- Milyen egeret válasszak?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz
ludsimon #161726 üzenetére
Szia!
Ennyiért már tudsz venni hathengeres E46-os BMW-ből valami pofás darabot. Vezetési élményben nem nagyon van ellenfele ennyiért a mindennapokban használható autók között. Egyébként a Bravo is nagyon jó verda.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
zoo8800
veterán
válasz
ludsimon #161726 üzenetére
Nekem a 120 lovas verzió van, lassacskán 7 éve. Kellemesen erős a motor, van benne élet, de az összhatás nem sportos a látszat ellenére. Amit speciel imádok a motorban, az az, ahogy előadja magát. Gázadáskor megjön az amúgy is szép hangja, és elég komoly átmenet van a nem megy és a megy között. Szépen érezni, mikor tölt be a turbó. Ehhez képest a TSI-ben (ilyet vettem) hiába van meg ugyanaz az erő, érzésre elég tejbetök a T-Jethez képest. Egyszerűen fasza.
A futómű feszes, jól tartja az utat, de tolja az orrát, a váltó pedig nem rajong a gyors váltásokért.
A kormány tényleg könnyű, de speciel ez engem sose zavart. Az enyémben cityservo is van, ami szó szerint egy ujjas kormányzást tesz lehetővé úgy 40 km/ó sebességig. Amikor megvettem a kocsit, gondoltam, hogy ezt pundziknak találták ki, nem fogom használni. Aztán egyszer kipróbáltam, azóta is úgy van.Nemrég vettem másik kocsit, ez a funkció igencsak hiányozni fog az új vasból.
A 120 lovasok chiptuningja úgy néz ki, hogy a 120 ló az alapból inkább 125-130, ezt egy ügyes chip akár 135-re is fel tudja húzniA 150 lovasban nem vagyok otthon, de szerintem abból se lesz csettintésre 200 ló.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron