- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Dell notebook topic
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nesa
veterán
válasz Kornel #96035 üzenetére
Nekem igy alakult cirka egy honap , a masik kocsiba meg 500 parat raktam, nekem azert evi 10k km nel se lenne mind1.
-
nesa
veterán
válasz TayRol #96052 üzenetére
Nemkombiba nekunk 2 hete jott meg egy ilyen de abba most sincs meg 300km, tetszik hogy egy kategorat feljebb lepett, szelesebb lett.
megmondom oszinten nagyobb temponal nem neztem de ez a 6 os valto kb olyan hogy 6 ot valthatsz de allig van kulonbseg az 5 es 6 kozott lehet 150 nel mar erezhetobb de annyival meg nem mentem vele.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
-
-
nesa
veterán
válasz Kornel #96376 üzenetére
Sima adagolos dizel az igazi, abbol is minnel regebbi, az a legjobb ahol a legdurvabb elektronika 1db magnes szelep es minden mas mechanikus ez ugyhiszem euro1 ig volt lehetseges az euro2 nel szerintem mar megjelent ez+az, az adagolosok hangyafasznit tobbet esznek viszont cserebe hatradolhetsz nyugottan nem kell izgulni, kiveve ha zafira vagy signum
-
nesa
veterán
válasz bitpork #96611 üzenetére
Ha gondolod segiteg kidobni a verdabol a fotelt, helyere meg rakunk valami fajanszot, padlo lemezt kivagjuk es kesz is
(#96612) neukumfe
saxo 1,4D
Itt lehet nemsokara meggyoznek rola hogy neked igazabol csak valami extran tuningolt hemi v8 lenne az idealis, mert az nem erolkodik(tehat kevesset fogyaszt) es ha a 4 km kozepen menne egy ifa ne keljen neked meg 2km mogotte menned, igy igazabol oda jutunk hogy 5-600Le alatt csak kozlekedesi akadaly lennel igy ha biztosra akarsz menni inkabb 7-800 le gepeket nezz
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #96618 üzenetére
a saxo 106 ua nem?
van egy db a koleganak. -
nesa
veterán
szipmlan butasagot beszelsz, durvan minden 1,9D egyforma 64-69Le ig, 1x mentel vele valoszinuleg szivodizelt meg nemtudsz vezetni, meg azt vartad mint egy benzinestol hogy elindul aztan majd jol megindul,mindent izombol akarsz csinalni ehez tudni kell vezetni, lattal mar feher furgont 10+ evesek javaresze ilyen 1,9D, gondolom mindig tudtal csokit + kenyeret venni mert odartek idore, meg mais odaernek mert meg mindig millio szamra futkosnak.
#96625) hobizoli
Az se rossz nekunk is van egy 60 as meg egy 80 as is.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
pont ez az hogy 2014 be,
Mikor meg a jogsit szereztem kb ugy ropkodtel ahogy akartal, trafira nagyon kicsi voltaz esely, es az utakon meg IFAk, Roburok tartottak fel a forgalmat, ma mar azert nemtudsz lepni mert minden kibaszott bokorba mernek a nyugdijas onkentes rendorok, a fixekrol nemis beszelve, es meg tobbet akarnak.Ezek az a szivo D vasak nyilvan nem palyazni valok de nemis forgalmi akadalyok.
Tudom nekem is van egy tipo 1,9D a benzines mazda utan elkeserito volt de megtanultam hasznalni regen en is mindent izombol akartam megoldani, de van az mashogy is.Meg vezetni szerintem kurva jo kenyelmes, lusta ember autoja innen lejebb lustasagba csak az automata van, 40 nel szurhatod neki az 5. et akkora lent a nyomatek korforgalamakon fouton siman 5 begyek at nem valtogatok, igaz 40-50 kozott nemolyan furge mint 50 felett ha egyaltan ezt kulon lehet valasztani hogy mikor furge mikor lomha kb mindig egyforma 2500 fole forgatni se erdemes
#96624) rgqjx
Ilyen kategoriaba en AX 1,4D vennek az 3l par decivel mindenhol elmegy.
Jovore lehet lecserelem a tipomat egy Alfara akkor 3. kocsinak ha belefutok egy penge AX 1,4D be az lesz a boltba jarosom, kb 6 honapig eleg lesz 1 tank[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Nem pontos amit irtal kicsit pontositok es tema lezarva.
Motorkód 160A7.000
Üzemanyag Gázolaj
Teljes lökettérfogat (cm3) 1929
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE)/fordulatszám 48/65/4600
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm)/fordulatszám 119/2000Alapjaraton is kello nyomatek van, sajat erdobol dagonyaba holancal 4 meteres ronkoket szoktam alapjaraton kivontatni.
Azt is elhiszem hogy neked meg meg par embernek ez nulla es ugy halad mint a beton torlasz az utszelen de nekem meg meg sok masnak is megfelel, ez amolyan gondozas mentes dizel, nincs nyugos pillanat csak tankolni kell, es ha havi szinten annyit autoznal mint en (ugy hogy penzt nem hoz) lehet te is azon gondolkoznal hogy lehetne ezt a legolcsobban meguszni minden tekintetbe, ez a troger auto gyakorlatilag az elmult 4,5 evbe tobb mit 100k km et lenyomott hiba nelkul, ugy hogy atlagossan cirka 10 havonta elkoptak az oninditoba a bronzkefek (nem gagyi fajta) es kb 1 eve kellet vennem egy masik oninditot mert a komutator a muanyagig kopott (igen kurva sokat inditok 1 nap, a cegnel is kb ennyit birnak a teherautok) en ezzel a kocsival nem penzt keresek csak ovoda, bolcsode, munkabajaras, boltba jaras ....meg egy robogo fentartasa is tobb mint egy ilyennek, szerinted kozuti torlasznak, hala az egnek az evasion tartasa se dragabb eddig de abban mar tobb a hokusz pokusz. -
nesa
veterán
A fogyasztasban az elonye, meg hogy nemigen romlik el szemben a mai dezelekel, azert csak elerte a 100 at, meg amugy ez egy balfasz azt hitte benzinesbe ul, aki tud vezetni jobbat hozott volna ki belole 2-3 mp biztos.
Szerintem nemis 0-100 sprintre lett ez tervezve hanem varosi autonak, meg ennel balfasznal is megvolt kb 5mp alatt az 50.
Lehet ezt szerintem meg jobban is meg pontossabb valtasokal.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Ugyan 206 nincs de a korabb emlitet fiat 1.9D m van, anyumnak meg van 1.2 60 as puntoja, en azt mondanam hogy eppen hogy csak jobban megy mint az 1,9D, de kb 1 kategora.
A stift meg nana hogy megy, csak a tipobol majdnem 2 kijon sulyra,plane a legelso hazai gyartasubol ami valami 30kg val volt nehezebb mint egy kispolak, annyira nyekenyoka volt hogy kanyarba ugy tekeredett hogy a belso vilagitas kivillant, de meg a kesobbi modell is annyira fos volt ami mar kivolt merevitve ha 6cm szintkulonbseg volt allig lehetett becsukni az ajtot.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Ezek a szamok a valosag konnyen mashogy is alakulhat stiftel telen tuti 2x3x annyi ba kerul elmenni 1,5km a boltba mint egy szivo dizelel, ugyanis ezekbe nincs se szivato se dusito semmi ami a fogyasztara extran vagy merhetoen hatna kizarolag hidegbe a befecskendezes szogen alit amitol kopogos lesz az eges.
A stift egy eletforma, nem ugyanaz a celkozonseg soha nemis volt ugyanaz.A gazolaj meg manapsag nem dermed meg, nekem meg -20 ba se volt vele gondom,nem a nyari trakorbol leszivot naftat kell hasznalni, a kutakon lassan mar valtanak teli gazolajra.
Most lehet te ilyen kis hangya fasznyi kocsiba nemerzed az elonyet, de ezek a motorok meg mindig tucsok pocs kis golf kategoriaban is ugyan enyit esznek, meg egy kozep kategorias passatba se igen tobbet, es itt nincs tel meg nyar gyakorlatilag nincs fogyasztasba kulonbseg.
Igazabol nem a monitoron kell a szamokat nezni, ezeket at kell elni es megtapasztalni, te meg ha sietsz nyilvan nem a te autod a szivo dinnye, amugy is lassan kopnak ki ahogy oregednek a legfiatalabbak is kb 8-10 ev korul lehetnek.
De tobb millio ember elegedett vele, tudom hogy ezen a forumon sokaknak ha 5kg-ra jut 1 lo az mar szanalom, es a 0-100 as sprint ha tobb mint 5mp akkor az utakadaly.
-
nesa
veterán
válasz bitpork #96747 üzenetére
Marmint a citroenen?
B+ vizet kellet beletolteni amiben az a poen hogy szerintem rosszul mer a szenzor, egyszercsak eljutott odaig hogy majdnem mindig vilagitott igy megtudtam mutatni egy szerelonek akinek lovese sem volt mi ez de volt ott egy masik francia tulaj (sajnos o sem Laura coxot birtokolta) de mondta hogy viz kell bele, tartaly kinyit szinte tele van, majdnem maximumig, kellet bele fel deci viz es megnyugodott. -
nesa
veterán
válasz bitpork #96750 üzenetére
Nem nalam biztos nem mikor marc vegen vag yapril lejen megvettem megneztem mindent minden fasza volt nyaron kezdte ezt, de mondom jelentektelen mennyiseget kellet ratolteni , tul parazza a szenzor vagy uszo igaz nemtudom milyen elven mer, alitolag az ablakmosot is kijelzi ezt nemtudom 2 havonta beleburitok 5L ablakmosot abbol sokat hasznalok.
A kocsival nagyon elegedett vagyok minden pengen mukodik rajta, aki kiprobalta mindenki aztmondta mintha uj lenne, szerintem is nagyon olyan, es ez nem ilyen plasztik fantasztik kocsi mint sok uj kocsi, itt mindent pihe puha plus karpit borit.
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #96872 üzenetére
Nem egyforma az eleje meg a hatulja, ez megeshet hogy egy simlis.
-
nesa
veterán
válasz Kornel #97428 üzenetére
majd 4-5000km utan lesz kb pontossabb adat, mennyi az annyi, nekem most igy al.
-
nesa
veterán
válasz Kornel #97432 üzenetére
Orszaguton szerintem elmesz majd vele 5,5 korul is , az enyem az a baj hogy nem eleg hogy majd 1,7T meg nagy szeltolo is.
Igaz nekem mind2 kocsira aprilisba kell kotni de nekem olcsobb lett, a tipom cirka havi 600ft persze nem szarozok mind 2 kifizetem egesz evre.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Morris #97614 üzenetére
Nem lehet levego hiany az turbolyuk az adagolon van egy levego nyomas ra erzekeny membran ami az epp alakulo turbonyomasnak megfelelo gazolajat adagol tehat akkor se igazan adagol tul ha epp leveszed a turbot, PL nemelyik szivo adagolon csak a fejet kell cserelni turbosra es mar kezeli is.
Kormolni meg barmelyik "fustmentes" dizelt lehet aki szerelt mar dizelt annak tudni kell a dizel kipufogo dob televan korommal extrem esetbe ebbol kitud nyomni valamennyit es olyan mintha epp akkor kormolna de kozbe az a multheti.
Es mivel adagolos geprol beszelunk letezik egy fustcsavar amivel belehet alitani a hegyilevegotol a kamazig barmilyen fustot, ezzel szoktak kicsit okositani az adagolos dizelt,+ a lefujoszelepet (drucklabda) alitva ez a chip tuning.
A fustcsavarral alitod be adott gazpedal alashoz mennyivel tobb olajat lojon be nyilvan a fustmentes kevesebbet kap de nemis megy ugy.
A korom az ero jele!
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz bitpork #97619 üzenetére
Legyel nyugodt domi is kormol csak nam latod,mikor a tukorbe latszik az mar nagyon durvan kormol, meg nalad mar mindent szamitogep vezerel, ne hasonlitsd egy (mechanikus) adagolos gephez.
Ma a Tipoval mentem emelkedon b+ ugy kikormoltam hogy semmit nem lattama tukorbe meg az utasteret is at kellet szelloztetni
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
-
nesa
veterán
válasz tboy93 #98132 üzenetére
Vagy ugyanolyan legyen mint az elso vagy rosszabb hatasfoku, de semmi esetre se jobb hatasfoku.
Furcsa helyzetet eredmenyez ha elol gyengebb hatasfoku mint a hatso,ABS es kocsinal tul sokszor dolgozna az ABS, simanal meg kurva szar mikor hatul elobb blokkol mint az elso, telen ezek a kocsik altalaba arokba kotnek ki.
Sajnos muszaki vizsgan ez nem szempont csak a diagram legyen jo, meg a karpit ne legyen szakadt.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz tboy93 #98138 üzenetére
Az elso legyen jol adagolhato penge cucc a hatso fek kb 10% hatassal van az egesz fekezesre, probald ki kezifeket hogy mennyit lassit blokkolo kereknel is loszar, hatmeg ha az elso is befog es elore bolint a kocsi.
Jo gumira verd el a felesleget annak van tobbertelme.
Amugy lattad a fekpofakat vagy csak ugy kitalaltad hogy cserelni kell?
Hatul dobfekes kocsinal kb minden 3. elso betet cserenel kell a hatsot cserelni, ez nalam olyan 300k km.
Eddig altalaban minden kocsimba 1x csereltem elso beteteket mikor megvettem 100 at kozel tavol elmentek, kivetel talan a mazdam volt ott gyorsan kopott kb 60k km-et birt.
A Tipomba levo is kicsivel 100k alatt csereltem, mondjuk ritkan fekezek.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz tboy93 #98146 üzenetére
Ja mondjuk csak varosi kocsinal jobban kopik plane pesten az olyan gyokereknel akik nemtartanak kovetesi tavolsagot ott meg hatvanyozodik, en jobb szeretek haladni mint fekezni, ezert sokaig birja.
Ha gaz akkor csereltesd le, tobbet nem lesz vele gondod, csak ilyenkor szeret elszalni a munkahenger is mar evek ota kintvan a dugatyu visszanyomjak azt neha szivarog , nezd meg mennyi az uj munkahenger altalaba ilyen 2,5-3,5k egy tomeg autohoz lehet erdemes rogton csereltetni ne 2 honap mulva keljen, meg dobasd le a fekolajat is.
(#98150) bitpork
Vannak olyan tipusok amik zabaljak a betetet, alitolag az evasionom is ilyen, de ezt majd akkor tudom meg ha csere erett lesz,most 20k van benne meg eleg jonak tunik.[ Szerkesztve ]