- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen alaplapot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz enginev3.0 #148179 üzenetére
G Astra - C Corsa mar nem annyira mint az F ill B.
Olcsó G-nek szerintem inkább lesz más baja, mint rozsdaWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Kornel #148215 üzenetére
Nemtom, nálunk az 1.9 TDI Golf 5-ok, amik kívülről legalábbis elég pantent formában vannak, 3500€ körül mennek.
Aztán lehet nálatok jóval drágább, vagy a tip-top példányokat keresitek. Csak ötlet volt.
Mea culpa.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz enginev3.0 #148227 üzenetére
Az Astra hatos sárvédőivein már rugyezik a rozsda - legalábbis én telefonról így látom.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz hobizoli #148245 üzenetére
Erdély.
Tanárom elég jól kinéző Golf 5 1.4 benzinét 3000€ cserélne le, kellene neki kombi.
Normális állapotú G4 2500€ megy, átlagosan.
Mondjuk azt megfigyeltem, hogy minimum egy 10-15% eltérés van az árakban.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Tsebacsi #148551 üzenetére
Ültem Punto 2-ben, nem tűnt jobbnak mint a B Corsam. Sőt.
A rohadas mindkettőre áll.
'97-98 utánam B Corsam, amiben már újabb váltó van (érzésre mint a G Astrae) szerintem nem rossz vettél.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Na nemtom', nekem belsore nagyon nem gyere be a Punto.
Volt saját 5 ajtós1.4 16v, két évig és céges 1.2 16v amibe 30.000km raktam. Én kimondottan élveztem és kergettem a cégest. Beltér nekem sokkal okesabb.
De ezek szerint velem van a baj vagy fura vagyok.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz AMD Power #148693 üzenetére
Mk6 Fiestat nem láttam nagyon rozsdazni. Én legalábbis. Pedig egy időben nézegettem őket (utcán és hirdetésekben meg egyik havernak volt), mert azt akartam venni én is.
Mk1 Focus, na az rohad.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Atomgeszi #148855 üzenetére
Nekem a 90 lovas 1.4 volt B Corsaban, az bar evett, de haladni is lehetett vele.
Nem számoltam ki egész pontosra, de 100% városi használat mellett 10 körül szippantott.
Megbízhatósggal nekem sem volt bajom, két év alatt, a szokásos dolgokon kívül (féktárcsák, olaj, ...) Egy rúgott valamint a MAP szenzort kellett cserélni. Viszont eladásakor küszöbökon volt rozsda, de még viszonylag olcsón javítható.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #148858 üzenetére
A Google fele autoccerct az igere gondolt.
Az esetek 80 szazalekaban telefonrol esetleg tabletrol nyomom, ahol a sebesseg miatt, hasznos az autoccoret, de igy lesz a kettostomegubol kettos tomegu, meg ilyenek.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz AMD Power #148885 üzenetére
akkor mindenki elfelejtette kiengedni a kéziféket vagy nemtom'.
Ha rémlik még, írtam volt, hogy egy céges 1.2 16v-be raktam 30.000 km fölött, sajátomba 20.000+, mindkettő sok várossal, főleg télen, 10 körül evett.
Három személlyel, hosszúban 6,5-7-7,5 tempótól függően.Dízel Golfom olyan keveset evett a Corsa után, szinte elfelejtettem, hogy kell tankolni
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Luck Dragon #148890 üzenetére
Csak másfél hónapot, 2660km át írtam, hogy tudjak magamnak egy fogyasztást számolni. Ekkor, 5.81 jött ki, 35% nagyváros, többi országút és kb 10% autópálya után.[link]
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz ANDROID??? #148931 üzenetére
Igazából Daihatsun kívül szerintem mindegyik jó lehet - azt is azért nem, mert alkatrész szívás.
De én egy Fiestát és C Corsat is bevennék ide
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz bajnokpityu #150589 üzenetére
2000rpm körül. És azzal stabilan lehet autózni.
Kettőstomegű mitől megy tönkre? Ha sokat "dolgozik". És hol van nagyobb vibració? Alacsony fordulaton. Következetest mindenki vonja le.Ahogy írta Integrale is, egyik motor sem szereti az alacsony fordulatot. Benzines sem, főleg meg hideg motor mellett, amikor elvaltasz 1400rpm-en
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz Winne #159755 üzenetére
Három éven át volt három darab, első generációs (XP10) Yaris, céges autónak.
Nagyon bírták a strapát, hidegtartásában, napi 100km nagyvárosban és szinte csak kopó/fogyó alkatrészeket kellett cserélni.Másik, hogy kényelme az minimális, napi 2x20 perc benne még okés, 115nel már halálfélelmem volt benne..
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Mi lehet most a legolcsóbb + legmegbízhatóbb + olcsón fenntartható kocsi? Másodlagos autó lenne, rövid, városi távokra, addig lenne hajtva, amíg nem BER (beyond economical repair).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz LuckyL #159813 üzenetére
Azért gondolom egy Stift, Tico - ha a vásárlás pillanatában nem rozsdás (túlzottan), valamint a motor oké - akkor olyan sokat nem igényel.
Egy évre kellene valami, max, amíg kerül másik megoldás, vagy megéri lecserélni a Golfot egy kis benzinesre (Pl XP130 Yaris, 2nd gen Jazz).Nem akarnám a dízel Golfot azzal kinyirni, hogy 2x4km megy napi szinten, ha úgy van. (Most volt műszakin, maga a motor nagyon jó állapotban van)
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Kickass #159816 üzenetére
Robogóval az a baj, hogy hegyvidéken lenne használva, 4 hónap tél, gyakori -5/-10, stb. Akkor még a törvény is tiltja. Biciklit is. Tömegközlekedés meg vicc kategória, munkába járni alkalmatlan.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #159820 üzenetére
Egy évre lenne valami ideiglenes megoldás, minél kevesebb pénzből és később is minél kevesebb ráfordítással - 250 körüli kis vasaló, szinte csak városi használatra.
Ha minden jól megy, majd szeretném lecserélni a Golfot is.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Luck Dragon #159822 üzenetére
Motorikusan és minden más szempontból is megbízhatóbb egy Seicento mind egy Stift?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #159824 üzenetére
Turbo nem tudom mennyire díjazná a sok rövidtávot
Kettőstömegű sem szereti, ha sok a munkája.Ezen alkatrészek külön-külön annyiban kerülnek, mind egy ezres Stift
Amúgy meg szeretnék egy elektromosat, de ez 2 év múlva férne bele a keretbe
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #159829 üzenetére
V60 D6 nem igazán fedi az olcsó kritériumot
City El Mini is ötször a rászánt keret fölött van, helyette már akkor inkább - tényleg - egy bicikli(#159828) Kickass: jelenleg Pesten élek, de lehet haza kell költöznöm Székelyföldre egy félév - egy éves intervallumra. Kis város, csak én a szélén lakom, központ 4km. Az ország leghidegebb medencéje, idén és tavaly is volt 40-50cm hó, hetekig -20 körül reggel nappali maximum -10.
Kemény a székely, de azé' annyira nem, hogy ilyen időben robogó
November - március időszakban - ha olyanok az időjárási feltételek, tilos a biciklivel/robogó/motor közlekedni. És abban az időszakban többnyire olyan.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #159832 üzenetére
Mint írtam, ez ideglenes lenne, aztán utána valami kis benzines. Ha majd meg összeáll a család, apa venne valami elektomosat vagy (érdemben) használható (plug-in) hibridet. Akkor még érdekelne is a Volvo.
HaHun nézelődve most a Twingo-Stift vonalon mozgok, de ez még mind csak elméleti. Jó lenne kiküszöbölni, de lehet, hogy szükség lesz egy második autóra. Jó hír, hogy udvar és garázs is lenne mellé.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #159834 üzenetére
Igazából miért ne, csak ugye az sokkal ritkábban példány.
Zozzz2000: igen, itt a fórumon nagyon sokan hívják így. Mint a Daimler-Benz AG termékeit Mercinek vagy a Bayerische Motoron Werke Bimmer néven.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #159839 üzenetére
Tavaly (?) szemeztem eggyel, aztán állítólag azt pont Vályi Pista vitte el
Amúgy ja, nagy fun lenne egy olyan, alkatrészek többsége ja jól tudom kompatibilis is a Swiftel.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #159841 üzenetére
Neked nem dizel Audid van? És úgy tudom vásárhelyi vagy - ott nem sok japán autó van. Ergo nem is értenek hozzá, alkatrész is necces
Amúgy ja, drága a második generáció. Egy Accord olyan áron lehet jobb választás lenne[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #159846 üzenetére
Alkatrészekkel én főként bontottra gondoltam - kell egy lökős, egy sárvédő, stb.
Szakértelem lehet megint a szűk keresztmetszet.
Pl ahol most lakok, XIII - Újlipót. kb 100m-ként parkol egy Honda (főként Jazz és Accord). Itt azért sokkal másabb a felhozatal.Kis rohangálós benzinesnek Yaris nem játszik? Ha minden másra ott a
MastercardAudi, akkor vennék egy olyat, városba pont jó, rövid, nem sajnálod, bírja és egy Jazz árának feléért már kapni.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Gondolom hátsó ülésekre azért be lehet pakolni, ha szükséges.Amúgy ja, kb ekkora a csomagtartó Yarison
Ha tényleg csak városi rohangálásra kell, és nem egy második személynek lenne az elsődleges autó, akkor gondolom, ez vállalható kompromisszum.
Főleg, hogy Yaris 1500 ajró körül már van normális, Jazz kb 4000 környékén kezdődik.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Irónia?
Amúgy, mint írtam, én is gondolkozom azon, hogy lecserélem a Golfot egy Jazzre majd a közeljövőben, mert mostani felhasználás mellett az is bőven elég lenne. De nem másodlagos autónak, annak szerintem annyit nem ér. De persze, ha belefér, és ez kell, akkor miért ne, csak olcsóbban is meg lehet oldani.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz Yushchenko #160693 üzenetére
Vitaran jelez, úgy hívják akkor, hogy ráfutásjelző.
Amúgy ezek a gyári elektronikak ki vannak találva, nem össze-vissza működnek.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
Egyelőre, még teljesen elméleti síkon, de: ti mit választanatok?
Opel Corsa D 1.4 szívó benzin
VW Polo (mk 5) 1.4 szívó benzin
VW Golf 5 1.6 szívó benzinEbből talán a G5 lenne a legkényelmesebb, G4 után logikus váltás, de ugye ezek régebbiek is..
Esetleg Jazz, Yaris XP90?
Mivel jelenleg a távok 70% hosszú utókon jön össze, bódéhoz mert nagyobb motor kellene + jobb komfort.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Motoros topic
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Futás, futópályák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- LED világítás a lakásban
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs