Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Johnny_vT #163781 üzenetére

    Én megértem azt aki három négy éves autót vesz új helyett. Az értékveszésük legfájdalmasabb része már valaki más zsebét húzza viszont ennyi idősen még mindig probléma mentes finom újszerű autók. Főnököm év elején vett egy százezret futott első gazdás, extrákkal rendesen megpakolt C300 dízel-hibrid mercit 9.5 millióért. A kocsi mint az új. Az előző tulaj 15.5 millióért hozta ki 3.5 éve a szalonból. És bár megtehetné, hogy újat vegyen az a 6millió forint neki is pénz.

    Aki pedig tovább nyújtózik mint ameddig a takarója ér az mindegy, hogy egy százötvenezres Suzukit vagy egy ötmilliós Passatot vesz egyiket sem tudja majd tisztességesen fenntartani. A három és öt év közötti használt autó a lehető legjobb vétel.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • Mauzes

    őstag

    válasz Johnny_vT #163781 üzenetére

    Valószínűleg tényleg másról beszélünk. Szerintem sehol nem volt arról szó, hogy kinek mire mennyi pénze van. És szerintem nem igaz az sem, hogy akinek van 9 milliója, az mindenképp 9 milliós új autót fog venni.

    Én arra akartam utalni, hogy a kezdeti durva értékvesztés (pl. Passat) szerintem több, mint amennyit tényleg veszít a használati értékéből, vagy amennyivel többet kell majd rá költeni, mert már használt.

    Legalább is én most pont ilyen helyzetben vagyok, és úgy döntöttem, hogy bár tök jó lenne az extrákat testreszabni meg milyen jó a garancia, de azért +4 milliót nem ér meg nekem. És majd 5 év múlva összeszámolom, mennyit kellett ténylegesen költeni a használtra, és akkor elválik, igazam volt-e.

Új hozzászólás Aktív témák