Hirdetés
Hirdetés
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
Ezek voltak a Meta és Zuckerberg nagy bejelentései
it Itt a Meta Orion, ami a cég szerint az eddigi legfejlettebb AR-szemüveg. Többek között a Quest 3S is befutott.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz footy #130357 üzenetére
Egy jó barátom vett 2 éve egy akkor 10 éves Mazda3-at, apai tanácsra egyből elvitte alvázvédőshöz. Pár hete említette, hogy a hátsó sárvédőív elkezdett csipásodni. :-(
Szerintem AMD Power jobban jár, ha a megszokott Astra vonalon marad, ott nem várják ilyen meglepetések. Ha valaki nem a kimondott izgalmat keresi egy autóban, akkor egy Astra H bölcs választás.
-
veterán
válasz AMD Power #130385 üzenetére
És mit mond a szerelőd, miért akar lebeszélni?
Műszakilag nagyon közeli rokona a H a G Astrának - egyik sem ördöglakat egy 1,4/1,6/1,8 szívóbenyával vagy egy 1,7 dízellel.
Írtad, hogy digitklíma kell, ebből talán engedjél; amúgy valóban nem túl szép a sima klímás egyszerű kijelzője.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz máyköl #130600 üzenetére
Én is az Astrát venném 1.4 (90 le) motorral, és inkább a sima Ecotec (szíjas) motorral, mint a Twinporttal (láncos). Ha esetleg találsz Enjoy / Njoy felszereltséget, az üdébben néz ki belülről.
Fabiat általánosságban nem ismerem, így passzolom; biztos, hogy kisebb autó és nem hiszem, hogy olcsóbb lenne a fenntartása.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Nem azért, hogy fokozzam a feszkót, őszinte kíváncsiságból kérdem: kb. mennyi km-nél térdel le a Fóka hátsó futóműve?
Azért szívesen tunkolok
@AMD: AAA-ról elég rossz az általános vélekedés: mint mindenki, ők is pénzből élnek, sokat kamuznak, de én inkább tőlük vennék, mint a Fővárosi Autópiac dögevőitől.
-
veterán
Nem vagyok otthon Fordban. 1x volt céges Mondeom, nem igazán vonz a márka.
Jellemzően abba okoskodok csak bele, amivel van tapasztalatom / lövésem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Vesztor87 #130690 üzenetére
Nem követem a használt Astra G-k árát - nekem volt régebben 2 db (1999-ben, ill.2003-ban nagyobb motorokkal), Apámnak is volt (1.6), meg egy rakat kulcsos autóval (1.4 - 1.6) találkoztam. Ezekből a benzines 2.0 turbó volt kicsit betegágy (motorvezérlésben rejtélyes hiba); ill. nem alaptalanul beszélik, hogy az 1.6 16V-nél gyakran előfordul, hogy eszegeti az olajat.
Ha magamnak keresnék, akkor vagy 1.4-est vagy 1.8-ast vennék benzinest; a dízelekben rengeteg kilométer lehet, kombit vagy 5 ajtóst (magamnak).
Egyszerű szerkezet, olcsó hozzá minden (1.4-ből Dunát lehet rekeszteni, van bontott alkatrész bőven). Egy volt kollégám a mai napig márkaszervizbe hordja az idén 12 éves Astáját - ha jól rémlik 20 000 Ft az éves alapszerviz (Opel 4+ program).
Írtam, hogy a Focust nem ismerem különösebben.
-
veterán
-
veterán
válasz hentes555 #130863 üzenetére
Akkor csak 1.8-tól 5 csavarosak a G-k, bocs 2003/04-ben volt utoljára AstraG-m; ezek szerint az AstraH-tól van 5 csavaros felni a hátsó tárcsafékes verziókon - akár 1.4-en is - erre viszont biztosan emlékszem. A friccek 4 tárcsával kapták a G-t is, H-t is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz F-ECT$ #130886 üzenetére
hátul elfér 2 gyerekülés és 1 felnőtt is.
Ez így szvsz nagyon nehéz lesz, jó barátomnak volt anno Passat B6 kombi mikor kicsik voltak még a gyerekek - 2 gyerekülés közé nagyon passzentosan fért be szegény nagymama. :-( Vészmegoldásnak megteszi, hosszú útra nem volna hozzá szívem.
-
veterán
válasz F-ECT$ #130916 üzenetére
Nézz meg egy Mondeo Mk4-et, annál nagyobb kombit nem ismerek; jó a futóműve, a bele kicsit olcsó hatású.
A legjobb lenne 2 db gyereküléssel kipróbálni, hátha.Ha nem, akkor maradnak a 7 személyes egyterűek, 3 sorban már biztos elfér a 2 gyerekülés és a nagymama is. Ezt az opciót hagynám (magamnak) a végére.
-
veterán
Én se ismerem.
Valóban lehet, hogy nagyobb. Hosszában biztosan, széltében kérdéses és itt ugye ez a lényeg.Skodából csak egy Octim volt. Fordból meg egy Mk.4 Mondeo kombi, kanyarban 16"-os kerékkel simán hozta a Vectra GTS (18") szintjét. A motorja az...khmm... 1.6 szívóbenya volt szeretett forogni, kénytelen volt.
@SzlobiG: köszi, jól éreztem akkor.
Volt egy előnye a Mondi 1.6-nak: padlógázas induláskor se forgott el a kerék. 140-nél forgott 4000-et, OMG.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz F-ECT$ #130966 üzenetére
"Nagy autó": Opel Vivaro Tour, Kia passz, VW T5 / T6 Multivan. Utóbbi szuper gép, újonnan simán 20 m., a Vivaro Tour is nagyszerű; "kapitányi hídon" ülsz bennük, átlátsz a forgalom felett. A nagymama kényelmesen elfér - akár 4 gyerekülés mellett.
"Közepes autó": Opel Zafira, Astra J kombi, Kia passz, VW Passat kombi, Golf kombi, Touran.
Octavia 3-ból én 1.4 TSI-t vennék, vagy 2.0 dízelt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz F-ECT$ #130999 üzenetére
Kisbuszok, de nagyon jók! Vivaro Tourral aránylag sokat mentem, 2.5 CDTI-vel a 170 utazósebesség. Szerk: este néztem, hogy most 1.6 dízellel árulják őket, bízzunk a technikai fejlődésben!
Aktuális Opelekkel nincs sok személyes tapasztalatom, a környezetemben csak Apám használ egy Corsa D-t, így nem mernék belemenni a "milyen motorral" témába.
Passat B7 biztosan van annyiért, amennyiért autót keresel.
Szerintem lényegesen kisebb a tér a Focusban, mint a Mondeoban - a Mondeo bazinagy.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Én minden szervizről, alkatrészről és tankolásról megőrzöm a számlát, aztán adom az autóval együtt. Baj még nem volt belőle.
-
veterán
válasz BigBlackDog #131322 üzenetére
A Signum helyett Vectra C-t néznék inkább, 5 ajtóst. Tök ugyanaz az autó, annyi különbséggel, hogy a Vectrának bazinagy, használható csomagtartója van (4 bőrönd fér bele, tapasztalat), a Singnumnak meg alig nagyobb (2 bőrönd, tapasztalat), mint egy 5 ajtós Astrának (a hirdetésben a Vectra adatai szerepelnek 500 literrel).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #131376 üzenetére
Mennyit szánsz a gépre?
Esetleg egy Golf 6 nem fér bele? Minőségibb, mint a Golf 5 vagy Octavia; 2-2,5 között elég frankó 1.4 TSI-k vannak belőle. 2.0 szívóbenzinest Astra H-ban sem találsz.
-
veterán
válasz BigBlackDog #131385 üzenetére
Jogos.
-
veterán
válasz szezso15 #131468 üzenetére
Nekem ennyit dobott ki:
Rendszám: KIA-905
Gyártmány: NISSAN
Típus: D22
Szin: KÉK
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van(grátisz volt, havi 15 lekérdezes ingyenes )
-
veterán
válasz BigBlackDog #131505 üzenetére
Ezek közül az 1.9 m Astra szimpatikus - lehet élni színes display és tolatókamera nélkül. Ha a km igazolható az olasz papírok alapján, akkor sok baja nem lehet (így látatlanban).
Augusztusban egy elég patika állapotú 2009-és Golf 6 1.4TSI-t adtam el 2,3-ért, egy héten belül elvitték. Ilyeneket olvasva inkább 2,6-ért kellett volna hirdetnem.
-
veterán
válasz BigBlackDog #131508 üzenetére
Fotók alapján nekem tetszik, sokat dob rajta az OPC line csomag. Aki ilyent rendel, az általában szereti az autókat, így jó eséllyel volt gazdája. Az ülés szakadás viszont elgondolkodtató - miért szakadt ki... vagy csak kidörzsölődött (tehét nem kihasadt) a ki-beszállásoktól?
A hátsó kurblis ablakot én letojom, nem ülök ott. Ha újonnan rendelném se nagyon fizetnék egy hátsó villanyablakért.
Az én ex-autómról: 2,3-ért vettem, így nem zavart, hogy 2 év használat után ugyanannyiért adtam el, csak olvasom, hogy mi szarokat árulnak ugyanennyiért.
Szerk: 2012-ben fél évig volt egy hasonló Astra H 1.7d kombim (110 le, 6 sebességes), már nem emlékszem, mennyire volt hangos; viszont simán evett 7 litert ami szvsz nem kevés egy 1.7 dízeltől.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz gooool #131532 üzenetére
Őszinte leszek, 5 évre egyiket se venném.
Ennyi időnek csak valami pár évessel mernék nekifutni - de Te is hamarabb meg fogod unni, bármelyiket veszed meg most. Lásd a Lagunától is megváltál 2-3 hónap után (tudom volt egyéb okod is).Amúgy nálam:
1. Volvo - az 5 henger miatt
2. Opel - mert bírja a gyűrődést, a belseje elég komor, ha lenne egy jó (valódi) GTS, akkor azt venném
3. Én Renaultról hallani sem akarok már az életben (1x vettem a feleségemnek egy 60 ezret futottat - széthullott a váltója 1000 km alatt). -
veterán
válasz BigBlackDog #131578 üzenetére
Hogy ne gyanúsítsanak Golfbuzulással: [link]
-
veterán
válasz SzlobiG #131589 üzenetére
Csendben jegyzem meg a TC cikk megkérdőjelezhetetlensége kapcsán, hogy 2012-ben jött az MQB platform, azokat már a szíjas 1.4 TSI-vel szerelték.
Most használom a 3. láncos TSI-t, 2 ebből 1.4 volt, simán megvenném a 4.-et is, mert jó.
Szerk: ha jól rémlik, a cikkben az 1.2 TSI-t köpködték.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz BigBlackDog #131933 üzenetére
Nekem volt 1,5 évig ilyen 1.6 125 lovas Mondim ('08-as évjárat, kombi), nyelezni kell, hogy haladjon - akkor viszont meglepő módon tud menni, lehet vele előzni is akár. Kb. 120 ezer kilométernél adtam le, az olajat nem fogyasztotta még.
Ha az előző tulajok is így használtak, akkor kicsit neccesnek érzem a motornak a 290 ezer km-t.Szerk: nagyon sokat forog: 140-nél 4000 rpm, ez ez ára, hogy ne legyen döglött a motor. Egy Fiestában szuper kis motor lenne, ebbe kevésbé passzol.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz werszomjas #132105 üzenetére
Vagy Okti? [link]
Nemtom milyen lehet az új 1.0 TSI 3 hengerrel. Amúgy nem túl nagy autó, a csomagtartó ellenben hatalmas.
Golf kombi is van ebben az árban új, szo-szó felszereltséggel, nekem speciel nem tetszik a kombija.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz F-ECT$ #132109 üzenetére
Nincs személyes tapasztalatom egyetlen 1 literes turbóval sem. Az újságírók szinte kivétel nélkül dicsérik az Opel és a Ford 1.0T motorját; a VAG-nál (VW, Seat, Skoda...) még csak most jelent meg.
Amit biztosan tudok, hogy az 1.4 TSI minden józan igényt kielégít már 122 lóval, ez az 1.0 pedig 115 ló, de csak 3 henger :-(
-
veterán
Hosszútávú élményeim csak a 122 lovas 1.4TSI-vel vannak (Octi 2 FL és Golf6, összesen 3 év): 6500-nél szabályoz, ez kettesben (óra szerint) valahol 100 és 105 közé esik. Ezt a 122 lovast érdemes elváltani 5500 körül (2-esben ~90), mert efölött már nem megy jobban. Végre a Golf 210-et, a Skoda 215 tud (óra szerint!), ~180-ig dinamikusak. Átlagfogyi 7-7,5 liter, országúton 5,5-ből kijön.
-
veterán
válasz tzimash #132192 üzenetére
Mert senki sem akart a lelkedbe gázolni! Belinkeltél 1 db konkrét autót, és kérdezted, hogy ezen látunk-é valami gyanúsat.
Ha azt kérdezed (tőlem), hogy jobb-e egy Zafira egy Citrom Picassonál, akkor a válaszom egyértelmű igen. A Zafira A-t egy igen jól sikerült konstrukciónak gondolom. A francia autók viszont nekem nem jönnek be, ami kevés tapasztalatom van (feleségemnek volt 11-12 hónapig egy 2006-os Clioja), az lesújtó.
Annak idején részt vettem egy tesztvezetésen, ahol a Zafira A-t hasonlítottuk össze a konkurenseivel, elég rég volt már, talán 99-ben vagy 2000-ben. Arra emlékszem, hogy a Renault Scenic kényelmesebb volt, a Fiat Multipla meg jobban kanyarodott. Szóval ha mindenképp francia, akkor szerintem is a Scenic. Ha együtt bírsz élni egy Multiplával, akkor az is szóba jöhet. Arról nem tudok nyilatkozni, hogy milyen formában lehet egy 10+ éves olasz vagy francia. Azt feltételezem, hogy a Zafira stabilabb konstrukció ezeknél.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Magisk
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen