Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Raspberry Pi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
gp A teljes kiadás PC-s verziója első naptól elérhető lesz Steamen is.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #207820 üzenetére
Amúgy visszatérve én anno csak a szíjat cseréltettem mikor megvettem a kocsit. Kevés km-es volt igazolhatóan de nem bíztam a szíjban, mert mi van ha... És kitudja hogy volt használva. Elég sokat állt egy helyben az autó plusz tengerpartot is látott eleget. A vízpumpa meg gyári volt. De ez egy spéci eset, amúgy érdemes mindent cserélni alapesetben (pumpát is) ahogy írod.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #207820 üzenetére
Ha már itt vagy... Eredetileg privátban akartam, de talán másnak is hasznos lehet a későbbiekben.
843-as Lancia Ypsilon 1.3 Multijet, 199A3.000, 90 ló, DPF nincs.
Nem minden alkalommal, de hidegindításkor időnként benyögi, hogy insufficient oil pressure, akkor is csak sok-sok óra állás után, menet közben vagy egy helyben állva járó motorral még soha, illetve viszonylag melegen indítva sem. Hangja makkegészséges, semmi rendellenes nincs olyankor. Olaj Selenia WR 5W40, szűrő gyári, egyéb tömítetlenség nincs. Cseréltem kapcsolót "óccsó, miért ne" alapon, nem jött be, aztán néztem nyomást is hidegindításkor, (tudom, melegen kéne, de) stabil 3,2 bar, nem ingadozik a mutató egyáltalán, viszont a beröffenés után csak ~3 mp-cel később indult felfelé a skálán. Szétszedve jobban még nem volt, a pumpa, a szívókosár és a nyomásszabályzó még nem lett megvizslatva, de az olajos topikban már elkönyveltük, hogy ez valszeg ilyen, mert a kapcsoló a hengerfejben van, és idő kell neki, mire felnyomja oda az olajat, és egyszerűen csak hamarabb kezd el hisztizni.
Vélemény?
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
grizlisandor
addikt
válasz hobizoli #208436 üzenetére
Láncos TSI 2012.03-tól kapta a módosított fogaskereket a módosított vezérműlánccal és ez a vezérműlánc szett elérhető bármelyik autóhoz, gyári utolsó cikkszámos vezérlés készlet. Ezzel a készlettel, meg a 0W30 motorolajjal elég stabil kis gépezetek.
1.4 T-Jetnél meg az M32 váltó, féltengelyek, autómata klímának is van valami problémája.
Utánajártam mind2 típusnak, de végül egy egyszerűbb FL Clio 3 autóban gondolkozom 1.2 Turbó 100 ló vagy 1.6 szívó 130 ló motorral.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz hobizoli #208438 üzenetére
Igen, az kimaradt, csak még nagy reggel volt.
MQB platformú autókba már szíjas vezérlésűek a TSI motorok. -
ZolkoW
őstag
válasz hobizoli #208669 üzenetére
Jó, a 300K-ban az én hülyeségem is benne volt, és felfelé kerekítettem:
220 volt a konkrét felújítás Győrben, de volt tréler egy 10-esért, vagy már nem tudom, igazából már bánom, hogy nem a megszokott műhelybe vittem, hanem amelyik közelebb volt a tréler miatt, ott nem lett volna muszáj, de 40-ért (....) vizsgálták be a régi adagolót, majd mondták meg, hogy... rossz. Meg posta, meg telefonálgatás, meg Győrből elhozni, és 1 hónapig nem volt autóm. Ez mind szar dolog, de akkor is azt mondom, hogy a használt autó azért nem kerül annyiba, mint az új, mert nem új. 13 éve van nálam, ez alatt ez volt az egyetlen komoly ügy, a kb. 260K km alatt. Még ha az akkori vételárát (1,3M) ráköltöttem volna az évek alatt, akkor is rendben lennék vele, de az még a kopóallkatrészekkel és olajcserékkel együtt sincs meg. Szóval nem a konkrét szorzó a lényeg talán, mert annyira nem vagyok képben, főleg más autókkal, de ha egy 1 millás autót valaki eleve úgy vesz meg, hogy úgy tekint rá, hogy az másfélbe kerül, akkor szerintem kevesebb csalódás éri.
Ja, és mikor vettem, nem tudtam, hogy ez a "problémás" adagolós gép, mert egyébként nagyon valószínű, hogy meg se vettem volna. De azzal az egy hónappal is teljesen oké nekem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
slett27
addikt
válasz hobizoli #208669 üzenetére
A baj az hogy sokan leélik az autót és mire az alsóbb kategóriás ársávban leledzik addigra mindent IS cserélni kell. Éppen begurul a kereskedésbe. Az meg nyilván úgy adja tovább 400k-s árréssel. Aztán jöhet a 1.5M autóra 1M-es költség. A legjobb a friss műszaki. Aztán olyanok vannak friss ropogós műszakival hogy csak lesel.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz hobizoli #208754 üzenetére
Most éppen egy Fiat Grande Punto Evo van kilátásban 1.9 JTD. Elvileg rendbe van téve.
Számla nélkül én is tudok ilyet mondani. Pfff....de legalább a kettőstömegű nem 280e csak 102e. 132LE. Azért az ott nagyot mehet azzal a kasztnival. Porlasztócsúcsok sem vészesek. Annyi "felesleges" cucc van a dízelekben. Benzinest is elég nehéz karbantartani pl elég egy komplett futómű felújítás a lengőkarokkal, toronycsapágyakkal, gömfejjel, gázrugókkal, fékkel együtt. Erre rájönnek a dízel extrái. 1.3-as lehet jobb lenne költséghatékonyság szempontjából ?Ma próbáltam egy VW Polo 1.4 101LE-s sima három ajtósat béka lámpás. Jessszus nagyon ment. 895e patent állapot, sehol egy rozsda, szakadás. Mondtam is itt valami nem stimmel. Nem volt benn eklíma. Áhhhá mondom akkor ezért ennyi.
147 16v JTD : vennék is lehet ha lenne aki megcsinálná itt a környéken.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz hobizoli #208756 üzenetére
Bármit. Itt errefelé senki nem ért a digó kocsikhoz. Csak a VW, Opel, Ford. Talán francia. Megfigyelés és kérdezősködés.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz hobizoli #208761 üzenetére
Világos, lakhely : Tata.
[link] Ennél tartok. Egyelőre nincs jobb ár/érték/fogyasztás-ban.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz hobizoli #208862 üzenetére
Nekem sok bajom volt vele.
Soha többet nem szeretnék.
Raadasul van cegesben is, így tudom milyen, semmi esetre sem vásárolnék magamnak.
Tiszteletben tartom a döntéseidet, de nekem amellett hogy állandó meghibásodások miatt rossz emlékeim vannak a Fiat-rol, az olasz koncepciók sem jönnek be meg új modelleknél sem.
Bár egy multiplát a szépsége, izé…polgarpukkasztasnak lehet vennék…
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
grizlisandor
addikt
válasz hobizoli #208866 üzenetére
Nagyra nőtt Stilo, de ez már egész jó forma.
(#208870) f4lcon:
Az nem egyszerű sajnos, régen fejtegették a témát.
Röviden idézem: "Pl, A6 nál: PR kódos matricán 7GN a nem DPF-es kiadás, 7GG a DPF-es." -
slett27
addikt
válasz hobizoli #208945 üzenetére
Ez azért is lehet mert sima bolti eladó van felvéve, nincs képzés megfelelően. Kupleráj van. Kap nettó 200k-t azt jóvanazúgy.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #208998 üzenetére
Valid, a sötétbarnával mi is “szívunk”. De annyira gyönyörű árnyalat, amikor tiszta!
Csak ne lenne ilyen karcos, majd idővel benevezzük egy polírra.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #209089 üzenetére
A cegnel hyundaiok vannak. Ami dct-s, az max ket evesen atesett mar kuplungcseren, de van olyan ami az 5 ev alatt 3x volt cserelve. Mondjuk ugy, hogy nem az evszazad legjobban sikerult konstrukcioja de anno az Alfa TCT-jerol is lebeszeltek, ugyanez a problemaja (financialis oldalrol). Ugy nez ki a szarazkuplungost egyszeruen nem lehet tartosabbra megcsinalni, legalabbis eddig meg senkinek sem sikerult.
-
ArthurShelby
addikt
válasz hobizoli #209131 üzenetére
Hát tényleg nincs túl sok kép belülről (pedig fb-on akárhány képet kitehetsz)
Ez a 2 volt: [link] [link]
Az a vip kártya ...Már helyből mutatja, hogy te főcsászár gádzsó vagy.
Most nézem, a kártya mellett el van törve a műanyag[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Gombinyó
őstag
válasz hobizoli #209259 üzenetére
Lehet, nekünk is van egy cvt jazz, amit vettem, hogy majd az asszony rohangászik vele. Azóta is annyit megy, hogy havonta egyszer elgurulok vele melóba (120km), hogy ne pusztuljon le. Eladni nincs szívem, mert megcsináltattam rajta mindent a vásárlás után, 0 rozsda, új gumik, fékek, motor revízió. Babakocsi tárolónak jó.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz hobizoli #209269 üzenetére
Hétvégén egyedül mentem vidékre a Passat kombival és bizony az M5-ösön az oldalszél határozottan érezhető volt. Anyósom Ignisével lehet, fel is borulok egy kamion szélárnyékából kiérve...
Ezzel együtt a Passatból kb 185k km-t tekertek ki, mikor apósom 4 éves korában behozatta kereskedésen keresztül Németországból és 50k km-rel megvette. Mielőtt átvettük volna, azért csak előkerült egy VCDS.
Használt autónál a futásteljesítmény az egyetlen választható extra.De abban is igazat adok, hogy ha egy autó sokat áll, az a mozgásra, használatra tervezett alkatrészeknek, komponenseknek nem tesz jót.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
imyourfriend
őstag
válasz hobizoli #209269 üzenetére
Az információk adott részét elárulja maga a tulaj, viselkedésével, hozzáállásával, amennyiben magánszemélytől veszi az ember az ott található rend/rendetlenség sokatmondó lehet.
Persze a fő téma maga a szekér, melyet átnéz az ember csak mint tudjuk vannak olyan területei egy autónak, mely kondíciójára később derül fény.
Ezzel nem mondtam újat, de számomra a kilóméter relatív dolog.. nem az határozza meg, hogy mennyire figyeltek oda és vigyáztak egy szekérre.
-
őstag
válasz hobizoli #209672 üzenetére
személyautót itthon lízingre sem nettóban veszel
vissza igényelheted a lízingdíj áfáját és vissza igényelheted a befizetés áfáját, de a maradvány érték áfáját nem
a mostani lízing százalékok mellett egyébként többet kifizetsz egy 4 év lízing alatt kamatra, mint amennyi áfát vissza tudsz igényelni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #209906 üzenetére
Csak a GE-től kezdve van, azaz 2008-tól.
Nekem 2006-os GD van, vicces, amikor előzés közben megtorpan.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
-
őstag
válasz hobizoli #210309 üzenetére
a cégnél három ilyen TSi Skoda van, 4 évesek vegyesen 30-130e km és nincs se olajfogyasztás, se más
bezzeg a két 1.6 CRTDi az nyeli az olajat, de az én 2.0 TDI-m is behörpint egy litert az olajcsere után 7 ezerrel (félúton)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
AssAssynn
őstag
válasz hobizoli #210433 üzenetére
Nem tudok róla hogy cserés lett volna a szélvédő, ráadásul évek óta nálam van, és azóta biztos nem volt. Tetőablak nincs.
Esővíz elvezetőt nézték már szerelők is, de nem találták meg a hibát.
A szilikagél tasakra ránézek köszi, eddig nem gondolkodtam rajta, habár itt elég nagy vízmennyiségekről van szó, nem csak kis páráról."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen