- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen házat vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali médialejátszót?
- OLED TV topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #114119 üzenetére
+1 az Oktávra
-
tresh
addikt
válasz Gergőke88 #114123 üzenetére
Nekem egyikkel sincs bajom csak amikor összehasonlítunk valamit akkor pár tényezőt vegyünk már figyelembe pl súly kerék méret fizikai méretek stb.. De az tény hogy aVW csoport 1.6 szopó benyája nem egy ideges fajta, de nem is arra van kitalálva hogy letépje a hajad egy padlózásnál. Hátul tényleg szűk cserébe akkor csomagtere van hogy ha darabokra szeded a linkelt civicet akkor simán berakod
-
tresh
addikt
válasz tboy93 #114125 üzenetére
De a teljesítmény az súllyal arányos csökken..
Ergo a te 1000kg 75lóvad jó hogy jobban fog menni mint pl az oktáv 1.6 100lóva ~1300kg-val.De ha beáll melléd egy clio 1 1.4 75 ló 850kgjával simán elpicsáz Pl én se szoktam neki állni erősködni haverom 1.6 vti-vel szembe pedig nem gyenge a tdi-m de ő 900kgja az én 1400-hoz képest igen tetemes Bár emelkedőn 140től nincs esélye de ez már más kérdés
Oktávnál 1.4 a belépő motor az siralmas...1.6 tól használható de az is arra elegendő hogy haladj.. ha kell az erő az 1.8 T kell belőle az már érezhetően szedi a lábát.
(#114129) roberto211
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Integrale #114132 üzenetére
Felszereltség függő a VAG-nál Anyám g5 varinatja 1.6 és 1130kg , Párom kombi oktávja ugyan úgy 1.6 full extra 1320kg. A4-em nem full extrás szintén 1320kb+80kg a csomiba szerszám stb Lényegen nem változtat a civic gyári kerék mérete is kisebb jóval virsli gumikkal.
Plusz máig azt mondom hogy az 1.6 borzasztó motor a VAG-nál talán a 8 szelepes ami élhető de én sose vennék max páromnak 1.8T -től van élet a benyás VAG-ba nagy bodé esetén ibiza,polo oda jó az 1.4/ 1.6
tboy93: az is kb ezt tudja Nem nagy szám lusta igásló
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #114137 üzenetére
Költői túlzás.. a lényeg hogy papírautó nincs súlya és szó szerint repül De látom itt a hondákra nagyon érzékeny emberek vannak
Szerk : amúgy üresen az övé kb 900kg minden ki van belőle dobálva
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #114141 üzenetére
Értem akkor helyesbítek könnyebb jóval mint az átlag
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #114154 üzenetére
Hát ez alapján a tengelytávja is kisebb:
S40
Saját tömeg 1 212 kg
Össztömeg 1 700 kg
Szélesség 1 717 mm
Magasság 1 411 mm
Hosszúság 4 483 mm
Tengelytáv 2 550 mm
Üzemanyagtank 60 l
Csomagtér térfogata 470 l
Hasznos teher 488 kg
A4
Saját tömeg 1 275 kg
Össztömeg 1 825 kg
Szélesség 1 733 mm
Magasság 1 415 mm
Hosszúság 4 478 mm
Tengelytáv 2 617 mm
Legkisebb fordulási sugár 10 m
Üzemanyagtank 62 l
Csomagtér térfogata 440 l
Hasznos teher 550 kg -
tresh
addikt
válasz rbalint88 #114296 üzenetére
- passat b5 (b5.5, ha belefér az árba). a futóművén kívül nem vészes a fenntartása, minden bokorban van hozzá alkatrész és értenek is hozzá sokan
Erős túlzás Inkább sokan azt hiszik értenek hozzá. Egy kezemen megszámolom Magyarországon ki ért hozzá. De passat b5 kombi 1.9 afn motorkóddal remek választás és 1 misi körül jók vannak csak a km-t ne nézze
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #114960 üzenetére
De nem is egy kategória Ha kell menőzni a 4 karika vagy a CC forma világa akkor perkálni kell keményen. Akinek meg ez nem fontos vesz egy skodát a feléért aztán élvezi
szerk: a tiedtől eggyel újabb oktáv formavilága pl nekem nagyon bejön csak várni kell vele 3-4 évet mire elérhető áron lesz nekem
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #114978 üzenetére
1.4 Turbo 1,372 cc I4 133-136 PS (98-100 kW; 131-134 hp) at 5750 rpm 208 N·m (153 lb·ft) at 3000 rpm
93-as évekbe már volt ilyen gép Fiat puttony 1-es kiadásba volt ez
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Socket A #114985 üzenetére
VW csoportból az opciók:
évjárat: 98-2002-ig
- Golf 4/Passat , Skoda Oktávia, Setal Leon/Toledo , Audi a4
Motor terén min 1.6 benya de a nagyobb bódéhoz inkább 1.8T vagy 1.9 TDiEzek jó kis gépek
rbalint88: beteg kis gépek voltak az biztos , néha én is összeakadok egy két megfázós puntoval és nem is erőlködök, az egy méregzsák
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Nem tudom nem értek hozzá De abba biztos vagyok hogy nagyon használat és gondozás függő is a bőr belső. Főleg sport bőr belsőknél szoktam látni hogy az oldalsó derék és combtámasz kritikusan néz ki mert a 150 kg-s emberünk úgy ül be hogy ráül a combtámaszra az meg szép lassan az idő folyamatával kb elfoszlik azon az oldalon
-
tresh
addikt
válasz Fr0z3n #115002 üzenetére
Jobb de abból is van pár fajta variáns.
2.0 HDi DW10 BTED4 (RHR) 1,997 cc I4 DOHC 16v Common rail direct injection 136 PS (100 kW; 134 hp) @ 4,000 rpm 320 N·m (236 lb·ft) @ 2,000 rpm 9.8 s (Man) 10.7 (Auto) SW: 11.2s (Auto)[1] 208 km/h (129 mph) 2004–2009
2.0 HDi DW10 BTED4 (RHF) 1,997 cc I4 DOHC 16v Common rail direct injection 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4,000 rpm 320 N·m (236 lb·ft) @ 2,000 rpm 9.8 s 208 km/h (129 mph) 2008–2010
2.0 HDi DW10 CTED4 (RHH) 1,997 cc I4 DOHC 16v Common rail direct injection 163 PS (120 kW; 161 hp) @ 3,750 rpm 340 N·m (251 lb·ft) @ 2,000–3,000 rpm 9.6 s 210 km/h (130 mph) 2009–2011Az 1.6 hdi vérszegény főleg ha automata.. azt felejtsd el hamar Félkövéren jelöltem ami jó motor szerintem. Sok ismerős hajt ilyet bő 300k km fölött és nem igazán van rá panasz igaz manual mind.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz bitpork #115005 üzenetére
1. Bocs nem figyeltem Használom én a szerkesztés gombot
2. Nem tudom ez csak egy elmélet volt haverom anno a 306 gti-be mindig úgy szált be hogy fent megkapaszkodott és belépet hogy ne nyomja el a combrészét. (130kg )Az hogy kikopik vagy ki dörzsölődik az gondolom a bőr velejárója.Munez: mondom én nem értek hozzá Csak azt tudom hogy foglalkozni kell velük havonta egyszer.
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #115024 üzenetére
1.8 8szelep 75 lovas meganeom volt. VAG 1.6-okat porba raktam vele Buta szög egyszerű autó.
g4bb3r: nekem ezekből a modeo a legszimpatikusabb
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #115042 üzenetére
8 szelep igénytelenebb .. szerettem pont ezért. Amúgy ja az 1.6 16v is jó kis gép pont ideális abba a bodéba
-
tresh
addikt
válasz g4bb3r #115049 üzenetére
Nézd gondolom nem 1 évre veszed Mindenképp a lehető legjobbat kell megkeresned ami az igényeidnek megfelel. De mivel annyi fajta gépet dobtál be én azt javasolom menj ki valami autós piacra és nézzél körbe élőben sokkal hamarabb tudod szűkíteni a kört.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz BigBear #115053 üzenetére
Szépen ki van nyalva de a bele mint egy rossz kulcsos autó a kormány lassan lebomlik benne.. ezt leszámítva élőbe meg kell nézni a kép mindig csalóka. Haver vett kb fél éve 500k ért egy patika foka 1-et 1.6 16v nem tudom ezt mennyibe árulják de ehhez képest ég és föld.
-
tresh
addikt
válasz bluobluo75 #115059 üzenetére
Szerintem chevrolet topiknak több értelme lenne
-
tresh
addikt
válasz bluobluo75 #115063 üzenetére
Akkor itt kérdezd meg ha tudnak válaszolnak hidd el
-
tresh
addikt
válasz bluobluo75 #115066 üzenetére
Hirtelen három opció jutott eszembe amit én csinálnék. 1. átkötöm a másik kettő szivargyújtóéra ami egy idő után leold 2. megszakítom egy kapcsolóval 3. jó hosszú kábel és előre teszed be
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz Lavidaloka #115075 üzenetére
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #115081 üzenetére
Pedig már be akartam írni hogy jó gép csak a 20éves fos dieselem meg reggelizi a 90% ami az utakon van a maradék meg nem bír elmenni
Lavidaloka: ne vedd magadra szeretem a bmw-t de 320d helyett én 330d vel tolnám
(#115084) Lavidaloka: hát a nagytól igen csak messze van
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Lavidaloka #115084 üzenetére
Csak elárulom nektek hogy a tavalyi év legtöbbet eladott,illetve keresett használtautója a BMW E46 320D...ami nem véletlen!
Persze mert kellett az alkatrész
-
tresh
addikt
válasz bitpork #115092 üzenetére
Sose értettem hogy miért szeretnének új autót venni használt autó árán De ezt valószínűleg ugyanúgy nem fogom megérteni mint a km-hez való ragaszkodást. Remélem sikerül eladni Domit Gondolom akkor egy darabig nem lesz más helyette
(#115093) Lavidaloka: Akkor már mindent értek
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- BMW topik
- Videó stream letöltése
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Python programozás
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen