Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Kornel #125519 üzenetére

    Óó, a Legacy mk4 nagy szerelmem. :B Azért megpróbálok elfogultság nélkül írni róla.

    - 2.0i nem rakéta. Forgatni kell de akkor eszik és az awd miatt elég sok ló elvérzik. Álló rajtból jó de lendületből kb annyit tud mint egy 1,8-as ufó Kuvik. Fogyiban olyan 9-10 litert bekér vegyesben a 165 lovas változat, a 137 lovas az egy literrel kevesebbet eszik de az tényleg nagyon nem megy. A gázosakat felejtsd el. A gyári gázos (csak németeknél forgalmazták) jó de drága és macerás a karbantartása, az utólagosokkal meg sok szívás van (pl hengerfejesedést okozott sok esetben).
    - 2,5i-t csak Outback-be raktak itthon (széria a felező), azzal a motorral jobb választás sokkal nyomatékosabb cserébe az hajlamos az olajat csipegetni (hengerfejesedés is gyakoribb mint a 2.0-nál).
    - 2.0D-t kerüld belőle azok sz@rok tényleg nem véletlenül van benne a top 20 rossz motor között. Az injektorok korán halnak és horror ár a csere, a főntengelyük se tartós és az is sokat eszik ((dízel viszonylatban) 7-8 liter).
    - 3.0i az nagyon megbízható és tartós (gyári vezérlés csere periódus pl 200k km) de az vegyesben normál használat mellett is 11-12 litert bekér. 3.0-ból van Spec B. az gyárilag tuning féket meg futóművet kapott (Brembo&Blistein).
    - 2.5GT az egy 2.5i amire rádobtak egy IC-t meg egy Csiguszt gyárilag. 260 ló, sajnos ez ritka mint a fehér holló és kb 200k-t bír a motor gyári felállásban mert ebben is szívó 2,5i- öntött alu hajtókarjai vannak amik egyszerűen nem bírnak ekkora terhelést tartósan. Újra fűzni meg nem 2 fillér...

    Szerviz igény (2.0i-re írom az árakat):

    Kis revizió 10-15k km (olaj, szűrők cseréje): 40-50k
    Vezérlés csere 100k km vagy 5 év: 180-200k (100k-t bírnak a gyertyák is, iridium magos NGK a gyári 4k/db)
    Váltó olaj és diffi olaj csere 60k km: 20-30k
    Kettős tömegű csere (kuplunggal): 380-400k -> egy tömegű kiváltó szett 190-200k

    Ne kérdezed meg miért raktak egy boxerbe kettős tömegűt... :W

    A féktrácsa hűtése elégtelen ezért nagyon hajlamos a vetemedésre ami felszabályozással sem lehet orvosolni (olyan 30k/db-tól indulnak a tárcsák és olyan +30k a betét garnitúra).
    A kerékcsapágyak jól bírják (40-50k/db) a futómű sem háklis de ezeken az utakon az se örökélet nyilván. Maga a karosszéria ha nem volt törve nem rohad. Az összes Legára 12 év átrozsdásodási elleni gari van gyárilag.

    Kötelezőkön kívül nem kell rá költeni, nem elromlós. Jah és ha ez számít a 2007 előtti Legákban nem lehet dönteni a hátsó ülést. Az összeszerelés nagyon jó, az összes Japánban készült bár azért nyekeregni szoktak benne a műanyagok. Cserébe nem málik el mint egy Passat.

    Ilyet a jó 4wd rendszer miatt és/vagy szerelemből vesznek.

    mod:

    És most ne kérdezd meg én miért vettem Subarut, mert így vissza olvasva a posztot nem olyan meggyőző a kép. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák