Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Johnny198612 #162784 üzenetére
valto volt mar felújítva benne?
1.3-s Swift /Ignis valto szeret meghalni
ket fele van, ami mar meghalt es ami meg foghugi Ignis-eben 5 evesen koszont el a valto anno, de amiota megcsinaltak jo (9 eve)
leirod a hibakat es akit igy is erdekel, mert megcsinalja maganak fruttibol az megveszi akkoris
csak nyilván olyan, annak megfelelo arat kell kialmodni ra
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Johnny_vT #162809 üzenetére
156 2.5 V6
havercsavo pont ma vett egy 147 1.9 16v JTDm Q2-t, 2700EUR-ert
2007-s, 167k km, 5ajtos, 6-s Q2 (torsen sper) valto, 150lojj 305Nm, Q2 felszereltseg, vegig markaszervizbe hordott, vezetett szervizkonyves, hibakodmentes, mindene muxik, teligumik acelfelnin
mar delben megvolt az exportrendszama is, holnap mar itthon is lesz veletöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz zsolt19900 #162918 üzenetére
vmelyikben igazabol HDI motor van, akkoris ha olasz az auto, es JTD csak egy felirat rajta
a pontos ccm-bol lehet tudni melyik JTD, es melyik HDI
az 1.9-s Fiat JTD motor 1910ccm, a 2.0 JTD az 1956ccmtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hülyegyerek #162924 üzenetére
mondjuk az tenyleg nevetseges vhol mar, hogy veszel egy autot 4 vagy akarmennyi millioert, es egy telitankra nem futja az atadaskor toluk ugy, hogy tobbszazezret vagy egy dragabb autoknal akar 1M felett is keresnek igy is egy auton
vagy irjanak ra 20k-val nagyobb árcédulát, de ez akkoris alapbol kene járjon hozza
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz pècsimunkás #162928 üzenetére
jo de ez kb olyan ruppotlansag kb, mintha 500k-s 65"-s Smart 3D TV-hez a dobozaban a taviranyitohoz nem lenne elem csomagolva, es mondanak, hogy a pénztárnál kaphatsz azt is kulon bele
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz 426os #162975 üzenetére
a jo allapotu kint sem olcso amúgy, es amire kimész erte, behozod meg lepapirozod is plusz love, foleg egy 2007-8 koruli, jobban felszerelt, kulonlegesebb kivitel, pl BlackLine vagy Q2 vagy a Ducati Corse
havercsavo most vett egy Q2-t, 2007-s, 2750EUR, az mar alapbol 890k
meg kimész, meg hazajössz, meg a nemet exportrendszam, meg a telitank visszam, +palyamarticak, meg ez, meg az
mar most van 1M-nel es meg se magyar papper, se kotelezo leszervizelve nincs
magyar papper +250k, vezerles szurok olajcserek mindenhol +ez +az kb 180-200k alsohangon isadd ossze, ~1.4Misi
draga a 1.5M-s auto, amit meg tudsz nezni itthon, es nem kell erte 1000-1200km-t kiutazni?
hat nemtom
a kepen lehet vmi nem latszik, mert az nincs lefotozva
vagy 2 napot ott elgurigazol, korbenezel 3-4 autót, meg pont eladjak eloled vmi romannak az autót, maris buktal egy kilot meg az idodetmasik ismi egy kuplunghibasat vett 147FL 16v JTDm 1200EUR-ert, ott eleve +600EUR a szallitas a francia hatar kozelebol, mert igy nem jarokepes
az is lesz siman 1.2misiben amire menni lehet vele
most kb 600k mar es meg ott kuplungcsere, vezerlescsere +papirozasaamiket a FB csoportban arulnak az legtobbje csak sima 8v, 5-s váltóval, fapad felszereltseggel
azok azert is olcsobbak annyival
foleg a FL elottiektöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent az en 147-m is 1.3M korul allt meg mindennel es ez 2005-s es nem Q2, nem BlackLine, nem DC
TI felnis, Weitec Gewinde futomuves, 1.9 16v JTDm 147
egy fiatalabb auto meg nyilván vmivel dragabb is lesz ennel
1600EUR volt az auto, 600EUR-ert hoztak be Svájcból traileren, aztán feltengelycsuklok felujit (ez benne volt a hirdetésben is, hogy berazza a kormanyt gazra), +vezerlescsere, + olajok + szurok, +papirozas, +garazsberles hála magyarisztani bürokráciának, amig nem volt rendszama 4.5honapig, havi 20k-ert
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz 426os #162982 üzenetére
pl szerintem ez egyatalan nem draga
ezek ennyibe kerulnek szinte akkoris, ha kibumlizol erte es behozod
ezt siman megvennemkis alkuval 1.42-1.44-ert elhozhato
4x e.ablak, dupla digit klima, tempómat, multikormany az ebben tuti van
17"-s gyari felni es gyari fejegyseg isna meg ez egy Q2, a sperdiffis 6-s váltóval
ilyen valtot keres szinte mindenki a sajatjaba
en isegy ilyen Q2 olaszban 3-3.5kEUR
es amire le van papirozva mar ~1.4M az istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz sagesz93 #163000 üzenetére
Varosban nem annyira komfortos, neha olyan erzesem van, hogy meg tudnam mondani fej volt vagy iras a penzerme, de ahonnan ez jott ott itthoni allapotokkal szoges ellentetben "utak" vannak, jo minosegu uton meg tenyleg baromi jo.
Ugy kanyarodik, mint egy gokart.
Az Eibach elso-hatso stabrudakkal szemezek nagyon meg...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz KAMELOT #163284 üzenetére
agyonturbozott?
latszik segedfingod sincs errol a temarol
egy 1.4-s 150lovas motor meséld mar el nekünk is plz, hogy mitol "agyonturbozott"?F1-ben ezelott 30 evvel ekkora ccm-s motorbol egyezerharmoszaz loerot hozott ki pont a PNV
es egy utcai blokkot hasznaltak hozza alapnak, az 1502-s Neuer Klasse 75lojjos motorját, ami akkor majdnem 20 eves konstrukcio volt
a TJET alapja a FIRE motor a 80-s evekbolebbol a 1.4 TJET-bol van gyarilag 200lo 300Nm-s kivitel is utcára, es meg az sem a vege a technikának, Novitec meg a tobbi ezekre specializalodott ceg erre is kinal tovabbi teljesitmenynövelést garival a gyari motorra, elobb lesz a tapadas a problemas, minthogy szetmenjen a motor
ez nem a masik uberjurgen gyarto, a nyoccvagen tré-es-i hirhedt szethullos motorja, aminél a hoki lancvezerles megnyulasa volt a slager ami miatt cseres volt a vezmod is, meg minden 200k-ert, meg a gyurugat tores a dugon,..."agyonturbozott"
amúgy 400k km-ben mi az uber dolog?
autopalyan 150km/h-val le lehet tolni eleg hamar, napi 1000-1100km-l siman lehet szamolni iranytaxikent
ennyihez kell kb 70-80loeronyi motorteljesitmeny egy szgk-ba, azt meg mi nem tudta ezelott mar 30 evvel is ennyi ccm-bol szivoban is akar? turbosan meg kisujjból kijön annyi ero, ami ehhez kell--------
ismi ment ki nemetbe egy digo romert
Oscar-s telekocsi, 1.6biturbo dizel Opel Vivaro 145lo
150-t siman megy palyan az is
2 honapos autóban 56k(!!!) km volt 3 hettel ezelott
mostanra kb 75-80k km van benne mar es 3 honapos sincs az auto
na?[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #163297 üzenetére
persze jobbak is a 2tonnas vasbalnak egy 600kg-s tokesuly motorral az orraban, ami miatt a futomu is vastagabb es nehezebb ala, a valto is, meg a fek is nagyobb es nehezebb.... egy kesz ongerjeszto spiral
aztán ugyanekkora teljesitmenyt kihozol 2 literbol egy 120kg-s motorral rajta egy 6kg sulyu csigaval
ott a gond vele, hogy el akarjak fillerb@szoskodni bele a rendes dugot, amivel orokelet+3nap lennede végre a 1.4TSI-knel elkezdtek kovacsolt dugot hasznalni...kellett is hozza vagy 10-12ev öncumiztatas
most ha annyival nagyobb árcédulát irtak volna ra, amivel az tobbe kerul a ontott hokidugo helyett, akkor meguszhattak volna egy par tonnanyi reklamációt, es akkoris pont ennyien vettek volna meg, vagy meg tobben is akar, mert nincs ez az egesz nyuglodes korulottemeg a szivo Suzuki Swift Sport-ban is kovidugo volt, a frutti 4M-s arcedulaert is belefert
nem ertem egy 6.5M-s auto araba miertis nem fer ez bele ugyanúgytöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #163533 üzenetére
a TBI az DI motor
"For the model year 2009, Alfa Romeo introduced a new turbocharged Gasoline (Petrol) engine badged as "TBi", this 1742 cc unit has direct injection and variable valve timing in both inlet and exhaust cams. This new engine has 200 PS (147 kW; 197 hp) and 320 N⋅m (240 lb⋅ft) of torque. Eventually this unit will replace GM derived 2.2 and 1.9 JTS units.[5] Also a new 170 PS (125 kW; 168 hp) JTDm diesel became available."
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz grizlisandor #163739 üzenetére
nem csajos...hugomnak is Ignis-e van
akkor Panda 100HP
4 tarcsafek, 6-s valto, ESP...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz pècsimunkás #163760 üzenetére
nalaunk a cégnél van olyan, aki 5km-rol jar be a cegautoval, mert csak annyira lakik
es hetvegente sem ugrik ki Bécsbe meg vissza unalmabantöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #163803 üzenetére
ezeknek az a lenyege, hogy a gyari csereperiodusokat kb felezd le es akkor majd o lesz sokaig
a gyartok ezt ugy adjak meg, hogy a elso tulajnal még valoszinuleg ne legyen garis problema ebbol, de ne legyenek magas a karbantartasi koltsegei se neki az autoval
lehet okoskodni, hogy 60k km-t ir a gyarto a valtoolajra, de azt nyugodtan csereld ki 35-40k km-nél is mar, a nagy nyomateku motoroknál, amik melle nehez bodet visznek meg akar elobb is
ugy ahogy a motorolajnal is a balfaszok varjak meg csak a gyari ajanlas szerinti pl 25-30k km-t, akik utana turbot cserelnek 250-300k-ert, ami kb 15 olajcsere ara egyben
frissebb, gyakrabban cserelt olajból problema meg sose volt
a megegett olaj meg nem teljesiti a kenest megfeleloen, hiaba keves km van benneamúgy ugyanazoknak az autóknál az US piacon 1/2-2/3 km-nyi merfold futas utan irja nemelyik gyarto az olajcseret
kulon erdekes, hogy pont ott csinalja ez, ahol nagyobb távokat tesznek meg altalaban, es igy kevesebb hideginditasi ciklus jut az adott futasteljesitmenyrecsak ott az ugyvedek romma perelnek, ha bizonyíthatóan a ritkabb olajcsere miatt kell a juzernek motort cseréltetni, meg eleve romlana a markaimidzs mar egy ilyen hirre is
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #163811 üzenetére
ja meg a valtoolajat is mennyivel olcsobb gyakrabban lecserelni, mint ~800k-ert valtot javitatni utólag, meg 2-3 het kieses, amig a korhazban van az auto
es akkor az meg nem is volt draga javitasahova regen jartam teremfocizni, egy Q7-ben 1M felett volt a javitas maszeknal is
na utana az az auto csak reprezentacios célokat szolgalttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #163885 üzenetére
amúgy azon dumaltunk Alfas ismikkel, hogy egy 147 a 2.4 20v motorral az tuti meleg pite lenne
bele is megy csont nelkul
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #163892 üzenetére
de az 5 henger hangja miatt
meg a nyoccvagenseket hadd egy a rohadas, hogy a tuningalapnak tartott Golf-jukba 1.9 a max es abbol kell fozni tuningnal, 147-be meg 2.4 is belehuppan, amivel lejjebbrol is elindul ugyanazzal a turbóval, meg fujni sem kell annyira ugyanannyi megcelzott loerohoz
foleg mert melle crossflow 20v rendszeru a hengerfeje is ráadásul a reverseflow 8v helyett, meg a plenum is kisse normalisabb kialakitasuegy sima 1.9-s motor egy 2260-s slagercsigával 2500-2700-nal tolt be, a csucsnyomas kb 3000-nel van meg
de lattam mar olyan merest is, hogy 300+ lo a motor, 3600-nal eri el a maxot, es 4500-nal ledadog
abba a szuk rpm savban tartva fasza, de nem tul nyomatekos motor
wow
magas ugyan a csucsnyomateka, de csak egy szuk savban tudjaa nyomatekos motor az szeles savban tudja azt, es mindenhol huz
a motor a max nyomatek rpm es a max loero rpm kozott hasznalhato
fustmenteesseg meg pont nem a VAG-k sajatossaga
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #94529552 #163896 üzenetére
a 147 3.2 V6 24v GTA-ban is ugyanez a kettos keresztlengokaros futomu van
az egyik, ha nem a legjobb konstrukcio tapadasra kanyarvetelre kezelhetosegre ez a rendszer/konstrukcioa GTA-rol at lehet tenni ra a 330mm-s feket siman ra, es ha az a 156 GTA SW-nek eleg 1600kg melle gyarilag, akkor egy annál 200kg-val konnyebb 147 2.4 20v JTD-nek miert ne lenne az?
vagy a 2.4 20v benzinesnek is akar, de a 2.5 V6 24v Busso is belekerulhetett volna a 147-be siman a 2.0TS es a 3.2 GTA kozea Q2 vagy a Quaffe torsen sper meg belemegy a GTA valtoba is, meg a dizelbe is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen