- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- NVIDIA® driverek topikja
- Milyen asztali médialejátszót?
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
iOS és iPadOS 18 béta 2: formázhatók a csatlakoztatott külső tárolók
ma Radar alatt érkező újdonság az Apple mobil rendszereibe a natív külső tároló formázás lehetősége.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neoteric
addikt
válasz BigBlackDog #143714 üzenetére
& (#143712) Qru: Ahso, köszi, ma is tanultam valamit. Én abból indultam ki, hogy üresben csúszik az autó mint a takony és jóval később lassul le adott sebességről, mintha sebességben hagyom.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
deicide
veterán
válasz BigBlackDog #143714 üzenetére
Mondjuk a második linken pont az üresben gurulást mérik takarékosabbnak, amit én is preferálok, csak kevéssé van ez a köztudatban. Meg nyilván alkalomfüggő is, ha messze van a piros lámpa, akkor jobb üresben, mert motorfékkel a gázra kell lépni, hogy elérj odáig, de ha közel van a lámpa és elérsz motorfékkel a pirosig, akkor persze az az olcsóbb.
Ellenben az érdi lejtőn nagyon régen mindig üresben gurultam, mert sebességben hagyva a lejtő felénél már nyomnom kellett a gázt, hogy ne essen 100 alá a sebesség.Live fast - On high - Repentless - Let it ride