- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hobby elektronika
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117688 üzenetére
En amikor az 5 eves H astrat lattam a serelönel a csapon felemelve, azt hittem hanyatt esem mondom ez mi vazz, az egesz full rozsda. Szerelöm szeme se rebbent, mondta, hogy ez ilyen, meg hogy a müanyag elöbb fog lebomlani az utasterben, minthogy ez a rozsda barmi bajt okozna ott a futomüvön, lengökarokon, meg tudom is en mi minden van ott alul . Mondom akkor ok...
A só es hasonlok szerintem a par eves autok aljan is nyomot hagynak...plane itt a nemeteknel/osztrakoknal, valahogy a szerelöm szerint sokkal durvabban eszi a kocsikat a rozsda, mint otthon.
-
Declare
őstag
válasz Pardise #117682 üzenetére
En ezt abszolut nem ertem, amit itt irsz.
Most ha ujat szeretnel venni, minek nezed a hahut? Mi az, hogy ajanljunk egy cliot? Hogy jönnek ide az extrak, amiket preferalsz? Nyilvan ami extra kell, azt beleteteted a szalonban, vagy ugy szürsz a hahun.
Nincs ilyen, hogy "a dizeles" meg "a benzines". Mindegyikböl lehet jo es rossz konstrukcio is. Ha az a kerdes, hogy dizel vagy benzin, akkor azt kell leirnod, hogy mennyit mesz egy evben es hol hasznalod a kocsit. Ha sokat mesz hosszutavon es legalabb egy 15 de inkabb 20k km megteszel evente, akkor dizelben erdemesebb talan gondolkozni. Ha varosban hasznalod es 110-15k körül mesz akkor benzin.
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #117692 üzenetére
ez lehetseges, nem tudom Nekem a szerelö erröl azt mondta, nyilvan függ, a hasznalat modjatol, garazsban tartott jobban korrodalhat, illetve sok autopalyazastol megint csak jobban korrodal a teli idöszakban. Az osztrak meg nemet autok, meg a tapasztalatai szerint mint 1000x jobban rozsdasodnak, mint az otthon hasznalt. Nem erti ö sem az okat, talan mas a szer, amit hasznalnak, talan nagyobb intenzitassal, többet hasznalnak...passz.
Azt mondjuk el tudom kepzelni, hogy a volvo, pont a helyi idöjaras miatt, err különösen fokuszal. Meg azert egy s60 es egy H astra sem egy kategoria
-
Declare
őstag
válasz focvis #117710 üzenetére
Valami ilyesmi volt az alapgondolatom nekem is Most mar csak az a kerdes, hogy erdemes e ezzel nekem most valamit tennem? Most 7 eves, par evig meg szeretnem megtartani, de azert nem cel, hogy 15 evesen is en hajtsam (ergo ha eladom es az uj tulaj akarja, csinaltassa meg ezt ö, vagy erdemes egy alvazvedelmet ratolni, mert jobban el fogom tudni adni vajon? )
Majd dobok fel az autos topicba par kepet, kivancsi vagyok ki mit mond.
-
Declare
őstag
válasz fenergie84 #117765 üzenetére
A dpf nek szerintem semmi köze nem lehet a teljesitmenyhez (ilyen szinten legalabbis....egy 300 loerös dizelmotor vs 100loerösnel nyilvan lehet).
Ha sokat van varosban hasznalva es nincsenek hosszutavu utak, akkor minden dizel dpf meg fog halni hamar, ha hosszu tavu utakon ki tud pucolodni, akkor valoszinüleg hosszu eletü lesz.
-
Declare
őstag
válasz fenergie84 #117767 üzenetére
ja hogy abban nincs dpf, a masikban meg van....igy oke.
Mondjuk ettöl függetlenül csodalkoznek, ha normalis dizelnek valo hasznalat mellett (azaz nem napi 5km a varosban) egy dpf eldobna magat 60k km alatt
Amugy ha mar dpf...honnan lehet megtudni, milyen allapotban van? Mi az eletciklusa egy ilyennek kb? En hibas dpf röl meg csak böven 200+k km es autoknal hallottam. Az enyem is gyakran regeneral (3-400km enekent biztos, ha itt helyben forgolodom...mondjuk nem tudom ez gyakorinak szamit e, nekem annak tünik)
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #117780 üzenetére
ez ford transit vagy milyen auto? atyavilag, mekkora az a csalad, hogy egy kisbuszt kell venni?
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz tresh #117970 üzenetére
Ha jol tudom a hivatalos allaspont, hogy az auto akkor mehet at a müszakin, ha a gyari allapotanak megfelelö allapotban van, vagyis minden biztonsagi es egyeb kütyü müködik. Ha barmit atalakitasz/kikapcsolsz/akarmi, arrol hivatalos papirnak kell lennie, hogy atalakitottad. Szoval ha van legnyomas figyelö szenzor a kocsidban gyarilag, akkor annak müködnie is kell, tökmind1, milyen kerek/gumi van a kocsin.
Eppen ezert hivatalosan nem mehetne at a müszaki vizsgan semmi ilyen levagott dpf-es, lefalazott egr-es és a többi és a többi auto sem. Az megint mas kerdes, hogy hogyan zajlanak otthon a müszakik....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Mazda 6 automataja milyen? Allitolag nem jo (hogy milyen szempontbol, azt nem tudom), nekem a haveromek azert vettek a kisebb benzines motorral, mert az erösebbhez csak automata passzinthato....mndjuk ez is milyen mar
(#117989) Sixkiller6 Passat vagy egy jobban felszerelt superb
-
Declare
őstag
Valszeg a kicsit avult mechanika es a "kapcsolgatos fetis" jatszotta a fö szerepet akkor
(#118009) deicide nem kell arol lemondani. Kapcsolas es kapcsolas között is van különbseg. Sima automata nekem se kellene, ahol van a D aztan jonapot. Majd esetleg sokkal idösebben . Viszont egy F1 valtos automata az jöhetne ugyan ugy Te kapcsolsz, amikor es ahol akarsz, azzal a különbseggel, hogy az egesz egy szempillantas alatt es gazelvetel nelkül törtenik, miközben mindket kez a kormanyon azert annak nem nagyon van ellenfele
(#118021) footy mondom a pontos okat nem tudom, csak azt, hogy azert lett a 165 lo, mert az volt a legnagyobb benzin, ami volt kezi valtoval. Az erösebb csak automataval van. Viszont mondom akkor lehet csak annyi volt a dologban, hogy nem akart automatat...semmilyet sem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #118025 üzenetére
Arra gondoltam igen
(#118026) bitpork mindegyiknek ejteni kell nem? A lenyeg itt a gyorsasagban es a kezelhetösegben van. En erre gondoltam
Az audinak volt regebben talan a multitronic, ami valahogy a röpsulyos valtokhoz hasonloan, allando fordulat körül tartotta a fordulatszamot, viszont azt a vonalat ha jol tudom nem eröltetik ma mar.
-
Declare
őstag
válasz Bull Boss #118141 üzenetére
Nagyon gaz, sajnalom. Tenyleg nem jarnal jobban ha megcsinalna az a szerelö? Ha az tenyleg ert hozza es a 400k raköltese utan patent lesz a kocsi....
(#118149) bajnokpityuSiman tönkremehet 100k alatt ha alacsony fordulaton nyomkodjak. A H astra 6 sebesseges valtoval autopalyas hasznalat mellett is 140k km t birt csak ki.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ö azt az esetet irta le, amikor minimal penzböl akarsz autot venni. Szvsz azoknak szanta a tanacsot, aki autora tud költeni, nem tudom mondjuk 500k hufot es 1 ft sincs többje, de nezegeti 499k hufert a 15 eves dizeleket. En igy ertettem
Sokan vannak azert itt is, akiknek nem esik le, hogy egy autot megvenni es fenntartani az nem annyibol all, hogy valahogy kinyögöm fillerre a neppernek az arat, de aztan a következö 5 evben max tankolni kelljen....de az is csak akkor fog menni, ha nem emelik az üzemanyag arat.
-
Declare
őstag
válasz #86322688 #118186 üzenetére
Nem ertem igazabol miröl beszltek
Ha valaki vesz egy fullos dizel citroent vagy barmit, az ne lepödjön meg ha neha a szervizbe kell hagyni par tizezret.
Ha meg az az igeny, hogy olcso legyen es olcso legyen fenntartani, akkor kell venni egy 1.0 benzines akarmit, jo allapotban. Attol viszont nem szabad mast vani, mint elvigyen A-B be.
A kettö nem ugyan az, mas az igeny, masok az összegek.
-
Declare
őstag
válasz #86322688 #118190 üzenetére
Nem tudom mi a regen es mi a most, de "regen" mi volt abban az autoban amivel bejartad europat? Turbo/EGR/DPF/ABS/ASR/ESP/Legzsakok/xenon/többzonas digiklima/navi............
masok is ezen lovagolnak, hogy regen meg most. Regen volt 5 csaladonkent 1 auto a földön, örültek az emberek, hogy nem loval kell menni, ennyi volt az igeny, meg az elvaras. Ma minden haztartasban van 3 auto es amugy is több ember....ergo vannak környezetvedelmi normak, hogy ne fulladjunk meg ezert vannak bonyolitasok es mellette az emberek 80% anak nem annyi az igenye, hogy A-B elvigye az auto, hanem a 3 millios suzuki swift is magatol parkoljon kettö kocsi köze. Ezek mind egyre dragabba teszik az autozast.
Nincs ingyen kenyer. Ha extra kell draga lesz. Akinek ez faj annak meg a modern kor lada szamarajat kell valasztani: Dacia Duster, suzuki swift....szivo benyaval klima nelkül. Annak nem lesz baja
Akinek kell a biztonsag/komfort/design/teljesitmeny, az meg fizetni fog. Vagy a szalonban, amikor atveszi az uj autojat, vagy a szerelönel amikor betolja olykor a hasznalt autojat.
-
Declare
őstag
válasz Bull Boss #118255 üzenetére
Egy fiatal lkiscsaj hasznalta az autot, aki 30 al ment 5-ben szerintem siman az a helyzet, hogy kap egy uj autot ezt ealdtak es tenyleg meg voltak gyözödve rola, hogy kettöstömegü. Nem tudom mennyi ertelme lenne pereskedned es egy rakat idegesseget es idöt "rátolni" meg a kocsira.
Szerintem azzal nyugtasd magad, hogy ilyen szivasba a bmw nel is belefuthatsz (söt ott talan megtöbbe), viszont a szerviz arak valszeg komolyabbak lennenek.
Viszont azt megertem, h a kocsit latni sem akarod....
-
Declare
őstag
En pl azt eszrevettem, ha hideg van es hideg motorral indulok, akkor ha 1-böl 2-be rakom akkor ovatosnak kell lenni, mert volt mar olyan, hogy hirtelen engedtem fel a kuplungot es szabalyosan "huppant" egyet az auto (mintha pl atmentem volna valami vasag faagon, ugy kell elkepzelni...nehez leirni ). Ha valaki ezeket nem tanulja meg a sajat kocsijaval kapcsolatban, mikre, mikor kell figyelni es csak rugja, tapossa, akkor gyorsan le lehet koptatni az ilyen dolgokat, mint kuplung, turbo es tarsai.
-
Declare
őstag
válasz tomcsi23 #118391 üzenetére
....aztan ha hirtelen ratapos a fekre, meg lefullad........megtanulta az iskolaban, hogy fekezes elött kuplungot kell nyomni....nem tudom mit nem ertesz
(#118389) [rvilike] neked lesz az elsö olyan autod, ami manualis lesz, de csak ket pedallal....csak nalad a gaz lesz a nagy pedal (ami az automatakban a fek), a pici meg a kuplung
-
Declare
őstag
válasz ^Boss #118402 üzenetére
Azert ilyen kerdesre nem kell csodalkozni, h nem kapsz valaszt....
"velemeny?" van akinek jo van akinek nem, van akinek kicsi van akinek nem, van akinek tetszik, van akinek nem, van akinek passzol az igenyeihez/felhasznalasahoz, van akinek nem.......
"fogyasztás": [link] e szerint 7-8 l/100....ha nagyon nyomod 10 fölött ha kevesbe 7 alatt
"mennyire megy?": Egy trabanthoz kepest, mint az allat, egy bugatti veyronhoz kepest, mint egy lassu csiga.
"egyéb fontos dolgok?" picit almos vagyok, iszom egy kavet....
amugy ez a szivo skyactive moci allitolag jo konstrukcio, de azert hosszu tavu tapasztalatok nincsenek. Turbo nincs ez sokaknak lehet szimpi....sokaknak nem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz ^Boss #118426 üzenetére
Kinek mi a jobb, ezt irtam. Mire hasznalja az ember, mennyit megy egy evben stb, ilyenek...illetve a szubjektiv dolgok. A fogyasztast linkeltem, hogy 0-100 a mennyi idö alatt futja, azt meg megtalalod a honlapjan, vagy barhol a neten.
Azert a vilag manapsag, egy picit bonyolultabb, mint hogy valaki mondja meg, hogy mi a jo es mi a rossz
Ebben a kategoriaban jatszik kb a golf, most jön az uj K astra, ford focus, kia ceed, honda civic. Nezd meg öket, probald ki, ülj bele, aztan ha van konkret kerdes, akkor ird meg, ha valaki tud segit....de most az hogy valaki mondja meg neked mi a jo auto....
mindenesetre nem egy rossz konstrukcio, nem igen van ra panasz, batran meg lehet szerintem venni....ha passzol az igenyeidhez es tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #118528 üzenetére
Azert az, hogy jelenleg az opel nem közölt informaciot a K 3 gtc röl, szerintem ne kezeljük tenykent, hogy nem lesz. Az astra a golf vetelytarsa es amig lesz gti addig lesz gtc is szvsz.
Az hogy esetleg a bmw hez hasonloan uj nevvel vezetik be es lesz gtc/opc valamilyen nev alatt, az lehetseges akar. -
Declare
őstag
csak akkor el kell dönteni, hogy mi kell izgalmas auto, de akkor ne szerepeljen a "legyen olcso es ne fogyasszon sokat", vagy dögunalmas auto es akkor ott lehet szempont az elöbbi.
Amikor ugy indul valaki egy bmw vasarlasnak, hogy "legyen olcso es ne fogyasszon sokat", azonnal felsir a lelkem, mert latom magam elött a replika felniken, 10 eves nyari gumiokon, összeomlott dpf el fekete kormot okado, jobb sorsra erdemes bajor gepsarkanyokat
(#118950) peterkeT ugyaan mar, ezek a sztereotipiak ...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #118953 üzenetére
Ha rendesen karban van tartva nem okad semmi füstöt ha telitödik a kocsi regeneral, ha regi, akkor összeomlik a dpf (elöbb utobb, minden kipurcan), amit az ember kicserel. Persze, ha olcso auto kell, akkor nem lesz kicserelve, nem lesz kipucolva, mert az penz, ellenben meg 10 loeröt "belecsiszolahaverjoaron". Van azert ilyen nem egy nem kettö....nem eppen arrol szol ez, amiröl a bmw nek szolnia kellene
Replika felni, csak izles kerdes, nem veszelyes, nem azert irtam en nem csatolok fel egy Rolexet az ebayröl 15 euroert, ellenben sokan megteszik. Ugyan ez az autoval. Ha nincs penzem brembo fekre, nem pattintok fel egy müanyag piros brembo burkolatot es ha nincs M felnire penzem, nem teszek ra kinai M kinezetü felnit.....elfogadom ha bennem van a hiba
(#118955) Zewa nyilvan van, nem altalanositas az a normalis ha valaki olyan autot vesz, amit fenn tud tartani normalisan.....de sok esetben nem ez van sajna es ezert nehez is egy jo hasznalt bmw t venni (is)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #118957 üzenetére
azert ez az egesz replika dolog szvsz tulmutat az izles/nem izles kerdesen. Ha mar bmw röl beszelünk. A bmw designerei megalkotnak egy designt, mernökök megtervezik a mereteit, anyaghasznalatot, legyartjak es azt mondjak X ft. Erre jön a kinai ceg aki vesz egy darabot, jol megnezi, jol lemasolja, valami olcsobb anyagbol kifaragja es eladja fele aran, 2x nagyobb haszonnal.
Nekem ez nem tetszik. Sok esetben meg kicsit kell hozzaertönek lenni vagy csak ismerni egy brandet es azonnal megmondod, hogy sanszos, hogy nem eredeti.
-
Declare
őstag
válasz bendeguz76 #118989 üzenetére
Mire gondolsz konkretan a bmw eseten? ezt nezd at, a bmw nek a 20d motorjai kb abban az evjaratban problemas lehet,amit nezel. Ellenben egy 325d mondjuk szerintem remek valasztas, bar 4-4,5 milliobol kell azert kompromisszumot kötni.
Mondeo dizeljeiröl nem sokat tudok,de a fiatalabb evjarat, több extra es talan fenntartasban is kedvezöbb lehet egy bmw nel....szvsz....nyilvan nem ugyan olyan a vezethetöseg es design es elmeny
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bendeguz76 #119006 üzenetére
Mindegyikkel lehetnek problemak 20d motor is tud jo lenni, csak jo szaki kell aki atnezi. Ha kell szivosor csreret ra kell kalkulalni+lanc cseret. Allitolag szivosor helyett a dugozas is jo, bar nem elegans amig nem irsz konkretumot, nem igen fog tudni senki segiteni
egy mondeo nagyobb esellyel lesz ceges auto szvsz (ha Magyar piacon nezelödsz). Ez is szempont lehet.
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #119056 üzenetére
A3 nem tagas elöl marmint atlag magassaggal jo, de a közepkonzol a valtonal ugy van kialakitva, hogy a terdet elerheti annak, akinek kifejezetten hosszu labai vannak. 195cm el gondolom az van neki, meg sportolo, szoval gondolom nem is 70 kg
unokatesom is 190+ es neki is ez volt az A3 al a baja, en mondjuk a 185 körüli magassagommal kenyelmesen el vagyok vele. Ki kell probalnia mindenkepp.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz #76385920 #119408 üzenetére
gumis topic tapasztalatok: jok
-
Declare
őstag
En is megneztem gyorsan, hogy valtjak most a fontot, mert mgborult eleg sok minden most, de azert megnyugodtam, hogy nem lett 10x -es szorzo
(#119446) (ADAMKA) szerintem is teljesen remenytelen uton jarsz hacsak nem szansz a fenntartasra tenyleg egy rakat penzt havonta, ahogy bitpork is irta, akkor felejtös szvsz.....egy S80 bmw5 plane 7 ....egy kicsit jobb bicaj arabol....örületes mazli kell, hogy ezzel jol jarj.
A skoda octavia, superb nekem is az ugrott be, hogy ezen a vonalon erdemes elindulni.
-
Declare
őstag
válasz (ADAMKA) #119455 üzenetére
Es azon elgondolkodtal, hogy miert is dobjak el könnyen a regi autot?
Nyilvan a jobb eletszinvonal, nyilvan a balkormanyossag is lenyomja az arakat, de a masik az, hogy irto draga a szerviz es a szolgaltatas. Ha veszel egy felsö kategorias autot, ami tele van elektronikaval es draga alkatreszekkel (pl egy lexus a japan alkatreszeivel), ehhez hozzaadod, hogy többször, több munkaoraval kell rajta dolgoznia a kinti szerelönek, akkor könnyen azt kaphatod, hogy valoban az auto aranak többszöröset költheted szervizre könnyeden.
Ezert mondtuk, hogy inkabb, egy egyszerübb autot lenne erdemes valasztani, amiböl több van, olcsobb az alkatresz, egyszerübb a szerviz.
Vagy persze veheted a 7 es bmw t, de akkor azzal kalkulalj, hogy a fenntartasa igen költseges lehet, sokszorosa pl egy octavianak.
-
-
Declare
őstag
válasz Manitou #119645 üzenetére
ilyen meg mindig van, hogy nezegeti a rendör a dobozt, ha unatkozik es büntet ha rossz kedve van vagy mi? azt hittem ennek a korszaknak mar vege van.....vagy csak az izzokeszlettel nem cseszkelödnek?
Jol neznenk ki ilyenen nyüglödne, hogy most az elsösegely doboz din vagy msz szabvany en nem foglalkoznek vele, jonak kell lennie.
-
Declare
őstag
válasz Kornel #119859 üzenetére
nincs ezzel baj szvsz en szivesen atülnek egy hibrid TSI be....fejlesszek azt ezerrel es nyomjak le az arait
amig 10+millio egy hibrid golf, addig ez nyilvan nem opcio, amikor a dizel meg 7-8, raadasul pl itt a nemeteknel bö 60 ft/l -el olcsobb a gazolaj...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #119894 üzenetére
a cikk gáz....de sajnos az nem, hogy sokan valoban ugy tartanak autot, hogy egy szett gumit nem birnak kifizetni....nyilvan ök nem fognak szemlyi kölcsönt felvenni, hanem megvesznek valami lerugott, "meg eppen megvan a profilmelyseg, amiert nem büntet a rendör" gumit, aztan had szoljon....meg ugye jön a sajat es masok meggyözese, hogy a teli/nyari gumi csak uri huncutsag, nem kell szaguldozni....meg erzem en, hogy jol tapad.....stb
-
Declare
őstag
válasz m3tr0 #119900 üzenetére
Esetleg egy vw polo 1.4 comfortline. Nem annyira mini auto, letisztult design, szerintem siman alternativa lehet ez is
-
Declare
őstag
válasz Jim-Y #120118 üzenetére
Nekem opel astra H GTC-m van 1,7cdti mocival (110 lo).En is azet vettem, mert sokat megyek pályán. Tempomattal, 6 sebesseges valtoval 6 liter körül fogyaszt. 130-140 tempomattal 5,6-5,8 körül.
A motorrol nagyon jokat olvastam, megbizhato, nem tul komplikalt, 110 loval a kasztniban nyilvan nem erögep, de abszolut lehet dinamikusan közlekedni. Az elsö ülesek ergonomiaja hagy kivanni valot, de ilyen külön beszerezhetö ortoped derektamasszal en most megoldottam egesz jora 1,5 ev es kb 30k km alatt hozza, amit elvartam töle
-
Declare
őstag
válasz kolosanyi #120144 üzenetére
Az eggyel ujabb punto volt a csaladban, vagy ugyan ezzel a motorral, vagy az ujabb valtozat volt...ezt most nem tudom viszont igenytelen es strapabiro volt, sok varosi hasznalattal es nem volt baja. Igaz 2-3 evig volt csak hasznalva, mert nagyobb kellett.
Viszont en sok rövid varosi hasznalatra akkor sem vennek dizelt....lassabban melegszik be, mint a benzines es addig az is szivatoval megy es eszik....nekem varosi rövidtavos hasznalattal 6,5 körül eszik, telen 7 vagy fölötte. Ezt egy kis benzines is hozna, vagy akar jobb lenne.
(#120149) !Overdose! szervo es a feket adom ugyanakkor ez megszokas kerdese...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Politika
- creation: Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- Motoros topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Gyúrósok ide!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Minden ami hőszivattyú
- Windows 11
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep