Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kisza25

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Jadro #4223 üzenetére

    azért írtam, hogy van akinek bejön:) (üléspozíció)
    a hondáét én sem szeretem, mert ott a földre ülsz, nekem a középmagas jön be,
    pl a kia pro ceed-ben ami nekem van az pont jó, viszont aki ilyet tervez az készüljön fel rá, hogy a hatalmas első ajtónak legalább annyi hátránya van, mint előnye,
    pl. szűk parkolóban alig tudsz kiszállni, mert a sokkal hosszabb ajtó még csak résnyire van nyitva, mikor egy normál ajtón már simán ki tudsz szállni

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

  • Vesztor87

    senior tag

    válasz Jadro #4223 üzenetére

    Szüleimnek Ignise van, 1,3-as, nagyjából ismerem. Szoknyája nincs, csak tetősín, ablak légterelők (4db) és az oldal védő csíkok. Szerintem szép autó (övék grafit szürke metál) de feldíszítve még szebb). Azt hogy vékonyabb a lemeze nem tudom, de a fogyijuk rendben van. Apu óvatos vezető, 2500-3000 körül elváltja, kisebb vidéki távokkal (10-30km) néha kicsi várossal, és pályával vegyesben 6 körül van a fogyi. Nem nagypapásan vezet, 100 körül megy országúton, néha meg is van hajtva hogy ne hogy ellustuljon, a legjobb fogyija bejáartósan volt, akkor tényleg tojással a pedál alatt 5,3 volt a fogyi. Ausztriába pályán tartós 120-140-el jött ki valami 6,3 körül. Szerintem Ignisek közt ez jó. Főnökömnek is volt Ignis, ő hajt állandóan, tipikusan nagy gázzal közlekedő ember, neki Pesten 10 körül evett...
    Haver Kalosa Pesten (1,2 benzin) normál tempóban vmi 6 körül van, vidéken mondta hogy 5,5 körül van... Fene tudja. Kalosban a belső az ami kicsit óccó hatású, az Ignisnek pont a belseje az erőssége... Másrész viszont kicsit billegősebb a Szuszka, és eléggé pattogós a feneke, bár nem kell annyira tolni ha szar az út:) Neeeemtom:D

Új hozzászólás Aktív témák