- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Azonnali fotós kérdések órája
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Plazma TV topic
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Sethdobaloah #169448 üzenetére
Hát helyzeted nem egyszerű. Én múlt évben vettem magamnak automatát, és újonnan sem volt egyszerű. Röviden szerintem igazán csak hagyományos automatát érdemes venni. A duplakuplungosból (dsg, powershift, dct) csak "olajosat" érdemes venni, a száraz változat nem az igazi és pont a várost nem bírja ahol igazán értelme lenne (és hogy melyik a "száraz" azt nem szeretik megmondani, az olajos ha jól emlékszem a 2.0 tdi-hez járó vw-nél, ott cserélgeted az olajat akkor nem térdel le hamar, mondjuk ezt a hagyományosnál is meg kell tenni).
Robotizált váltókat kerülném (általában egyszerűen elég vacakok, lassúak). Ami még maradhat az egy cvt, elég vinnyogós de rendszeres olajcserével a honda változat pl. ha jól tudom megbízható (de szeretik a tulajok az olajcserét elspórolni...). Szóval ennyiből szerintem egy jól karbantartott használt jazz cvt (vitara 1.6 automata lenne az igazi, de szerintem ennyiért nem lesz, a vitara tulajok általában értéknövelőnek tartják hogy bejáratták neked az autót
).
-
rbalint88
addikt
válasz
Sethdobaloah #169448 üzenetére
Valamibol engedni kell. 5 evnel fiatalabb autobol automataval ebben a meretben opelt vagy suzukit vennek, meg azok vannak legkozelebb a keretedhez, azok is inkabb a max 4-hez. Talan astrabol lattam egy 2014-est 2,5millioert, de abban 200+ezer km volt. Ha nem baj, hogy idosebb az auto, akkor hibrid toyotat neznek, prius, auris leginkabb, a yaris mar kicsi lesz. Focusbol a turbos benzinesek kaptak hagyomanyos automatat, de azok is inkabb 4-5M kozott vannak, ha egyaltalan felbukkan (es abbol csak a 2015-os facelift utanit vennek).
Szoval nehezet kerdeztel. Duplakuplungosoknal csak akkor vagj bele, ha van felrerakva legalabb fel milla a 150ezer km kornyeken* aktualis kuplungcserere. Es ebbol meg mindig a vw group dsgjevel jarsz amlegkevesbe szarul, mert ahhhoz legalabb van hatteripar, egy ford powershift vagy fiat-alfa tct, netan hyundai-kia dct kesz anyagi csod, mert leginkabb csak markaszerviz tudja erdemben javitani.*hasznalattol fuggoen lehet ez akar mar 100ezernel is, de kibirhatja 200folottig is, mindkettore volt mar pelda, a legtobb 150 korul fogy el.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Sethdobaloah #169448 üzenetére
4 körül Auris HSD?
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA