- UHD filmek lejátszása
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- PLC programozás
Hirdetés
-
Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
ph A C27G2Z3 egy 27”-es és ívelt VA panelt használ Full HD felbontással, és tudásából nem hiányzik az Adaptive Sync sem.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
2024 - Íme a 26. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között végre megjelenik a Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melack
veterán
válasz Rambovits #54342 üzenetére
Ez így is van. Első 1100 közös km után. Most, hogy lesznek fékek is, lehet megy lejjebb is. De após ilyen fogyasztással járja heti szinten Miskolc - Jászberény útvonalat. Ekkora kasztnihoz nem hiszem, hogy ez egy nagy fogyi lenne. Nekem, teszem hozzá. Apu az Astrával szokott ilyen 4,5 - 5.1 l/100km-es átlagokat hozni, 1.4es motorral.
(#54342) Rambovits: Én is vagyok annyi.... Egyéb kérdés?
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Xero
nagyúr
válasz Rambovits #54336 üzenetére
206-ból ilyen igények mellett ami szóba jöhet az az 1.6l, 2l benzin illetve az 1.6 és 2.0l dízel.
Az 1.6 benzin kb ugyan úgy fogyasztana nálad, vagy talán kicsit kevesebbet, cserébe menne is. A 2l-es S16 lényegesen többet enne.
Dízelből az 1.6 ha nem volt rendben tartva, akkor problémás lehet, a 2l-es viszont szög egyszerű kb. Mind a kettő kevesebbet enne, jobban is menne, de ebben az árszegmensben nem fogsz találni jót.Igazán csak az 1.6 benzin ami talán belefér az ársávba normálisabb, fiatalabb kivitelben.
-
kalmanchris
tag
válasz Rambovits #54353 üzenetére
Megbízhatóság terén nyugodtan vállalható. Én spec nagyon megvagyok ezzel elégedve. Egyedül a hátsó hídra kell odafigyelni a vásárláskor. Nekem 8 éve van - facelift előtti és utáni is - de még egyiknél sem kellett hozzányúlni, de számolni kell vele. Ha dőlnek a kerekek, nagyon ül a segge, vagy nyikorog a hátulja, akkor számolj egy 50-60ezres felújítási költséggel. Ezután 100-150ezer km-ig megint nem lesz vele gond. Amúgy meg strapabíró gép.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Rambovits #54340 üzenetére
ha PGT-t akarsz venni, vedd meg azt, aminek jo a kasznija, de rossz a motorja meg a turboja
nem viccazt megkapod kilo alatt is akar, csak pofatlanul kell alkudni
egybol lehet tunerkodni is, hiszen a gyari turbo amugy se kene par honap allatkodas utan mar, igy annyival is olcsobban van meg az alapmotort kapsz bele 30-40k-ert, felujittatod a hengerfejet, bele egy 280-s veztengely, 4 uj injektor, vmi highflow benzinszivattyu, front intercooler+csovezes, kiherelt kipuffrendszer
ezen kivul fek-futomu ami mar kicsit is szarnak laccik az csere, es minden szij, szuro, vakuumcso, nyomocso es folyadek csere
ha ugyes vagy kb annyibol megall a mar megtunnerolt gep, mint amiert a hahu-n a csak gyari szeru jokat aruljak, es a tiedben addigra tudod mi minden van mar "megcsinalva", meg ~200 vagy akar tobb lo van a sejhajod alatt
azzal mar oda lehet koszongetni eleg sok mindennekha vkinek nehez a cipoje akkor 10-11 alatt nem fog enni
de ez altalaban nem is erdekli a juzereket[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz Rambovits #54527 üzenetére
nagyon jó, gondolom rendben van a kocsi
gumik milyenek rajta? méret, márka?
enyémet nem bírom 5 liter alá vinni, mióta lecseréltem a gyári ecocontact-ot uniroyal rainexpert-re(előtte simán ment), de cserébe tapad is(#54528) hobizoli: ez pozitívan is elsülhet, én a ködlámpa beszerelésre kértem márkazservizben több helyen ajánlatot, mivel máshol nem vállalták, 1,5 óra volt a kalkulált munkaidő, helyette legalább 2,5-3 órát ott ültem, de nem számlázták ki csak az eredeti, kalkulált díját, mondjuk nyilván ezt szervize válogatja, éppen kifogtam egy korrekt bagázst.
[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
válasz Rambovits #63213 üzenetére
Na, elvileg 4.2 liter megy bele.
Sokan a Magnatec 10W-40-et ajánlják.A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
TaaT
veterán
válasz Rambovits #63211 üzenetére
Először érdemes szemrevételezni a levegő szűrőt hogy mennyire koszolódott el 4év/13k km ha nagyon koszos akkor csere
Az első hogy megnézed milyen szabványú olaj kell bele, VW 502 00 -t ír a net és innen lehet keresgélni a megfelelő viszkozitású és márkájú olajat.
Amúgy hogy fér bele 4.2L amikor az 1.6 16V-be megy 4L
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
gaborbol
őstag
válasz Rambovits #63202 üzenetére
Logikusan hangzik amit mond es szerintem erre gondolt amiben nem lehet "szilentet cserelni":
En ugy ismerem ezt, hogy stabilizator rud segedkar vagy paraszti neven kutyacsont. Csereltem joparat szinte minden auton, onnan tudod hogy szar, hogy kopogo hangot hallasz a kocsi elejerol amelyik oldal szar az kopog, de parban szokas cserelni. Regen probaltam minden fele utangyarottat az 1000 forintostol az 4K-sig,de aztan mindig a gyari lett a vege.
Szilent meg van a futomuben jopar helyen, abban is amit linkeltel, de lehet lengokar is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Rambovits #63219 üzenetére
3,5 vagy 3,7L megy bele. A szilentet azert laikusként otthon nem fogod tudni kicserélni, annyira nem egyszerű celszerszam nélkül. Szilentbol ha tartósat akarsz a lemfördert ajánlom, bár az autó kicsit jobban fog razni vele. Egyébként elindulasnal van nyiszogo hang hogyha problémás a szilent.
[ Szerkesztve ]
-
-
#10726912
törölt tag
válasz Rambovits #71201 üzenetére
A kényelem és karbantartás mindenek előtt. Más bele se ülne, ő meg minden vagyonát rákölti...
raczger: A lényeg, hogy kaptál bőven infót, most már csak bele kell ülnöd egy PD-s benzines Rambovits-féle ladába és élvezni a luxus ezen fokozatát
Sok sikert a választáshoz[ Szerkesztve ]