- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Steam Deck
- Projektor topic
- Hawk Point Ryzen 9-cel jön a Minisforum legfrissebb minigépe
- Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
- Milyen egeret válasszak?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Alig két hét múlva indul a Concord béta tesztelése
gp Akik előrendelik a játékot, azok néhány nappal korábban belevághatnak a harcokba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Élet tartalomról beszéltünk amiket meg te felsoroltál autókat a 90% fel van újítva a maradék 10 meg életébe nem futott 60k km-nél többet mert egy gyűjtő garázsában van..természetesen nem azt mondtam hogy rossz lenne vagy hogy nem bírná a terhelést csupán annyit hogy a kis köbcentis turbós motorok nem lesznek hosszú élet tartalmúak pl ott van az 1.0 turbos három hengeres ford blokk 120LE egy fókában aminek a fő tengelye egy arasz hosszú..nem hiszem hogy az fog annyit bírni mint egy pl 1.6 16v 110Le-s blokk ugyan úgy egy fókába. Az megint más ha 1,8 vagy 2 liter turbóról beszélünk
(#46657) [rvilike]:onnan hogy a 20éves 320i még vígan megy 300k km után is míg ugyan evvel a teljesítménnyel bíró 1,2 és társai nem igen fogják ezt prezentálni ha minden héten olvasol egy cikket hogy gond van pl a PSA 1.6 t-je amin olyan vékony lánc volt hogy öröm volt nem nézni ...én nem meggyőzni akarok senkit csak leírtam a véleményem ezekről a kis köbcentis csodákról és ennyi
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Igen. Csak nem az üllőin kellene versenyezni... Megnéztem volna 200-tól mit kezd az M5-el. De írhatnám a 120-at is, mivel annyi kell neki, hogy erőre kapjon 3.-ban.(egyébként az M5 5s körül van 100-on, csak nagyban függ attól, ki ül a volán mögött. Nehéz eltalálni azt a pontot, amikor még nem szimplán csak forog a hátsó kerék, hanem megy is a paripa) Ezek a nehéz gépek nem álló helyzetből való indulásra lettek kitalálva. Arról nem is beszélve, hogy ha kanyarodni kell, megfőzheted a 250 lóerőt, mert nincs alattuk futómű, és rendes súlyelosztás sem.
Ismim járt egy kombi 1.9 Golf IV-el, igaz csak 210 lóerő, de ment mint a vadállat, és mindig fekete volt az autó hátulja. De csak egyenesben vitézkedett, kanyarban halálfélelem volt... Annyit azért hozzáfűznék, hogy elhalálozott. Kikönyökölt a hajtókar, szóval azért nem bírnak ki mindent.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mister_X
nagyúr
Ahogy számolom, durván 100.000 készült belőle. Nekem tetszik, 3 millió egy darab és nekem kell egy. Ha valami más kellene, akkor nyílván nem rugóznék ennyire rajta. Az európaiak ilyet nem tudnak/tudtak gyártani. Aztán egy ilyen veterán értéktartó cucc, ha csak dísztárgynak szánnám (pff...), akkor behozná az árát idővel. De az biztos, hogy én kocsikáznék is vele. Jobb, mint egy Ferrari Oké, túl sok Verdákat nézek, öcsém miatt kb. végtelenítve megy egész nap.
@Typhoon47: 5 millióból tehát ilyet vennék Csak akkor tényleg kell egyetemre mennem, mert a fogyasztása tényleg durva lehet
A kocsival kapcsolatban: tök mindegy, hogy milyen oktánszámú benzinnel etetem? Megelégszik a 95-össel és 98-assal vagy megéti 100-assal hajtani?
Más technikai kérdés még: ha aksit cserélek benne, akkor már nem lesz veterán? Vgy egyáltalán egy '53-as kocsiban van aksi? Szerintem egy légkondit tuti szerelnék bele meg egy rádiót, amire raknék egy Retrós előlapot és nyomatnám a Sh-Boomot meg a Put On Your Sundayt
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
tresh
addikt
-
Integra
titán
tudom, van olyan is hogy a szomszéd józsi lefényezi 500ba számla nélkül kurvafaszára.... karcsi meg rendszerezve katalogizálva szedi szét az autót. beszerzést meg pista csinálja, mindehova van haverismerőscsávó..
na ilyenekkel sosem dolgoznék, nem bírom a sufnis kóklereket. aztán valamit elbasznak, számla sehol, indulhat a reklamáció, a vita etc.. szakemberek meg nem ingyen dolgoznak bagó órabérért...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
maradjunk annyiban, hogy megtanultam, hogy olcsó húsnak híg a leve és számla nélkül igen nehéz a számonkérés is, ha éppen elkóklerezik a melót.. nem egyszer és nem kétszer láttam már ilyet. főleg másoknál, mert velem nem nagyon merik megcsinálni, főleg számla miatt.
én nem a név megfizetésről beszélek, hanem a korrekt munkáról, amire azt mondom, hogy igen, ezt eltudom fogadni, megfelel az igényeimnek. én sem márkaszervízbe járok, sosem tettem alapvetően. megvannak a magam csatornái. alapvetően nem támogatom a fekete munkát, én befizetem minden adómat, elvárom, hogy a másik is tegye ezt, ha már mindenki az én adómra árcsingózik. ha meg nem teszi, felőlem éhen is dögölhet, akármekkora fasza mesterember.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem, csak te azt hiszed hogy a legolcsóbb a legjobb, mert mindent meglehet csinálni a legolcsóbb áron, nyomva. hát nem lehet, mert ott valaki ráfizet. én nem a legdrágábbról beszéltem egy pillanatig sem, amiről te viszont igen, mert ezt feltételezed, de ez a te bajod. én azt mondtam, hogy azt kell megfizetni és ösztönözni, ahol a korrekt, minőségi munka megvan. és az sosem a legolcsóbb lesz. ahol pedig számlára megy a meló ráadásként, ott ez még egy plusz biztonságot ad, mindkét félnek. ez egy munkaszerződés, nem haveri meló. ne is haragudj, ha 10-15 milliót ölök egy restaurálásba, akkor nem fogok sehol elcsúszni a minőségen kula meló miatt amire nincsen számla.. aztán mehet a harc.. nálam csak egyszer van munkavégzés, de az elsőre jó.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nézd, az annyi az annyi. nem dobálózom könnyedén a milliókkal, mert én is kőkeményen dolgozom és hajtok a pénzemért, de való tény, hogy illúziókat nem kergetek, mint itt a legtöbben, reálisan látom a dolgokat. nem azt mondtam, hogy alváz felújítás 2 milla, hanem azt, hogy lebontod az autót, katalogizálsz, rendszerezel, javítasz, lakatos meló, a tárolás és igen, a legjobb anyagokkal dolgozol és mindenhol az új állapotra törekedsz. plusz benne van a munkadíj számlára, és a contingency is, az utána járás, az egyéb járulékos költségeid, mint saját autód, benzin, telefon, kieső idő a munkából etc..., mert nem szeretek meglepődni, hogy jaj, mégis kicsit több lesz a vége az eredetileg tervezetnél. ez van, ha egyszer nagyvállaltnál tanulsz projekt menedzsmentet, akkor nem fogsz semmit a véletlenre bízni és aztán ott állni szélsőséges esetben letolt gatyával. bár lehet, hogy te igen, én nem. te az írásodból ilyenekre távolról sem gondolsz. én meg mindenre, ezt nevelték belém, ezt tanultam meg.
ha kijön 1-1.5 millából, tök jó, én leszek a legboldogabb, de hadd ne kelljen már szájba rágnom mindent tételesen, hogy miért mit és hogyan gondolok, nyílván 5x nagyobban gondolkodom részletekre is kimenőleg mint te. csak én már rég megtanultam ezeket, a dumákat elereszteni a fülem mellett, hogy ááá, simán megvan 1 millából.. ja, persze, én meg mindent elhiszek, mikor valaki ilyet mond.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zenke
aktív tag
Aki meg tud vezetni azt meg azért húzzák meg.
Eredetvizsga tippeket köszi! Holnap jelentkezem.
(#46972) DeFranco
Nem bírtam magammal az előbb elmentem megkeresni mocival azt a helyet amit Szpölotty írt. És pont a te helyedet írtam fel magamnakAzt a sok retardáltat aki a bevezetőn van istenem. Megyek a belsőben végsebességet tesztelve, erre 145nél kijön elém a fos Kia terepjáróval, látja, hogy vészesen közeledek és lepadlózza. Abba a koromfelhőbe isteni volt belemenni
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
zenke
aktív tag
C Corsa lesz az én autóm 1.7 dti motorral. Sajnos a kínálat elég gyér de találnom kell valamit.
Km-től nem félek. Tegnap az astra 310e km-el semmi baja nem volt. Egyben volt nagyon pedig céges, 2004-es.Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
hobizoli
nagyúr
naja... mar tavaj is irtam a timeslip-n hogyha annyira az amerikai NRHA az isterfasza mindenben, akkor betonvedofal, ami ott van ketoldalt, az itt miert nincs?
persze valasz semmi rade nem kene az se, mert egy horvat versenyen is bigbag-s zsakokat toltottek meg felig kaviccsal es az volt vegig 2m-kent ketoldalt, ugysem jon meroslegsen ki sesmmi, ezert nem kell kozvetlen egymas mellett allniuk
az meg, hogy 30M kiafaszterdekel?, majd ha o akarkijet gazolna el egy szabyk szeruen felborulo masik auto, kivancsi lennek mennyit erne meg neki annak az elete
----
volt ket VTI hongda is, de azok... khm...szoval nem voltak eleg gyorsakez a masik sarga, de ha be is torpant a rajtnal is gyozhetett volna, ha eltolja neki, mert jo fel sec-l jobb idoket ment egesz delutan
a Bitang azert megbosszulta:
3 PGT indult egesz nap, ezek az 1.-2.-4. helyen vegeztek.
kvaifikacios alatti futam, 4.2 Quattro:
amugy az a vicc, hogy ebben a 3 puntoban koppszeria belű motor van, gyari dugo es hajtokar meg a fotengely is
stroker ellen mar tavaj is pofaztunk, de hiaba, nem merik ki a ccm-t csak ovas eseten, ami 100k asszem
de leszartuk kb, mert sarga igy is agyonvagta azokateccer tavaj a pisti elment megnezni az idoket hanyadik eppen, addig en ott maradtam az auto mellett, nyitva volt gepteto, hogy huljon, lattak elmegy, egybol odajottek kivancsiskodni -nem tudtak, hogy en is az autoval vagyok ott, es nem csak ott alldigalok...-, 3 hondas emberke, nezik a motorteret megszolal az egyik:
-bazzeg hogy faszba megy ez igy egy ekkora pillangoszeleppel? (40mm a gyari, nekik 60mm, de Integra 68-70mm-set hasznaljak tobbnyire)
odabokem nekik, hogy:
-hat ugy, hogy nyomason megy, es az atfujja... de ha be is szarik sem gond, mert 30k bele megy masik papiros gyari motorerre osszneztek, lecsengett bennuk kasszagep, hogy az ovek mennyiben van egyenkent, es odebb is mentek
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Rhino666
őstag
Nem turbósat néztem ki. Azokra jól értem hogy nem vonatkozik ez a probléma?
Na a Scorpio az, ami szóba se jöhet, teljesen megbízhatatlan és a szerelőig se tudnék elgurulni vele, már megdöglene valami benne. Nem is értem hogy jött szóba, ha egyszer fontos a megbízhatóság és az olcsó fenntartás. Az Opel Omega B sokat zabál és sok rá a biztosítás és a telj. adó, mert csak nagy motoros van belőle. A IV-es Passat szintén zabál és nem is tűnik elég biztonságosnak, de a Mondeo jó tippnek tűnik.
(#47483) lsc: Majd ha egyszer eljutok oda hogy státuszom legyen, akkor igen. De egyelőre nincs, szóval nem vagyok válogatós, csak kényelmes és biztonságos legyen. Na meg a többi leírt paraméterek (amiknek ugye lehetetlen eleget tenni). Yaris-ban és Punto-ban ültem már, nem volt jó, nem akarnék többet. Lehet, hogy más 150 kilósan is elfér az ilyenekben, de én 100 kilósan nem költenék pénzt arra hogy átéljem megint ugyanazt.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
hobizoli
nagyúr
a sarga PGT-ben meg ennyi van:
gyari belu 1.4-s motor, egy 200k+ km-t futott svajcbol beimportalt autobol kerult bele, nuku felujitas, ahogy kijott abbol, ugy ugrott bele ebbe
T25-s csiga
renault master 2.8dci front intercooler
hengerfej portolva
gyari kollektor
gyari szivosor 40mm-s gyari pillangoval
walbro tapszivattyu
sytec bezinnyomas szabalyzo
siemens deka4-636cc/min injektorok
hks gomba légyszűrő es hks lefujo
vems irhato ecuennyi, de nyitva is szokott lenni a kazanfedele, barki belenezhet, nem titkos, ezek egy resze altalanos ezekben, meg jol lathato is
de pl sper az nincs benne, mert nincs ra ammo (780GBP-ert lenne...)
ecu beallitasait o maga sem ismeri, bele se tud nezni mivel, csak a Roland, aki progizgatja nehatöbb drón kell ;P
-
-
Kornel
veterán
-
mephi666
nagyúr
tipikus sunyig*ci hozzáállás... verni addig mindent az ügyfélre, amíg be nem dühödik és nem megy perre, vagy a kereskedőnél magasabb szintre... nem tudom, hogy mit szólnának hozzá, ha odaállítana a páciens megdönthetetlen bizonyítékokkal, hogy át akarják épp b@szni... valószínű felsőbb szinteken se örülnek, ha piti kis kereskedők a márka jóhírét kockáztatják a görény húzásaikkal
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
footy
addikt
Nem erről volt szó, hanem akarva-akaratlanul is szar élmények maradnak pl Koskár úrban. Ha kicserélik egy vadonatúj ugyanolyan autóra, attól még nem fogja elfelejteni az eddigi szarakodást, sőt az új autóra ránézve mindig eszébe fog jutni.
(#48057) Typhoon47
így van ezzel mindenki, csak valaki bevallja, valaki pedig nem[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
hogy ne mondjátok, hogy elvakult vagyok, mondok egy jó dízelt, ami VW...
pl. link
ha ezt lehetne újban, vagy alig használtan kapni, tuti beneveznék egyre.
ültem egy ilyen taxiban még régebben miskolcon, beszélgettem egy kicsit a sofőrrel, hétszáz x ezer km volt benne, de a motor még nem volt megbontva, nyilván ezt azt kellett már cserélni, de az egész kocsi egybe volt egyébként.
a vicces az, amikor az ilyen km állást visszatekerik a linkben szereplő 170k-ra[ Szerkesztve ]