- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- RAM topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- NVIDIA® driverek topikja
Hirdetés
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kalapacsolok
senior tag
Üdv! Érdemes télre acélfelnit venni? Igaz, hogy a könnyűfémfelni tönkremegy, vagy ez túlzott óvatoskodás?
Igaz, hogy már nem is sima sót használnak az utakra, hanem valami környezetbarátabb cuccot?Ráadásul az acél jóval nehezebb, tehát nem kíméli az autót sem...
-
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Úgy néz ki, Ausztriából vennék autót (Citroen c4 coupe, 1 millió körül). 1 ismerősömmel mennék ki, aki nemrég vett Németországból így autót. A probléma az, hogy csak angolul beszélünk - de azért talán még így megoldható lesz a dolog...
Van-e Ausztriában valami különleges szabályozás, amiről tudni kell? Össze vannak gyűjtve vhol a fontos infók? Mi a dolog menete? Arra figyelnék, hogy az autó ne legyen kivonva a forgalomból - úgyhogy már csak egy rendszámot kell intézni tudtommal. De ha jól tudom, ezt lehet internetről is rendelni itthon, erre szakosodott cégektől - vki tud erről közelebbit? Nagyon jó volna, ha nem némettudás nélkül kéne rendszámot intézni vmi hivatalban Ausztriában...
Sok formaszerződés fellelhető az interneten - elég 2 db német és 2 db magyar nyelvű szerződés? Vagy csak német?
Úgy gondolom, jobban járnék egy osztrák autóval, mint egy leharcolt magyarral, amiket eddig láttam... Köszi a segítséget!
-
kalapacsolok
senior tag
Több órája olvasgatom az internetes fórumokat. Valaki hozott be Ausztriából autót?
Én magáncélra szeretném, de pár dolog nem világos.
Úgy fogom csinálni, hogy elindítom a honosítást a határhoz legközelebbi magyar irodában, majd a papírokkal vissza a határhoz, és hozom az autót.
Ausztriában csak piros (export) rendszám van, vagy sárga is létezik? Melyikkel hagyhatom el az ország területét? (Azaz vezethetem Magyarországon is?) A kétnyelvű szerződésen kívül milyen intézni való van Ausztriában?
-
kalapacsolok
senior tag
Debrecenbe megyek 1 autót megnézni, ha nagyon jó, bevizsgáltatnám (ha nem, akkor külföldről veszek valamit). Tudtok jó szerelőt, helyet, ahova érdemes ott vinni?
Vagy simán debreceni autóklub? Alapos vizsgálatot szeretnék...
-
kalapacsolok
senior tag
Van, aki saját célra hozott be bárhonnan külföldről autót magának mostanában?
Olvastam, látom, hogy ha bármilyen magyarországi lakcímed van, nem vezethetsz itthon külföldi rendszámú autót (pirosat se)... Amúgy többen írtátok, hogy az a jó megoldás, hogy a határnál elszaladni a legközelebbi okmányirodába és elindítani a honosítást, majd a papírokkal vissza az autóhoz és nyugodtan lehet tovább vezetni ebben az esetben... De csinálta ezt bárki is, utána néztetek? Mert én beszéltem az okmányirodával, beszéltem a NAV-val regadó ügyben: és SEMMIT nem lehet elintézni, elindítani addig (se honosítás, se regadóbefizetés), amíg nincs magyar műszaki vizsga és nincs egyedi forgalomba helyezés... A külföldi műszakit itthon már NEM fogadják el. Tehát az első lépés a műszaki kell legyen. Vagy rosszul mondták? Ti hogy csináltátok?
-
kalapacsolok
senior tag
[link]
HU:05/2013
AU:05/2013Müncheni kocsi, ez sztetek is azt jelenti, hogy 2013 májusáig volt érvényes műszaki? Vagy esetleg, hogy akkor csinálták?
-
kalapacsolok
senior tag
Szerintetek melyiknek nagyobb a fenntartási költsége hosszú távon (alkatrészek ára, javítások)?
Egy Citroen C4 vagy Renault Megane?
Vagy nincs számottevő különbség?
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Ha vmelyik kedves fórumtárs eladná az autóját, de nincs kedve hirdetgetni és hónapokig várni... Autót vennék, feltételek: 1.5 dci Megane (lehet kombi, kacsafenekű, limuzin is), 106 lóerős körüli motor (6 sebességes váltó), menetstabilizáló (ESP). Max. 1.6 millió forint. A többi részletkérdés, de ezek legyenek benne.
Kpban fizetek, ha tetszik az autó, napokon belül. Nem akarok csaló és trükköző kereskedőtől venni.
gofri30@gmail.com
Köszi
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Kérném a véleményetek... Trükkös átverés, motorhiba - vagy banális sérülés?
Több Citroen C4 coupét (2005 körülit) vezettem, néztem már. Most ezt találtam:
[link]
Németországból hozta be egy fickó, aki munkája mellett hobbi szinten hoz be autókat (néhány állt még a kertjében). Az autó kívül-belül tényleg nagyon jó állapotú. Bár nekem a mobile.de-n nézve kicsit olcsónak tűnik ez 1,2 millióért regadóstul...Van egy szépséghibája: állítólag a szervizben rosszul emelték meg, ezért mindkét oldalt elől, alul, az első kerekek mögött (az ajtók alatt) a karosszéria kicsit (pár centit) benyomódott. A képeken alig látni. Tényleg úgy néz ki, mintha rosszul emelték volna - a fickó szerint a németországi tulaj ezért adta el aztán... Viszont felmerült bennem egy dolog: nem lehet, hogy lerobbant a kocsi és úgy vontatták el, hogy elől felfüggesztették, tehát hogy első kerekek a levegőben vannak? Ilyenkor hol támasztják alá az autót? Nem lehet, hogy valójában ekkor szerezte a sérülést a kocsi (pl súlyos motorhibája volt, amiért így vontatták-szállították el), és nem egy triviális hiba történt a szervizben emelés közben? Mit gondoltok erről?
Amúgy a kocsi jó, 1 dolgot tapasztaltam, ami más C4-ekben nem volt: üresjáratban gázt adva, amikor visszatér alapjáratba, kb. 1 mp-ig picit ráz és remeg (talán kettőstömegű, nem tudom... Persze bevizsgáltatom, a javítás árát is belekalkulálom majd.) Sok más autóval összehasonlítva viszont tényleg megkímélt és nem látok újrafont kormányt, sebváltót stb.
[ Szerkesztve ]
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
fenergie84 #59054 üzenetére
Igen, ez a felakadás nem jutott eszembe eddig.
runner: 1,2 millióért árulja (regadó, műszaki benne van, és még alkudni is lehet, amennyire a szavaiból kivettem). Szimpatikusnak tűnik egyébként a fickó.
Visszaszámolva: 100 ezer regadó, 50 ezer műszakiztatás és egyéb költségek, 50 ezer útiköltség (németországból behozatal, nagyon szűken számolva). Ez így egymillió forint. 200 ezer forint haszonja kell legyen kb az autón, nem? Akkor ezek szerint kb. 800 ezer forintért kellett vegye Németországban... Lehetséges ez? Számomra túl olcsónak tűnik, többnyire 3-4 ezer euró körül vannak ilyen autók Németországban. Igaz, ez tényleg szépséghibás a kétoldali behorpadással... De nagyon jó áron kellett akkor, hogy kifogja...
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Vki hozatott már be erre szakosodott céggel autót külföldről? Pl Németországból szeretnék autót behozni platós kocsin (így az ottani rendszámmal, biztosítással, nyelvtudással-német ügyintézéssel sem kellene bénázni...).
Milyen árban lenne ez? Sztetek megoldható úgy, hogy megyek én is, megnézzük, ha jó, megvesszük, felrakja a furgonra a fickó és hazahozzuk?
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Vki hozatott már be erre szakosodott céggel autót külföldről? Pl Németországból szeretnék autót behozni platós kocsin.
Milyen árban lehet ez kb? Sztetek megoldható úgy, hogy megyek én is, megnézzük, ha jó, megvesszük, felrakja a furgonra a fickó és hazahozzuk? Ez azért tűnik egyszerűnek, mert nem kell a német nyelvtudással-hivatalos ügyintézéssel bajlódni a hivatalokban...
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
runner 125 #59110 üzenetére
Mi tulajdonképpen a problémád? - Ja most látom, hogy kétszer ment el. Elnézést, fogalmam sincs, hogyan, nem szándékos volt, nem is tudom, miért rakta ki még egyszer, mikor nem is copiztam...
Dluinet: köszi, de olyan megoldás lehetséges, hogy én is megyek és tréleren hozza haza? Mert úgy van beleszólásom a dolgokba. Citroen C4-et akarok behozni, és tudom már, milyen apróságokra kell figyelni ennél a motornál.
[ Szerkesztve ]
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
Kornel #59114 üzenetére
A Citroen C4-ről ne nyissunk vitát, azt akarok
Hogy miért érheti meg behozni? Mert amiket itthon kapni és szóba jönnek, azok nagyon problémásak, megnéztem őket. Ami jónak néz ki, azt Németországból hozta be a kereskedő. És persze ki tudja, mit trükközött vele... Másrészt meg pl a téli-nyári gumikat valszeg ő cserélte le kínai vacakra - egy új gumigarnitúra sem 2 forint így nekem...
Amiket néztem én a mobile.de-n, azok meg jó minőségű gumikkal voltak... Szóval sok dolog összejön.
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
Kornel #59118 üzenetére
Kérek konkrét árajánlatot több tréleres cégtől is (meg a becsületesneppertől is). Eddig úgy tudom, hogy 130 ft/km körül, ez Münchennel számolva 200 ezer ft (cserébe nem kell 80 ezer körüli összeget fizetni a rendszámért, biztosításért; meg hát a saját benzinem is pénzbe kerül). Plusz 100 ezer az autóra a regadó, meg még a műszaki.
Nem olcsó, persze. Viszont ami szóba jön most Magyarországon, azt kereskedő árulja, Németországból hozta be. Nyilván jóval több haszna lesz rajta az ügyeskedéssel együtt, mintha én hoznám be.
Árban jobban jönnék ki, ahogy számoltam.
phbiker: mert ez tetszik. (És fogyasztásban jó, biztonságilag jól felszerelt (ESP, függönylégzsák stb), értékvesztése viszont nagy)
[ Szerkesztve ]
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
Ivan15 #59143 üzenetére
Szia!
Igen, a műszaki fontos. Viszont a Te esetedben kellett okmányirodában intézkedni, nem? (Piros rendszám, biztosítás stb).
Megérdeklődtem pl a becsületesneppert, de 300-350 ezer forintért hoz be (+ regadó). Ennyiért nem éri meg.
Nincs ismerősöm, aki trailert vezetne, de azt nézem, hogy a trailer bérlés sofőrrel együtt 2 teljes napra 90 ezer forint + benzinpénzből kijön. Ebben az esetben viszont nem kell a kivitt szerződés aláírásán kívül semmit intéznem, és még akár műszaki nélküli autót is hazahozhatunk - aztán majd itthon intézek mindent. Egyelőre ez tűnik a legolcsóbb megoldásnak. Ja, és amit itthon 1,5 millióért tudok megvenni autót, az ott 1 millió körül van (ráadásul normális gumikkal, itthon a kereskedő kínai gagyikra cserélte), szóval megéri.
-
kalapacsolok
senior tag
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Citroen C4-ben kigyulladt a service felirat és kiírta: "particle filter additive level is too low". Autópályán jöttem, a kiégetés nem segített...
Tudja vki, ilyenkor mit érdemes csinálni? Egyáltalán, használhatom az autót, vagy nagyon megterheli a motort ez?
Az új részecskeszűrő ha jól tudom, egy vagyon (több százezer forint). A tisztításról viszont felemás dolgokat olvasok - tud vki jó módszerrel dolgozó céget, ahova érdemes menni? Vagy kizárólag szakszerviz?
Köszi a segítséget előre is!
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek Magyarországon belül van ÉRDEMI különbség a benzinkutak között a dízel minőségét illetően? Nekem most az AGIP-nál lenne a legolcsóbb a dízel... Nem tudom, a részecskeszűrő és a motor szempontjából lényeges-e, hogy hol tankolok, vagy mindenütt ugyanolyan kb... Ti mit tudtok erről?
-
kalapacsolok
senior tag
Üdv! Sztetek veszélyes a jogosítványt az autóban hagyni (lopás esetén pl), vagy tökmindegy?
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
kalapacsolok #61212 üzenetére
Bocsánat, elírtam, jogsit persze, hogy nem hagynék az autóban (mivel fényképes dokumentum és visszaélhetnek vele a nevemben...) Viszont forgalmival mi a helyzet? Ha az autóban hagyom, és pl ellopják, mennek azzal vmire? Tudom, hogy casco esetében nem szabad bent hagyni, de egyebekben van jelentősége, vagy tökmindegy?
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
MunezXBK #61254 üzenetére
Miért nem hagynád a forgalmit az autóban? Sok ismerősöm otthagyja, mert ez nem olyan bizalmas irat, mint a jogsi... Biztosítás esetén persze fontos, hogy meglegyen...
Franco: igen, de ennek azért nagyon kevés az esélye, lássuk be... No meg nagy százalékban a forgalmi hiányát is el lehet intézni/kenni, szóval meg tudnák azt oldani akár.
[ Szerkesztve ]
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
Dany007 #61257 üzenetére
Szóval akkor a forgalmi autóba hagyása ellen nem szól más, csak a casco, lopás elleni biztosítás (ami nekem nincs) és az, hogy ha a rendőr igazoltatja lopás közben, és nincs forgalmi, lebukhat... De ha eldugom a kocsiban, akkor ez ugyanúgy meg van oldva... :-) Szóval én ezek alapján úgy látom, a forgalmimat nyugodtan az autóban hagyhatom, ez nem jogsi, amivel vissza tudnának élni.
Más: mit kötelező az autóban tartani, amit a rendőr ellenőrizhet? Az elakadásjelző háromszögön kívül... Van vmi orvosi csomagom, még az autóm Németországi tulaja rakta bele, de nem tudom, azt elfogadják e... De már azt is hallottam, hogy nem ellenőrizhetik... Mi az igazság?
-
kalapacsolok
senior tag
Üdv! Milyen jégkaparót érdemes venni sztetek? Van hagyományos nyeles, meg olyan, ami kesztyűs... Valakinek van tapasztalata az utóbbival?
Illetve autós hósöprésre mit ajánlotok? Kis seprű?
-
kalapacsolok
senior tag
SZiasztok! Keresgéltem google-ben, de csak elavult, több éves infókat találtam... Hol van összegyűjtve, hol vannak fix, telepített traffipaxok az országban? Pl autópályákon?
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Az egyik Citroen márkaszervizzel komoly, primitív és nevetséges hibát vétett nálam a bevizsgálás során... Konkrétumokat nem írhatok, de szeretnék panaszt tenni, dokumentmok, jegyzőkönyv, számlák birtokában. A konkrét vidéki márkaszerviz lapoz és falaz, tehát tovább kell mennem. Mit javasoltok? Milyen szervezetekhez érdemes fordulni? Mi a Citroen Hungaria KFt. központi emailcíme, hova, kinek érdemes írni?köszi!
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Egy kis nyomozásra hívlak Titeket...
Adott egy Citroen C4 Coupe, 2006-os, közel 200 ezer km-rel, 1.6 HDi, 110 lóerős motorral. A motortérből zaj jön. Lehet a kettős tömegű lendkerék az alábbi zaj oka? Vagy valami csapágy?
Kézifék behúzva, váltó üresben, a kuplungot pedig benyomom (!), felbőgetem a motort 2000-ig, felengedem a gázt, és az alábbi zaj hallható (15. másodperctől):
A ZAJT FELVETTEM, ide kattintva hallható
A hangfájl elején a kuplung nincs benyomva, így nincs ez a berregő, súrlódó hang, csak akkor, ha a kuplung be van nyomva. Ha 3000-4000-ig pörgetem a motort és felengedem a gázpedált, akkor sincs ez a zaj. A motor leállításakor és indításakor sincs ilyen zaj.
De ugyanez a zaj menet közben is hallható: például kettesben gyorsítok picit, majd a gázpedál felengedésekor van a zaj (sokkal hangosabb, ha mindezt a mozdulatsort emelkedőn teszem meg). A kuplunghoz ilyenkor nem is érek.
Mit lehet szerintetek?
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
szőröscica #67394 üzenetére
"A döglődő lendkerék felengedett kuplung mellett kolompol alapjáraton, netalán váltáskor, illetve leállításkor...."
Alapjáraton semmi, leállításkor semmi...Mágus2: köszönöm a tippet, felvetem majd a szervizben.
Ma voltam egy alapvetően Renaultokkal foglalkozó szerelőnél, de ő nem tudta, mi lehet és nem akart ezért sehova belenyúlni...
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Egy kérdésem volna. Ebben a hidegben az autó beindításakor a fűtés sípoló hangot ad, felvettem, íme:
https://www.dropbox.com/s/vnth412udtspq0g/20131119_064927.wav
Ha bemelegszik a motor és jó meleg fúj, akkor még kell egy idő neki, aztán elhallgat ez az erős sípolgatás, fütyülés... Valami olyat tudok elképzelni, hogy belül vmi alkatrész felmelegszik, kitágul és nem sípol, ha áramlik a levegő. Szeptemberben még nem érzékeltem ilyet... Ha letekerem a ventillátort nullára, a hang eltűnik.
Mi lehet a baj szerintetek? Normális ez?
Citroen C4 dízel.
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Két kérdés:
1) Citroen C4-be szeretnék bluetoothos autós kihangosítót... Valami olyat, amiért nem törik fel az autót, nem látszódik nagyon... Olyan is érdekel, ami jól elrejthető, de külön hangszórója van és nem kell gyakran tölteni. Vagy olyat, ami a hangszórókra van kötve - de nem 70 ezer forint.
Mit javasoltok? Ilyen esetben a kormányra vagy máshova rakják a felvevő gombját az egységnek?
2) Autókerékhez nyomatékkulcsot szeretnék venni (90 nm). Milyet érdemes? Vaterán találtam pl ezt, ami viszonylag olcsó: [http://epitkezes-kert.vatera.hu/barkacs_szerszam_ipari_gep/kezi_szerszamok/kulcs_kulcskeszlet/mannesmann_automata_nyomatekkulcs_40_210_nm_2ev_ga_1825903703.html] Van vkinek ilyennel kapcsolatban tapasztalata?
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy egy régebbi típusú bluetooth-kihangosító, a Nokia CK-1W működni fog egy Samsung Galaxy Note 2 bluetootjával, kompatibilisek ezek?
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Ülésfűtést szeretnék a vezető oldalra előre, Citroen C4 coupemba, 2006-os... Először is a megoldáson gondolkodom, ti melyiket javasolnátok, ár/érték arányban melyikkel jövök ki a legjobban? 3 lehetőség merült fel bennem, rárakós ülésbetétet nem akarok.
1) Vegyek bontóból egy ülést, amiben gyári ülésfűtés van... (Bár nem tudom, a gyári ülésfűtés mennyire jó)
2) Veszek egy vékony ülésfűtést, és beszereltetem a gyári huzat alá. Bár nem tudom, mennyire szerencsés a gyári huzatot szétvágatni és macerálni...
3) Veszek egy vékony ülésfűtést, rárakom a gyári huzatra, és szabatok rá egy újabb huzatot...Aki szerelt be utólag, az hogyan csinálta? Egyáltalán milyen típusú ülésfűtést érdemes venni - karbonszálast, sok fokozatút? Köszönöm a segítségeteket előre is!
-
kalapacsolok
senior tag
Nézegetem a sima, fűthető ülésvédőket, amiket a szivargyújtóba kell dugni. Ezt írják: "Győződjön meg róla,hogy a jármű leállítása előtt kihúzta az aljzatból a csatlakozót, mert a bekapcsolva hagyott ülésvédő lemerítheti az akkumulátort. Ennek érdekében (ha szükséges) autószerelő műhelyben van
lehetőség arra,hogy a csatlakozó, csak gyújtás ráadásakor működjön!" Citroen C4-em van, 2006-os... A szivargyújtóban nem csak gyújtáskor/motor járásakor van áram? -
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Kicsit elegem van már az itthoni autómosásból... Hiába van magas nyomású víztisztítóm, az szinte semmit nem ér, kefével, ronggyal kell átmosni az egész autót, ami elég fárasztó.
Nektek melyik mosó vált be legjobban, melyik technika?
Az Ezwash oldalát böngészve egy csomó dolgot találtam, kerámiabevonat, polírozás, nanotechnológia, wax... De nem tudom, ezek közül mi mennyire érhetné meg, mennyire tartósak - és mennyi hasznuk van, azaz mennyivel könnyebb utána lemosni a kocsit, mennyi ideig marad ilyen szép stb... Érdekelnének a tapasztalatok!
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Meleg levegő fújásánál hangos ciripelő hangot ad a ventilátor, vagy valami onnan... Ha közben hideg levegőt fúj be (letekerem a hőmérsékletet), szépen fújja be a levegőt, ciripelés nélkül... Ha megemelem 24 fokra, megint idegesítően ciripel, berreg... Tehát egyértelműen a meleg levegő befúvásakor van csak ez a hang. Fűtőventillátort már kicserélték, a hang ugyanolyan maradt. Mi okozhatja a problémát szerintetek? Ma volt minden szűrője kicserélve.
A ciripelő hang itt hallható: https://www.dropbox.com/s/acdvaxpcxqmghir/20140125_110114.wav A hangfájl végére levittem a hőmérsékletet, a levegőt fújja tovább, de a ciripelő hang eltűnt...
Citroen C4 coupe, 2006, 1.6 HDI, kétzónás digitális klíma... Köszönöm a segítséget!
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Motorhűtőfolyadék, fagyálló, első kérdésem, kell-e, hogy alumíniumbarát legyen egy Citroen C4 coupe, 1.6 HDi-be?
A szervizben egy olyan rózsaszínű alubarát fagyállót töltöttek bele hígítás nélkül, aminek a hátulján azt olvastam: csak hígítva használható, 40-60%-os desztvizzel való hígítás esetén a legoptimálisabb... Nem fog ez kárt okozni, vagy pont hogy jobban ken egyes alkatrészeket? (mert ilyen funkciót is említettek)... Köszi a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hálózati / IP kamera
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- EAFC 24
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- RAM topik
- További aktív témák...