- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Mindjárt megjön a Lemokey (Keychron) első 8000 Hz-es, ultrakönnyű egere
- Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- PC VGA - TV RGB SCART összekötés
- 3D nyomtatás
- Samsung LCD és LED TV-k
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Hobby elektronika
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Videós, mozgóképes topik
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
it A Samsung elnöke két hétre látogatott az USA-ba. Járt már Mark Zuckerberg házában, de a Qualcomm és az Amazon vezetőivel is egyeztetett.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
-
roberto211
őstag
válasz Integrale #121669 üzenetére
Nem kell kiforgatni a szavaimat , pláne úgy nem,hogy most nem a swiftről van szó..
Erre a mindjárt kiderülre írnék valamit de nincs kedvem már vitázni kb a semmin.. Egymást győzködjük itt kb mint a degeneráltak, közbe semmi értelme.. Úgy sem mi döntünk hanem a vevő.. Mi csak mondjuk neki ennyiért mi a legésszerűbb..
De ha már hashtagedbe benne van a megane akk ja.. Előbb vennék meganet mert én ilyen vagyok.. Más meg előbb venne puntot, harmadik előbb venne fastrat és a többi és a többi.. Van ezzel problem? Nincs..
Ha egyformák lennénk unalmas lenne az egész világ.. Meg ez a topic is..
Gergoke: Te jó dolgokat írsz az a lényeg... Amúgy meg mindenki hülyülhet egyszer-kétszer szerintem.. Valaki itt kb minden nap.. Akkor ne vegyél komolyan, engem nem befolyásol elhiheted. Amíg nem csinálok olyat mint Érden kb a lerohadt b corsások fiatal rétege,a hátrahajtott baseballsapkás f@szkalap h 60al belemegy körforgalomba(forgalomba) tekeri a szervo nélküli kormányt, közbe majd felborul mindenkit veszélyeztet addig szerintem nem én vagyok a komolytalan.. Én elzárt területen voltam..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Alg
veterán
válasz Integrale #121746 üzenetére
Nekem a Mazda.... nemrég láttam egyet Bécsben, eléggé hűvazze-faktor volt A fiatnak furák az arányai valahogy
Apropó, ha már MX-5: Ez így hogy?
Nézegetem őket egy ideje, érelemődik a gondolat hogy még családalapítás előtt be kellene ülni egybe pár évre
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
LógaGéza
addikt
válasz Integrale #121799 üzenetére
Dízelt nem szeretnék. Szeretem pörgetni, szeretem a szívó hangot, városban is használom, úgyhogy nem pálya a traktor
1.8TSből 140 vagy 144 lovas? Azokból is Faceliftes? Sajnos az FL előtti nem annyira tetszik
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz Integrale #121803 üzenetére
Röviden akkor ennyi választásom van
Bár a bordónál az a világos szövet belső nagyon nem
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
8th
addikt
válasz Integrale #121871 üzenetére
Agysebész lehet a kolléga. Fórd trazisz 2-5 dizel bilecs, Volkswagen tarcpórter t3 de a többi hirdetése sem kutya. A bilecs tranzisz hirdetésben szegénynek egyetlen szót sem sikerült helyesen bepötyögnie. Renátó ...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Acheron
őstag
válasz Integrale #122034 üzenetére
A kérdés az, hogy milyen gyakran kell bolygatni. A franc se bánja, hogy honnan lehet hozzáférni, ha nem kell hozzányúlni, csak minden második szökőévben.
Úgy nézem, mindegyik jófajta motornak van valami kínja Végül is nem csoda, ilyen teljesítményeknél már fárad az anyag.
Azért csak akad megbízható konstrukció az erős gépek között is. -
válasz Integrale #122040 üzenetére
Jó jó, tudom, de valahogy mindig az Opel ugrik be nekem.
Igazad van, tévedek, nem kokszosodik. Akkor valami a pillangószeleppel rémlik, viszont a cooler cső népszerű probléma, azt nem tudom módosították-e a Saab-ban.Acheron: Attól, hogy nem gyártják, minden alkatrész beszerezhető és forgalomban van.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #122203 üzenetére
+1 egy középkategóriás autóban is necces 2 gyerekülés +1 gyerek + 2 felnőtt
Neked valami kisteherautó kelleneEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Zewa
senior tag
válasz Integrale #122314 üzenetére
Nem csak a BMW-vel hanem bármilyen prémiummal be lehet venni a cumit ha valaki a kínálat aljáról válogat.
Én nem tartom kizártnak találni egy normális FL elötti 20d-t ~1M forint magasságában (1,1 vagy 1,2 is belefér akár) de biztos hogy rengeteg utánajárást igényel.
Dízel Alfa?! Nooo way! Egy 1.9JTD Grande Puntoba szívesen beleülnék de elég szűk a piacok és sanszos hogy a jobbak 1,3-1,5M körül tanyáznak.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
szőröscica
addikt
válasz Integrale #122321 üzenetére
Szerintem nincs olyan, hogy feleslegesen erős. Talán valahol 3-400 lóerő felett utcára már tényleg nincs szükség, de én úgy gondolom, hogy egy higgadt sofőr számára minél erősebb egy autó, annál biztonságosabb.
A Biturbo 190 lóerős, az egyáltalán nem feleslegesen sok, kellemes tartalék marad benne autópályán, illetve csomagokkal országúti előzéshez.
-
-KP-
addikt
válasz Integrale #122325 üzenetére
nézd, amennyire tudom a hazai kínálat 95%-a neppereknél megvehető német import. azok pedig nagyrészt nem a sheckheftes, nemrég cseréltünk turbót és injektorokat típusú kocsikat fogják behozni, hanem a legalja 2-2,5-3k eurós lefingott darabokat. A német autótulajdonos sem hülye amúgy, az is tudja mikor kell eladni az autóját. ami pedig tényleg jó állapot, azt nem fogják olcsón odaadni. sem kint, sem itthon. mert kereslet van rá, nem kicsi. nem a 200-250k megtett km a baj. hanem az, hogy ez sokszor inkább 3-4-500. az is hülyeség, hogy kint nincs óratekerés. ahol anyagi haszon van a kocsik eladásából, ott óratekerés is van. de ha kint nem is, akkor majd itthon megtekeri valaki. jó állapotú e46 simán simán belekerülhet 6-7-8k euróba is. mondjuk az már nem a fapad változat az tény. ráadásul a németek jobban szeretik a touringokat, az árát is jobban tartja. volt olyan 320d a mobile.de-n, amit hetekig nézegettem, hirtelen feltűnt egy ugyanolyan autó, ugyanazzal a gyártási évvel hónappal hahun. mobilén 5,900 euró volt írva árra, a hahura 2,2ért volt feltéve "kifogástalan állapotú autó, hölgy tulajdonostól, nem minden áron eladó" kamuduvál. gondolom a kinti árból még alkudott is valamennyit, és nem 1 db kocsit hozott be hanem egy egész trélerre valót, úgyhogy még az 1 kocsira jutó fajlagos költsége is jóval alacsonyabb, mint amibe nekem fájna ismerősökkel kimenni és behozni 1 darab kocsit magánszemélyként.
visszatérve az eredeti felvetéshez, a belinkelt népítéletnél szépen lehet látni, hogy 99-es 320d 250k km a kilóméterórában vásárláskor, ami mellé még 4 év alatt belerakott további 80ezret. kb. 330-nál vagyunk. tele van a net használt e46-ról szóló magyar nyelvű cikkekkel, tesztekkel (linkeljek be párat?). mindenhol le van írva feketén fehéren, hogy 200-300.000km között milyen alkatrészek cseréjére kell számítani. azt is pontosan lehet tudni, melyik alkatrész kb. mennyibe kerül. azt is leírják mindenhol, az vegyen ilyet, akinek a vételáron felül van x százezer forint tartaléka. ha megnézed az értékelés végén a hibalista nagyrésze dízel specifikus alkatrész vagy futómű alkatrészek. pontosan azok, amelyek mindenhol le vannak írva, hogy márpedig erre számítani kell. (azon csodálkozom, hogy a listájában nincs turbó és kettőstömegű+kupplung.) szóval (sajnos) semmi meglepő nincs abban amit írt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Integrale #122323 üzenetére
+1, mi anno úgy vettünk dízelt, hogy Wartburggal jártunk, évi kb. 10.000 km-t; mikor PH-n kérdeztem, többeknek nem tetszett, hogy ennyi futásra kellene gázolajos. Azóta évi 15-20 megy az olajkályhába, és mellette megvan a Varnyú is helyi szaladgálásra, nameg mindenkinek ott a biciklije All in all, maximálisan egyetértek abban, hogy az egyszerre megtett út hossza számít, nem az éves összeg. Persze, némely dízel túléli a rövidtávon hajtást, csak a fokozott igénybevételnek megfelelően kell szervizelni.
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Integrale #122396 üzenetére
100KW-tól felfelé 16 szelepesek. (100 kW, 103 kW,110 kW és 130 kW).
1.4-esről én is rosszakat hallottam, úgy dereng hogy vagy 1.2-est vagy 1.6-ost szabad venni. Én sokat rohangálok főleg városban a kis Punyesszal és teljesen jó kis kocsi és a gyári HLX extrák sokat dobnak az ""élményen"".Lsc: A Passatnak összetetted több lengőkaros futóműve sokkal kevésbé bírja a rossz utakat. Kikopik 1-2 szilent ezért a többiekre nagyobb terhelés jut, azok is fokozott tempoban mennek tönkre. Egy teljes felújítás után sok évig jó de jelentős költséget jelenthet egy B5-ös Passat árához képest.
Mágus: +1
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Laraxior
titán
válasz Integrale #122445 üzenetére
Találtam. Beszeltem is az eladoval. Megadtam neki a srac számát, majd ha kiderul mi a baja akkor megveheti, már ha váltó hiba...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!