- Gaming notebook topik
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS ROG Ally
- Hisense LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Steam Deck
- Socket AM5
Hirdetés
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hülyegyerek #157080 üzenetére
Amperát mondtam volna, ha naponta sok várossal fűszerezett ingázás lenne.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #157155 üzenetére
Ha a rendszeres utak 20-30 km-esek legalább, megéri dízelt venni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #157192 üzenetére
Olcsó Prius 1, aztán tartalékolni
619-ért hirdetnek egyet cserélt akkuval, azt simán elvinném egy átnézésre, a keretből rendbe lehet tenni igény szerint. Saxo/106/Micra 1.5D amúgy, az is 1m alatt van. Rozsdát kell megnézni, hátsó híd hiba fordul elő; klímás és légzsákos is van belőle, dugóban 5L. Az automata miatt a Toyota lenne első helyen nálam, meg szmogriadónál valamivel talán jobb helyzetben lehet
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #157197 üzenetére
Az a legnagyobb gyengeségük, ha állni hagyják őket, és mélykisülésbe kerül az akku. Nekem pozitívabb egy új akku 15 éves autóban, mint egy keveset használt darab azonos korban, de úgyis a prius szervizre hallgatnék végső soron hajtáslánc állapotot tekintve.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #157207 üzenetére
Nem hallani róla, de a karbon kasztni miatt amúgy is kell casco
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Chereiose #157231 üzenetére
1.2 szívó ok a Clio-ból, nincs nagyon baja, csak olcsón van megépítve, alacsonyabb a minőségérzet, magasabb zajszint, stb. Újonnan is olcsó autók jobban tartják az árukat, nagyobb a kereslet, illetve nincs hova csökkenjen a cédula a piac alapján. Fiestának jobb a futóműve és a váltója, plusz a beltér kevésbé kopogós. Passat után Fiesta közelebb lesz a megszokotthoz.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ampera témában korábban többször felmerült a kormányzár. Kiderült, hogy kulcs elemcsere megoldja
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Gabesz87 #157403 üzenetére
Peugeot ion, Citroen c-zero, Mitsubishi i-miev. Ha néha városon kívül is kell, Ampera. Ingyen parkol (kezdőnek Bp-n előny lehet), otthon konnektorról tankol, adózni sem nagyon kell utána, nem sok dolog tud elromlani rajta, kopó dolgokkal is ritkábban kell foglalkozni a visszatöltős motorfék miatt, az automata pedig az első piros lámpa után imádat tárgya lesz
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #157450 üzenetére
Ja tényleg, bontott klíma szett?
Egy átirás+első szerviz költsége csak betakarja...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #157456 üzenetére
Ja, alacsony fordulaton ugyanúgy döglött kb az összes benzin klímával.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
D1Rect #157470 üzenetére
E9x is drágul már? Pont azért vennék amúgy E46-ot, még ha hozzá is kell dobni, mert meghozza (az újabbhoz képest hamarabb).
Boxster/Cayman? Körlámpás, még 6 hengeres talán beleférhet, ha egy GT4 nem is. Vagy ott a tükörtojás 911. VAG kedvelő vagyok, de E46-ot vennék az érték emelkedése miatt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
vodrosjozsi #157532 üzenetére
Golf Plus játszik nála
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MikeWazowski #157623 üzenetére
Radarral, vagy pár ezres tolatókamerával azonnali megtanul bárki bármekkora autóval parkolni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gyenesmartin #157723 üzenetére
Fogyasztást számoltál már? Ilyen távra dízelt vennék.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gyenesmartin #157736 üzenetére
Mit fizet a cég, üzemanyagot vagy kompletten céges autót adna gyakorlatilag? Ha tiéd a fenntartás, jogos lenne egy szívó benzinest választani.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gyenesmartin #157738 üzenetére
Ebben a kategóriában az ár felét rá lehet locsolni a váltóra, 9 Forintonként az 55k km, és akkor gyertyát meg olajat nem cseréltél. Én Priust vennék ennyiért, ha automata kell mindenképp, vagy nagyon maximum olyan hagyományos olajkavarósat, mint a Golf IV 4 sebességese. Nyilván lehet saját zsebből finanszírozni sok mindent, de nem vagyok meggőződéve, hogy meg is érne annyit
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gyenesmartin #157742 üzenetére
Octavia, Bora, Leon ugyanez a padlólemez. Trafók hullanak, nem tudom, melyik motor nem eszi őket (talán a 2.0 nem szidják ilyen téren annyira, de majd kijavítanak
). A legszigorúbb kritérium talán az, hogy legyen karbantartott az automata... Corolla jó lehet, nem ismerem az automatát benne, benzinesekkel nem szokott gond lenni (kivéve olajevő 1.8 és tsai).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Szajo #157824 üzenetére
Tartós bérlet: kell cég. Havi díjat fizetsz, szándékosság és szokásos kivételekkel azért minden költség benne van gumitól cascoig, a bérleti díj áfája a céges használat arányában elszámolható. Lejáratkor választhatsz, hogy visszaadod, vagy a szerződéskötéskor megállapított maradványértéken megveszed (elővásárlási jogod van).
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Mobilinternet
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Wuthering Waves
- Xbox Series X|S
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...