Hirdetés
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Magnum_ #158965 üzenetére
Nem mertem megkérdezni, gyorsan meglett
Integrale: fb-n Ampera csoportot ajánlom, vezess cikkjét el kell osztani kettővel, de a tc-sben is van elhintve pár dolog, kb reális. A csoportban több dologra találtak alternatív megoldást, picit lehet akku kapacitást növelni, dolgoznak a kilincs kapcsolók vízálló alkatrésszel javításán, töltőre is van hozzáértő, kormányzárra megoldás a kulcs elemcsere, illetve a hajtáslánc hiba egy resettel eltűnik (könyöklő alatt kocka ki-be).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Integrale #158972 üzenetére
Csak azt mondom, hogy nincsen tele a net akkucsomag cserével, tartósnak mondható, illetve hozzáértő helyen tudják külön cserélni a cellákat, nem kell komplett mindet (lásd 400 ezret futott Prius új akkuval - ott azért intenzívebb a használat; illetve az amerikai Tesla több százezres futással). Ha egy autó elég alapvetően, akkor egyszerűbb az élet plug-in hibriddel, közeli töltővel meg főleg. Hasonló kevés van, V60 D6 kb 5m körül kezdődik, Mitsu PHEV még új.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
#94529552 #159002 üzenetére
Azért írtam a kevés futást
Amúgy is érdemes begurítani átnézésre, akkor meg tudják mondani, érvényes-e a garancia, de van pár emberke, aki direkt a szép példányok lefölözésére van ráállva. Azért a 8 év elég megnyugtató szerintem, tudják a gyártók is, hogy új technológia a fogyasztó szemében, így nem ötvözi még ugyanaz a bizalom őket, és nem is mindenki keni-vágja a típust.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Yushchenko #159152 üzenetére
Vegyél bontott szépet, ezt meg add el
Alkudni kötelező mindig, kérj minél több helyről árat, de forgalomba helyezéssel, szőnyeggel és KRESZ tartozékokkal vigyázz
Wallis Kerepesin ajánlott részemről.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Tothgera30 #159256 üzenetére
Cégautó esetén minden a szerződéstől függ, lehet finanszírozni szinte akárhogy, 8m-s használtan 8m-s autó maradványértéke is lehet 2m.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bohoc71 #159314 üzenetére
Első generációs Prius már lehet ennyiből, pár kompromisszummal. Dízel szigorúbb olajcserével talán elviselné, SDI-t azért írtam, mert hidegindításokkal nem lehet róla lerúgni a lendkereket és turbót. Viszont ilyen kevés km-rel számold ki, minden plusz költséggel mennyi idő alatt térülne meg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #159328 üzenetére
1997 ccm, tehát PSA HDI, szóval kettő közül a jobb
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rwin5 #159417 üzenetére
Tippre kb. 150-nel kalkulálhatsz, akár ez a gond, akár más, legfeljebb olcsóbban jön ki a végén. Váltóolajat is érdemes cserélni, ha szinkronok jók. Próbáld majd levideózni a problémát.
Hajtókar csapágy storno, kevertelek valakivel, bocsiTurbo történetnek lenne érdemes utánajárni, egy darabig szeretett eltömődni az olajpumpa szívókosara.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
dinersgala #159596 üzenetére
Saxo 1.5D, kis tartalékot hagyva vezérlésre és lakatolásra?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
SpaceKombajn #159785 üzenetére
Nem ismerem a típust, messziről csak a műanyag sárgítása tűnt fel
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
OPiiPO #159793 üzenetére
Ampera? Prius vagy Auris, a legnagyobb baja az akkunak az, ha hagyják lemerülni, magasabb futás ebből a szempontból megnyugtató. Igazolt előélettel rendelkező példányt keress, ha rendesen karban van tartva, nem szokott gond lenni. Prius 3 esetén inverter gondok fordulnak elő, ha nem nyomod neki, vagy Auris-t választasz, el lehet kerülni a bajt.
-
molnarpeter
nagyúr
Focvis: Agila tapasztalat jutott eszembe pár dolog, ha nem írtam még. Ismerősnek 1.0 blokk repedt (hajtották néha), big blockot néznék belőle. Kormány duda gomb lyukadt. Hátsó futómű felől jött vmi kattogás, mikor berugózott, nem foglalkoztak vele, de nem esett ki a kerék stb, van benne tartalék
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
akela91 #159815 üzenetére
Ezek közül i40, 1.4T rövid távon nem lenne boldog szvsz és nehéz is, Mazda rozsda miatt hátrébb lenne a sorban nálam. GDI motornál koksz tisztítást bele kell számolni, MPI szívócső befecsis, nem érintett.
Öregedés: egy 200-at futottat néztem, belső műanyagok könnyebben karcolódnak, és a ényezés e sérülékenyebb, viszont pl szövetek kiválóan bírják a strapát.[ Szerkesztve ]