- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gaming notebook topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
ph Szinte megduplázta az előző évi látogatószámot a kiállítás, mutatva, hogy van momentum az iparágban.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz
Primary92 #139018 üzenetére
Nincs benne, de már írtam drága a komplett vezérlés csere ~100k körül. Meg a kettős tömegű előbb megadja magát mint a 2.0 dízel esetén, de DPF legalább nincs benne.
Ha van a zsebben 200-300k akkor vegyél ilyet, mert ahogy említettem a vezérlés 100k-t azonnal elvisz megvétel után, mert ugye használt autónál illik cserélni...de ha ezt megcsináltatod rajta, akkor 200e km-ig le van a gond róla. A kuplung csere ha elkopik kb 200k a cseréje.
Ezekkel számolj és mérlegelj fogyasztása jó meg viszonylag jól is megy.
-
SzlobiG
félisten
válasz
xEon1337 #139131 üzenetére
Azért nem kell elájulni az Auditól se ott is vannak összeszerelési gyengeségek pont a gombok/kapcsolóknál nagyon hamar lekopik róla a festék réteg és gusztustalanul néznek ki főleg a fényszóró kapcsoló, de a rádió alatti kezelő gombok is. Ismerősnek is ilyen, lefestette fekete festékkel még gusztustalanabb lett.
Na meg az 1.9pd motorral is van szopó rendesen 2 havonta vissza jár a szerelőhöz mert mindég kijön rajta valami most a jó kis PD elemekkel szív 2 hónapig bírták neki amiket kicseréltek.
Most nem általánosítani akarok, hogy az összes ilyen meg ez egy 2006 körüli példány, de bőven vannak ott is hiányosságok gyengébben sikerült dolgok. Viszont a kasztniuk előtt le a kalappal az egyik legjobban összerakott szvsz.
-
SzlobiG
félisten
Már megint egy érdekes hirdetés.
Mit ki nem találnak az emberek.
-
SzlobiG
félisten
válasz
Tothgera30 #139171 üzenetére
Szvsz semennyire.
Ez szerintem külföldi tehát nem fog menni a rendszám lekérdezősdi, marad az alvázszám és reménykedés, hogy adnak ki infót, ha van egyáltalán.
-
SzlobiG
félisten
válasz
B-L-A-C-K #139266 üzenetére
Ha ugyanaz a motor ami az insigniaba, akkor ott típus hiba a turbo cső repedés. Nem rég ismerősnek is ez volt, vészüzem, majd eltömődött miatta a dpf a diagnosztika után azt mondták cserélni kell a dpf-t hát ő inkább kiüttette és ugyanúgy vészüzem. Vissza vitte turbo cső repedést mondtak már, kicserélték és semmi hiba, feleslegesen ütötte ki a dpf-t.
Ja valami 50k körül volt a cső, gyári.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz
B-L-A-C-K #139301 üzenetére
Ha nem zavar a manuális klíma(engem nem zavarna), akkor simán beleugranék egy ilyen astrába tény nem full extrás egyik se, de ha nincsenek nagy elvárásai az embernek, akkor teljesen vállalható típusok ezek 2012-es szinte új autók, nagyon mellé nyúlni se lehet a km is ellenőrizhető.
Szvsz ésszerűbb választás mint egy 2008 körüli alfa, vagy mint egy H astra több extrával.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #139329 üzenetére
Van egy direkt erre csinált excel táblám oda viszek fel minden adatot, csak fotókat nem csinálok az elvégzett cserékről. Viszont jó ötlet így nálad nem tudnak bele kötni.
-
SzlobiG
félisten
Egy meg bukott kereskedés, de jó is az ilyet olvasni.
-
SzlobiG
félisten
válasz
kovacsroli #139690 üzenetére
Iszonyat milyen hangja van egyik isminek ilyen van amikor elindítottam azt hittem valami baja van.
A sebességek is iszonyat rövidek pályára nem is érdemes rámenni vele, ha 130-al akar menni az ember.
-
SzlobiG
félisten
válasz
humax #139897 üzenetére
Német fronton Q5, Q7 a Q3-as egy vicc szvsz. BMW-be meg X3, X5. 10-15 milla között ezek főznek, mosogatnak és feltételezem, ha ennyiért nézelődsz, akkor a szerivezre is futja szóval én simán egy 3.0 dízelt néznék. Esetleg még ott a mercinek az ML széria nagyon jók azok is.
-
SzlobiG
félisten
#csakadízel
-
SzlobiG
félisten
válasz
deicide #140047 üzenetére
154 tempomattal se jött még csekk? Mennyi az valósba nálad? Én 145 fölé nem merem nehogy bünti legyen.
Metro: Rosszul tudod, ha történik egy vélelmezett szabály sértés, akkor az a kép átkerül egy vizuális ellenőrhöz és ő dönti el, hogy jogos avagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz
birozoli7800 #140082 üzenetére
Mondeot és a mazda 6-ot már most ki is húzhatod a listából. Mondeo esetén a fosch dízel motorok miatt a Mazdanal meg a rozsda végett. BMW-t se erőltetném ilyen áron jó abból se lesz. Octavia, bora viszont jó lehet az 1.9 dízel az egyik legjobb választás.
-
SzlobiG
félisten
válasz
birozoli7800 #140089 üzenetére
Ha jól rémlik a korai dci-k a túl hosszú olajcsere intervallum miatt sok problémával küzdöttek és a céges autókat mindet aszerint szervizelték az injektorok is kényesek sokszor úgy berohadnak, hogy képtelenség egyben kiszedni, darabokban jönnek ki... Az 1.6 pug nem rossz, de ott meg már lesz szerintem dpf és kettős tömegű is ami drága mulatság tud lenni.
Én még mindég az 1.9 tdi-t mondom fillérekért van hozzá minden, igénytelen jó motor.
-
SzlobiG
félisten
válasz
Tothgera30 #140115 üzenetére
Ez a fóka tényleg nagyon szép állapotba van az a motor jó is mellé, csak kár hogy manuál klíma, se sony fejes.
-
SzlobiG
félisten
válasz
Tothgera30 #140384 üzenetére
Ez azért szép futás teljesítmény, de tényleg nem lehet megmondani a képek alapján.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz
szabonagyur #140684 üzenetére
Nem túl jó ám itthon a nyomvájúk miatt sokszor kapaszkodni kell a kormányba. Nekem a 235 is már ilyen a téli 215 után érezhetően jobban viszi.
-
SzlobiG
félisten
válasz
B-L-A-C-K #140691 üzenetére
Akár igen, neten meg tudod mind2t kötni. Kinyomtatod az igazolást és azzal+adásvételivel lehet eredetvizsgázni. Majd ha ezek megvannak kormányablak.
Amúgy, ha nem kötöttél neten biztosítást amikor megvetted az autót elvileg el se hozhattad volna lábon, mivel nincs rá biztosítás kötve.
Zooo: Hát sztem meg negatívum az akkori összes opel meddelbe ilyen gomb erdő volt, de szerencsére rajottek és nem erőltették tovább.
[ Szerkesztve ]