Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz bandus #196084 üzenetére

    Lemaradtam hogy nagy hasmagasság is kell(?). Ez sivár? :D A suzukikat kérlek (SX4) jellemezd valamivel, ha ez a sivár. De tényleg, már kíváncsi vagyok. :R

    rasotamas: C4 Picassoból csak a nagydízel mellé járt hidrósváltó. C3P passz, de jó lehet, vszínű ugyanezzel a VTivel párosították.
    ngaba:
    A franciás szerelők nem szeretik a bmw-hez köthető motorokat (kezdve ET3tól) de egy vezérléscsere mikor az ember megveszi, és kb ennyi. Vezmódosító sok korabeliben szintén cserés lehet, még egy vacak opelben is. Városi legendákat meg pontleszarom, láttam már autót közelről. Az SWbe a szívó kicsit kevés, a THP meg rendberakós.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bitpork #196090 üzenetére

    Ez érdekelne részletesebben, hogy a hidractive3 ill a Touareg légrugójánál milyen költségek lehetnek. Előbbi gömb (ára mint egy lengéscsillapító) meg kompresszor, utóbbinál gyanítom audihoz hasonlóan aranyárban van ami jó. Vagy lehet nem tudom jól :B .
    Tiguan hogy jött ide? Vagy csak dsg-s suvként?

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bitpork #196098 üzenetére

    Ez a szokásos vagos hozzáállás, de ezt így szeretem itthon :) . Teliáron 45k a gömbök darabja (szintén mint a csillapító, nem árt párban cserélni).
    A bontott cucc sokat nem izgat, de a C5höz ne lenne ha vkinek (pl kompresszor) az kéne? :F
    Touareg megbízhatóság és fenntartási költségeket meg hagyjuk. Ne, nekem ne sorold légyszi, hajós/vontatós ismerőseim már mind nyaggattak vele, volt aki vett is.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bitpork #196109 üzenetére

    Te írtad hogy ha a hidractive rendszerben hiba lesz, az húzós, ellenben javasoltad a Touraeget is (aminek a légrugóját sztem húzósabb javítani, meg maga az egész platform is költségesebb). :R
    Nem előítéletem van, tapasztalat, sok ismerőssel, kuncsafttal. Itthon pozitív előítélettel szoktak lenni vag autókkal és ugyanannyi/több hibát 99%ban hamarabb elnéznek, mert ezt már 'ismerik'.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bitpork #196113 üzenetére

    A belenyúl a konyhapénzbe-t húzósnak értelmeztem.
    Ok, igyekszem megfontoltabban dekódolni amit írsz, első körben picit mellé értelmeztem.
    Abban egyetértünk, hogy nem az autók hibája, ha vannak drágább kopó elemei, de a magyarok agya ezt rohadtul nem akarja bevenni, állandóan gányilás, tákolás, fikázás lesz belőle, holott megvásárlás előtt a jellemzően tudni lehetett mik várhatóak (legyen futómű, hajtáslánc, világítás, vagy akár csak a gumik).

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    JackFeryll: Az egy dolog, hogy álmot vesz erőn felül, de a sima autókra is sajnálunk mindent. Így lesz 2-5x akkora probléma mindenből (légrugót mire kicserélik, kompi is megy, majd újta, mert tömítéseket nem cseréltek, turbó és a kenési hibák fel nem tárása, fékfolyadék és az abs kocka, hátsó lengőkar csapágy és a komplett híd, első olajfogyasztási jelek és a gtk, ásványi sűrű szar olajjal használni a dpf-es dízeleket, stb stb stb).

    bitpork: Hja, ez is nem kis mértékben drágult. Jövő hónapban gari véget szerviz, de hozzáértő függetlenség viszem; az is drága (otthon 45 perc alatt megcsinálom beszeráras alkatrészekkel) de nem olyan röhelyesen mint a márkakóklerszerviz (77k olaj+pollen). Sejtettem hogy még 3 évig nem fogom ezért szervizbe hordani, mert az 400kg plusz; de jövôre sztem hagyom a fenébe, nem vagyok fejőstehén. :(
    Egy közepes ötös esetén kellene egy 6-8 férőhelyes garázs, de szupersport autók játszós/ritkaságok lennének inkább. Egy V6 C5 kombi is jönne, egy Elise, a többit meg kitalálom :DDD

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #196123 üzenetére

    Amíg a magyar műszakiztatás (ha rendesen csinálják) egy rossz vicc, addig sajna ez van :( . Világítás? Gumik? Lengéscsillapítás? Rozsda? Károsanyag/korom kibocsátás? :DDD A nagyját nem is tudják mérni, amit meg igen, azt szarul (pl csillapítás).
    Főleg amíg a fejekben az a másik dolog, hogy 2 évente a műszaki miatt kell megcsináltatni az autót, de olcsóért, mert a 3-5 dolog már drága!

    A garikiterjesztést megvették a pugra, de a márkaszervizekben lehet bármit érvényesíttetni. Erről már te is olvastál eleget...
    Ez olyan mint a TB. Befizetem, mert kötelező, majd fizetősen járok olyanhoz, aki ért is valamit az adott szakterülethez. Ha választhatok hogy a tatabányai gyökerekhez vigyem ha baja van, vagy a Peters/Vargasz műhelybe vigyem fizusan, nem kérdés. 1-2 időszakosra elviszem Rolandékhoz, legyennpecsét/gari, aztán utána amit tudok, szervizelem magam (ahogy szoktam), nehogy berozsdásodjanak a szerszámok :D . A 208 psa, nem kell minden szarhoz új szerszámot vennem mint a Renaultnál :DDD .

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #196125 üzenetére

    Ha Juke meg Puma; Capture-t nézted?
    Én nem nagyon szeretem a crossovereket, de a HRV meg ez még elfér nálam is, nem sikerült eléggé elbaltázniuk. 2008 se rossz, motorjait is jobban bírom mint a Kamiq-ét, de méretben, praktikumban, komfortban sztem a Capture a legerősebb kombó.
    Persze Ceed/Megane/Focus/Corolla(hibrid)/308 kombi jobban kellene, de más kérdés.

    Qru: 2 éve bejelentettem a Pikacsut a szinténntbányai citrom márkakóklerekhez, 7k klímatisztítás meg 21 pontos átvizsgálás. Visszahívtak, oké, a pontokat nem tudják, majd a szerviz megmondja. Odaérek időpontra, kérdik hát én? Mondom itt a visszaigazolt időpontom (központból). Jaaa, erről nem tudnak, 1 szerelő van benne az is mindjárt megy. Mondom jó, akkor ha már itt vagyok, módja meg mi van a 21 pontban (szuper hasznos dolgok szoktak lenni, de rend a lelke mindennek). Nem tudja. Mondom te vagy a szervizfelvevő? Igen. Mondom mit adsz ki a szerelőknek ilyenkor? :F Egyébként az asztalán ott volt a prospektus erről a szervizakcióról... :U Majd hívnak új időpontért. Sejted, azóta is. Renaultnál tudnak normálisan hozzáálni az emberhez tbányán, ha már az autóikhoz ők se nagyon értenek, de készségesek. De a ford+pug, fú, az nagyon az alja ami itt van. A győri kirendeltségvezető basztatta őket, ( 3 hét után egy két csillagos google értékelést hagytam, mert árat se tudtak adni) és azután nagynehezen adtak telefonon árat. Meg mikor személyesen voltam korábban bent: 'Majd az előző tulaj szól nekünk ha van visszahívás az autóra'. Az állam kerestem a szalonban :W . [Pug a középkorban él, nincs közös rendszer, nem látják a szervizeket, tulajváltást.]

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Pttypang #196232 üzenetére

    Mindenképp fl utánit vennék, sokkal élhetőbb a belseje. Nem is igazán van jó árban

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Gabis #196240 üzenetére

    Hát, kinek mi jön be. Anyám Agilájában az elvileg nem rossz 12. 16V (75LE) van, nem rossz motor, csak sajnos már kétütemű (hűtőkörrel évekig szívott, mai napig nem melegszik be rendesen). Azokat a Renault kapcsolókat nem annyira szeretem, de azokat az Opel kapcsolókat, kijelzőket mégkevésbé. De (motort leszámítva) megbízhatóságban, fenntartási költségekben egy kategória, ki kell próbálni.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Gombinyó #196249 üzenetére

    Picit szűkíts, ennyiért akad már ez, az. Auris ST hibrid, Leon ST, 308 SW, Ceed, Megane Grandtour (ill akár C4 Picasso).Akár Oktáv, G7 is jó lehet; Fóka kiesett.
    IS-ben mi tetszik? (Könnyebb ajánlani ha ez megvan.)Ct200?

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Új 308. Mondjuk még erre még várnék is egy (két) évet, hogy egy bemutatóautót vagy fiatal használtat kaphassak el belőle 5 körül egy józanabb felszereltséggel.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz BigBlackDog #196276 üzenetére

    Nagy összegben merek fogadni, hogy ez is VW szerű új generációváltás, azaz erősebb faceliftnek hívható (mint a 208 esetén is). Így 95-98%ban a már bizonyított dolgok vannak benne, alig van újdonság. Eleve a Stellantis legó miatt is, meg sok az árulkodó jel a korábbi alapokra.
    Amúgy én imádom az ájkokpitet (kormány, műszerek) - minden más autónak fölöslegesn órmótlanul nagy és döglött a kormánya, és nekem mindig kitakarja a műszereket (Meganeomban is; nem szeretem az égnek állítani a kormányt).

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz rasotamas #196297 üzenetére

    :C

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz sigidi #196316 üzenetére

    Adac auto tesztek és az RIDC-nél vannak méretek.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #196353 üzenetére

    Hibrid Corolla, Leon(az a 20k azért gondolom igen ritka, esetleg 308at venném fel még mellé/Astra helyett) de ha tetszik akkor i30.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz molnarpeter #196370 üzenetére

    Kuga is ezt csinálja, szar fékerőelosztóra tenném inkább az x-et. A szomszéd 2 év alatt 15ezret futott Kugáján is már olyan a hátsó tárcsák felszíne, mint a Holdé. Egyszerűen túl későn küldi ki a hátsó betéteket.

    Veron: Dehogy fog jobban a tárcsa. Mármint tud jobban is fogni, az igaz. A szar tárcsa szarul fog, a jó dobfék jól fog, stb. A példaként dobott Kugán a fék szar, ami nyilván nem csoda hogy a hátsó fék a a lehetséges felület kb 15%-án fog. Ilyen tárcsákkal került hozzám az előző autóm, szerinted mennyire fogott jól? [link]

    + Ádám16nak. Jó 3 hengeressel nincs bajom, sőt (kár hogy abban nem a Puretech motor van). De sanszos, hogy nem az Opelt vinném haza 308/Ceed/i30/Megane ellenében.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #196379 üzenetére

    Nekem évek óta nulla alku van mindenhol (kereskedőknél, magánszemélyek meg legtöbbször rohadtul el vannak szállva).

    Ne vicceljetek, egy halogénfényszórós, gagyi német kamukipufogóvéges alapüléses két és fél éves golfon mi a fene kerül 5,9be? :D Ez komoly?

    Gabesz87: Kritériumok? Bevárnám az új 308at, vagy ha sürgős, vinném a mostanit, esetleg Leon, ha ráér fél év múlva. C terv egy Megane. Mindből (gondolom Leonból is) vannak sportos Lineok, szűken beleférhet.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Gabesz87 #196391 üzenetére

    Pajszerral még beférhet: Corolla TS DF. Ha ez szempont, ennek nornálisabb csomagtartója van, a Proceed nagyon alacsony belmagasságú/magas a padló.

    Qru: Használt vagy új, mindig 0 Ft volt amit alkudni tudtunk (gyakorlatban ugyanannyiért adta mindenki, a hahus áron).
    Kivéve az eUP, mert ott úgy hívott a kereskedő, hogy fél napom van eldönteni (előleg utalással együtt) kell e 9ért. :DDD

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Saskakas18 #196412 üzenetére

    Miért közkedveltek az Opelek :F Komolyan nem tudom.
    Az 1,4 PD hangja szerintem undorító, korabeli nyügök (csipogó a műszerfalban, ajtónyitásérzékelő, üaszintjelző, hangszórókábelek, ledes pótféklámpa, klímakuplung ha nembfigyeltek rá) erre is jellemzőek ha jól tudom. Ahogy írják, (akár a focus2) az ülés sokaknak kínzóeszköz, ki kell próbálni. Valószínű nem direkt vennék, de ha igen, én máshonnan. Clio 3(?) jobb, az 1.5 dci abban asszem már jó (renault topikban vagy neten hamar megvan mikortól nemnproblémás a szivattyú ill hajtókarcsapágy).

    tboy93: Ok, de kereskedések pontosabbab áraznak, ott évek óta egy fillér se fért bele.
    Amikor eladtam a Picassot, ismerősnek ment, jó árat mondtam, nem alkudott. A C3at némi alkuval vitték (így a nyári szettet megtartottam, a Haynes könyvvel együtt).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #196434 üzenetére

    Direkt=dízelt.
    Nejed nem fogja szeretni - minimum télen. :N
    Mi nyomatékos, takarékos, nagyon gyorsan bemelegedő, izgalmas habgú motort választottunk nejemnek (bár ott is volt a széria elején kis pitty putty, de nem vészes; vezérműszíj csere megvételkor és teknőt is lekapni).

    tboldi: Még a közkedveltre se vennék mérget, de a legtöbb modell esetén nem nagyon szeretik (ismerősi körben) a tulajok (azért vették mert a szomszédnak is ez van, jólesszaz, de évek óta checkengine, vvt hiba, motorvezérlő hiba, olajzabálás, klímakiplung, rugótörések miatt főként) és a szerelők sem úgy boldogulnak velük ahogy reklámozzák. :( De relatív sok van nálunk, az tény.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #196442 üzenetére

    Érdekes, hogy G4/5/6-nál sokan panaszkodtak, a fokákba úgy ültünk be hogy kapucnis felsőt gyűrtünk a derekunk mögé (fl után is hasonló volt); míg az öreg(designra, meg spórolós érában készültek) autóink (2001-es meg 2007-es pikacsu, meg párom 2002-es tervezésű 2009-es gyártású kisautójában) még az én hátam se fáj, 10-13 órás utakon sem (Tirol, német o, görög o, stb). Legjobban a C3asét szerettem (ez a középső ülés) a sajátokban, de a kisoroszláné is jó. A C4PII alapülése is marha jó volt(Volvosan jó) kipróbálnám a jobbikat. A Megané nem rossz, de minden nap belenyúlok valamerre (rossz derékkal ez nem ritka, főleg a deréktámaszt állítgatom). Kevés nyomit alkalmaznak az ülésgyárakban, pedig profitálnának belőle :DDD Vagy megint egy olyan dolog amit én lihegek túl? (rossz hát, sokat vezetek és időnként messzire) Lehet.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz dj79 #196447 üzenetére

    A Xsara Picassóé puha volt, a C3-é (meglepő módon) kemény, a Megane közepes, a 208 közepes-középkemény.
    Nem igazán függ a keménység attól, hogy tartja a hát alsó részét/mennyire jól tart szerintem.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #196612 üzenetére

    Egy ideje olvaslak már...
    Megkérdezhetem melyiket vezetted már, melyik motorral (mármint hogy a kinézett motorral)? Ha nem volt meg mind(lehetőleg szar úton is vezetve), hagy addig az excelt egy darabig, mert jellemzően q..a. felülírja az egészet. Alapból is 14 soron keresztül sorolnám a szempontokat; de ettől megkímélek mindenkit.
    Sőt, próbálj olyan változatot, ami minél közelebb van ahhoz amit keresel, másik hajtáslánc kerék fedélzeti rendszer egész különböző lehet manapság!
    Adac, ridc méréseket is néztem, ezer tesztet, hogy minél jobban körül tudjam határolni mi jöhet szóba, de akkor is hogy milyen benne ülni (hosszútávon), vezetni, mennyire idegesít, stb, máshogy nem derül ki.
    Klímát, kazánt, hűtőt lehet így venni, autót nem. Mármint olyannak, aki valamennyire szeret (és tud) vezetni, szereti a műszaki cuccokat. Ha nincs ilyen, akkor szerencsés vagy ebből a szempontból, könnyebb az életed.
    :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Bdanyy #196629 üzenetére

    A standard ajánlásosoknak:
    Turbóval mi van? :F Egyszerű, tíz éve ha baja van, kenési elégtelenség miatt. Olcsóbb egy turbón észrevenni. Kettőtömegű az kopó alkatrész. Szomszéd feljáróján egy hete kerülgetek egy 1.8as B Zafirát, másodjára kapitulált a váltó benne...
    Van egy tonna nem turbós autó, amivel nem birkóznak meg a szerelők, pedig szög egyszerű (meg sokszor csak szűk közepes a minőség) konstrukció...
    Ha megnézed a mai (2015 utáni) motorokat, ügyesen tervezettek, nincs több bajuk mint a több évvel korábbi motoroknak.
    Darabra egy turbós kettőstömegűs autón tényleg a 105 helyett 112 hibalehetőség van, de egyszer elhanyagolható a difi, másodszor komfortban, erőben, fogyasztásban is adnak cserébe. Másodpercig nem gondolkodnék 1.6 mpi meg 1.2/1.4 tsi között. Ha ráköltesz utóbbira 2-300at szervizre, bőven visszahozta fogyasztásban, erőben. Városi legenda szerint az mpi, mint minden szívó benzines, nagyon megbízható, és örök életű - marhaság.

    Veron: Telefonról csak annyit; i30/ceed.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vzsryl #196638 üzenetére

    Az új Skyactive motorok megbízhatóságának olvass utána, különösen a Skyactive D-nek...

    Toyota hibrid se rossz, de inverterrel is akadtak gondok, a katalizátor drágább mint egy (két) kettős tömegű, az olajszivárgás (vezérlésdekli, ezt se olcsón javítják), a bolygómű olajcseréje legalább annyiba kerül mint egy automatáé, világítás modul/forrasztás, gyorsan mattuló foncsor (projektorosnál), kijelző, egr szelep, főfékhenger/ABS/ESP hibák, magas olajfogyasztás. De még a négyesnél is akadtak bajok a fejegységgel, fékkel újfent, repedő szélvédőkkel.
    És igaz, hogy darabra kevesebb dolog romlik el átlagban 5 év alatt amíg nálad van, de jellemzően drágán javítják.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #196645 üzenetére

    Gondolom már unalmas, hogy ezt írom, de az 1.5 DPI-t ki kell próbálni. Szeretem a szívó és a turbó motorokat is (kompresszorost nem vezettem, szánom bánom :DDD ) meg a hibrideket is. Azt, ami jó lett. A foscsin hangolt/méretezett turbóst se szeretem meg a lusta/sehol nem húzó szívót sem.

    Sajnos a keletiekre jellemző, hogy a sztratoszférába (vagy 1000prm-el) lövik be a nyomatékmaximumot, így erőtlenebb(nek tűnik) mint egy számomra kellemesebben hangolt (európai) motor. A 110lóval, és a kivételesen 3500as nyomatékmaximummal egy élhető karaktert megszavazok láttatlanban a Hyundainak. Még azt is megkockáztatom hasonlóan használható mint egy gyengébb, hosszabb váltós Skyactive G a 3asban.

    Az én szempontjaim nembiztos hogy másnak is mérvadóak. Futóműnél egy minimum komfortot elvárok (ne rázzon, zötyögjön, dübögjön) és egy használható csillapítást is. Kanyarban, főleg magyarosan remek utakon ne essek le az ívről, mert nem csak zavaró, nem is biztonságos (suvok jelentős része itt kiesett, köszönöm, leülhetnek).

    Motornál is majdnem milyen konstrukció, de legyen normálisan terelhető(használtban legalább chippelve), relatív megbízható, ne fogyasszon sokat.
    Az autó legyen bevállaltan valamilyen, nagyon zavar amikor a különböző elemei az autónak különbözőre sikerültek. :(
    Az ülések a rossz derekammal szintén fontosak, ahogy egy minimális vezetői környezet/ergonómia is. Ez azt jelenti hogy nincs olyan hosszú kezem mint egy orángutánnak, 175centimre tudjam kényelmesen és biztonságosan beállítani a kormányt/ülést; nyújtózkodás nélkül érjem el a ... mindent, magamra húzott övvel is. Fura, hogy ez pl a 208-ban neccesen teljesül, mert jobban kell (szellőzőrácsok, tekerők, váltó, stb) nyújtózkodnom, mint bármi másban, pedig kb függőleges támlával ülök (és itt éppen legalsó állásban, de ennek elég magas az üléshelyzete).
    Legyen valamilyen nem túl pléh hangja; ne legyen darabos és nagyon döglött a kormány (Rapid és F30 már határeset, utóbbi már inkább zavaró), legyen jó a világítása, vagy könnyen upgradelhető legyen legalább.
    Zajkomfort terén nem tudok konkrét számokat mondani, de szélzaj, üvegeken át a környezeti zaj, gördülés, motor, kipufogó is legyen valamilyen tűrhető szinten - vannak modellek ahol 1-2 zajforrás nagyon kiemelkedik a többiből, és elég zavaró.
    Kiidegelnek ha a praktikumra nem figyeltek - kulacsot le tudjam rakni, (gyerekét is) tárcámat, telefont, szemüveget. Tudom, tudom, extrém igények, nem is sok modellnek sikerül ezt megugrania. Ide sorolom azt is, hogy legalább hátul legyen lehetőleg valami fényezetlen felület ha biliárdozni kell parkolásnál, meg cuccolás közben se karcoljam össze a lököst - ez egyre kevesebb autón van jelen (vagy gumicsizmás, akarom mondani túrabakancsos csomaggal esetleg).
    Szintén földöntúli igényem a normális kilátás - A oszlop, hátralátás; értelmes méretű és alakú (gyorsan felfűthető) tükrök. 208ason nagyon faszák, leköveti a kaszni alakját, elég nagy, sokat látni benne, a Megané kevésbé jó, pedig sokan dicsérik hogy milyen fasza (nem rossz, pár főleg német konkurenshez képest, de van feljebb is). Ide tartozik az első szélvédőn kilátás is, nem akarok a kormányon hasalni a lámpáknál, meg vannak modellek (E90, F30) ahol még elöl is klausztofóbiám van.

    Nálam a jól használható és bővíthető csomagtartó is fontos, nem szeretem amikor 20-25°os szögben állnak a támlák fektetve egy kombiban, ill nem figyelnek a csomagrögzítésre, és/vagy rohad magas a csomagtérpadló (és pl nem férnek be a bringák emiatt). A dönthető anyósülést kezdem a következő autónál elengedni, mert már egy kezem elég ahhoz, hogy megszámoljam hány modell tudja :(
    Az én szempontjaimnak főként a kombik, kompakt egyterűk, és egyes ügyesebb crossoverek felelnek meg.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Sandero TCe vs i20 MPI
    https://www.autonavigator.hu/cikkek/turbos-dacia-vagy-vagany-hyundai-melyik-a-jobb-kisauto/
    Érdekes... és nem is dőreség összehasonlítani őket.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz moddingR #196660 üzenetére

    Az év autója hármas Clio 1.4 16V (a régi 1.2TCe se problémás), esetleg Yaris, de jó eséllyel elhanyagoltabbakat találtok belőle. BMW ennyiért ne, Jazzből meg az alja van ennyiért.
    Szerk: Mi elég lerugottakat találtunk 2 éve 1,2-1,4-ért.
    Esetleg Polo, de csak az 1.4-es motorral, bár én ezt a generációt nem annyira csípem

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #196664 üzenetére

    Meg kell nézni, több ilyen élőben csalódást keltő volt. Mondjuk ilyen fényezéssel (jobb oldala) valószínű el se mennék megnézni; ha ez nem zavarta őket, hogy javították (a törést meg karbantartás)?

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #196666 üzenetére

    2,4ért, téged megsütött a nap? :D

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz moddingR #196668 üzenetére

    Nekünk az aranyos volt nejem első autója (2018ban, eggyért vettük): [link] 1.4, ESP, klíma, jobbik ülés. Nekem nem volt fent a listán, de megszerettem, tök jó volt (ülés, futómű, világítás, apróságok is normálisan megcsinálva). Spasht/Agilát néztem akkoriban, sokkal normálisabb a Swiftnél (Jazzből kereten fel7l volt jó, Aygo/C1/107 nem tetszett annyira nejemneknés térde meg a gyújtáskapcsoló túl közel volt).
    De tény, a japánok után (világítás, "automata"ablak, ülések, orángutánokra/rövidlábúakra méretezett üléspozíció) minőségi ugrásnak éreztük a C3-at.

    Corsa: Hátő, ki kell próbálni tetszik-e. De a Clio után ;] Azzal a motorral ingyen se kéne. De mondjuk akkoriban nem sok opel motor volt ami kéne (1.2 16V jól megy, nem eszik sokat, csak olajból).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #196677 üzenetére

    Van az a pénz amiért lemegyek és megcsinálom :DDD . De prepaid. :K

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Richard! #196695 üzenetére

    Ezt anyám Agilájában lévő motorral is közölnéd? Hálás lennék érte :R Mondjuk a motor G Astra korabeli, de a sehol nem húzó 6x lovas 1.2es sem friss cucc.

    Bull Boss: Swift amúgy is nagyon sivár/fapad, két kesztyűtartóval.
    Rio, 208, C3/DS3 (e kettő főleg rövidtávozáshoz puretech mocival), Clio, Yaris ill Fiesta ha tetszik, Jazz, de akár Punto/Mito is megnézésre érdemes.
    Vannak egyéb paraméterek? Sportosság, ülésmagasság, vagányság, menés, bővíthetőség; vagy a felhasználás módja szerint?

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Richard! #196712 üzenetére

    Ok, rádírok ha megy arra :D

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #196721 üzenetére

    Számok nélkül is kicsi gyerekek a Golf, abból a kombi kell.
    A futóbringa magában betölti a csomagtartót fektetve.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vzsryl #196729 üzenetére

    :DD
    Funfact:
    Ha valakinek van rá módja, érdemes kérni egy iPhonet, és jól szórakozni a Garmin XT-t alulmúló (a nyomógombos okostelefonok korából, tizenx éves navi, van a fiókban egy N78, össze tudom még nézni :DDD ) apple navival. A hibás bemondott szövegek, a fura magyar rövidítések, hogy nem tudja megjegyezni a telefon tájolásat, a régi tomtomokat hozó fura útvonaltervezés, a nehezen használható esti mód, és hogy belevezet mindig a több km-es dugóba is, akkor is ha hónapok óta tart. Most a finomságokat (többpontos keresés, mit talál meg bemondásra, sávok jelzése, utak és utcák bemondása, stb) nem is firtatnám.

    Lesz min csiszolniuk...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz molnarpeter #196743 üzenetére

    +1, max annyi hogy a mazda 9 éves koráig ha marad, akkor kell azaz alváz+üregvédelem, mert úgy néz ki még mindig nem érték be az újak (skyactive) sem a többieket ezen a téren.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Gabesz87 #196762 üzenetére

    Nem nem, ez eredetadó. És ez meg is válaszolta. Csak körülményesebb befizetni.
    Ha vizsga lenne, vállalnának érte felelősséget, és ha fél év múlva eladod, nem kéne újra csináltatni.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Gyerekes cuccoláshoz:
    Kinek mikor hova mi kell (belértve kölcsönbe elhozatal-visszavitelt is!): kád és lába, játszószőnyeg babának, hinta, ruhák (rokonlátogatásnál ez simán lehet 4-6 doboz), kismotor, babakocsi jellemzően kizáró vagykapcsolatban vele a futóbringa, kisbringa, kiságy (amit használtan megvenni olcsóbb, mint akár egy hétvégére bérelni sokszor a szálláson), szoptatóspárna, tápszerek vitaminok cumisüvegek csőrösflakonok kisevőeszközök és tányérok, pelenkázó, fürdető és higiéniai/gyógycuccok, üveges kaják (ha zárva lesznek a boltok(hosszúhétvégék) vagy nem értesz a célország nyelvén pl bolgár, görög), némi játék, pancsolós és homokozós cucc, hordozó (csatostól a túrásig, ami fél csomagtartó szinte), etetőszék (ami könnyen vihető, mert megunod anyósék 40 évesét vagy mert nincs a szálláson) és fellépő (a kis önnálóknak, mert apa térdéről kezet (napi 20x) és fogat mosni nem elég jó, és szállásokon jellemzően nincs).
    Meg amíg pici a gyerek, és nagyobb kerekű/3:1 babakocsi van (vagy mert a környéken sz.r az út) addig az is minimum fél csomagtartós.
    Láb alá fér cucc, ha talpas ülése van valakinek akkor már nem sok. Itthonra kellett a nagykerekű, de pl azzal pl úszni (főleg a kisautóval) nem tudnak menni, így mi használtan vettünk egy lapracsukhatót. Csak ez itthon a beton/aszfaltmaradványon a környéken nem jó. :(
    Aztán a kedvenc játékok tuti nem kicsik, és a gyerekkel egyező méretű boci, meg a dömper meg pár cucc már 2-4 napra is kell, főleg ha nem mindig van ott mindkét szülő (pl verseny) mert valamivel játszani kell vele/neki.

    Ha ünnepre mentek, a saját cuccaitokon és a gyerekén túl #hiábamondodelszázszorhogynemkellmindenkitőlhatajándékagyereknek hazafelé két-három sportoskányi cucc (elég sok játék/eszköz nagy kiterjedésű) plusz várható.
    Szóval szerintem nem azon múlik 350 vagy 420 liter. Főleg ha saját bringákat is visz magával apa/anya, mert részben az az utazás célja (is).
    Jól pakolható, hossz és magasságra nem átlagon aluli (értsd kézipoggyász állítva befér kalaptartóig) és bővíthető (pl kalaptaró kivét, ülés döntés.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #196818 üzenetére

    Nem, rühellek sokat pakolni, de egyébként is vannak cuccok, szerszámok, egyebek is, amiket szinte mindig vinnünk kell, veszünk/eladunk valamit útközben. #vidékivagyok Plusz Bogi cuccai, meg ugye a bringám/ink. És amikor 5*15eurót kérnek egy kiságy bérlésért, inkább bedobom a Meganeba (amúgy is kellett máshova is, azért vettük; két év múlva eladom 5-10-el olcsóbban).
    De van azért mikor igaza van nejemnek, és érdemes ezt azt vinni, főleg ha fél napra egyedül hagyom őket.
    Túrázni is max övtáskával megyek, nyaraláskor is helyben vásárolunk, helyben is bringával járok és azzal vásárolok, cuccolok; nem szeretek málházni.
    (OFF)Évekig nekem volt nagy autóm, plusz én szerveztem mindent, én vittem mindenki helyett csomó eszközt (versenyek). Elsőnek érkeztem, utolsóként indultam; 500 évre megutáltam a pakolást.(/OFF)
    De egyébként is nyaraló (karbantartás), melók és bringák miatt időnként sok/nagy dolgot viszek. Már első autóm is Picasso volt, nyilván pl egy Golf GTE-be nem férnek be ezek, plusz picur és cuccai(nk).1r bringa tulajokkal meg nem állok neki ezredjére vitatkozni,hogy tetőre rakjam e a bringáinkat (főleg ha az autó értéket 1-2* meghaladják) vagy se.

    Amúgy a gyári kamuliterek (a 3-4 padló alatti rekesszel) helyett érdemes az ADAC mért értékeit nézni(igen hasznos!), méretek/bővíthetőség miatt pedig az ridc.org.uk oldalán lévő adatokat és képkeket.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #196820 üzenetére

    Lejárt a szerk: Sokszor a kisautóval megyünk hétvégékre anyósékhoz, odafelé félig a C3/208 csomi, sima ügy. Meg szoktam kérdezni/hozzunk/viszünk e valamit?! Jellemző válasz a nem.
    Indulásnál meg ott a nagy merev hűtőtáska, 1 zsák paprika, vagy tök, több tálca tojás, hurka/kolbász, lecsók, gyümölcsök, zöldségek (tejes ládákban, szatyrokban), meg amit még anyámnak küldenek. Meg sógorék küldtek esetleg 1-2 doboz cuccot (lányunknak, ruhák, játékok) amit csak ott mondanak. Ilyenkor szoktam morogni, hogy baszki, kérdeztem. Összelegózom a kicsikbe is mindig, de már párszor megsz...tak.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz #02043648 #196822 üzenetére

    Nemtom mennyire lehet kevés a Ceed a 160hoz, sok szívó egyhatossal mentem ott annyival, amik 20-26 lóval gyengébbek voltak (és nem üres autóval járok arra) és nem volt gond velük. Nekem 1.4tsivel sincs bajom, de tényleg kevés a szívó? Ha a 308 nem játszik (azt venném ledes fényszórósat, motor futómű, vezetési pozíció, gyors melegedés városban, megbízható) akkor Leon vagy Ceed, amelyik tetszik. Az ezres turbó is elég lehet erre, ha városi használatnál (1-2 fokozatokban) megfelel, az is jó. Astra mellet kevés érvem van, max a fullos ülés meg lámpa jó bennük, de hang, vezethetőségben semmi extra.

    Amúgy egyik sem rossz ezekből, és már relatív kiforottak. Max méret, kofortbéli apróságok meg izlés/felszereltség függvénye (kanyarkövető xenon vagy sima vagy mátrix led) mi a nyerő.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vzsryl #196830 üzenetére

    Nem végsebességről volt szó; hanem amennyit lehet 160al komfortosan/biztonságosan menni (emlékeim szerint 10-15 percnél nem nagyon volt hosszabb szakasz, de másfelé ez eltérhet). Erőben nem gondolnám kevésnek. Nyilván ha ezt valami nagyon hagosan adja elő, nem vonzó, de a Ceed nem gondolnám hogy annyira hangos - bár ezzel még nem mentem. De ha a Xsara Picasso meg a Megane nem volt az, akkor ezt se gondolnám annak (kategóriájában, nyilván). A kettes Focus az meg már 130nál is hangos, ott kb mindegy volt, de szerintem még az is halkabb, mint az Almera.

    Igen, jellemzően kisebb ejtés miatt van hatos váltó, nem a hosszú végáttétel miatt, bár kb 3900rpm a 160, kb 3100 a 130 Ceednél. Nekem ez is (1.4 szívó már nem!) meg a T-GDI 120 lovas is amit láttam/olvastam az alapján beférne.
    Inkább az lehet az érdekes mennyi a szintkülönbség és a gyors szakasz, mert ez legalább olyan fontos mint a városi rész.

    Egyébként engem időnként zavar a gyengébbik motorváltozat; pl a VAG sokszor úgy hangolja, hogy érzésre szinte 'elfogy' az autó (1.4ből csak 140 meg 150 lovassal mentem, annál passz). Bár mérés szerint 4500tól sík a telejsítmény, az némileg kevésbé zavaró, mint az 1.2eseknél érzésre elég hamar (4000 előtt) eljött ez a határ. Ezért vagy utólagos okosítás, vagy eleve 150 lovas verziót vennék (308nál szintén ugyanígy az erősebbet). Vagy fejben dízeles beállítottságra kell kapcsolni ;] .

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Drughi #196841 üzenetére

    Rio, Clio 3, Grande Punto, C3 (mi ezt vettük anyának), esetleg Jazz. De Scenic 1 végét se csuknám ki 1.4 16V-vel, mert nem hosszabb mint amik a listában voltak. Megane 2őt inkább kihagynám.Fentiekből Fusiont venném.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Saskakas18 #196865 üzenetére

    Szerettük (az utolsó képeken kislányom az eladásra takarítja már :) ).
    Először Aygo/107/C1, rövid ideig Note, majd Jazz és végül Splash volt amit szerettem volna neki. Miután ezeket kipróbáltuk (ő főként Piassokat vezetett addig) nem nagyon tetszettek neki, így megnéztünk egy C3-at is(ami az ő listáján volt első), meg utánaolvastam - addig azt hittem hogy 206 testvére, de a motor kivételével kb semmi nem egyezik [ez előny], de még a motorvezérlés is más.
    A japánokhoz képest élmény volt a felfelé is automata ablak, az abszolútban is (nem csak a H4-es vackokhoz képest) jó világítás, a jó ülések, normális kartámasz, hogy nem rövid lábú/hosszú kezű emberek tudnak csak kényelmes és biztonságos vezetési pozíciót beállítani, hogy a motor lentről is nyomatékos (a nagyobbik 1.3as a Jazzban szintén, de a többiek ha mentek, csak fent).
    Jó volt a hangja, élhetően ment (főleg chip után), agilis a futómű, megbízható maga az autó (termosztát, meg egy tömítés volt terven felül cserélve), és az apróságok* is korrektek.

    *:korabeliekhez képest korrekt méretű tükrök, ablakmosás nem szárazon, hanem már vizes ablaknál indul el(be is fejezi motorleállítás után), és szétteríti a vizet, nem csak 2 sugárban nyomja, kapcsolható tolatáskor töröljön-e hátul ha elöl megy az ablaktörlés, akkor is működik kb egy percig az ablak ha már leállítottad a motort, economy mód védi az akkut ha szivargyújtóban hagytál valamit, jól eltalált sebességfüggő hangerő, normálisan van fej és lábtér elől hátul, nem takarja ki a kormány a műszereket, nem dísz a ködlámpa hanem tényleg elvilágít 30-40 métert és szélesen, 2 tolató lámpa van hátul nem csak egy, 'mindenhova' megy levegő (ablak+láb esetén lightosan középen is tolja; mind klímázva, mind fűtéssel 99% így használtuk)mint sok korabeli Citroennél [ezt a 208ból most hiányolom, meg sok más autóból is], értelmes méretű/alakú/magasságú a csomagtartó és kivett kalaptartónak is van helye [amit felemel a madzag, egyes népszerű típusokkal ellentétben ;] ]. )
    Aztán fiatalítottunk; és mivel a CitigoIV/eUP projekt kútba esett, így konszerntárs lett az utód.

    KoVee84: Most másét is feldobhatja, ez megmaradt, meg a Haynes könyv. Sokat keresgéltem hogy méretben is jó legyen, ne úthenger széles, meg tetsszen is. Asszony lerendezte annyival: 'Szerintem az ezüst felni szebb lett volna.' Szerk: Meg a kipufogóvég, nekem az is nagyon hiányzott rá; szerintem így volt gyárias :D
    bandus: Húzz bele, fogynak :DDD Néha Obiban is van.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #196908 üzenetére

    Leon. Nem is értem a Jukeal hogy van egy lapon. :B Abból is ha van mód, ST; ha tetszik vezetésben.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz mondomén #196911 üzenetére

    90-100-ig normálisan használható. Max megtanulod vele, hogy kell normálisan váltani (vagy nem; de ezzel nagyobb esélyed lesz, hogy nem úgy jársz mint az emberek 95%-a). Az ovijáratot jobban is bírja, mert az MPI motor, nem GDI.
    Esetleg Megane férhet be még, 1.6 16V (azaz alap).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #196919 üzenetére

    Biztos, hogy próba nélkül nem vennék autót. :(
    A valóságban azért meg szokott oldódni a próba... Mától meg valószínű méginkább.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #196921 üzenetére

    Nem csak az ülőlap; a pedál/támla/kormány háromszög is sokáig rengeteg japánban rövidlábúakra volt méretezve. Pl páromnál, aki nálam(175) 5-6 centivel magasabb, és ez mind ez a többlet mind lábban van, nem mindegy (amikor már nekem is közelebb esne jól a kormány). Nem mindenkit zavar, lévén sokan mint a kifli, úgy ülnek az autóban. Vagy hosszabb a karjuk, mittomén.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák