- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen egeret válasszak?
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Sam & Max: The Devil’s Playhouse Remaster
gp Az előzetes tervek szerint augusztusban érkezik az új kiadás PC-re és konzolokra.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz Acheron #81050 üzenetére
Ha elég a 2 literes akkor azt, igaz egyik ismerősömnek 150-es 2,2-ese van, nem panaszkodott, kb fél éve hajtja. Annyi km-re én megfontolnám az 1,8-as benzinest, a dokim meg olyat vett újan, már 200 fölött van de semmi különös nem volt vele eddig, igaz még mindig a toyotában szervizelteti.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
stargazer
senior tag
válasz Acheron #81053 üzenetére
a 2.0 sokkal megbízhatóbb. egy ismerősömnek volt a 177 lovas, olyan szinten behalt hogy a Toyotánál sem tudtak mit csinálni vele, motorcserét javasoltak. aztán nagy nehezen talált egy fiatal srácot aki végül meg tudta csinálni, de addigra anyira tele lett a hócipője hogy minden áron meg akart válni tőle. el is adta. de mondta hogy ha fele annyit ajánlottak volna érte akkor is odaadta volna. sztem egyébként túl sokat is eszik, legalábbis nekem. szerintem a benzines kicsit lomha ehhez a kocsihoz, és sokat is eszik, csak akkor venném ha idős lennék és nem mennék sokat.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #81136 üzenetére
Mivel céges autók esetében a nettó árat látod, de ha mint magánszemély vásárold meg, az Áfá-val terhelt br árat kell kicsengetned érte. Ez így működik itthon is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #81575 üzenetére
HI!
kar hogy lassan mar semmit em mond, lasd vissza zz vs zr
amugy hanyszor kell eg elmondani hogy ne vegyel 2.2es dizlet mert gyari hibas...udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #81579 üzenetére
HI!
mi lesz a hasznalat? az otomata valto inkabb varost sejtet, na oda en messzir kerulnem a dizleet
a ket benzine skorul mejiket? nem tommert otomataval meg nem vezettem ave-t, de azt tom, hogy az amugy sem idegbeteg kapkodasra osztonzo karakterisztrika meginkabb nyugissa valik /mondak tobb hejruk is/, kezi valtoval nagyon kellems az 1.8, fogyasztani oeg kelelmetesen tud
1,8: 5 Gasoline 6,71 7,89 9,12
2.0:2 Gasoline 8,67 8,90 9,00
2.2d: 30 Diesel 5,52 7,19 10,12udv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #81588 üzenetére
HI!
cvt-velnemfoxteugralni akkormainkabb nezegesd ezket
mondhatnammeg a mazzagokt de az meg a ttoya honda paroshozisdraga,amugypont a hondavalto azami foloslegesse tesziazotomatat:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
válasz Acheron #82347 üzenetére
először elszállt a turbo, azt kifizette, cserélték.
fél év múlva hengerfejes lett, összefolyt a víz az olajjal, ennyit tudok.
kis unszolásra kicserélték 10%-ért, mivel végig egy helyre (márkaszervizbe) volt hordva, kapott egy komplett új blokkot, garanciával.
annyit tudok, hogy nem volt hajtva, végig szervizelve volt, mégis ez lett. -
Acheron
őstag
válasz Acheron #83153 üzenetére
Kérdés storno. De van jobb
Honosítási folyamatban az okmányirodához már kell a kötelező biztosítás. A biztosító ügyintézője szerint ehhez elég az alvázszám. A biztosító online programja viszont kötelezően kéri pl a rendszámot, amit ugye majd csak később adnak ki (ha megvan a biztosítás). Szép...
Csak a személyes ügyintézés a megoldás ilyen esetben? -
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #85120 üzenetére
HI!
Teaht az hogy 200Mm-kent kihullik a denso beloel az tok megbizhato? meg hogy a 2.2esek x%a cseres hat ez nem a megbihatosag csucsa nelam, akor mar inabb a 2.2.es honda bosch-a /de inkabb ma benzines:- )/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #85128 üzenetére
HI!
"piezo- s csúcsai bírják jobban. Lehet előbbiek esnek ki kétszázezrenként" tokmindegy jelenlegi infok szeint sz.. az osszes
" karbantartott 2.2 motorok java része hibátlanul üzemel" sajnosnem es nem csak az altald felsorolt gondokvannak vele:- (
"de azért itt is kérdés, hogy mennyi az x, és hogy milyen évjáratoknál volt ez a legjellemzőbb." x az sajnos x marad, ami tmsot tuodk az 2011es oto volt ha jol emlexem
20050521 ota 10ppm alatti izemanyaggyun ki molbol a neccesebb a pancsolas
"nekem nem tűnt rosszabnak, problémásabbnak, mint bármelyik másik modern dízel." na pont ez az egyik bajom a moder dizlekkel. ill. mont sozktma mondan carina e-bul gyuvok...
amuy nekem sokkla harmonikusabb a 1zz mint barmejjjik dizel az istalobol, de ne csak nekem:- )udv
neduddki
mod: jalemaradt: nagyszivo-hibrid: moinde esjejd leg lesz ra:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
jozefgucci1
addikt
-
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #85134 üzenetére
hi
jeeee pedig semmifele syojatekra nem gondoltm, inkab arra hogy minya itt vannak a nagyloketterfogatu trukkozot tbenzinessek
majd fojjtatom de mennem kelludv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #90801 üzenetére
Bár sok javaslat nem jött, közben némiképp változott a képlet. Egy kicsitt nőtt a méretkategória (ezzel a keretet is növelni kell kicsit), Jazz helyett ufo Civic, Yaris helyett pedig Auris került a célkeresztbe.
Reálisan 2006 - 2008 közötti évjáratok jöhetnek szóba.
Biztonság szempontjából az Auris jobb minősítést kapott, ez fontos (feleség, gyerek fog főleg utazni vele)
Ezek közül (Civic 1.4 és 1.8, illetve Auris 1.4 és 1.6) melyik motor tűnik a legmegbízhatóbbnak? A napi néhány kilométeres városi használat mellett időszakonként néhány hosszabb út is beeshet.
Van esetleg típushiba, sajátosság, amire érdemes különösen figyelni vásárláskor?
Szerviz költségre gondolom kb egál lehet.
Köszönböm, ha valaki megosztja a tapasztalatait[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #91078 üzenetére
HI!
a honda r18asa egy zsenialasi joszag, a toyota zr-je kicsit keleltlenebb /civic 1.4ese a jazzbol gyun ahun flelmetes fogyasztasokra kipes, 1.4es totoya meg zz, par decivel az volt legszomjasabb a 2k eleji japo 1.4sek kozul/
a civic azokbana az aprosagokban van feljebb amit a totoya meg minsig tanul: ules, kormany, etc
varosba normlasin kozlekedni az 1.4es is oleg lehet sot hosszabtavra is, de ha vna ra keret inkabb 1.8ast nezegetnemudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #91083 üzenetére
HI!
jo az a motor:'- ) kormany fogd meg a ket otoban es megerted, mongyk ennyi km-en meg nem jon ki az ules, cseree civicnek les znemi felara
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
veterán
válasz Acheron #92923 üzenetére
Én magam még nem bőröztettem kormányt, csak autókban láttam az eredményt ami szubjektív:
- ami gyárilag is bőrös volt, azok egész elfogadhatóan sikerültek, ha a tulaj maradt a gyári(as) anyag-, szín- és mintaválasztásnál;
- ami eredetileg műanyag volt és utólag bőrözték azokról sok esetben lerítt a turpisság, nem feküdt fel, kidudorodott az illesztés ahol a bőrdarab 2 vége találkozik, bumszlibb is lett a végeredmény, mert a bőrt a meglévő átmérőre húzták fel. Ha eredetileg is bőrös kormányt húznak újra, olyankor a bőr alatti szivacsréteget lefejtik, új réteget ragasztanak helyette, erre jön rá a bőr.Kis gugli után ezt találtam: [link], komplett bőrbelső 80 ezerért.
A kormánybőrözés 2 óra alatt elkészül, Bp-en több is van, ha jársz arra.
még link, ár nélkül: [link]
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Acheron #121932 üzenetére
Árat nem írtál, de ha ennyire tetszett a volvo, akkor én V70-et nézegetnék elsősorban, vagy ha a prémium érzés továbbra is szempont, akkor BMW 5-ös kombi vagy Merci E-kombi, ezek hatalmasak, kényelmesek. Igaz, az olcsó fentartás már kevésbé jellemző.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Acheron #121932 üzenetére
Szerintem olyan, hogy "volvo fenntartasi költseg" nincs nem mind1, hogy egy 1.6 os volvo c30 rol vagy automata 200+loerös S80 rol beszelünk. Egesz masok lesznek a fenntartai költsegek, minden szempontbol. Volt erröl cikk is a neten, hogy egy premium auto hasznaltan is premium.
En is mondanam egyebkent a V70 et optimalis lehet arra amit keresel. Lexusokkal szerintem a draga alkatresz arak miatt erdemes vigyazni/kalkulalni velük.
Szerintem amugy egy passat kombi is hozza az avensis/s60 szintet, csak nyilvan az kicsit tömeg auto feelingü.
Viszont a bmw/merci melle en odatennem az A6 os avantot. Azt hiszem 2012 vegetöl van az uj A6 es arrol nagyon jo velemenyeket irtak. Allitolag az 5 ös bmw kicsit lecsuszott anyaghasznalat szmpontjabol az A6 hoz kepest.
Illetva az uj skoda superb röl is nagyon jokat irnak. Ha nem szamit annyira a logo az auto orran, arra is erdemes lehet ranezni, plane 1 ev mulva abbol is lesz mar hasznaltauto valasztek. Kisse nyilvan kevesbe lesz premium feeling, de allitolag nagyon komfortos, nagyon nagy auto az is.
-
footy
addikt
válasz Acheron #121932 üzenetére
En a Volvo/Ford duplakuplungosat(Powershift) nem eroltetnem, nem igazan kiforrot dolog. Ha pedig amugyis bejon a hagyomanyos automata finomsaga, akkor a geartronic mindenkepp jobb valasztas. (A D5-ok ugy emlekszem amugyis csak geatronic-kal vannak)
A V70 lenne talan a legesszerubb valasztas ha a pakolas magas prioritasu szempont. Egyeb esetben a GS300 lenne a nyero. -
sasa134
addikt
válasz Acheron #121932 üzenetére
Erős, de keveset fogyasztó benzines nem nagyon lesz - ha csak simán kulturált haladás az igény akkor új Mazda 6 (2l benzineset - automatával) vagy Accordot néznék (talán inkább a Mazdát, az új kívül- belül nagyon igényes lett és a műszaki tartalom is megfelelő.)
Dízel vonalon én Passat / Superb kombikat néznék a helyedben. Passatból elég jól felszerelt, prémium-közelieket lehet találni, de mellette egy élhető autó és a fenntartási költségeitől sem kell rettegni.Avanti Roma
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #121932 üzenetére
Eh, ugye a varázslatos 5 henger.. könnyű megszokni a hangját, ritka a szebb dieselhang.
Volvo vonalon maradva úgy gondolom az S80-ban megleled újra a csít.
Lexus vonalon esetleg egy IS250? Az automatája F1, kormányváltóval van kombinálva."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aero.
veterán
válasz Acheron #122036 üzenetére
Ahogy mondtad, túl rövid az élet, hogy egy féle autóban éld le, tehát venni kell egy Saab-ot.
Viccet félretéve nem mondom, hogy így kell lennie, mert a dízeljeik nem a legjobbak (talán csak az 1.9 CDTi, az Opel féle, de az csak 150 lovacska és annak is vannak néha nyűgjei, kettőstömegű pl., automatában igaz nincs kettős). Az utolsó 9-5 az gyönyörű, de sajnos Insignia, a kokszosodós 2.0 literes dízellel, ellenben van belőle 190 lovas.
Benzinben az azelőtti széria elég jó, ott a 260 lovas aero és nem is annyira zabálós fajta, de csak hangosan gondolkodtam.Én S80 felé nézelődnék, azért az 5 henger elég csábító kritérium ott még mindig.
F10-es 5-öst szerintem még nem kapsz 4-5 között, de ott is a 3 literes dízel elég kiforrott már, nem érinti a lánchiba.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #131814 üzenetére
Kis autó kell nagyobb motorral? C30-akat németeknél találsz D5-tel, abban a konfigban komoly kis méregzsák.
De keretet nem írtál. Egy jó IS250 is remek vétel lehet, esetleg még egy Accord a 2.4-es szívóbenzinnel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz Acheron #131820 üzenetére
4,77M itthon a legolcsóbb, amiért pénzt adnék.
viszont új V60 (2011-) van már bőven a keretedből, igaz nem agyon extrázva és viszonylag magas futással. van akit a km zavar, engem pont nem. Egyébként az se valami tágas, V70 az igazi, de az nincs az új motorokkal (2.0 5henger dezső), csak 2.0HDI vagy 2.4 D5. Viszont ennyiből kijön belőle 2007-2009 közötti fullextrás is.
Még Audi A4-A6-okat mondanám, de felszereltségben, állapotban és évjáratban is alatta vannak a hasonló árú Volvoknak. -
Declare
őstag
válasz Acheron #131820 üzenetére
Igen, csak tippnek szantam marmint a tipus es motor.... jol pakolhato az 5 ajto miatt es nekem ez az 5 hengeres 150 lovas motor nagyon szimpatikus....(nem 180+ lo, de aranyaiban a kasztnihoz nem keves) + ugye volvot irtal, hogy azzal szimpatizalsz
(#131822) 8th Az a baj, hogy ugye ez ég be mindenkinek a retinajaba, meg agyaba, hogy a boyracer bmw, a szakadt füstölö e46 al.....azert ennel kicsit szelesebb a paletta es nem eddig terjed a bmw tulajdonosok tabora ennyi erövel a hondasokat is kategorizalhatjuk ide, a szárnyas, üveghangon üvöltö 1.6 civiccel, a vw-seket a tuning IV es golfosok miatt stbstb....
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz Acheron #131916 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Akkor melyik dízel motorral ajánlottak a hátsó kerekes Lexusok, ebben az árkategóriában?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"