Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
Hirdetés
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
ha csattansz, és leszakad a májad, max szép halott leszel a koporsóban, de ennyi.
Ez igy van.
Nagyon nagy szerencse kerdese minden.
Ezt neztetek mar, nemtul eletszeru de biztos voltmar hasonlo...
-
Laraxior
titán
Hidd el nem zavar, hogy mennyit fogyaszt ha nem abnormális a jelenség. Márpedig ezekszerint nem. Csak furcsa volt, hogy 9-11-et ír a jóember, de persze ez le is van tudva azzal, hogy eladó az autó
Ha érdekelne a fogyasztás akkor elektromossal járnék, addig mindegy, hogy mennyit kér, amíg valami probléma folytán nem nő meg irreálisan."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Manitou
addikt
Oké, csak az országút és a vegyes használat sem egyenlő a hidegmotorozásos városi mókázással, de ezt nyílván te is tudod.
Az elég hihetetlen lenne ha a 3.8-as 18 mázsás 7 személyes autód rövid távon csak 11-12-t enne.
Országúton az enyém se kér sokat, elmegy akár 5,5-6-ból is, úgy hogy nem is fix 80-al megyek , hanem 100-120-al, és vannak benne előzgetések is. De szerdán le is tesztelem. Próblok egy legjobb fogyasztást kihozni, kiváncsi vagyok mennyire sikerül levinnem.Főnök testvérének van egy ilyesmije:
[link]
Messze nem 11-12-t fogyaszt[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Na végre az első érdemi tanács! Gondolhatod, hogy szívesebben vennék egy v8-as benzinest mint a kerregő dieselt(egy ismerősömnek volt is, ráadásul4.8-as, 30 litereket fogyasztott, de ment mint egy barom és kegyetlen jó hangja volt), de egy kicsit félek attól a gáztól. Semmit nem tudok róla, nem teszi e hamarabb tönkre a motort, illetve, balesetkor nem veszélyes e stb. ?
K: Én is így látom, nem azért vállalom be a külföldi melót, hogy ne valósítsam meg az álmaim. És biztonságos autót is akarok a seggem alatt tudni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ez nagyon jól hangzik, sokkal szívesebben vennék benzinest mint dieselt. Így felmerülnek egyéb típusok is. Ennek még azért utána olvasok és kérdezek.
Egyébként a benzines turbó motor mit szólna a gázhoz? Azt is lehet gázosítani?Tiger.huhhhh: Hát ez már azért nagyon szemtelen lenne! Miniszterest nem akarok játszani!
-
őstag
annyit azért hozzátennék, hogy oylan típust keressen amihez jó az alkatrészellátás európában, mert az én jeep cherokeemhoz (99-es 4.0 beznin amerikai modell), kurva lassan jöttek meg az alktrészek amikor kellett valami
cserébe olcsó volt hozzá minden, de amikor elektronikai alkatrészek (főtengely jeladó, hőmérséklet szenzor) kellett, akkor bizony hetekig állt a kocsi egy helyben, és ez nagyon bosszantó volt
fék, olaj, szűrők stb voltak azonnal persze, azzal nem volt gondcryptot minden termékemért elfogadom
-
Zewa
senior tag
Aki X5-t vesz és egy 200k-s alkatrész nem tud kifizetni zsebből az hogy is mondjam? HüJe?
Runner_fxr: LPG-vel szerintem is jobban jársz. Ezekkel a használt, modern dízelekkel könnyen lehet belépőjegyet váltani a "szopóroller" nevű játékra.
Honda Cr-v? Van egy a családban és nagy elégedettséggel, különösebb problémák nélkül használják már 4éve..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Benne van persze de egy tisztességesen átvizsgált, karbantartott, valós szervízkönyvel rendelkező X5-nél ennek az esélye elég csekély..
Viszont az ördög nem alszik szóval mindenki addig nyújtózkodjon ameddig a takarója ér..
Sokan ezt felejtik el aztán meg megy a rinyálás..LuckyL: Tiéd a vas és tudod hogy pöpec, hibátlan állapotú és nem kívánod mostanság eladni+ rakod bele a km-eket miért ne érné meg az LPG? Mindegy hogy az az autó 500ezer vagy 2millió.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Runner_fxr
Ármester
Valami ilyesmit? Esetleg ezt?
Nekem is volt egy haverom akinek pont ilyen pajero volt, csak az benzines volt, de nem nagyon volt vele probléma. Én úgy tudtam, hogy az egy jó autó.AMD Power: Németországban azért többnyire valósak a km-ek. Persze mindenhol átverhetnek, de azért ott kisebb az esélye, hogy órát tekergetnek, meg simliskednek.
Zewa: A Honda az megbízható, az biztos, de annak a belseje nagyon nem tetszik, kívülről még elmegy, de belül nagyon gáz szerintem.
-
Dare2Live
nagyúr
Semmilyen tuti megbízható kocsit nem tudok mutatni hahuról. Ránézésre ez nekem nem megy, röngenszemeim sincsenek de ha lennének se sokat kezdenének egy hahus fényképpel. Én nem vagyok ekkora ász.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Balupapa
senior tag
Kereskedéstől vettem, 2. tulajtól használt autót. 6 éves PD TDI-t.
első 3 évben orvos tulaj, utána 3 évig a VW szalon tulaja használta
szervízköny + az összes hozzá tartozó számla minden javításhoz, izzócsere részletességig
ilyen is van.
ja és le ellenőrizhető volt. központi adatbázisban megvolt a kocsirol minden info.nem is értem hogy hogy ajánlhat valaki egyébként X5 helyett valami amerikai "izé"t vagy akár pajero-t meg cr-v-t hát az összes az x5höz képest egy proli, műanyag sz@r.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
audi100td
nagyúr
Nem néz ki rosszul, bár itt-ott szemmel láthatóan rohad. Ha magamnak vásárolnék talán még be is hoznám németből, de haverom ezt nem tudja egyedül "levezényelni", nekem meg perpill nincs időm ezzel foglalkozni, főleg 250km távolságból.
xcsaba1975: Volt ilyen Cordobánk, nem rossz autó, de belül elég szűkös egy ilyen nagy ember számára.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Vannak akik leszarják a trükközést és beírják a valós km futást.:
- 1996 Audi A6 Avant 2.5TDI, 410.000 kilométer. [link]
- 1996 Honda Accord 2.0, 440.000 kilométer. [link]
- 1998 Peugeot 406 D, 580.000 kilométer. [link]
- 1998 Volvo S70 2.5D, 515.000 kilométer. [link]
- 2001 MB E220 CDI, 415.000 kilométer. [link]
- 2002 VW Passat 1.9PDTDI, 410.000 kilométer. [link]
- 2002 MB S320 CDI, 424.788 kilométer. [link]
- 2003 MB Sprinter 313CDI, 794.000 kilométer. [link]mod: szerintem ezek teljesen normális számok. Nem értem mit álmodoznak egyesek, hogy majd ők 10+ éves dízel autót vesznek 150ezer kilométerrel. Ilyen a mesébe sincs.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
-
ati012
senior tag
-
lajafix
addikt
3,5% az már csak, jelentéktelen. A Fordnak nagyon kellett nagyon gyorsan nagyon sok pénz és eladta a mazda részesedését 2008-2010ben(meg az összes többi márkáját volvo, aston, jaguar, etc..). szerintem a mostani mazda 2nek nincs köze a mostani fiestához. Valami partnership megmaradt.
tutki: igen, a 2 szelepes 1.6os mazda dízel sem mazda fejlesztés...
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
-
-
Tökmindegy
senior tag
Persze ,hogy minden márkánál elromolhat valami.
Ez nagyban szerencse kérdése is . Az megint más kérdés ,hogy hogy lehet lehúzni a polgárt.
Szomszédom 307 esében (állítólag mind ilyen,bár az enyémben nem jelentkezett a probléma) az indeksz kar nyeklik ,nyaklik. 60 ropi a az egész hóbelebanc mert állítólag csak úgy lehet cserélni. Véletlenül a neten találtam egy linket ,ahol egy okos krapek szétszedte és megállapította ,hogy egy 10 filléres rugó gyengesége az ok. Képekkel leírásokkal illusztrálva a folyamat le van vezetve,fél nap alatt megcsináltuk ,pont tegnap.
De! Annó a saxomban is elszállt az elektromos szervó motor. Mondták,hogy 160 ezerért csere. Mondom ,bakker ez egy villany motor ,mi a retek kerül ebbe ennyibe. Na faterom ( arany kezű az öreg) aszonta gyere szedjük szét (állítólag lehetetlen), öreg szétkapta ,kiderült ,hogy beázott és a nyák szétégett. Nem akarom hosszan ecsetelni ,öreg legyártatott egy ugyanolyan nyákot , szépen ráforrasztott mindent ,amit kellett cserélt és persze a munkáját nem számolva kilyött 4 ezer hufnágelből a dolog!!! 160 ezer helyett.
Jelzem azóta is hibátlanul működik a cucc ,pedig ennek kb 9 éve.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Tökmindegy
senior tag
Igazad van,de ne felejtsd el,hogy ott a téli gumi is. Az sem mindegy ,hogy milyen.Télen talán ha 2 szer fordult elő,hogy éreztem az abs-t abból az egyik egy próba volt, hogy egyáltalán működik e.
Azért a vezetés technikán is sok múlik,mint írtam, ebben biztos vagyok.
Legalábbis számomra ezért volt furcsa a kérdés felvetése,nem szoktam csúszkálni az úton,és satuznom semFúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
-
8th
addikt
Erre a képre egyszerűen nem találok szavakat...
Zárt légtérben nálunk a szárítóban kizárólag elektromos targoncák mozoghattak. Belsőégésű motorral hajtott targoncák és szállítókocsik tiltva voltak a csarnokban. A dízel és a gázos is, biztosan nem véletlenül.A demokrácia a csőcselék uralma
-
Stukker1987
senior tag
A presztizs és a várható vásárlói visszhang miatt "kötelességük" is a nagy átlagnál megbízhatóbb autót gyártani,viszont az egyre bonyolultabb megoldásokból eredő meghibásodásokat ők sem nagyon tudják kikerülni.
Főleg úgy,hogy ők is nagyon sok "szabvány" alkatrészt használnak,amit ki tudja milyen minőségben gyártanak le...BMW fórumot olvasgatom mostanság és bizony ugyanazokkal a hibákkal küzdenek mint bármelyik más hasonló kategóriás autó. Esetleg valamivel magasabb km számnál.
Egyébként nem drágább szerintem egy BMW 320d javíttatása,mint a konkurencia középkategóriás autóinál.
Pont néztem,hogy ha magam válogatom össze az alkatrészeket,akkor a Mazda6,Alfa 159 és BMW 320 szervízköltsége közel azonos...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
-
adalbert1
addikt
Ajándékozásnál tudtommal most se kell illetéket fizetni (de csak egyeneságinál), a jelenlegi illetéktörvényből is ez látszik (17. § /p). Persze ha visszterhes, tehát nem ajándékozás akkor már az is illetékköteles. De a legjobban akkor jársz, ha megkérdezed a NAV-ot.
-
adalbert1
addikt
Ott pont azt írják le, hogy "az ajándékozó egyenes ági rokona (ideértve az örökbefogadáson alapuló rokoni kapcsolatot is) által megszerzett ajándék" mentes az ajándékozási illeték alól. Tehát nem azt vitatom hogy alapesetben kell illetéket fizetni, még ajándékozás esetében is, hanem hogy mint egyenesági rokon, ez alól mentesülsz. Itt is volt erről szó, plusz megkérdeztük akkor a NAV-ot és az okmányirodát is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Megérkezett a Pixel 5 és 4a 5G
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Béta iOS-t használók topikja
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Apple Watch
- iPhone topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen