Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz TaaT #69529 üzenetére

    ezektől félek én is, olyan aszfaltgyűrődések vagy mik voltak tegnap a 3. kerületben, hogy szerintem végig verte volna a kocsi alját -3 cm-vel. ritkán járok arra, most gondolkoztam rajta, hogy felmerült az ültetés.

    azon gondolkoztam még, hogy ha 185/60 r15-öt rakok nyárra alá (ahogy a suzuki is amúgy), akkor 0,82 cm-vel feljebb kerül az autó, tehát akkor csak 2 cm körüli lesz az ültetés, ami nem veszélyes :F

    a gyári kerékméret 165/70 r14, most 175/65 r14 van, ami pont váltóméret, viszont r15-ben a 185/55 a vátóméret... milyen egyéb gondokat okozna, ha a gyár által is használt, valójában nem váltóméretű 185/60 r15 menne fel nyárra? gyorsulás/végsebesség gondolom változna...
    árban sem mind1, mert a 185/55 r15 drága és ritka is, noname is 16+khuf, amíg 185/60 r15-ben majdnem preminumot adnak annyiért.

    ja és ha már a felninél tartok:
    meg lehet valahol nézni a felnik súlyát? mert nem feltétlenül kell nekem alu, ha sokkal nehezebb, mint a gyári lemez... meg milyen felnik ajánlottak? nem akarok valami gagyi olaszt venni, ami az első lyukba széthajlik :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák