- 3D nyomtatás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós kamerák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- E-book olvasók
- TCL LCD és LED TV-k
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Vékonyabb lesz a Galaxy S24 FE
ma Viszont picit magasabb és szélesebb a Galaxy A55 mintájára.
-
Előzetes élménybeszámolókon a Black Myth: Wukong
gp A megjelenésig kicsit még türelmesnek kell lennünk, augusztus végén debütál a játék.
-
Lamborghini – Lian Li együttműködés
ph A három L betűs kooperáció eredménye az O11D Evo RGB egyedi, limitált kiadású példánya lett.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz
k.t.a. #183927 üzenetére
Szia!
Nehéz döntés, én kihasználnám a támogatást és három gyerek mellé tényleg nagy utas- és csomagtérrel rendelkező autóra mennék rá, mondjuk egy új rifterre.
Ha 3m körül vennél egy tényleg nagy használtautót és hozzászámolod a 2,5 milliót, ezek a családi dobozosok már nincsenek nagyon messze, aztán mégiscsak van 5 év garancia mondjuk egy combora is.
[ Szerkesztve ]
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
k.t.a. #183935 üzenetére
Abban a legjobbak. Elég egyszerű mutatvány a rendszer, szóval nem tud könnyen elromlani. Meg kell kapja időben a szükséges kötelező szervizt és nincs vele gond. Tulajdonképpen megbízhatóságban és fenntartásban a Toyota hibridek élen járók a belső égésű motorral szerelt autók világában.
Btw. új autóból 6M alatt ki lehet hozni egy Ssangyong Korando-t is, ami már alapfelszereltségben sem fapad, és jóval termetesebb az Scross-nál. 5 év garancia is van rá, de nyugodtan olvass/nézz róla teszteket, mert elég meglepő mennyit ad "kevés" pénzért.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
k.t.a. #183938 üzenetére
Én is újat vennék, csak megkérdezted, hogy mennyire megbízható és én válaszoltam.
Az Scrossban elfér kényelmesen 4 ember + csomagok, de a Korando egy komolyabb autó, még nagyobb hellyel, és nem túl nagy árkülönbséggel, tehát ár/érték arányban jobbnak tartom.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Tin
veterán
válasz
k.t.a. #183938 üzenetére
Tisztán elektromossal azért óvatosan, főleg azután, amit az Ionity most meglépett. Abban senki sem kételkedik, hogy városba-agglomerációba messze a legjobb az elektromos autó, hiszen gyakorlatilag appból vagy beállított időre bemelegíted a kocsit, nincs váltó, télen-nyáron megy ahogy kell, kb. alig tud meghibásodni, és sorolhatnánk. Éjszaka töltőre dugod, otthon, a másnapi 50-100 km-ed feltölti reggelre. Városban!!
De amint kiérsz, hosszabb távon mész, tölteni kell. Na most egy ilyen autóban van 50-100 kWh-s akku, és hát ezeket már nem töltöd fel otthon, mert 1-2 napig kellene tölteni, tehát ez kiesett. Maradnak a gyorstöltők, amivel ugyan 1 óra alatt felnyomod, de pl. az Ionity most emelt egy durvát az áron, gyakorlatilag nem kicsit drágább feltölteni ilyennel az autót, mintha benzinest használnál (100 kWh feltöltése 80€, ami 60-70 liter benzin, miközben az elektromossal elmész 400 km-t, annyi benzinnel hosszú távon több, mint a dupláját). Hoppá!
Nyilván mindenki tudja, hogy ha csak elektromos autó lesz majd, akkor sem fog kevesebbe kerülni az autózás, mintha benzinnel mennénk, de azért ez nagyon durva. Nem elég, hogy sokkal egyszerűbb az autót megépíteni, de az akku miatt milliókkal drágább, és még autózni is drágább lesz. De még ha csak ugyanannyi is, akkor is ott az elektromos autó bazi nagy felára, amit ugyan a benzines javítási költsége idővel kompenzál, de nagyon hosszú távon meg ott az elektromosban az akkucsere, ami megint egy bazi nagy költség.
Magyarországon elég olcsó az áram, szóval az otthoni töltés jó dolog, csak az meg sok idő. Városi közlekedésre simán ajánlható tisztán elektromos autó, de hosszú távon már látszik a tendencia, hogy nagyon nem lesz olcsó. Én jó ideje azt mondom, hogy az önerőből 50-100 km-t elmenő plug-in hibrid a legjobb választás, mert éjszaka otthon nagyjából feltöltöd, városban tisztán elektromosban használod, ha meg kimész, a belső égésű motorral a világból kimehetsz. És persze, mivel csökken az üzemanyag-igény, csökken a kereslet az olajra, tehát az sem drágulni fog.
A következő pár évben eldől, mit fog kóstálni az elektromos autózás. Meglepődnék, ha bármivel olcsóbb lenne, mint a benzines. A levegőtisztaság miatt szerintem is fontos, de hosszú távú utazásnál nem tudom, mikor fog tudni ez működni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
k.t.a. #183934 üzenetére
Toyota, Lexus HSD 10 éves koráig meghosszabbítható garanciával rendelkezik, egyszerű technika,1-2 dolgot kellhet max megcsinálni, nem 8-10-et. 4 főre egy Ampera még jobb lenne, 50-80 km kijön az akkuból, de ott még néhány dolog törődést igényel (kormányzár, hajtómű csapágy...), összességében bőven megéri úgy is, de akkor vagy vételkor rendbe van téve, vagy némi áldozat a tervezett karbantartáson felül valamikor. "Sajnos" egy 1.4 TSI vagy kis dízel azon a 15 km-en tud hasonlóan enni, mint egy HSD, újonnan a támogatással veszélyesen jó ajánlatok tudnak lenni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- 3D nyomtatás
- DIGI internet
- Yettel topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Renault, Dacia topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!