- Házimozi belépő szinten
- Milyen processzort vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mini-ITX
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
TMNT: Splintered Fate - Jövő hónap közepén érkezik a Switch kiadás
gp Alig néhány hét múlva újabb platformra is elérhető lesz a játék teljes változata.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz Integrale #128694 üzenetére
A Stilos emlékeim kissé kezdenek megkopni, csak a hektikus működést tudom felróni.
A Bravo viszont 5. éve megvan, a második terelő- vagy keverőmotor megy benne tönkre. Az elsőnél még vicces volt a műszerfal ki-be, másodjára már nem az. Emellé ez sem működik valami jól, sokat kapcsolgatja a hideget és a meleget, a kapcsolgatás során pedig hallani, ahogy ide-oda billennek a flepnik. (ez a hang mondjuk nem olyan zavaró)
A legszarabb az egészben, hogy 2001 óta rakja bele a Fiat ezt a szar klímaautomatát a kocsijaiba, és az alkatrészcsere után ugyanúgy előfordulhat a hiba.Az egyik céges kocsi egy Bora, abban Climatronic van. Hangja nincs, és sokkal finomabban dolgozik. Beállítod a hőfokot, és fel se tűnik, hogy dolgozik a rendszer. Annak viszont beragadnak a kezelőgombjai, csak a tekerők működnek.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Integrale #128697 üzenetére
Úgy használom, a venti sebesség és a lapátok állítása nem gond, de a hőfok állítással nem tudok mit kezdeni, mert azt (a kilépő levegő hőmérsékletét) csak az automata tudja szabályozni a beállított érték alapján.
Egy 8 éves kocsin meg nem nagyon tudom érvényesíteni a garanciát.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Integrale #128700 üzenetére
Ha beállítasz 20 fokot, akkor ehhez nyáron hűteni, télen fűteni fog.
stickermajom
de, legalábbis a Bravo esetében így vanSzerk.
kicsit finomítanék azért a véleményemen, mert félautomatán használva nem olyan rossz, csak a manuálishoz képest nem igazán éri meg az egyébként nem jelentős felárat. Épp a lényege veszik el a full automata módban hektikus működéssel.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Declare
őstag
válasz Integrale #128704 üzenetére
szerintem soha nem allitasz klimaval olyat, hogy hany fokos levegöt fujjon be azt allitod, hogy hany fokot akarsz a kocsiban. Ha manualison beallitasz 20 fokot, nem 20 fokos levegö fog bejönni, hanem gondolom gyarilag be van löve, hogy mennyit fujjon ilyenkor. Az automata meg ezt folyamatosan szabalyozza.
-
Declare
őstag
válasz Integrale #128707 üzenetére
Igaz, felre ertelmeztem
(#128618) runner 125 na igen, ezt még én is "adom" mondjuk nekem fogyasztas miatt ilyen szoba sem jöhet...leenne a gatyamat is.....azert ha autobahnon az ember ellépi egy ilyennek a szajat, az nem eri be 7-8 literel mint a dizel 160 nal szerintem siman megeszik 12litert egy ilyen nem? meg varosban is..... orszaguton 90 el meg alig haladok
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Integrale #128724 üzenetére
Ezek az FL utániak nem ... Link ? (ugyan ilyenem volt fehérben)
Olcsó pénzért 500-600k -ért most már szinte biztos hogy én is 406 -t veszek, G Astra ennyiért nagyon ramaty állapotban vannak, csilliárd kilométerrel és nincsenek ilyen kényelmesek, illetve sokkal fapadosabbak is, fenntartási költsége sem hinném hogy sokkal nagyobb lenne egy 406 -nak !
2.0 HDi (90LE) volt, benzinesbe gondolkodom az 1.8 (116) és 2.0 (136) és 2.2 (160LE) melyik a megbízhatóbb ? mert nem annyira ismerem őket !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
bmwsan
senior tag
válasz Integrale #128900 üzenetére
Nálam igen mivel 1.9PD, szerencsére a PD elemekkel nem sok gond szokott lenni.
Egyedüli nagyobb baja ha jól tudom a hajtókarcsapágy, de ott is inkább vmiért az Octaviakban feküdt ki, és a legtöbbnél olyan 130-180e km között.A 2.0-val sincs amúgy sok gond, de az 1.9 után elégy nagy pofon lett a PD-elemek illetve, olajpumpa lehajtása stb. B6 Passatok még a CR-nél meg örökölték ezeket a gyerekbetegségeket (kivétel ugye a PD elem).
(#128908) Qru: hülye egy dolog ez tényleg, de meg van a logikája. Nem ebbe az országba tervezték ezeket azaautókat, ahol az emberek nagy része nem 3-5 évre vesz autót, hanem 8-10évre. Németországba megveszik a kocsit, mire kettostomegut cserélni kell addigra sokan már az új vásárlásán gondolkoznak, így ott nem tapasztalják meg az alacsony fordulatból eredo gyorsabb elhasználódást.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Integrale #128919 üzenetére
bocsánat, de nem fogok besorolni két kamion közé
Nekem erről is csak az jut eszembe, ez mennyire szubjektív mert ez lehet úgyis, ezt a kalapos pistabácsi mondja, aki 103-mal jött ki előzni, és a 2 kamion közt fél kilométer van, én csak 130-cal jövök mögötte, és úgy nem megy le, meg lehet az is én jövök ki előzni eleve 150-nel, a két kamion közé a kislábujjam se fér be, mégis beleáll a seggembe az ányóc 200-zal és villog. A kettő közt meg fokozatmentes a skála.
Szóval kontextus nélkül ezek nem mondanak semmit, és ugye mindenkinek mindenki tötymörgő, aki nála lassabban megy, és boyracer meg ámokfutó, aki gyorsabban.(#128920) bitpork: semmi személyes, de egyáltalán nem érdekel téged vagy Izát mi hoz most lázba, de az se hogy régen mi képzeld, nekem van csomó olyan dolog, ami régen érdekelt, most meg még jobban ahogy öregszem, egyre jobban. És olyan is van, ami régen érdekelt, most meg nem. Most akkor ezzel mit is mondtunk? Hogy a dolgok változnak, vagy erre vagy arra? De az egyik biztos, nem? Jár a Nobel
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Integrale #128900 üzenetére
Betanítom én asszonyt, hogy figyeljen oda azzal nem lesz baj. Ezek az 1.4 HDI-k viszont jó motorok se kettős tömegű, se dpf nincs még benne és nagyon jó a fogyasztása. A cégnél ugyanezek a motorok sokkal jobban bírják mint az 1.6 crtdi-k azokkal annyi baj van, hogy hihetetlen.
(#128907) footy Ettől tartok én is, hogy kevés lesz neki főleg ha beülnek vagy négyen azt megy a shoppingolás...a hdi-n meg lehet hozni, ahogy néztem 90 pacira ami már bőven jó lenne.
Ma meg nézzük őket azt döntünk melyik legyen.
-
w333
félisten
válasz Integrale #129084 üzenetére
Mindegy, hajra Astra G, mert a hazi Punto statisztika szerint 10/7 rohad!!!!
De mondom, nem kell az én statisztikámra hallgatni, le kell menni a parkolóba és végignézni a G Astra és Puntokat, egyből levonod a következtetést
De az hogy a Punto tulajdonosok hetente 3X elmondják azt hogy "óvatosan a gőzborotvával" mert a küszöbnél rohad, az nem nagyon jelent jót !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #129112 üzenetére
Igen, beszéltem
Az a problémám, hogy a 30k-s olajcsereperiodus miatt már itt is esélyes lehet motorkopas, de azt mondta a szaki, hogy ezek a blokkok kibírják ezt is, a turbó és a csúcsok mondják be ettől az unalmast...
Footy: hidegen szrul jár, stb.
Melegen kisimul akkor is, ha hőt szr a befecskendezés. Ezt mondta a szaki ma...
Rendes volt, legalább negyed óráig kérdezgettem, de utana magától is felvette a fonalat, és mesélt egy két finomságot[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz Integrale #129282 üzenetére
Ideális esetben valóban lehet kevesebb is. Ez meg a másik véglet.
-
Bull Boss
senior tag
válasz Integrale #129293 üzenetére
Értem! Külföldről hozta be valami potom összegért, igazából egyszerűen beleszeretett, de nem ért az autókhoz nem is versenyezni vette egyébként. Néha sietős dolga van és inkább csak a nagyobb sebesség az ami fontos volt neki. Egyébként ma újságolta (és adok a szavára, mert egy hiteles ember) hogy már 2 csekket is megúszott a matrica rendszám miatt. Ez valóban lehet igy? A telefonos párositáshoz nemt udjátok mi lehet a kód? vagy honnan lehetne kideriteni?
-
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #129356 üzenetére
Én kb. 2 hetente takarítom. Mindennel együtt(csak belső) bő óra alatt megvan, úgy, hogy egy porszem sincs sehol.
Nemtudom milyen autóról van szó, nekem max a szellőző rostély között áll meg a por, máshol egyszerűen egy rongyhúzásra takarítható.Az embereknek fáj az igazság!
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #129411 üzenetére
Nekem swiftem volt (most is), meg korábban is.
Sokkal sokkal puhább, és jobb anyagokból van, mint ez a gagyesz Colt.
En egy CZT-t néztem, konkrétan hatul a műanyag elem olyan volt, mint egy tejfölös doboz.
A swift anyaghasznalata ennél sokkal sokkal jobb.
Kemeny, de vastag, és nem zörög. -
Atlantis
veterán
válasz Integrale #129457 üzenetére
Auris és Civic.
Mindkettőnek van előnye, hátránya, majd kialakul melyik lesz. Nem sürgős, a mostani fóka addig talán elcipeli a seggemet.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
SzlobiG
félisten
válasz Integrale #129541 üzenetére
+1. Ha igazolhatóan tekerve volt mint az említett típus és ráadásul drágán hirdeti, akkor ki az az ökör aki meg fogja venni, mikor ennyiért kap egy kevesebbet futott darabot? Senki... Meg amit már írtam egyszer, hogy csalás ez a lényeg,hogy így próbálnak nyerészkedni.
-
runner 125
nagyúr
válasz Integrale #129562 üzenetére
..és azt sem kell feledni, h 400k alatt az autó minden eleme 4x annyit használt, mint egy 100k futásúban. Nyilván, jöhetnek a feltételezések, h addigra minden fődarab már cserélt (jobb esetben), de azt is figyelembe kell venni, h ennyi km-nél már a műanyagok recseghetnek, kopott lehet a beltér, kiült az ülés, szétrúgott az ajtó, kárpitok, küszöbök. Emellett nyilván a fényezése is viseletesebb, kimattult, nagyobb az esély a több esztétikai hibára (ajtórányitás, kavicsfelverődések, karcok, húzásnyomok) és maga a mechanikai / elektromos alkatrészek is 4x annyit dolgoztak. Legyen az egy csomagtérajtó teleszkóp, kerékcsapágy, motortartóbak, szilent, vagy egy ablaktörlő, ablakemelőmotor, rádió.., stb.
Ezt kell megérteni amellett h itt a hangsúly első körben azon volt, h a tekert autót miért piaci áron kínálják..
Még szerencse h a többségnél ez nem fér bele, és racionálisan, tudatosan igyekszik használtautót vásárolni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #129562 üzenetére
Ez nyilvánvaló, nagyrészben(90%), hogy nem attól, de egy tükörsima úton is kap rezgéseket. Akár motorból, akár ajtó nyitogatás,vagy hőtágulás miatt nem úgy illeszkednek(ha minimális is) Azt ne mondja senki, hogy egy jó úton használt autóban sohasem fog rezegni semmi. ( Fog, csak 3x-4x később)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
válasz Integrale #129562 üzenetére
Nem a konkret peldara irtam....en is ugy vagyok ezzel, hogy nem kellene olyan kereskedötöl, aki direkt at akar vagni. En arra reagaltam, hogy "sok benne a km"
"Ha patika állapotban van a sok km ellenére, akkor adja annyiért amennyit ér,"
na ez a baj, ilyen nincs itthon, mert ra sem keres a nep az olyan autora, amiben 200k nal több van! Pont ezt mondja az a nepper a videoben. Tök mind1, h patika vagy sem, ha 200k fölött van, nem kell a Magyarnak. Ezert (is) tekerik.
"Melyikre nagyobb az esély szerinted, arra, hogy egy 100-at futott (bizonyítottan) van jobb állapotban, vagy egy 400-at?"
Baromi jo kerdes! Ha egy dizel autoban keves a km (evi 15-20k nal kevesebb) akkor szerintem jo esellyel vagy tekert, vagy sokat inditozott, rövidtavu auto volt, amit jobb esellyel hasznaltak a csodas Magyar mellekutakon. Ellenben, ha van egy Nemet import, evi 50k km el, akkor jo esellyel palyan hasznaltak (ergo a futomüve, valtoja, fekjei....mind sokkal jobb allapotban vannak, mint a tized annyi km el, otthon, mellekutakon nyuzott dizelnek).
Az olajcsere periodus, pedig nem szent iras. Ha utannolvasol lathatod, hogy a 30k km olajcsere periodus nem rossz alapvetöen....ha jobbara üzemmelegen megy a motor akkor a longlife olajjal ez nem feltetlen gond! A baj akkor van a 30k km olajcsereperiodussal, ha hidegen megy sokat a motor, sokat inditgatjak. Tehat ha a kis futasu dizelben is es a nagy futasu dizelben is 30k km enkent csereltek az olajat, akkor a 400k km es motor/turbo jo esellyel hatarozottan jobb allapotban van, mint a kisebb futasuban.
"És szerinted ennek nincs metszete? Nagyobb futás, nagyobb esély arra, hogy ment/többet ment rosszabb úton, tehát de, összefügg a megtett km ezzel."
fent megvalaszoltam ezt, de megvalaszolom itt is....egy Nemetorszagban sokat futott jo esellyel autobahnon futotta....illetve ha nem ott akkor is altalaban 1000x jobbak az utak...ergo egyaltalan nem egyertelmü
Arrol nem is beszelve, hogy pl a Nemeteknel/osztrakoknal jobb minösegü a gazolaj, szoval alapbol nagy esellyel jobb allapotban van a katalizator/injektorok stb....
Es mielött valaki leirja....igen ezek altalanositasok, nincs szent iras, itt is lehet kitaposott lelkü auto es biztosan van jobb allapotu Magyar, mint Nemet....de a lenyeg, hogy nagyon beszükült gondolkodas mod ez a "sok a km = nem kell" es böven összetettebb a kep es sokan nem latnak tul a km szamlalon....szvsz
-
runner 125
nagyúr
-
bmwsan
senior tag
válasz Integrale #129578 üzenetére
Csak a sor6, a n@ci wagenek és sohasemegytönkresohasekellrakoltenihonda.
Amúgy nálam ez még a 3F miatt van, de nekem nem is jönnek be, se váltók, se a kulso belso dizájn.
Egyedül motort tudnak gyártani szvsz.Amúgy volt "szerencsém" egy ilyen C4-et vezetni 200km-t, a végén már azt néztem hogy mennyi üzemanyag van benne, elég-e hogy felgyújtsam ...
-
w333
félisten
válasz Integrale #129764 üzenetére
Pontosan olyan mint egy svájci órajah hogy az ujjnak a beltere !Szerintem nincs vele baj, nekem tetszik a belső tér Link
Szép letisztult, minden kézre áll, funkciókban is tökéletes szvsz. szép !
Élőben olyan mintha egy űrhajóban ülnél, megnyomod a Start gombot elektromosan beáll az ülés és a kormány leereszkedik és jöhet a móka !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Integrale #129768 üzenetére
Tipikus Toyota beltér ugye a Lexus a minőségibb prémium kategória !
Régebbi Audik minden csak nem letisztult Link az újabbak már kicsit tényleg letisztultabbak, de amíg egy E60 bömbiben azonnal tudtam hogy minden hol van és mit kell és hogyan beállítani, addig egy A6 -nál 5-10 percig keresgéltem a 6 millió gomb között (de mondom az ujabbak már sokkal visszafogottabbak)
(#129769) kornelka
Semmit nem veszítesz, ülj bele és próbáld ki, nálam szerelem volt első látásra !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #129911 üzenetére
Nem is tudom... Talán mert nem akarok százezrekért szívósort pucoltatni?! Ahogy nem akarok kettős tömegűt sem cseréltetni szintén százezrekért?!
Az újabb TSI-kben már szívócső befecskendezés is van így azokat nem érinti a probléma (+ szíjasok tehát nem szabad egy kalap alá venni az 1,4 TSI-ket).
mod:
rbalint88: 1.8T nem hibátlan azt nem annyira erőltetném de még inkább 1000x az, mint egy 1,6 FSI
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi