Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz
gyenesmartin #170007 üzenetére
Es ha felretenned azt a penzt, majd akkor venned meg, ha ossze is gyult ra?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gyenesmartin #170007 üzenetére
Középút, pl. Auris?
-
válasz
gyenesmartin #170003 üzenetére
azhtiszem a toyotánál láttam talán most akciót
ha a felét kifizeted, a másik fele 0% thm 4 évrecryptot minden termékemért elfogadom
-
BigBlackDog
veterán
válasz
gyenesmartin #171030 üzenetére
Ha automata kell, akkor én nem találtam nagy választékot 5.5M Huf alatt.
Suzukik terén nagyjából körbejártam a témát;
Swift GLX 1.2 CVT - ~4.4M Huf - júniusban érkezne (Csepelre talán érkezőben van egy ásványszürek is, ha jól rémlik)
Swift GLX 1.0 hagyományos hat sebességes automatával - ~4.8M Huf körül lenne, szintén leghamarabb júniusra tudták ígérni az átvételt
Baleno GL+ 1.2 CVT - ~3.8M Huf körül szerintem elhozható, de azért itt jóval alacsonyabb a felszereltség, mint a GLX Swiftnél
Baleno GLX 1.0 hatos automatával - ~5.2M HufIlletve még a Vitara-S-Cross vonalon mozognék. Itt a nagyobb kasztni miatt már csak az 1.4T motorosokat venném számításba. Mindkettő esetén kb. 5.2M Huf lenne a GL+ felszereltség (talán az S-Cross kicsivel többet ad ezen a szinten) és 1.4T S-Cross esetén nekem márciusi átvételt tudtak ígérni több szalonban is.
Amit még sikerült megtudnom, hogy az 1.0T és az 1.4T mellé más automata váltót szerelnek. Mindkettő hagyományos, hatsebességes automata, de a kisebb motorhoz szereltnek a maximális nyomatéka csak 160 nm, emiatt a motor is le van fojtva 170 nm-ről 160 nm-re. Továbbá, ahogy olvastam több beszámolót is, az 1.0T automatája azért lassabban vált, mint a nagytesóhoz szerelt automata (aminek talán 450 nm a maximális nyomatéka, így az 1.4T 220 nm-es csúcsnyomatéka nem terheli túl egyáltalán).
Ahogy látom, elég sok szalon tart készleten automata Vitarát és S-Crosst. Ha találsz valahol olyan típust-összeállítást-színt, ami tetszik Neked, akkor értelemszerűen le lehet rövidíteni az átvételre várakozást. Én egyébként 1.4T GL+ S-Crosst vennék hatos automatával.
Még talán Opel Corsákat láttam 90 lovas 1.4 szívóval 4M Huf körül hagyományos automatával, de őszintén szólva nem tudott megfogni az az ajánlat.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #171030 üzenetére
Akkor azt kell venni. Vitara vagy SX4 Scross már van ennyiért. 1.4-es Boosterjet a legjobb választás.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Integrale
veterán
válasz
gyenesmartin #171030 üzenetére
Fiat Tipo 1.6 Automata van 4,8 korul akciosan.
"Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz
gyenesmartin #171037 üzenetére
Swift 1.2 CVT kombóról jókat olvastam. A motorról és a hozzá társított CVT-ről is. 1.0T Vitara/S-Cross terén nincs tapasztalat, de nem mondják vállalhatatlannak. Az S-Cross az 1.4T-vel már kifejezetten élénk, fürge, szóval szerintem az 1.0T sem lehet rossz.
A 1.0T mellé társított automatával szintén nincs tapasztalat. De szerintem, ha nem padlózva van, akkor szépen váltogat az is. Ez alapján a Swiftben nem tűnik lassúnak számomra.
-
Gergőke88
addikt
válasz
gyenesmartin #171030 üzenetére
5m körül lehet kapni 1.4 T K Astrat hagyományos automataval, Enjoy felszereltséggel
-
kisza25
félisten
válasz
gyenesmartin #171030 üzenetére
Kia venga, 1,6 mpi 126ló 6 sebességes autómata, magas felszereltséggel 4,8M raktárkisöprés van.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
gyenesmartin #171044 üzenetére
Hyundai ix20? Dettó 1,6 mpi 126 ló autómata
4,75Mszintén raktársöprés ja nem az 5,05M[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
gyenesmartin #171044 üzenetére
Új (2018 facelift) Hyundai i20 is van 4,45 M től 1.0 t gdi 100 lovas, 7 sebességes dct-vel (duplakuplungos)
4,69M a 120 lovas[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
gyenesmartin #171055 üzenetére
Ha sima hagyományos váltót szeretnél kia rio 1,4 van a sima 6 sebességessel, vagy 1.0 tgdi a dct-vel, ez ugye i20 közös platform az 1,4 100 lovas 4,3M, de az a legalacsonyabb felszereltség, következő szint lx ex 4,6M
Mondjuk szeptember óta magasabbak az árak
Suzuki, hyundai, kia-val nem igazán tudsz mellé lőni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #171107 üzenetére
Corsa>i 20>Swift
Nincs nagy különbség köztük.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
BigBlackDog
veterán
válasz
gyenesmartin #171621 üzenetére
Nekem azt mondták, hogy a márkaszerviz szívesen -persze óradíjjal
- kicseréli és akkor a gari is megmarad. Sajnos kipróbálni egyiket sem tudtam menet közben, automata váltós tesztautót eddig nem találtam egyik helyen sem. De szerintem azért meg lehetne érezni azt a 300 kilós többletet.
Ha a Corsa üléshelyzete kényelmes, csak furcsa, akkor benthagynám a buliban, de ha kényelmetlen is, akkor kiejteném (végül is pár évig fogsz benne ülni, szóval nem ártana, ha kényelmes lenne
). A döntésbe még az is beleszólhat, hogy milyen gyorsan kell és hol, miből van készlet (Swift 1.2 GL+-al "Dunát lehetne rekeszteni").
Corsát állítólag csak március végéig lehet rendelni és utánna -valamikor- jön majd az újabb modell. Amiből állítólag lesz tisztán villanyos is, 300-400 km közötti hatótávval és állítólag cél az, hogy 6M Huf alatt tartsák ennek az árát.
[ Szerkesztve ]
-
realist
őstag
válasz
gyenesmartin #171621 üzenetére
Egyik barátomnak egy corsa a céges autója. 2 éves, végig csak Ő használta, normálisan bánik vele. Eddig 5 alkalommal kellett garanciális javítást végezni az autón.
2 dolgot jegyeztem meg ezekből:
- kézifék nem fogott
- időnként beragadt a féklámpa és folyamatosan világítottEzt úgy képzeljük el, hogy pl. leállt vele a parkolóban, lezárta az autót/otthagyta és utána is vígan égtek a féklámpái.
Nem hiszem, hogy sűrűn vennék corsat.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
gyenesmartin #171690 üzenetére
Az, ha jól tudom, egy háromhengeres szívóbenzin. Én max. városi használatra merném megvenni. Hyundaos testvérében, az i10-ben ültem már, szerintem Swift alatt van beltér minősége. Aztán lehet, hogy csak én látom túl borúsan a dolgokat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gyenesmartin #181426 üzenetére
Illetve A3, Octavia, Leon, Toledo ugyanaz a cucc. 1.9 TDI is jó, és az adagolósak kevésbé érzékeny az üzemanyagra, mint egy JTD.
-
rbalint88
addikt
válasz
gyenesmartin #183313 üzenetére
hát a GTI biztos keményebb lesz, mint a Swift. nem tudom milyen állapotú volt a Golf4, de lehet új gátlókkal abban is elharaptad volna a nyelved. ebben a méretben ha puha futómű kell, akkor franciákat nézegess, abból is inkább peugeot, citroen.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
gyenesmartin #183313 üzenetére
Sima (nem GTI) Polo szerintem egész élhető a 16-os pacskerekkel. Legalábbis érzésre kellemesebb a futóműve, mint a Leoné volt. 17-es kerékkel már azért nem hinném, hogy ezt mondanám, a GTI alatt meg talán 18-as is lehet (+keményebb futómű).
-
BigBlackDog
veterán
válasz
gyenesmartin #183316 üzenetére
Mondjuk én meglepődtem, hogy mit tud ez a 116 lovas, egyliteres, háromhengeres motor DSG-vel. Viszont ahogy nézem, kb. pariban van az egyliteres, kézváltós Swifttel. Szóval nem lenne előrelépés ilyen téren.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
gyenesmartin #183321 üzenetére
Ahhoz képest szerintem érezhető javulást lenne, legalábbis Vitarából kiindulva.
Ha esetleg valamelyik jövőbeli talin összefutunk, szívesen megmutatom a Polót.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
kisza25
félisten
válasz
gyenesmartin #183424 üzenetére
Az ázsiaiak, Suzuki, hyundai, kia, Honda, az tuti vékonyan fest
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gombinyó
őstag
válasz
gyenesmartin #207371 üzenetére
Peugeot 206 1.4 benzin. Rengeteg van belőle, ha bontott elem vagy alkatrész kell hozzá.
-
válasz
gyenesmartin #207371 üzenetére
Barmit ami gurul. 700 az uj 300, nem szurnek tipusra. Ne legyen lukas mindenhol, ne fustoljon, legyen rajta minel tobb muszaki.
-
Paxker315
addikt
válasz
gyenesmartin #207371 üzenetére
Punto-ypsilon esetleg? Ha nem rohad. Népszerűtlen ötlet, de kintebb tolni a keretet 1m körülre?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
szabonagyur
félisten
válasz
gyenesmartin #207382 üzenetére
Pedig lehet legnagyobb hülyeség a szakadt autón tanulás...
Lehet egy életre megutálja a vezetést, főleg ha egyszer otthagyja az autó...
-
Vismajor01
addikt
válasz
gyenesmartin #207382 üzenetére
Pedig akkor ha nem akar manuálison sokat gyakorolni akkor ilyesmire még mindig a Prius az etalon
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gyenesmartin #207382 üzenetére
Szokásos SDI, nyomaték tenger, rövid váltó, alapjáraton fel tud váltogatni 5-ig
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #212963 üzenetére
A puhább futóműhöz elég a ballonosabb gumi is.
PQ35/46 platformos Jetta V 205/55 R16 vs MK2 Superb fl 225/45R17 közül a Jetta számottevően puhább. Elvileg ugyanaz a mcpherson + multilink páros van alattuk. Nagy, hosszú úthibán természetesen a Superb jobban ringatózik/hajózik a hosszabb tengelytáv miatt, de kisebb kátyúkon, keresztbordákon sokkal puhább a Jetta.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #212965 üzenetére
“De a nyári sokkal puhább”
Ez számomra elképzelhetetlen, de ha így érzed, akkor elfogadom. 19-es, 40-es gumikon számomra már versenypályára való. Tényleg nagyon vagány, jobban fekszik az úton, de az nálam már átlép egy lélektani határ. RR-on oké, de népautókon szerintem használhatatlanul kemény.
Véletlenül sem ajánlottam Skodát, főleg ha puha futóművet akarsz. Ha már ajánlani kéne, akkor Merci, C osztálytól felfele.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz
gyenesmartin #212963 üzenetére
szerntem a golf tetszene neked es boven eleg tagas ket gyerekkel is. Nezz meg egyet
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Gombinyó
őstag
válasz
gyenesmartin #217939 üzenetére
Fenntartási költségeket tekintve jobban jössz ki a Toyotával, de wzt is vedd figyelembe, hogy a VW azért minőségben általánosan jobb, jobb utazó autók, ráadásul a Corolla kisebb kategória a Passatnál, visszalépés lenne. Szűkösebb, hangosabb, gagyibb (értsd jól). Nekem volt Corolla, jó autó, bátran ajánlom, de a Passat GTE után, meh. Helyén kell kezelni.
-
rbalint88
addikt
válasz
gyenesmartin #217939 üzenetére
Nezz meg eloben egy Corollat es nem lesz kerdes a kerdes
Jo auto a Corolla, de a Passatbol “lenezve” hianyerzeted lesz nagyon.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #217939 üzenetére
Corolla: megbízhatóbb, olcsóbb fenntartani
Passat: csendesebb, jobb minőségű anyagokat tapogathatsz benne, logikai ergonómiában TOP1 (minden ott van és úgy működik, ahogy kell és ahogy elképzelné bárki)
Mindkettő: nagyon jól össze vannak rakva, mintha egy tömbből faragták volna ki (a belterüket is)Ha a Passat jó tulajdonságaihoz hozzászoktál, akkor a Corolla-t nehéz lesz megszeretni, de nem lehetetlen.
btw. egy valamiben egyformák. Mindkettő borzasztóan unalmas, érzelemmentes autó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gyenesmartin #217939 üzenetére
Passat utan nekem mar a Skoda is oriasi visszalepes volt. Corollat ulesprobazd le.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz
gyenesmartin #217945 üzenetére
Erdekes, regen a VW-t ajnarozta mindenki, hogy milyen jol ossze vannak rakva. O3 FL is zorog itt-ott 4 evesen, 70 ezer km-el.
-
Gombinyó
őstag
válasz
gyenesmartin #217952 üzenetére
Toyota is zörög, ha ez megnyugtat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gyenesmartin #217952 üzenetére
Igen es egy alsopolcos Japo gepnek elnezem de azert egy Passat-nal mar gaz szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz
gyenesmartin #217967 üzenetére
"Melyik az az autó amelyik nem zörög"
Újabb típusok között nem igazán találkoztam ilyennel, igaz inkább csak népszerűbb márkák, középkategórirás modelljeit próbáltam. Mondjuk Mazda 6 nem tűnt rossznak, illetve a Camry tesztautóban sem tűnt fel, hogy zörögne (bár zajszigetelés szempontjából szerintem a Passat alatt vannak). Én kipróbálnék néhány Lexust, azokban még nekem megvan a reményem.
-
Gombinyó
őstag
válasz
gyenesmartin #217967 üzenetére
Nem ezt írtam, sokaknak az egyik legjobb választás.
Én nem találkoztam mostanában olyan autóval ami ne zörögne, de nem is ültem mindenben. Corolla után most Skoda van, az is zörög itt-ott. -
saen
veterán
válasz
gyenesmartin #217967 üzenetére
Szerintem ülj bele egybe és nézd meg. Személy szerint nincs baj a Corollával, de tény, hogy egy olcsóbb kategória. Szerintem a Passat sem valami extra, szóval ülj bele, nézd meg és döntsd el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Sorozatok
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Tudományos Pandémia Klub
- Napelem
- Mini-ITX
- További aktív témák...