- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- OLED TV topic
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DonLaca@
senior tag
válasz rongyi #168234 üzenetére
Én is arra gondoltam amit Lacy6 írt az előbb.
Szerintem 1.4- 1.6 szívócső befecskendezéses turbós benzines vonalon érdemes elindulni. Aránylag keveset fogyaszt de megy és nincsen olyan nagy rizikó benn mint egy diesel rendszerben. Viszont nem olyan olcsó fenntartani mint egy szívó benzinest. Egy turbócsere is megvan 100e Ft körül.Azt a kockázatot még be lehet vállalni Én Opel, Renault, Fiat T.Jet közül választanék.
Ez szigorúan saját vélemény egy hozzá nem értőtől.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Óvodások homokozója
- Kés topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- További aktív témák...