- Apple notebookok
- Androidos tablet topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung LCD és LED TV-k
- Dell Precision munkaállomások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Projektor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz trialboj #175691 üzenetére
Múlthéten cseréltem 2 első lengőkart, talpast, toronycsapágyakat, kormányösszekötőt, stabrudakat csak elöl, 220 ezerrel könnyebben távoztam. Egy 17 éves autóról beszélünk + van amit én vittem és 60% kedvezményem volt rá. Oké, kétszer kellett szétszedni, az megdobta 30 ezerrel, de pl. teli áron ezek az alkatrészek az unixnál pölö 193670 huf bruttó.
Minden évben túlzás, de előfognak jönni a bajai és ha foglalkozni akarsz vele kevés nyugodt hónapod lesz.
-
426os
őstag
válasz trialboj #175691 üzenetére
Ezért mondják, hogy autót nem venni drága, hanem fenntartani.
Attól, hogy öregszik az autó és lecsökken az értéke, a szerelőnek ugyanúgy van munkadíja és az alkatrészek ára sem fog mínuszba fordulni. Ráadásul a kor és futás előrehaladtával egyre több alkatrész megy tönkre a kopókon felül is: Egyszerűbb autó > kevesebb hibalehetőség. Ami nincs benne az nem is fog elromlani. Az újkorában drágább autó prémium/tetszési felára öregkorára is megmarad, csak vételár helyett a szervizköltségeken fog jelentkezni és a javítások az értékének egyre nagyobb %-át fogják kitenni.
Ha 1-2 liternyi fogyasztáskülönbségen aggódsz, akkor nagyon nézz utána, hogy a kiszemelt autó milyen költségeket tartogathat, ne érjen kellemetlen meglepetés..
-
válasz trialboj #175691 üzenetére
Egy alkatrész új előállítási költsége nem amortizálódik az autó életkorával. Nekem a 13 éves tehénnek az első két lengőkarja kerül 140k hufba utángyártottban! És nem kettő van benne.
A passatban a lengőkar szett picit jobb minőségűben 150 körül lesz előre.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vallás
- Apple notebookok
- Star Trek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Windows 11
- Androidos tablet topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...