Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emvy

    nagyúr

    válasz z-csongor #186151 üzenetére

    A Passatokban hasonlo technologia van, mint a Superb-ben, szoval ezek alapjan azt tudom mondani, hogy
    - Carplay/AA teljesen jol mukodik
    - a matrix fenyszoro a Superb-ben allat, de nem tudom, h ez ugyanaz-e mint a Passatban
    - savtarto: nem egy Tesla, autopalyan oke, de varosban nem hasznos. Leginkabb azert, mert nem annyira masszivan kozepen tartja, hanem a sav szelerol tekeri vissza
    - parkolassegito: ez kb. az egyetlen extra, amit kihagytam a kocsibol :)
    - klima szerintem oke, nem binaris, nem is hangos

    while (!sleep) sheep++;

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz z-csongor #186151 üzenetére

    Nem tudom mennyre releváns, de Park Assisttal kapcsolatban nálam pozitívak a tapasztalatok a Polonál. Ugyan csak párszor próbáltam, de mindig szépen betette párhuzamos parkolás esetén a kocsit középre (illetve merőlegesesnél is működik bal illetve jobb oldalra is).

    Az adaptív tempomatról is jó a véleményem, nem volt eddig furcsasága, vagy tévesztése. Az álló autókat nem szereti észrevenni, szóval, ha álló sor végéhez közelítesz, akkor célszerűbb, ha átveszed az irányítást (ez a használatiban is le van írva). Egyszer volt, hogy a pályán, a belső sávban elkezdett sípolni a ráfutásfigyelmeztető, de egy határozott gázadással ignoráltam.

    A Poloban lévő sima LED fényszóró érezhetően jobb egy sima halogénnél, de talán az S60 xenonja azért kellemesebb fényt adott (távolsági esetén ott xenon + halogén is működött). Polo LEDes távolságijának van egy határozott hotspotja, ami egyenesben jó, de kanyarban ugye pont az út szélét világítja meg jó erősen.

    AA teljesen hibamentes.

    [ Szerkesztve ]

  • Mauzes

    őstag

    válasz z-csongor #186151 üzenetére

    GTE-m nincs, csak B8 Highline, de amiket kérdezel, azok nagyrészt szerintem tök ugyanazok:
    - klíma: teljesen jó, jól tart hőmérsékletet és nem bináris. Igazából állítanom sem kell szinte soha, bár én amúgy sem vagyok érzékeny a klímára. Gombjai is tök jók.
    - carplay: napi szinten használom az Android Auto-t, nem késik a GPS. De ez lehet inkább telefon függő (?)
    - ülés: nekem alcantara "félbőr" van, erről nem tudok nyilatkozni
    - fényszóró: nekem a fejlettebb Led 2-es van benne adaptív extra nélkül, de kanyarkövető. Nekem nagyon bejön, marha jó fényt ad, ezt más sofőrök is mindig megdicsérik, akik este vezetik (és sokkal szebb vele az autó, mint más lámpa verziókkal)
    - asszisztens: sávtartó nekem nincs benne, erről nem tudok nyilatkozni. Automata parkolássegítőt nem igazán mertem még használni, úgyhogy erről sem tudok beszélni. Az adaptív tempomat viszont a kedvenc extrám. Nagyon könnyű gombokkal használni és szerintem 99%-os hatékonysággal működik, előzésnél még soha nem ijesztett be, és talán 2x fordult elő, hogy lassú csorgásnál túl későn állította meg (ekkor fékeztem, de talán a vészfék asszisztens működésbe lépett volna), illetve az álló autókat nem veszi a radar. Én egyébként országúton és autópályán 95%-ban pedál nélkül vezetek (kivéve, ha szembeforgalomnál kell előzgetni).
    - zörejek: ez talán a leggyengébb pontja nálam. Nem Opel szint, de innen-onnan azért vannak zörejek, nyiszogások, főleg műszerfal illesztések, ajtókárpit, stb. Mondjuk előző kommenter szerint a GTE verzióban már javították ezt, de én nem látom be, hogy mitől javult volna, amikor csont ugyanaz a belseje. Mondjuk a műszaki hibamentesség (eddig) és a nagyon magas szintű praktikum nekem kompenzálja, de azért tök gáz, hogy egy 12 milliós listaárú autó fél éves korától kezdve elkezd zörögni.

    [ Szerkesztve ]

  • Doki16

    addikt

    válasz z-csongor #186151 üzenetére

    Szép sorjában megválaszolok mindent :)
    Zajkomfort nagyon jó. Nem ültem Rolls-ban, de ebben a szegmensben szerintem teljesen rendben van. Egyáltalán nem zavaró pályán sem. Zörejek a mienkébe nincsenek ahogy írtam. De már egy Golf 7 is tök jól össze van rakva, hát még egy Passat.

    Klíma: Elektromos benne a klíma és a fűtés is. Fűtésből kettő van, egy elektromos és amit a benzinmotor hője ad. Mivel elektromos 3 zónás klíma van benne ezért a szabályzás egy álom. Olyan finom az átmenet, hogy észre se lehet venni. Csak beállítod az adott fokra és csak a fogyasztásmérőn látod, hogy mikor mennyire dolgozik éppen a klímakompresszor. Fűtés gyorsan van és egyenletes. Távolról indítható minden mobilról. Mindig használtam télen. Jó beülni a meleg és leolvadt kocsiba.
    CP/AA: Csak a szokásos késése van mint ami egy mobilon is. Többször használtuk már, nagyon szereti Apukám csak ez megy nála. Gyors a rendszer. A VAG azért a legjobb a mai napig az Infotainment rendszerben.
    Ülés: A legfelszereltebb ülésről tudok nyilatkozni. Ez van nekünk. [kép] Kategóriában a legjobb amiben valaha ültem. Minden irányban elektromosan állítható és memóriás. Ez a konkrét példány egy bőr/alcantara ülés. Jól lehet paraméterezni 12 irányban állítható ha jól rémlik. Masszás funkció is van benne. Az alcantarának köszönhetően nem izzadós nyáron, télen meg nem hideg. Ezt venném mindenképpen.
    Fényszóró: GTE teljesen led mindenhol. Két helyre raktak mindössze izzót. A csomagtartóba és a kesztyűtartóba. Ne kérdezd miért. Én sem értem. Nekünk a sima LED1 fényszóró van. Ez alap sima tükrös. Jobban világít mint a Golfomban lévő adaptívos Xenonos csoda. Semmi panaszom nem lehet rá. Előtte halogénnel szerelt B7 Passatom volt. Na attól sokkal jobb. Premium Led-el volt még kapható. Ez két félében létezik még ezen belül. Van egy sima projektoros és amelyik kocsiban van kamera az adaptívos. Természetesen mindegyik verzióban van fényszóró asszisztens. Lényegében bármelyiket veszed teljesen jók.
    Asszisztensek: Meg vagyok velük elégedve. Ezt úgy kell nézni, hogy 2015-ben lettek kifejlesztve. Manapság már vannak sokkal jobbak. Távtartó tökéletes, imádom. Mindig használom. Finoman ad gázt és fékez. Felismeri a sávokat, a sávváltási szándékot is, ha jelzek, nem volt fals fékezés semmire. DSG miatt magától fékez lejtőn is. Legjobb rendszer amit idáig használtam.
    Sávtartó egy LVL2 csak és azon belül is minimum. 10 másodpercig tud magától vezetni utána csipog és kikapcsol. Folyamatosan használom. Megbízhatóan jól tartja a sávot, csak minimális bolyong. Nem úgy mint régebben, hogy vonaltól vonalig. Kanyarokat is simán veszi. A 62-es úton szoktam próbálgatni, mert jó az út és a felfestés. Minden kanyart segítség nélkül be tudott venni (kivéve körforgalom :) ). Pont arra jó, hogy míg leteker egy kupakot vagy ránézek a navigációra. Nem volt elrántás még soha. Ez is jól teszi a dolgát.
    A parkolássegítő hibátlan eddig amennyit használtam. 360-ban lát a kocsi a radarokkal amit ki is jelez a kijelzőre. Van 360 kamera is a kocsiban ami szép felbontású és jól használható. 3D-be ki lehet rakni a kocsit és forgatni hogy honnan akarod magad látni kívülről a virtuális térben. Minden létező irányban tud merőlegesen és párhuzamosan is parkolni. Működik rendben, meg vagyok vele elégedve. Ügyesebb mint az Aurisban volt.

    Kb. ennyi :D

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák