Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- 3D nyomtatás
- Hobby elektronika
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Átalakul az OpenAI, sorra távoznak a vezetők
it Sam Altman szerint nem tervezett átszervezés része, hogy sorra távoznak a cég vezetői.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz kenguru99 #104292 üzenetére
OK, akkor ugy irom, hogy az F1 auto motorteljesitmenyenek jelentos resze a rossz legellenallasa lekuzdesere megy el
ugyhogy hiaba van elvileg jobb tomeg/LE aranya, itt az nem igazan szamitmeg az F1-s auto nem tud kanyarban nagyon gyorsitani, mert kitor a segge, az osszkerekes rallys meg tud keresztben is kanyarodni akar erobol, meg eles kanyarba kezifekkel beesve is fordulni
80-s evekben meg nem voltak annyival sokkal gyorsabbak az F1-s autok, mint ma, a hungaroringen pl hiaba voltak ott a kozel ezer leoros turbos F1-sek is, 2 ora alatt nem ment le a verseny es azert kellett mar leinteni oket
S4-nel nem vot turbo luk sem, alul fujt a kompresszor benne, amikor belepett a turbo, akkor meg terheles mentesitette a kompresszort, az mindenhol huzott azonnal
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz kenguru99 #104302 üzenetére
ne a 201x-s F1 autokbol indulj mar ki
par evvel ezelotti szivo V8-k is siman jobbat mentek az akkori F1-knelszerinted ki vette fel azt videora annakidejen ha csak egy teszt volt? nem volt mindenki zsebeben high-tech xMegapixeles digitalis semmi sem, egy szutyok pajtas kameraval is mar isten voltal, se handycam se semmi ilyen nem volt akkor meg szinte
amugy ennyi erovel arrol sincs sehol elerheto video, ahogy bezuhantak az autoval a korzika rally-n a szakadekba, es megis megtortent
vagy azt is csak videoval megtamogatva hiszed el?nem mindig jobb az iven fordulni, csak ha van eleg nagy tempo meg nem tul eles a kanyar, lassu hajtukben van hogy kilinccssel elore fordulva gyorsabban ki lehet jonni, a helyzet adja mikor mi a jobb eppen
Panizzi aszfalt meno, o is szokott kezifekkel fordulni eleg sokszor, de Gallinak is van/volt egy-ket fasza fordulasa, pl amikor mar 40m-rol meginditva csuszik be a kanyarba kilinccssel elore
[link][ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #104345 üzenetére
siman
kezdeskeppen nem egy ostechnika szivomotor van benne pltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #104426 üzenetére
amugy kajakra nem ertem, hogy a gyarto mit sporol vele meg vegulis?
hogy 4 helyett kb 3.3 liter olaj van csak benne? wow
meg max annyi, hogy vmivel kevesebb anyagbol van legeneralvade ez mellett meg 1.5x csereperiodust is hazudnak ra...?
bazzeg a qrva mariskaba ~5.5 liter olaj megy
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ezt ertem is, de ha a furata a meg a lokete nagyobb csak a nagyobb motornak akkor elvileg nem kell bele tobb olaj sokkal
hiszen a fotengely csapagyazashoz pontosan ugyanannyi kell csak bele, max a nagyibb furat es a hosszabb loket miatt a dugo alatti resze belso feluletere kell vmivel tobb olaj(film), de az 1 deci tobblet sincs osszesenszoval ha keves, akkor a kisebb ccm-s motorhoz is keves az a gyari tekno igazabol
az lehet meg a krtikus pont, ha a olajszivattyu szivokosara tul kozel van a tekno aljahoz, akkor az szivasi nehezseget okozhat magasabb rpm-n a kis res
tobbnyire akkor forul elo ilyen, ha a tekno nem tomitessel, hanem pasztaval van felrakva gyarilag is mar, mert
akkor a tekno alja kb 1mm-l kozelebb van a szivokosarhoz, ennyivel kisebb a reses azert nem mind1, hogy 1.5mm hely van ott vagy 2.5mm, az tobb, mint 60%-l nagyobb hely
Stilo 1.6 16v-re sem irnak pl tomitest oda, mert az mar pasztazva van, egyes esetekben elo is fordult kenesi hiba ezeknel a motoroknal (meg a juzer altal jojazmegvazzeg elnyujtott olajcsere is kozrehatott ebben sokszor)
viszont a mk1 Punto SOHC 1.4-1.6-s motorjahoz oda meg tomitest ir elo a gyar, es a Punto-é az 1:1 jo a Stilo-ra is oda alulra
mi mindig tomitessel rajuk ossze, es azokkal nincs is gond ugy, mert kap eleg olajat a motor akkoris, ha meg a turbot is kell lett latnia mar olajjaltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #104538 üzenetére
vmelyik Micra-ban is volt az a 1.5D motor asszem
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
In 1988, Nissan launched a limited 10,000 unit run of its homologated Nissan 1989 Micra Superturbo (EK10GFR/GAR). Both this and the 1988 Micra R (EK10FR) featured the same highly advanced sequential compound charged (supercharger plus turbocharger) engine in an all-aluminium straight-4 930 cc 8-valve 4-cylinder Nissan MA MA09ERT unit that produced 110 PS JIS (81 kW/108 hp) at 6400 rpm. This car came with either a 3-speed automatic or 5-speed manual gearbox with viscous limited slip differential, as well as options such as air conditioning and electric mirrors. The Micra Superturbo still holds the crown for the fastest production Micra in Nissan's history, with factory performance figures of 7.7 seconds to go from 0 to 100 km/h (62 mph) and 15.5 seconds to run a quarter mile
Woow
na itt is van:
The second-generation K11 was built and launched in Japan in early 1992, and released in Europe in the fourth quarter of the year. It was powered by brand new all-aluminium 1.0 L (CG10DE) and 1.3 L (CG13DE) DOHC 16-valve engines, with 55 PS DIN (40 kW/54 hp) and 75 PS (55 kW/75 bhp) respectively (higher outputs were claimed in Japan, according the JIS rather than DIN/ECE rating), both with ECCS (Electronic Concentrated Control System) fuel injection. It was the second Nissan model line to be produced in the UK at the NMUK plant, Washington Tyne and Wear.[4] A diesel version was offered with the 1.5 L PSA TUD market in Europe as Micra 1.5D
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #104652 üzenetére
eccer lattam egy olyat, hogy egy S5 Cabrio 3.0TFSI kemenykedett igy gurulva brummogtetve meg fekezgetve, aztan egy 1.4 8v lecigiztette a Becsi uton, nem kicsit
a 3. teli utan elvaltva a meteres langcsova az Oditol balra elol villant mar, a kovetkezo lampahoz mar csak moge tudott beallnitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz gzbotii #105111 üzenetére
minden fogyaszto kikapcsolodik ha kiveszed a gyujtaskapcsolobol a kulcsot, nem lehet vilagitva hagyni a lampakat veletlenul, csak direktben
azt is csak ugy, hogy erre a gyujtaskapcsolon van egy kis fekete gomb, azt benyomva 0-rol -1 forditva a is ki lehet venni a kulcsot, es akkor helyzetjelzon vilagit az auto
de alapbol minden kikapcsoldik, ezert nem kell leallitas utan semmit se kikapcsolgatni kezzel
inditozas kozben minden nagy fogyasztot automatikusan kiejt es csak a helyzetjelzo feny marad rajta addig
sot, rainditani sem lehet a jaro motorra, mert a gyujtaskapcsolot csak 1x lehet elforditani gyujtas allasbol inditozasra, utana RESET-lni kell 0-ba forditva es egy picit kihuzva a kulcsot a gyujtaskapcsolobol
ekkor hallani is, ahogy kattan vmi, es akkor oldodik ez a 2x elforditast gatlo reteszelo mechanizmus benne[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #10726912 #105130 üzenetére
de inditaskor kiejti a tompitott fenyt, ami minusz 110W
klimat is es hatsoablak futest, ablaktorlot is kiejti, hiaba vannak bekapcsolva ezekes vatta uj, meg fullra feltoltott 75Ah-s 680A hideginditoaramos akkuval is ezt csinalja, szoval nem csak a inditomotor aramfelvetele miatt allnak le ezek akkor, hanem egyszeruen igy van bekotve
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #105414 üzenetére
esku nemtom abban a motorban mi lehet problemas
haversracnak a PGT-jeben egy olyan van fujva 2bar felett es 8250-re van allitva a revlimit
en szoktam allitgatni az ECU-t a jobb1-ben ulve, szoval elsokezbol van errol az info
hat ha azt kibirja, akkor szivokent elkepzelni nem tudom, hogyan lehet azt a motort lemattolni ugy, hogy gyarilag 2000-l lejjebb forog csak elevemax ha vmi bovli olaj van benne, meg az is ritkan cserelve
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #105453 üzenetére
Caroll Shelby once said: "horsepower sells the car, torque wins the race"
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz raczger #105456 üzenetére
motorterrol miert nincs kep, azt sosem ertem...
vhogy ez a motor nem volt hosszu eletu, 1991-ben kezdtek el hasznalni, es 1999-2000 korul vege is volt modellkifutaskor, 1994 utani fejlesztesbe ujonnan mar nem is kerult be, csak amig azokat gyartottak
nyomatekban se tudott tobbet egy jobb 1.6-snal meg a 144loeros verzioja se, ami miatt meg dragabb gyartani is
az auto meg nem hanggal megy
mondjuk annyit lehetne vele csinalni, hogy a legnagyobb ccm-s KL-ZE jelu 2.5-s varianst beokostani a 1.8-s helyere, az ahogy nezem az mar 200lo meg 225Nm
csak hat megint ott tartunk, hogy ennyi lovat meg Nm-t es azt mar alacsonyabb rpm-n is egy 1-4-1.6T siman tud, es azt sokkal olcsobb gyartani, meg kisebb helyen is elfer, meg konnyebb is, meg kevesebbet is iszik...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a max nyomateknak nem sok koze van a lokethosszhoz
max abban van szerepe, hogy hogyan epul fel a nyomatek gorbe, meg meddig forgathato a motor "buntetlenul"pl az ESi-k D16Z6-s 1.6 16v motorja 90mm lokettel tud 142Nm-t, a VTI B16A2-se 77.4-s lokettel es mar magasabb CR-l 150Nm, a Nissan SR16VE motorja, ami 68mm-s lokettel kitol magabol 167Nm-t, N1-s varians meg 181Nm-t
rovidebb loket, es megis tobb Nm?egyebkent az 1.6-s Bravo-kban ennel "rovid loketu" 1.8 V6-nal is rovidebb loket van, az "csak" 67.4mm-s
az az A4000-s motor is tud 144Nm-t, ccm aranyosan nezve meg tobb is, mint a Mazda-nak ez a V6-s 1.8-asa is1839/1581*144=167Nm, a 130/144Le-s V6 meg tud 156/158Nm-t maxra
-----
azon mosolytam nagyon a crxforumon, amikor a K24-s 2.4-s ATS motort kialmodja vmelyik, hogy o geco at beforgatja 9000-g (a 99-s lokettel)
kiszamolod, a dugosebesseg kijonne ilyen 29+ m/sec-re benne akkor, az F1-ben meg 20000rpm-n 25m/sec-nel urtechnikat felvonultatva is a 2.4 V8-kban sorozatosan fekudtek le a motorok, mert nem birtak a kikepzest annyinal mar... de hajratöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz tomiii. #105470 üzenetére
magyarorszagon az az egyik legelterjedtebb standalone ECU, mert magyar gyartmany
de amugy nem kell tole hanyattesni, 10-12 eve valtozatlan, a firmare ugyan egyre tobbet tud, de a konkurenciatol ott mar evek ota atvett funkciokkal bovul a hardware maga nem sokat valtozott
en meg mindig ezen a 9600bps-s RS232-s COM dolgon vagyok leakadva annal, mert azert igy 201x-t elhagyva lehetne nativ USB-s is mar akar
MegaSquirt3 korbehugyozza kb (lassan mar az is 6 eve kaphato), csak ezt a magyar VEMS installerek nem fogjak reklamozni (mar az MS2 sem volt semmivel sem gyengebb)
funkciokban, bovithetosegben, kidolgozasban korszeursegben a ketto kozt egy fenyev vanMS3 nativ USB, SD log alapbol, es elokeszitve MS3X daughter board-l bovithetore, ha kellenek plusz ki-/bemenetek 30k-ert kapsz bele 8 injektor kimenetet 6 nagy aramu kimenetet 3 bemenetet, +1 trigger bemenetet
VEMS szervizben egy bementet 14k-ert raknak be utolag, ezt az MS3X panelt meg csak bedugod a helyere, osszekotod a szalagkabelekkel, mint egy PC-ben is egy bovitokartyat 3 perc alatt kesz vagy vele a fedel szet osszeszerelessel egyutt
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
de amugy a motor nem lesz a attol sokkal nehezebb, mert nagyobb belul a lokethossz meg a furata
nyilvan a fotengely vmivel nehezebb, de a hajtokarok rovidebbek, a dugok aluminiumbol vannak, az eleg konnyu fem, nem szamottevo a sulya, viszont kisebb a vizter is vmivel, ezert kevesebb viz fer bele
szerintem ha blokk maga nem magasabb a hosszabb loket miatt, akkor 5-8kg-n belul ugyanolyan nehez az 1.8 es a 2.5-s motor isnekem pl az gyari 1.4-hez kepest az 1.9-s stroker motor a fotengelyben ter el csak, osszesegeben 3-4kg van a ketto kozott max
a H-beam CrMo hajtokarok gyari meretuek, de megis a konnyebbek is a gyarinal, a dugo is konnyebb, mert alacsonyabb is a fotengely lokethossz felevel a csapszeg felett, meg mas otvozet is
de pl egy szog gyari hengerfej van rajta, az ugyanolyan nehez maradt
a turbo vmivel nagyobb, de a csomag amiben jott az volt 5kg a dobozzal egyutt, es a gyari turbo sem nyilvan sulytalantöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Csaby25 #105504 üzenetére
annyival nem valoszinu, hogy kevesebbet eszik, mint amivel dragabb uzemannyagal jarathato, de nyugosebb technika
de mk5-nel nemtom kell-e meg a kenmentes premium benzin bele....lehet ott mar nem kell
hegyvidekes, dimbes-dombos utakon jarni en inkabb vmi nyomatekosabb turbodizelt vennek szivo benzines helyett, pl egy 1.9 vagy 2.0-s egyseget
emelkedo = nyomatektemetobenzinmotorral amugy nem nagyon lehet trukkozni, mert csak jo AFR-l mukodik rendesen
szegenykeverekes mod max dugoban dekkolva alapjaraton lehet, meg kertvarosban kruzolva 20-30-l "jo" neki, de itt ez a "jo" is erosen idezojelben ertendotöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #105800 üzenetére
nem az 1.7D szar abbol, hanem az 1.3D, na az egy igazi fos
az 1.7D motor egy masik motorcsalad mar, az a Tipo 1.9(T)D motorja, csak rovidebb lokettel meg turbo nelkul
Tipo galvanizalt, az csak ott hervad, ahol megcsuktak
nekem 6 evig volt meg az 1.9TD, sehol nem kellett javitani rohadast rajta
eccer lebolintottam vele egy E Kadett Caravan-t, na hat annak joval nagyobb baja letttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
meg lehetne csinalni szivobol is ezt, csak az utcara megkivant megbizhatosag miatt mar tobbe kerulne, mint egy gyari versenyauto, ami meg lehet uzemoras is
mondjuk bun okadek ahogy kinez, de ennek nem szepnek lennei hanem gyorsnak
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz jerry311 #105925 üzenetére
nem hiszem hogy nagyon baja lenne, mert mar min 6-8eve tankolja az 5%-ban etanolos benzint boldog-boldogtalan annelkul, hogy tudna rola, hogy azt tankolja
AC pumpa korabban is megallt neha egy-ket emberkenek, a benzinszurot meg akkoris kellett cserelni idonkent
annyit biztosan tudok, hogy a PuntoGT-nek ami 1993-s tortenet semmi baja nincs vele, birjak a csovek is meg mindden, haversracnak evekig nem volt benzin az autojaban, tisztan E85-l jart 100%-ban, nem mallott szet benne semmi
es nincs ra kulonlegesen felkeszitve gyarilag az uzemanyag rendszere meg a csovek sem, ecceruen csak biiiiirgyja100% E85 uzemhez ket dolgot kell kicserelni az autoban, az injektorokat a gyari kapacitasanak 1.5x-ere, es melle egy karcsibb AC-t is, hogy a megnovekedett terfogataram mellett is tudja biztositani a railnyomast
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ezek ennyibe kerulnek, ha vki el is akarja adni, es nem csak hirdeti, hogy neki amugy van am egy ilyenje
persze lehet hirdetni 700k-ert is, max sokaig kell varni vele a verebetamugy en aszondom, hogy inkabb vegyen meg egy olcsobbat, es azt csinalja meg a maradek lovejabol, mint egy dragabban vettet, amivel egyebkent amugy tokugyanugy elojohetnek olyan hibak, vagy elhasznalodasok a km futas altal
akkor azon biztosan tudhatja mar mi van kicserelve meg megcsinalva, mert o csinaltatja meg sajat maganak azokat, nem pedig meghallgatja, hogy 6 honapos a futomuve, azta fel ev mulva meg rotty az egesz megis, mert hat megsem fel eves volt az...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
mas is kapott itt email-t a Allianz-tol KGFB ugyben?
nekem mar megint kuldtek iden is ahogy tavaly is, meg azelott is, hogy dijhatralekom van, pedig januarban befizettem az egesz eves dijat egyben a helyi FHB fiokban
de ilyen 2-2.5 evnyi dijjal tartozok kb az osszeg szerintirtam is nekik egy valaszt :
tavaj ugyanezt jatszottatok
az egesz eves dijat mar januarban befizettem iden is a 18ker-i FHB fiokban kartyaval
esetleg ha nem volt eleg ido lekonyvelni azota, fel tudok ajanlani egy regebbi mar kikukazott PC-t a pincebol, ami felgyorsithatja ezt a folyamatot, hogy a ZX81-eitek ne legyenek tulterhelve
tenyleg muszaj ezt minden evben...?meg melle kuldtem egy kepet:
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #106323 üzenetére
az a 70-80-s evekben nem volt mindennapos csak
a 90-s evekben mar eleg sok minden gyarilag galvanizalt volttöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Futás, futópályák
- Ukrajnai háború
- Mobil flották
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- DIGI internet
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Politika
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen