re (másik autó) Kíváncsi leszek ez meddig fogja bírni. Nagyon sokat megy ilyen havi 10k km.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz MunezXBK #121856 üzenetére
Én is így használom a mondit 5km oda, majd vissza. Ilyen hidegekbe mire beérek meg se mozdul a hőfok.
Még jó hogy van benne kis fűtő radi legalább a meleget nyomatja hamar.
Én úgy vagyok ezzel a kérdéssel, hogy teljesen mind1 milyen autó lenne erre a célra (nyilván nem csak erre) az se melegedne be, annak se tenne jót.
-
SzlobiG
félisten
válasz gooool #121875 üzenetére
Nincs jó hírük a dízeleknek sajnos. Mazda motor gyakori injektor problémák, magas nyomású szivattyúval karöltve,kettős tömegű ezekben is van már tehát az se olcsó mulatság. A 2006-os évjárattól már van amelyik dpf-t is kapott ami csak tetőzi a problémákat.
Az a baj, hogy amiket találsz rengeteg km van bennük és ott igencsak nagy eséllyel jelentkezhetnek ezek a hibák egy injektor vagy magas nyomású csere horror tud lenni. Én kerülném. Inkább egy tdi-t néznék.
-
SzlobiG
félisten
Ezek a kupék ilyen nyomott áron mozognak manapság?
Jól néznek ki ezek és erős motor is van bennük ahogy nézem.
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
- DIGI Mobil
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- Trollok komolyan
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen