Hirdetés
- LG LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
ma Máris a Snapdragon 8 Gen 5-ről pletykálnak, ami minden eddigi szettnél komolyabb teljesítményt hozhat.
-
Sztori trailert kapott a Sonic X Shadow Generations
gp Az új változat a tervek szerint jövő hónap végén lesz elérhető.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
PSA val csak a haszongépjárművek közösek, Opellal szintén, na meg a Corsa és ezáltal az Adam ami GP. A Cromat már nem gyártják, amikor gyártották is a GM házasság okán volt, Opel/Saab, Cadillac
Az 500 meg a Ka-val közös. Amik itthon nem kaphatóak pedig Giulietta vázára építenek.
Minden más saját modell, nem mintha lenne más az 500-on kívül"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
A problema nagyreszt az,amit Magus is irt. Nincs valasztek.
Amig Olaszorszagban laktam, ugyan boven lattam digo jarganyt, de csak a tipikus kategoriakban, ami nagyreszt varosi minik, vagy kompaktok (Bravo, Giulietta es Delta) akinek viszont kombi kell, vagy nagy szedan, esetleg busz, az csemegezik a Passat/Mondeo/Insignia vonalbol.
Nulla a valasztek, igy hiaba a jo motor es tarsai, ha nincs miben terjednie.
Talan az uj nemzedek majd javit ezen, addig az eladasok teged igazolnak, en amit irtam korabban az csak a motorra iranyult.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #110660 üzenetére
Na a mi Lancia Prismankkal jol jartal volna par eve. 20e Ft-ert adtuk el, 1.6-os 108 csikoval, 460e km-rel,
4 el. ablak, kp. zar, konyoklok, lampamagassag allitas, kozpontival behuzta az antennat es fel az ablakot, ment, megallt, tette a dolgat, fenyezes kellett volna ra, meg minimlis lkatosmunka.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz pető bá' #110736 üzenetére
En azt mondanam, hogy csinald meg a Vectrat, ha mar ott van, akkor nem kell bajlodni az atirassal es annak minden vonzataval. A masij autora forditando osszeg toredekeert pedig rendbe lehet rakni, es lesz egy jo allapotu, ismert eloeletu autod.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Az csak egy elso lokos. Kuszob mar nincs rajta pl. De a GTA- gyakorlatilag egytol egyig lampamososak, es az ulesuk sem ilyen.
norbert1998: A Dedrat nem neveznem elektronikailag szarnak. Kontaktokkal lehet gond, egyebkent meg tul van ez misztifikalva, nekunk mar a 2. (3.) a csaladban, mind a maximalis felszereltsegu, vagy ahhoz kozeli, legnagyobb elektronikai gondunk eddig az, hogy kidorzsolodott a hatso kabelkorbacs az ajtoban, ezert az ablak levagta a bisztit. Meg lett gyogyitva, kutya baja. Persze tudom en, hogy ki lehet fogni szart is, de mibol nem. Kendacsolt szart viszont abbol is kerulni kell. A kinalat nulla, igy nehez lesz talalni epkezlab darabot, Deltabol talan tobb van, muszakilag ugyan az, csak a felszereltseggel toltak egy kategoriaval lejjebb.
Lepni csak 1.8-tol felfele, es azokbol is inkabb a 16v-k es a turbok.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Imadom a Totalcar kovetkezetesseget. Tegnap a Superb hirnel a 995mm-es fejterrel mar a szedannal sem volt gond, ma a volvo V60-nal a 999 nem boseges.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz tresh #111058 üzenetére
En meg eppen 180-se vagyok, de kenyelmetlenul ultem a Swiftben. Elfertem, szo se rola, de az a poz amibe kenyszerultem elfarasztott, na meg a terdemnel a muszerfal teteje? Minden csak nem biztonsagos erzes.
Ha mar Swift, es I-es, akkor a japanbol jott szedanok, minosegben eg es fold az itteniekhez kepest, foleg belul.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #111069 üzenetére
fi:zi'k
Norvégiában már idén kifutnak a támogatásra fordított keretből, akkora mértékben terjedtek az elektromos autók.
Gyakorlatilag a saját farkukba haraptak, olyan mértékű volt az állam részéről, sok modell esetében 50% is akár, hogy ezzel elérték ugyan amit akartak, de átestek a ló túloldalára az ő szemszögükből.
Ezért várhatóan 2017-től felére csökkentik a támogatást.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #111131 üzenetére
Azért ez nem feltétlenül igaz.
Szüleimnek volt pár éve balesetük, félfrontál, szembejövő 90, ők 70 (kanyarból kifelé).
Anyukámnak jobb egyen a bokája tört, apukámnak a b1-ben agyrázkódása lett és elrepedt az orra, mert elkapta a kormányt.Ez még az S1 Dedra, S2- Tipo platformon, (1992-től) pont ott merevítettek ahol ez rogyott.)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #111168 üzenetére
A G Astra is 4 csillagos, ahogy a Megane, a béka Corolla pedig 3 (pedig kevésbé rogyott a bódé).
Másfelől frissebb fejlesztés a G és a Corolla is, tekintve, hogy az első Megane gyakorlatilag a Renault 19 erős faceliftje.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #112095 üzenetére
Ja, ez a klasszik "olaszautós" beidegződés, aminek sok alapja nincs.
A Barchetta szerintem fényévekkel szebb az MX5-nél, mondom ezt úgy, hogy az utóbbi is tetszik, de szerintem elég suta, főleg a belseje.
(#112066) roberto211: A Punto 1 is minőségibb belül, mint a Twingo.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #112111 üzenetére
Mert mi a baj? Az, hogy jobban tetszik a Barchetta? Szubjektív
Vagy az olaszautó huhogások, hogy barátkozz a szerelővel, többet lesz ott mint a garázsban, nem indul, megáll, otthagy, szar az egész. Mese."Persze nem tudjuk, hogy a kolléga mennyi pénzből milyen állapotú / korú autót keres, de nekem speciel a fentiek közül bármelyik előbb, mint egy Barchetta. És kivételesen nem azért mert olasz, bár az, hogy szerintem mennyire csúnya szegény, nyilván abból adódik." Ezek után, asszem 1:1
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #112114 üzenetére
Nem mondom, hogy ettől visszajön az anyatej, de teljesen érdektelen forma. Elismerem, hogy zseniális autó, de a japánok tudnak ennél szebbet és érdekesebbet is, lásd Xedos.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Kertetek multkor a Safrane-t. Lehet, hogy tenyleg olvassak a topikot.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #112452 üzenetére
Tudom, csak az Opel 1.6-os dízelét úgy mutatták be, hogy önálló fejlesztés, túrtak a vezérlésen, sőt valószínűleg kapott egy másik hengerfejet is és a többi sallangot is átfésülték, de a származása Fiat, ahogy a 2.0-nak is, amit pl a Totalcaron először szintén Opel sajátnak írtak, aztán rájöttek, hogy marhára nem.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Remekelek28 #112461 üzenetére
Ki és a Hyundai egy kutya, i30=Ceed stb.
1997 a JTD, a többi közös nyomócsöves mind utána jött.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Remekelek28 #112464 üzenetére
Alacsonyabb zajszint, alacsonyabb fogyasztás, jobb teljesítmény.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen