- Azonnali fotós kérdések órája
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Plazma TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wrox
senior tag
Sziasztok,
Tudom, hogy ez nem autószerelő fórum, de hátha van valaki, aki ért hozzá.
Olyan hibára lettem figyelmes, miután lecseréltem a nyári kerekeket, hogy:
Kormány jobbra húz, nagyon enyhén, de érezhető.
Nyári gumi belső fele le volt nyalva. (Előző gazdája szerint az futóműállítás előtt keletkezett.)
Fékezéskor kb. 70 km/h körül picit rázza a kormányt.
Azért elvittem futóműállításra, minimálisat kellet korrigálni.
Félrehúzás megmaradt, remegés megmaradt.
Szerelő nem talált semmi hibát rajta.
Mit érdemes cseréltetni ilyenkor?
Centirozás volt, vadonatúj, gumik vannak fent.
(Ezek a hibák valószínűleg előtte is voltak, de a 225/45/17-ös kerekek olyan szinten elrángatták a kocsit, hogy nem tűnt fel, most 195/65/15-ös gumi van fent, mintha kicserélték volna az autót. Abszolút nem rántja el a rossz út)