Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amazon Kindle
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi hangfal építés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
ph A leginkább Adobe alkalmazások munkamenetének gördülékenyebbé tételére kihegyezett MX Creative Console hamarosan kapható lesz.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz fenyvesik #164744 üzenetére
Ennyiből már lehet venni olyan autókat, amik kevésbé vesztenek az árukból és könnyebben eladhatóak, illetve divatosabbak, pl: Vitara, SX4, Stonic, Kona.
Ha ezek a szempontok nem fontosak, akkor az i20 sem rossz vétel, sőt...Egyébként majd Kisza25 fórumtárs ír neked egy kisregényt a járgányról, csak várd meg míg idetéved.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Elektrosokk #165112 üzenetére
Ízlések és pofonok. Szerintem a Baleno szebb a Tipo-nál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Dyrtyho #165697 üzenetére
Egyik ismerősömnek ugyanilyenje volt. A váltó megkotlott, laza 800k-t kellett belelocsolni. A motorja viszont nagyon baba.
Amúgy érdemes lenne elolvasni azokat a hozzászólásokat, amiket neked címeztek segítség gyanánt, mert akkor nem néznél hitel mellé ilyen pénztemetőket.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz HKorn #165797 üzenetére
~20 évig tömegközlekedtem, biciklivel a közlekedésem nagy részét nem tudom megoldani, szóval amíg kb. 100-150k-ba befér az autó havonta, addig nekem bőven megéri. De összességében havonta ~50k-nál megáll a mutatvány, így számomra egyértelmű, hogy megéri.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz gyenesmartin #165816 üzenetére
Suzuki Baleno van 3.2m-ért, klímás, könnyű, erős, megbízható, borzasztó keveset fogyaszt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz gyenesmartin #165821 üzenetére
Már hogyne volna, kérdezd meg Napfénysüti fórumtársat.
(#165820) MunezXBK: Mondjuk aki új autót szeretne olcsón, ráadásul most 5 évig csak tankolni kell, mert még a szerviz is ingyenes a garancia végéig.
(#165824) MunezXBK: B@szki' észre se vettem.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz gyenesmartin #165828 üzenetére
Gagyi, rohadós, használtan a piaci értéke borzasztóan gyorsan és nagy mértékben csökken.
A Baleno se épül drága és jó minőségű anyagokból, de legalább jól össze van rakva, nem rohad, és mivel Suzuki, ezért Magyarországon mindig könnyű lesz eladni, és jó áron fogják megvenni. Ráadásul ahogy említettem, a fogyasztása rendkívül jónak számít, már-már dízel szintű.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #165856 üzenetére
A piac úgy működik, hogy amire van kereslet, azt könnyen és gyorsan el tudod adni, és akár magasabb árat is szabhatsz neki. A Suzuki modellekre Magyarországon nagyobb a kereslet, mint a Dacia modellekre.
Értéktartás egyértelműen nem létezik, hisz a 8. generációs Accord-ok ára már kb. 3 éve nem akar csökkenni a használt piacon. Gondolom ez sem értéktartás, de akkor nem tudom mi...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #165868 üzenetére
Pár hete egy fórumtárs írta itt, hogy az 1.4-es boosterjet-es Scross-t az utcán azonnal meg akarták venni tőle új áron, vagy még talán drágábban is (már nem emlékszem pontosan), mivel hiánycikk a márkakereskedésben. Ez is azt mutatja, hogy amire van kereslet, az egy bizonyos szinten tudja tartani az értékét.
Tudom, hogy szerinted ebből ne általánosítsunk, mivel az nem a mi privilégiumunk, de mégis vannak ilyen helyzetek...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #166088 üzenetére
Stilo 1.9 JTD-vel minél fiatalabb kiadásban jó gép.
Golf 1.9 TDI szintén jó, de általában túlárazottak, és emiatt a keretedbe se fér bele egy normális darab.
Opel-ből inkább C Vectra 1.9 CDTI (Fiat 1.9 JTD valójában).
307-eseket 2005 utánitól már szabad venni, de előtte sem a motorral volt a gond, hanem az elektronikával.
2.0 TDCI és HDI jó motorok, sőt az 1.6-osak sem rosszak, de jól megpakolva, klímával előzni inkább a nagyobb javallott.
Japánokból a Honda 2.2 CTDi nagyon jó, de 1.5m-ért nem fogsz találni szépet. Esetleg még Toyota 2.0 D4D (a 2.2-es betegágy). Subaru boxerdízelnél pedig tudomásom szerint nem létezik rosszabb dízel a világon.Igazán akkor tudsz mellényúlni, ha erőn felül vásárolsz, és a szokásos dízeles kopóalkatrészek cseréjére nem készülsz fel anyagilag.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #166092 üzenetére
Passat, Octavia, Leon, stb... 1.9 TDI vagy PDTDI. Ezek mind jók.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vesztor87 #166142 üzenetére
Szia!
Jó az Astra. Az ülései jók, az 1.8-as jól megy és megbízható is, de 1.6-ból a 116 lovasat kell nézni, mert az már nem zabálja az olajat.
A kategória nagy favoritja még a 2-es Focus is, amiből mindegyik szívó-benzines motor remek választás lehet, de itt-ott megkóstolhatja a rozsda, szóval jól át kell nézni.
Aztán ott vannak a VW csoport autói meg a japánok is, de azoknak magasabban mozog az áruk, szóval egységnyi pénzért jobbat kifoghatsz Astra-ból és Focus-ból.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz rayoliviero #166186 üzenetére
Civic-ből max. buszkuvik' van ennyiért, de az nem túl csajos, az UFO sokkal drágább. Az 1-es BMW-t szerintem maga a gyártója is bánta, hogy kiadta, viszont az A3-as az egy Golf, szóval nem kell tőle megijedni.
Egyébként ebben az ársávban H Astra és Focus MK2 a nyerőpáros.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz rayoliviero #166195 üzenetére
De az Auris ekkora futásteljesítménnyel is jobb autó, mint bármi 1.5m-ig. A használt autók most élik reneszánszukat, már évek óta nem csökkenek az árak...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166208 üzenetére
V8 (Viper esetében V10), és drágább a fenntartásuk, mint a legtöbb német presztízsbálnának.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vesztor87 #166224 üzenetére
Az Almera előnyei a G Astra-val szemben, hogy szerpentinezni jobb vele, mert sokkal feszesebb a futóműve, kényelmesebbek az ülései, és az 1.4-es Astra-nál sokkal jobban megy, ha 3500 fölé engedi az ember mindkettőt. Az Astra előnye, hogy a puhább futómű nem üt fel annyira, és kicsit hajósabban terelgethető a fos magyar útakon. Összességében az Almera szerintem jobb autó. Azt aláírom, hogy a sedan verzió nem túl praktikus, továbbá a vezethetőségét nem ismerem, csak a csapott hátúval van tapasztalatom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vesztor87 #166238 üzenetére
A csapott hátú kb. olyan feszes, mint egy Focus vagy egy Civic, de sedant továbbra sem tudom milyen lehet. Visszafogott, papás vezetésnél mindkét autó lomha, de az Almera-t ha megkergeted, akkor jól húz, viszont az Astra akkor sem éled fel túlzottan.
A tiédnél tényleg elgondolkodtató a csere, de én biztos nem ugyanolyan szintre, vagy lejjebb lépnék, hanem mindképp feljebb, pl: C Vectra. 1-1.5m-ért facelift előttiből simán ki lehet fogni valami jó kis 1.8-as benzines (2.2-es kerülendő) ötajtósat vagy kombit (ez utóbbi rendkívül jól pakolható). Még jó választás lehet a Mondeo MK3 is 1.8-as vagy 2.0-ás benzinessel, de az SCI motorokat kerüld.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #166249 üzenetére
Főleg az Almera-val, ami kettesben simán viszi a 110-et, tiltás nélkül.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz kisza25 #166369 üzenetére
A szívó benzines motorral szerelt Tipo-k mocskos jó áron kaphatóak, de a turbós annyiért megy, mint némelyik jobb nevű és komolyabb kategória társa. Ha a turbós árából lecsípnének még egy pár százast, akkor verhetetlen ajánlat lenne.
Btw. az 5 ajtós szerintem is sokkal jobban néz ki, mint a sedan, pedig az utóbbi az igazi autó forma számomra.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz #94529552 #166383 üzenetére
Sajnos nem frissítették, és a régi Tipo-hoz tartozó tanácsadó hivatkozása van ott. Van nekik az újról is: [link]
Az új már 4 csillagos náluk, ami kifejezetten jónak számít, és a negatívumok közül pl. a nagy kormány szerintem inkább pozitívum.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #166569 üzenetére
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz hülyegyerek #166679 üzenetére
A 182 ló kevés, ráadásul viszonylag kis fordulaton a turbó miatt? Több tesztet néztem/olvastam, ahol azt hozták fel a negatív oldalon, hogy túl erős...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz hülyegyerek #166681 üzenetére
A Type-R legnagyobb hátránya az, hogy 300+ lóval nem bír el az elsőkerék meghajtás, és ott még a futómű is sokkal komolyabb. Bele se merek gondolni, hogy mi van ha valaki a megpöckölt 1.5-ös kuvikját keményen megrúgja...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csabroncka #166832 üzenetére
Új Tipo 1.4-es szívó benzinnel. 5 év garancia ingyenes szervizzel. 3.590.000 Ft az akciós ára jelenleg az ötajtós változatnak (sokkal praktikusabb a szedánnál). Méretre kb. corolla kategória, de talán még picit nagyobb is, relatíve sokkal jobban néz ki, a szívó benzines motorral sok baj nem lehet, ráadásul 5 évig csak tankolni kell.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz sharkypeti #166870 üzenetére
A Focus könnyebb, jobban megy, jobban kanyarodik, feszesebb, nem eszik túl sokat, alkatrészárak hasonlóak.
Az Astra kényelmesebb, de sárnehéz', és emiatt nem megy, de legalább sokat zabál.
Mindkettő motorja ma már megbízhatónak számít, de voltak ezeknél sokkal jobb konstrukciók is annak idején...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166890 üzenetére
Őszintén, mint vársz 20-30 éves autóktól?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Rison77 #167018 üzenetére
Lomha, de ha nem zavar a 9-10L-es fogyasztás, akkor oda kell engedni a 4000-es fordulat környékére, és klímával is jól ugrik. Nem rohadós fajta. Nehéz eladni, ráadásul ez egy háromajtós kivitel, de pl. Golf 4-esnél jobb autónak tartom, főleg facelift után.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Matska #167129 üzenetére
Az autó korrekt, a motor nagyon jó, a kasztni rohad. Inkább a 2. vasaló Swiftet javaslom, mert annak már a fogyasztása is rendben van, és az sem megy rosszul, továbbá nem tudok egyáltalán rozsda problémáról.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz jagofett #167201 üzenetére
Jó a Ceed és az i30, csak nem ennyiért, továbbá a linkelt példányokban valószínűleg minimum dupla annyi km van, mint amit feltüntettek.
Én valami 1.8-2.0 C Vectra faceliftet, vagy valami hasonlót néznék. Abban kényelmesen elfér 4 felnőtt, még mögéd is be tud ülni egy normál méretű férfi ember.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ukrajnai háború
- Építő/felújító topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest