Hirdetés
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #211835 üzenetére
Igen az is turbos, nekunk 2. generecios 1.8 tsi Superb volt 160 loval. Az ujabbak mar mind turbosok. Benzinesbe is szokas kettostomegut tenni szoval annak nezz utana, hogy van-e benne. Igy fejbol nem tudom de tippre van.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #211841 üzenetére
Itthon, meg kozep/kelet europaban. Nyugaton ahol van love nagyon is jol fogyott a Passat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #211848 üzenetére
Igen a kettostomegut leginkabb az alacsony fordulatos terheles nyirja ki, ami inkabb a dizelek sajatossaga.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #211859 üzenetére
Kizashi tetszik, azt en is netegettem anno.
Inkabb a karoaszeria elemek hianya ami fajo lehet, nem nagyon van bontott belole ugyanis. A tobbi alkatresz nem veszesen draga hozza. A motorja jo, a cvt tud behalni ha nem volt cserelve az olaj de manualissal nincs gond. Volt ra gyari visszahivas (legzsak, uzemanyagtank) azt VIN alapjan lehet csekkolni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #211868 üzenetére
2000 alatt ha nem muszaj ne nyektesd ha turbos, palne keruld az alacsonyfordulatrol torteno intenziv gyorsitast.
Szivonal nincs gond azok amugy is halottak 2000 rpm alatt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #211890 üzenetére
Akkor 9-es Civic, az praktikus es nem olyan draga hozza az alkatresz. Varosban bever 9-et siman es mondjuk az sem a macsosag netovabbja de hat valamit valamiert.
Ha Suzuki is jatazik esetleg Baleno? Keveset eszik es egesz ertelmes meretu.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #211902 üzenetére
Mert a valtasi segedlet az a fogyasztasra van optimalizalva. A Passat is 60-nal 5.-ben 1100 rpm-en tekerne ha hagytam volna.
Kedvenc a Superb, 140-nel 6.-ban is jelezte hogy valtsak fel. Ja, csak eppen nem volt mar hova.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #211942 üzenetére
Valaki irta itt a forumon, hogy a Seat vagy Skoda amelyik rukiben is irja, hogy valtsal fel.
Mondjuk nemelyik Subaruban van 2 hatrameneti fokozat, ott meg ertenem is...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #212038 üzenetére
Leaf1-et ne. Gyorsan geradalodik bennuk az akksi.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #212066 üzenetére
Ez az altalanos ma mar, en pont a manualist szeretem. Pedig 10 evig dsg-ztem, nekem pont hogy elvesz az elmenybol egy automata valto. Legutobbis a kulcskiados csajnak mondom mindegy mit adsz csak manualis legyen. Na vakarta a fejet aztan eloastak egy pd tdi Passat-ot ami selejtezesre vart. Na az mar oke volt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AssAssynn #212096 üzenetére
Erre full elektromos valo, vagy plugin. A hsd tolti magat de ilyen rovid ido alatt nem sokat tud tolni az akksiba az a baj, sokat megy majd a benzinmotor es oda a jo fogyi.
Mondjuk en 2.0 tdi-t hasznaltam hasonlo helyzetben, az bekapott 12-13 litert siman.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #212165 üzenetére
Nem nagyon kell ide statisztika, szaraz dsg-nel a kuplungok surlodofelulete elkopik hasznalattol fuggo de olyan 200k km kornyeken mar varhato. Ennek a csereje kb 450k.
Ezen kivul meg elofordul a mechatronikai egyseg hibaja, ami szinten kb 450k-s moka.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AssAssynn #212184 üzenetére
Szabad, inditani mindig benzinnel fog de aztan atvalt magatol gazuzemre. A szurot kell cserelni 20/25 ezrenkent ami megvedi az injektort az esetleges kosztol. A gyertyakat erdemes gyakrabban cserelni mert a gyujtasi homerseklete magasabb a mint a benzinnek (ezert is indit mindig benzinnel).
Az oktanszama magasabb (105-108) a gaznak igy az egeshoje is, a motor hutese legyen rendben. Viszont ha az ecu ismeri a magasabb oktant akkor erosebb lesz gazzal a kocsi.
Kevesebb lesz a karosanyag kibocsatas, a motorolaj is tovabb birja. A szelepkenes-rol ellentetes tezisek vannak, van aki szerint kell van aki szerint nem...#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- SörcsaPH!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Anime filmek és sorozatok
- PlayStation 5
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- iPad topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!