- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Bluetooth hangszórók
- Milyen alaplapot vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Premier előzetest kapott a nemrég megjelent Dystopika
gp A kizárólag PC-re elérhető alkotásban egy saját cyberpunk város építése lesz a feladatunk.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz
batai15 #215137 üzenetére
Azért az nagyon kemény, hogy azt írod "csak legyünk tisztában némi gép technikailag dologgal" (sic!), miközben látványosan homály amit írsz. Vagy csak nagyon pontatlanul fogalmazol, aminek az eredménye az, hogy mellébeszélésnek tűnik amit írsz, ezesetben érdemes lenne pontosítanod.
Felengedett gázzal alapjáraton utoljára kéziváltós autók közül a kétütemű Wartburg gurult a szabadonfutó miatt, mert a motor járáskultúrájából és a kétütemből adódóan motorféken nagyon kellemetlenül rángatott volna a bódé.
Nem euro norma kérdése, hanem amióta befecskendezőkre cserélték a karburátorokat, azóta tolóüzemben nincs üzemanyagbefecskendezés, mert pazarlás, felesleges. Karburátornál mivel nincs számítógép általi vezérlés, ezért mindig a karbi beállítás szerint megy be az üzemanyag, motorféken is. És igen, a karbis az le is fullad, hiszen nincs elektronika ami lereagálja ha alapjárat alá esik a fordulat.
Qru leírta tömören: ha alapjárat közelébe esne a fordulatszám motorféküzemben, akkor kapcsol a vezérlő és nem engedi lefulladni a motort, elkezdi tolni be az üzemanyagot, az autó meg megy tovább. Próbáld ki, berakod az autót egyesbe, és gázadás nélkül lassan elkezded felengedni a kuplungot. Az autó el fog indulni és alapjáraton haladni fog előre, mert a vezérlő nem engedi lefulladni, adja helyetted a gázt.
Többnyire versenysportban vagy tuningnál a motorfék erősségét lehet állítani úgy, hogy teljesen elzárt befecskendezés helyett valamennyi üzemanyagot mégis toljon be a vezérlő, akár hűtés miatt, akár a motorfék karakterisztikájának (erősségének) változtatása miatt. Az lehet, hogy vannak olyan a közúton ritkának számító motortípusok amik felépítésükből adódóan motorféken is nyomnak be valamennyi minimális üzemanyagot a fentebb írt okok miatt, de teljesen átlagos sornégy kisköbcentis motorknál ez nem jellemző, felesleges.Az hogy a te automatád hogyan működik, az egy dolog, nem lehet általánosítani minden automatára ahogy te leírtad, mert többféle elven működő automata létezik. Hagyományos olajos automatáknál valóban szabadon fut, kivéve amikor direkt fokozatban van, ott van motorfék egész addig, amíg túl alacsonyra nem esik az alapjárat, ott teszi ki szabadonfutásba a vezérlő, ami olyan, mintha egy kéziváltósat kivennél üresbe. Az olajos váltó működése az ilyen.
Egyébként fél perc guglizással is megtudhattad volna a megoldást.
Ettől még simán lehet, hogy a turbók javítását jó minőségben végezted el.
Ha mégis ugyanarról beszélünk akkor bocsi, csak nem ezt írtad. Sajnos a fórum az ilyen, pontatlanul kell fogalmazni, különben elbeszélünk egymás mellett.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Aliexpress tapasztalatok
- iPhone topik
- Diablo IV
- CASIO órák kedvelők topicja!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...