- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
it Ezúttal a Comcast kínálná egyben a Peacock, Netflix és Apple TV+ streamingszolgáltatásokat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HKorn
addikt
válasz molnarpeter #157063 üzenetére
Aha, erről nem hallottam, az már nem rossz felszereltségi szint. Egyedül a motor gatya, kellene az 1.0 TSI szerintem
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Tudja valaki, hogy Seat Leonra van-e őstermelői kedvezmény? Golf-nál 19%-ot mondtak.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz bitpork #157094 üzenetére
4 évig garanciás, az azért nem mindegy.
Na meg én hiszek benne ha 0km-es kora óta csak én használok egy autót, megadom neki azt a gondoskodást, odafigyelést, amit minden autómnak meg szoktam (max 15k km ként olajcsere, stb) akkor azt később meghálálja.
Használtnál ismeretlen előélettel ezek mind rizikónövelő dolgok.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz SzlobiG #157127 üzenetére
Jó kis 307...
Haverék emlékszem anno újonnan vették és még garancia időszak alatt annyi baja volt, mint más autónak 20 év alatt.
Pedig aztán cseréltek benne mindent gariban mégsem lett meg a hiba. Legdurvább amit produkált az az volt hogy este úgy 120-as tempónál elment róla a komplett világítás. Mondjuk amikor menetközben bekapcsolt a kormányzár se volt gyenge.
Azonnal adták ők is el.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
1.4 TSI (új) mennyire jellemző az olajfogyasztás?
Kokszosodás ha jól olvastam a témában napi 10-15 km-es rövid távoknál akár már 50 ezer km-nél is jelentkezhet? Igaz ez?
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Most akkor ez a kokszosodás dolog minden közvetlen befecskendezős motort érint vagy nem?
Suzuki S Cross 1.0 turbómotorja mennyire kényes ilyen szempontból?
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz Dare2Live #157189 üzenetére
Ja melóba járásra lenne 70%-ban használva, az meg kb 2x15 km minden nap, 10km pálya, 5 km város. Akkor ez a TSI nek annyira nem pálya mi?
Különben annyira nem zavarna ha mondjuk csak 200k km körül jelentkezne, de TC-s Novoth Tibi szaki cikkeit is olvasva simán előjöhet akár 50k km után is. Prémium üzemanyaggal valamennyit lehet segíteni rajta.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz Dare2Live #157202 üzenetére
Szerintem az csak a TFSI-ken van.
Amúgy tényleg az van amit, írsz, gondolkodtam a Vitarán, 1.6 szívó, nem direkt befecsi, örökös darab, de elég gyengusz, viszont legalább nem zabál sokat.
Vagy esetleg még Auris hibrid, az izgalmasabbnak tűnik, de Vitara árából elég sok km-es példányok lennének csak.
Idén már nem döntök szerintem
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Egy egész jó cikk, főleg a konklúzió tetszik.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Nem tudja valaki, hogy a Toyota garancia (konkrétan Auris hibrid rendszerére vonatkozó gyári 5 év) érvényes minden országban alapból? Tehát ha egy külföldról behozott 3 éves autót vesz meg az ember, akkor az itthon is érvényes lesz?
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz grizlisandor #157422 üzenetére
2.0 PD-t felejtsd el, több sebből vérző konstrukció, szerepel totalcar 20 legrosszabb motorról szóló cikkében is.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz Motion_Blur #157482 üzenetére
Apudnak nem kényelmesebb a magasabb üléspozíció? Idősebbeknél ez nagy fegyvertény szokott lenni.
Én S-Crossra szavaznék, motor miatt is. Mondjuk nekem nem nagyon tetszenek a KIA-k, ez is benne van, de ezt tényleg neki kell eldönteni.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz Luck Dragon #157553 üzenetére
De akkor már érdemesebb egyből rámenni a J-re!
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz Napfénysüti #157561 üzenetére
Persze, én ezzel nem leszólni akartam a Baleno-t, csak fura volt nekem, hogy valakinek jobban tetszik, mint a Vitara, ami a legjobban eltalált Suzuki a most kapható modellek közül, pesze szigorúan szerintem.
De ízléseken tényleg nem vitatkozuk, jó látni, hogy a Suzuki meg tud fogni minden embert a dizájnjaival.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Na meguntam a használtautó keresgélést, mivel már a 4m-s kategóriát böngésztem és még mindig sok tízezret futott autókat találni csak ismeretlen előélettel, amik jó eséllyel még tekertek is, így egy új Vitara mellett döntöttem.
Ez biztos kiszolgál egy darabig.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Opel Astra H 2008-as 1.4 Benyó, garantált 169K km-el mi a reális ár érte?
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz Luck Dragon #157950 üzenetére
Enjoy, aut. Klíma, mp3 cd rádió, fedkomp, kartámasz, 16" alufelni kb ennyi + téligumi garnitúra
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
HKorn
addikt
-
HKorn
addikt
válasz Jakab66[hun] #158550 üzenetére
Én egy 2.0-ás benyás 3-ast próbáltam 2014-est, hát az is elég hangos volt, ráadásul szerintem nem is ment valami jól, vagyis többre számítottam.
Alapvetően csalódás volt az autó, ráadásul kényelmetlenül alacsony az üléspozíció.
Run&Ride
-
-
HKorn
addikt
Nálunk kettő gyerkőc van és egy csapotthátú H Astra a családi gép, teljesen elférünk semmilyen szinten nem nyomorgunk és még a csomagtartó is a nyaralásokat leszámítva legtöbbször elég, pedig csak 350L.
Persze 3 gyerekkel már nem lenne ennyire jó a helyzet, de akkor sem gondolkodnék kisbuszban.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz Yushchenko #159386 üzenetére
Én pont ez miatt vettem még most a Vitarát, ezres turbó nem kell, 1.4-est már elfogadnám, de az meg elég drága jelenleg.
Honlapon amúgy fent vannak a pontos méretek.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Mondjuk azért sántít ítt a dolog, főleg az Arona- Vitara összevetés. 4.1M-ért Vitara a GL+ felszereltséget adja, míg 4M-ért az Arona full fapad-ot. Ha Vitara is full fapad, akkor GL kellene belőle 3.75M környékén.
All in all, 4M-ért a Vitara még mindig verhetetlen.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz Yushchenko #159454 üzenetére
Arona és a Vitara között 1M+ eltérés van árban
Ezt mondom én is, ha szigorúan a 4M-es árt nézzük Arona olyan szinten fapad, hogy fáj a GL+ Vitarához képest, de még a következő lépcső is jóval kevesebbet ad.
Arról nem beszélve, hogy olyan szinten kisautó kinézete/feelingje van, hogy csak na.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz Yushchenko #159457 üzenetére
Nekem is az volt élőben.
Az is meglepő, hogy az Opel ennyire gyengére sikerült. Tény, hogy egyiknek sincs értékelhető alapmotorja a Vitarát kivéve. Hiába mondák a 95 lovas 1.0 TSI-t jónak, azért inkább egy szívó 1.6 kellene.
Run&Ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Háztartási gépek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Escape from Tarkov
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs