- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Azonnali fotós kérdések órája
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Plazma TV topic
Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
ma Negyedév eltelt, mióta letettem az iPhone-t. Jól bírom, csak egyszer viszketett a bőröm alatt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
bandus #51583 üzenetére
Jo motor az 1ZZ, azzal az egy kitetellel, hogy 2005 utanit erdemes belole venni. Tenyleg jol fogyaszt es teljesen megbizhato.
Hasonlo koru Mazda6 is jo auto, szinten van belole kombi.
!Overdose!: japan belpiacos motorok altalaban azonos motorkoduak, mint az europai verziok, csak van belolul erosebb verzio. Szerencses esetben tehat papirozottan lesz benne az erosebb motor, a forgalmiban pedig nem no a teljesitmeny. Pl. Toyota 4A-GE-bol az itthoniak 110-120le kozott mentek, de japanban volt belole 150-160 lovas verzio is, aztan nehany embernek az van itthon bepapirozva.
Same rules apply!