- Autós kamerák
- Házimozi haladó szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Home server / házi szerver építése
- Unigine Superposition Benchmark
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz EQMontoya #100599 üzenetére
Aha
Ez szép és jó hogy az olajszűrőn keresztül szívja az olajat de ugye csontszáraz sose lesz a motor ha olajat cserész , az olaj nyomás meg elég hamar felépül ergo nem fog szárazon futni. Tehát még mindig furcsállom ezt főleg annak függvényébe hogy nem egy típusnál kivitelezhetetlen hogy valameddig is feltöltve tedd fel a szűrőt Ezért érdeklődök , mert tanulni nem szégyen vagy is nekem nem(#100604) hobizoli : még se vagyok olyan hülye
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
-
tresh
veterán
válasz LuckyL #100716 üzenetére
Már nincs olyan cég aki megfizeti a hozzaerto szakit. A markaszerviz meg ket dolgot tud: 1.hozza a diagot majd kilapozza a hibafuzetbol a kodot ha netan angol lenne a program mert ugye nyelv tudas az minek(eddig 8 altalanos is boven sok ehhez a feladathoz). 2. Ha nagy nehezen meg van a hiba vagy netan ket hiba kod is van nem szamit ha csak egy alkatresz vegett mindet ujra cserelni kell , mert ahhoz se kell esz! Ez utan hibakod torles es done..a user meg perkal nem kevesett. Ez amugy a jobbik eset van amikor ebbol a rengeteg feladatbol csak az valosul meg hogy hibakod delete,semmi baja mehet vele tovabb.
-
tresh
veterán
válasz Typhoon47 #100803 üzenetére
jáj de ocsmány alig van benne erő sz*r fos tdi "580 Nm/1250 ford."
EQMontoya: elég sokat dumázok a német kollégákkal és nagyon azt mondják hogy ez a 3.0 liter turbó dénes a legjobb választás. Legalábbis ebbe a bodéba. Nálunk 3 is van igaz 2013-asak 2 gyári 313 lovas a másik 250 körül.. kb 150k km bennük van már.. még bírják de hogy meddig azt nem fogom látni 2-3 év után úgy is cserések lesznek Viszont a fogyi 10 liter alsó hangon városba és nem tapossák neki mind automata szóval ez a gyári 5,5 meg 7,5 a tesztben nekem gyanús.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Dare2Live #101592 üzenetére
szerk: Ha "A fogysztas nem erdekli, a cege fedezi az utikoltsegeit " akkor mi a fenének akar dízelt, géza nooormális?
Majd fogja ha kirúgják és nem fizetik.... akinek ez a szempont saját autó vásárlásnál ott baj van.. alapból ott kezdődik hogy a fókát kb berakom egy kombi mondeo csomagtartójába. Más kategória a kettő. Ha családi autó kell ami jól pakolható és mindenképp Ford akkor én mondeot vennék és dieselt 2.0(psa motor van benne aka HDi jó gépek azok bírják ) de ha tapossa és nem figyel oda rá akkor inkább benya 2.0 de úgy gondolom ha törődik az autóval mindegy milyen motorral veszi menni fog ahogy kell neki.
-
tresh
veterán
válasz tboy93 #101600 üzenetére
163lovas tuti az Minimális mód lehet bennük de az alap hdi az tuti ahogy pl az 1.4 tdci is 1.4 hdi az 1.6 is és így tovább
Most erre a képre mondjam azt hogy ezt mindegyik motornál be lehet linkelni ? Hidd el nincs nagyobb baj velük mint az átlag.. csak dieselt az emberek többsége még mindig nem tud venni... mert csak azt nézi hogy keveset fogyaszt, kevés km, olcsó na most ilyen nincs. pl a régi 2 literes 90/110 lovas hdi nagyon sokat ki bír ha karbantartják Az újak még kérdésesek de pl barátoméknak 163 lovas mondeo van kombi ráadásul automata és 250k-nál tart vele 2012-es a vas.
szerk:
2007-től ..A gázolajjal üzemelő motorok között a PSA-val közösen kifejlesztett 2 literes (140, majd 163 lóerő) egységet, és a 2,2 literes 175 lóerős verziót.[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Lehet , de én mindig az előéleténél kezdeném a dolgot a motornál , szerintem rengeteget számít hogy milyen olaj, milyen csere periódus, szakszerű szervizelés stb stb. + használat. Ha psa + bmw csodás 1.6T jéről beszélünk akkor tény annál sz*rabbat nem sokan csináltak (ha elrúgtad neki akkor a vezérlésen simán megugrott a lánc és már is vége volt a mókának..persze már állítólag javították de nekem ingyen se kéne ) ...bár mondjuk a 3 hengeres 1,2 tsi + 1.0 eco ford blokk talán kezet foghat vele.
-
tresh
veterán
válasz DeFranco #101660 üzenetére
Igen, így értetem én is hogy "csori" effektíve csak arra tud hagyatkozni amit lát. Így értelemszerűn azt bünteti amit és akit tud. De pl ha nem lenne egy vagyon akkor mint pl németeknél vagy szlovákoknál nálunk is lehetne hogy beírják a forgalmiba hogy 17-es kerék és nincs belőle hiszti..stb de ehhez mi még nagyon balkán vagynk és leszünk is egy darabig..sajnos
(#101661) 8th : áhh a fűthető focipálya annál is fontosabb hogy normális kórházba normális ellátás kapj
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz peter.tamas #101967 üzenetére
G astra-ból ha fizetnének se vennék 1.6 ot az botrány úgy ahogy van eszik és még nem is megy (ráadásul az olajat is szereti ).. 1.4 16 v belőle sokkal jobb választás (90le láncos vezérlés). Amik szerintem szóba jöhetnek: Mazda 323 F (bár nem tudom belefér e 600k ba a jobb példányok) , Mk1-es Ford focus 1.6 (csapott seggű, nagyon jó futómű van alatta bírja a városi strapát), Renault Megane 1.6 ( m1 ph2 verzió 2000-es évjáratól) , VAG-ot (vw,skoda,seat) azért nem írok mert ennyiért nem kapsz jót az tuti vagy csak régieket.. esetleg ott vannak a nissan almer-ák de szerintem az is a keret fölött van.
-
tresh
veterán
Akkor lehet 1.4 -est kel nézni a fókába
Nézd nem fogok nagyon belemenni a dolgokba kb 5-6 évet francia autóztam és egy percig se bánom egyiket se hogy megvettem. A helyzet az hogy a megane 1 második kiadása ph2 nagyon kiforrott technika az 1.6 16v 107 lovas motor nagyon szépen teszi a dolgát kelően dinamikus, nem verseny autó de ha kell megindul tisztességgel ( VAG 1.6 -osait reggelire megeszi ). fogyasztása is átlag 7,5l körül van városban. Ami mellette szól az a rengeteg extra és a kora. Ezeknél az autóknál alapba ott a 4 lufi+klíma+2 el ablak+eltükör+szervó+gerinctámaszos ülés+ABS+ködlámpa elől stb stb.. tehát ha árba nézem semelyik gyártó nem fogja felvenni vele a versenyt.
A legnagyobb hibája a gyújtótrafó volt ezeket gariban cserélték, erre kel figyelni amúgy ha egy jó darabot vesz meg amit nem nehéz ha körültekintően körbenéz akkor igazán hálás kényelmes kocsija lesz.
Mondom ezt már ódi tulajként
(#101971) KrenAtesz: ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz maggi1886076 #101974 üzenetére
Nem a G astrat szidom hanem azt a fos ECOtech ipari hulladék motornak nem nevezhető 1.6-os sz*rt amit bele mertek tenni. Az kb akkora siker termék mint a bauerporsche alias calibra (egy calibra kivételével 4x4 turbos de az más világ) . Visszatérve az 1.4 sokkal kompromisszum mentesebb autó motorikusan igaz ott is voltak ecu elszállások de maga a blokk a világból kimegy.
(#101975) KrenAtesz: nem az autóval van bajom hanem a motorral...amikor egy liter lenyel 500km alatt olajból akkor az nálam nem normális.. 3 db volt nálam amit haverral javítottunk... ebből volt olyan ami első tulajos 90k km-rel jött.. olaj csere stb meg volt majd utána kb 2 hétre jött vissza mert fékeket javítottunk aztán gondoltam olaj csekk hogy áll és néztem nagyokat hogy a minimum felett alig... erre a tulaj ja hát ez ilyen ezért van bent hátul plusz egy kanna olaj hozzá... felhívtam opeles barátom hogy ez mi azt mondta ezt úgy hívják 1.6 ecotech és ezt tudja....példának okáért az 1.4 16 v 300k felett futott autó 1-2 dl csipet el 1000-1500km között
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz adorjant #101977 üzenetére
Pedig az 1.4 is kéri az olaj adagját,és csak a Twinport láncos belőle egyébként
Ezért írtam oda a kérdezőnek hogy láncos-t vennék
Ja és ECOTEC!
Direkt írtam ECO tech-nek, kis csúfolódás végett....sajnos nem egy nem kettővel volt dolgom.
adorjant+KrenAtesz: az a baj hogy ez 100 ból 2 embernél ...az az nálatok így van örülök is neki ... ettől függetlenül az átlag nem ezt mutatja. a láncos adorjarnt kedvéért Twinport messze megbízhatóbb jobb fogyasztású autó és semmivel se gyengébb menetdinamikába..cserébe megspórolsz pár liter olajat bár nézőpont kérdése végül is nem rossz ha fogy belőle mert akkor csak tölteni kell és mindig friss olajjal megy Viccet félretéve a nagy opel fanokat is megkérdezi bárki mindenki az 1.4 twinportot fogja ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Rick4 #102030 üzenetére
Akkor meg kell venni és ha majd rávertél még annyit mint a vételár akkor már is nem lesz jó vétel
Golfok alapból túl vannak árazva (ahogy a VW-k többsége) a jó G4-et meg nem fogják 600 ért oda adni..
(#102044) KMT: az 1.6 hoz képest semmivel se megy rosszabbul
(#102053) Tsebacsi: arra akkor irigykednék ha erő is lenne alatta , mondjuk egy S2000 hondánál ahol pl van nyomaték is
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Declare #102061 üzenetére
Persze csak itt a másik bökkenő a papírozás lesz illetve a kinti adás vétel. Ehhez azért nem árt kapcsolat de tény kint is lehet jót venni én is onnan vettem az összes kocsim eddig
(#102060) Tsebacsi : ja bocs, igazából csak szimplán tovább gondoltam a dolgot és véleményt formáltam
-
tresh
veterán
208 N·m (153 lbf·ft) @ 7,500 rpm (US & EU)
218 N·m (161 lbf·ft) @ 7,500 rpm (JP) 220 N·m (162 lbf·ft) @ 6,800 rpm (US)
221 N·m (163 lbf·ft) @ 6,500–7,500 rpm (JP)Azért maradjunk annyiba hogy itt legalább van nyomaték gyárilag szívó motortól ez nem rossz főleg a hondánál. Nem úgy mint a többi boyracer civicbe és társaiba.
-
tresh
veterán
ennyi erővel az st-d be sincs nyomaték gyárilag ha jól emlékszem 5500 nál max 196 ?
nem figyelted amit írtam/tunk hondáról volt szó ahol a nyomaték mint fogalom ismeretlen de az s2000 esetén úgy gondolom ez nem így van nem azt mondtam hogy hú rálépsz a gázra azt hátbab*sztak péklapáttal érzés..hanem hogy nem egy 1.6 vti és társai.
-
tresh
veterán
Most vagy nem akarsz érteni vagy nem tudok érthetően fogalmazni feléd
ennyi erővel az st-d be sincs nyomaték
Nincs hát, ki mondta hogy van?
na de még is szépen szedi a lábát nem ?
Jó hát az kisebb köbcenti, most az minek hasonlítod egy két literessel? Amúgy meg az 1.6 vti pont ugyanaz a műfaj, ugyanúgy a kis köbcentis szívó ami végtelen sokáig forog és felülre van hangolva. Az s2000 motorja ugyanez.
Senki se mondta hogy ez nem így lenne Röviden annyit mondtam hogy sokkal több nyúlmókus van benne mint az átlag honda motorokba és hogy rommá van dicsérve az a blokk az hogy a vérbe el kell forgatni az meg melyik japán autóra nem igaz ?
hondáról volt szó ahol a nyomaték mint fogalom ismeretlen
3.5 v6-os Legend?
Más kategória ...v6 ba csúnya lenne ha nem lenne nyomaték
Én arra akartam utalni amikor jön a sz*rrá hackelt racsing hondaboy-ok az 1.6 1.8 betegággyal ami fénykorában sem volt egy erő bajnok nyomaték terén akkor az mellet egy ilyen s2000-es blokk igen csak nagy változás minden téren.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Ezt annyira nem volt időm megfigyelni mert csak (német pályán) mentem vele, kint élő barátom árulta. De szívó benya létére nagyon szépen szedte a lábát 180 ig Egy bajom volt vele hogy egy vagyon lett volna bepapírozni... már mint ahhoz képest amennyiért oda adta volna nekem.. de igazából a fogyija miatt maradt németbe 10 alatt nem igen evett volna alattam.. nem tudtam volna megállni hogy ne toljam neki
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Az lehet hogy olcsóbb de a vizsga nem olyan mint itt.. attól függetlenül én se néznék kint semmit csak hogy ennyi a keret ebből kel egy viszonylag jó állapotú ha az 2-es golf akkor az ha punto akkor az és így tovább. Hulla mindegy mit vesz a lényeg az hogy vigye A-ból B-be és ne essen szét
(#102202) Tsebacsi: megy az ...csak inkább leejtőn jön ki az igazai ereje
zastava-val még csajozni is tud a sulinál
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz FrankMonzano #102224 üzenetére
1.6 ból a 307/megane/focus tuti kevés lesz a clio után
-
tresh
veterán
válasz FrankMonzano #102227 üzenetére
Mazda 6 2.0 benya? 140 Le bár az se lesz rakéta de legalább megbízható nagy és biztonságos nem mellesleg nagyon jól néz ki szerintem
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz hurenzon #102263 üzenetére
bezony az 1.6 fóka motor eszik ráadásul 140 nél pályán meg süketülsz benne legalábbis a fóka 2-be tuti... plusz kiforogja belét 140 nél 4000-et...és onnantól semmi erő nincs benne...7-8 litert lazán le nyel... akkor a mazad 6 jobb választás hosszabb útra , erőre is és fogyasztás legyen 1 liter plusz én tuti azt venném
Új hozzászólás Aktív témák
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- Interactive Brokers társalgó
- Autós kamerák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gitáros topic
- Házimozi haladó szinten
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest